Even een ego stukje! maar ik heb totaal geen symptomen, bij mijn eerste zwangerschap had ik echt overal last van! Ik moest toen wel zn 15 keer per dag overgeven. Was hartstikke moe en alles deed zeer. Nu eigenlijk niets, ben af en toe misselijk, maar dat trekt steeds vlugger weg, helemaal niet moe, eigenlijk lijk ik wel een stuiterbal op het moment. Maar dan krijg ik ook veel gedaan op een dag. Nergens pijntjes, niets eigenlijk zo anders dan bij mijn zoon! Maar wat niet is kan nog zeker komen
@Ligero Super dat je hcg zo goed stijgt. @ Sparky Mooie buik al zeg Verder een warm welkom en gefeliciteerd aan alle nieuwe zwangeren hier. Het worden er echt al flink wat. Ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor mijn intake bij de verloskundige. 23 oktober mag ik op intake en heb ik meteen mijn 1e echo Ik ben erg benieuwd welke termijn er uit die echo gaat komen.
Eerst zwangerschap had ik ook geen kwaaltjes alleen als ik te laat at.dan ging het fout.nu is het ook niet veel kwaaltjes maar meer als bij de eerste
Zo, ben weer thuis uit het ziekenhuis, even wat uitgebreider verslag. Eerste afspraak was op de echokamer. De lieve echomevrouw wist me het bloeduitslag al te vertellen: 431. HCG was bijna verdubbeld in iets minder dan 48u tijd. Bij een EUG (bbz) stijgt hcg eigenlijk altijd minder snel. Het is erg lastig te zeggen hoe ver ik ben aan de hand van alleen HCG. Echo nog wel gehad al zei ze van tevoren al dat we er niks op zouden zien. Op z'n vroegst kunnen ze pas bij 1500HCG iets zien, maar vaak ook pas bij 2000-2500. Nou, we zagen dus ook niks. Vrij vocht in mn buik zat er nog steeds maar was niet toegenomen. Daarna nog even bij de gyn geweest. Was tevreden over HCG-stijging en verwacht een zwangerschap in de baarmoeder. Maandag moet ik terugkomen en opnieuw bloedprikken en een echo, HCG zou dan rond de 1600 moeten zijn. Het is fijn te merken dat het gewoon goed in de gaten gehouden wordt, ze gaan er serieus mee om. Ik ben in ieder geval voor nu weer gerustgesteld! Heb er eigenlijk al deze tijd wel een goed gevoel over gehad, ook al zat ik hem vanmiddag behoorlijk te stressen vlak voor de echo. Maar is logisch denk ik. Uitgerekende datum zal behoorlijk aangepast worden en meer richting de 10-06 gaan denk ik. We gaan het wel zien. Verder...alle nieuwe zwangeren welkom!
Ligero, wat een fijn nieuws! Ik ben heel blij voor je dat de hcg uitslag zo positief was . De duimen draaien al voor maandag!
Roep maar je mvm datum dubbeltje! Dan zet ik hem op de lijst. Die van mij staat er ook op. Hoort toch bij de zwangerschap he.
♥♥♥ 1 t/m 15 juni 2015 mama's ♥♥♥ ....uitgerekende datum.... 1 juni Muis30 - 3e kindje - j/m/? Willie85 - 1e kindje - j/m/? Saby - 1e kindje - j/m/? Ligero - 2e kindje - j/m/? Giegel1989 - 2e kindje - Geheim Wendy9 - 1e kindje - j/m/? 2 juni Coon - 2e kindje - j/m/? Mama3 - 4e kindje - j/m/? Ennas - 2e kindje - j/m/? 3 juni woman1988 - 1e kindje - j/m/? 4 juni Daantjuh85 - 1e kindje - j/m/? Liyah - 3e kindje - j/m/? 5 juni Babylove85 - 1e kindje - j/m/? Pukske - 1e kindje - j/m/? Linky - ?e kindje - j/m/? 6 juni Avocadotje - 2e kindje - j/m/? 7 juni Ukkieuk - 4e kindje - j/m/? Born to be mam - 1e kindje - j/m/? Itsmemarrie - 2e kindje - j/m/? SarinaS - 1e kindje - j/m/? 8 juni Happyzwanger - 2e kindje - j/m/? 9 juni Nancy222 - 2e kindje - j/m/? Sparky - 3e kindje - j/m/? Nelta - 3e kindje - j/m/? 10 juni Annekeruiter85 - 2e kindje - j/m/? Lolababy - ?e kindje - j/m/? 11 juni 12 juni Noa1 - 3e kindje - j/m/? xBloempje - 2e kindje - j/m/? 13 juni 14 juni 15 juni Dubbeltje - 3e kindje - j/m/? Sterretjes: Derdebaby MWW Afspraken: 06-10 Ligero - 3e echo en bloedprikken 06-10 Sparky - moeders voor moeders 09-10 Born to be mam - moeders voor moeders en ha 13-10 Coon - intake vk 14-10 Woman1988 - Intake verloskundige 14-10 Mama3 - 1e echo gyn 20-10 Daantjuh85 - 1e echo gyn 20-10 Babylove85 - 1e echo 21-10 Nancy222 - 1e echo gyn 21-10 Giegel1989 - 1e echo en intake vk 22-10 Sparky - 1e echo gyn 22-10 Mama3 - 2e echo en intake vk 22-10 Saby - 1e afspraak vk 23-10 Pulske - 1e echo en intake vk 27-10 Annekeruiter85 - 1e echo vk 28-10 Lolababy - 1e afspraak vk 29-10 Sparky - intake vk 30-10 woman1988 - termijnecho VK 31-10 Dubbeltje - 1e echo en intake vk 3-11 Sparky - 2e echo vk 3-11 Coon - 1e echo vk 13-11 Annekeruiter85 - termijnecho vk 18-11 Annekeruiter85 - intake vk
@Ligero, wat fijn dat de hcg waarde zo goed was! @Sarinas, mag ik vragen waar je woont? @Geslacht, ik weet het nog niet zeker. Zou het ook zo mooi vinden het een keer niet te weten. Alleen wat aankopen betreft is het lastiger. Tegenwoordig is er nog maar weinig unisex te vinden. @Klachten, hier ook met de dag misselijker en ook duizeliger. En zooo moe. @Buik, ja ik kan er echt niet meer omheen. Krijg mijn gewone broeken echt niet meer dicht. Ik heb ook echt geen kleding die deze buik nog kan verhullen. Dus hopen dat de aankomende 20 dagen heeeeel snel gaan. Als we een hartje gezien hebben vind ik het niet erg als anderen het weten. Fout gaat kan het altijd nog.
@Geslacht: Ik denk niet dat ik kan wachten en ik wil het ook wel graag weten. Alleen ga ik misschien net doen of ik het dan niet weet. Zie het nog wel! @Hier: Vooral nog steeds het gevoel van een blaasontsteking zonder meer te hoeven plassen. Verder moe, koud, lekkere trek, af en toe brandende ogen en steken en gezeur bij mn schaambeen...
Deze test is van vanmiddag ben heel erg blij dat de streep duidelijker is geworden. @Ligero Gelukkig dat het er al geruststellender uit ziet. @Sparky daag, keer een buikje, vast een 6ling Buik: hier nog geen buikje te bekennen. Borsten: een cupje groter, gevoelig en steviger. Vertellen: alleen mn man als eerst verteld en een hele goeie vriendin. De rest moet wachten tot de echo want ik wil de foto tussen onze trouwfotos doen. terwijl ze door de fotos van onze trouw bladeren stuiten ze dan op een foto van de echo Al heb ik soms een tube secondelijm nodig om mn mond te houden. geslacht: zou volgends de kalender een meisje krijgen. T maakt me eigenlijk niet uit als t maar gezond is. Wil t wel graag weten wat t word maar zou t dan verder niet vertellen. Misschien een babygender test bestellen, dan kan je al vanaf 6 weken weten wat het geslacht is.
Een 6ling!!! Nou nee dank je! Haha mijn buik wordt altijd snel dik. Heb ook spastische darmen, als ik iets eet wat verkeerd valt heb ik ook een zwanger buikje, al is het dan niet zo erg als nu. En nu heb ik het al dagen aan 1 stuk door. Vermoed dus ook dat het niet op korte termijn gaat zakken. Borsten, zijn daarintegen niet gegroeid. Bij vorige zwangerschappen groeide die ook pas na de bevalling en bleven daarna groot.. Mooie test hoor! Dubbeltje, oh kan je dat ja? Het zelf weten maar niet vertellen? Mensen zien aan mij direct als ik lieg dus als ze dan gaan vissen dan weten ze het gelijk.
@Sparky: wij wonen sinds een jaar & 2 maand in Saudi Arabië voor het werk. Heel spannend, maar de mensen hier zijn zot van kindjes en de ziekenhuizen vallen heel goed mee gelukkig Leuk zo een druk topic
Ja inderdaad expats en hopen het toch nog een paar jaar vol te houden super leuke ervaring met leuke en minder leuke momenten maar die heb je thuis ook e
Zullen we dit met zijn allen proberen? En dan kijken bij hoeveel van ons het klopt Baking soda gender test | BabyCenter Blog
Hallo dames, ik ben ook nog erg vroeg maar kom mij toch ook al melden! ☺️ mennehh, eerste kindje, uitgerekende datum 14 juni 2015. Nog geen afspraak gemaakt. Morgen even bellen Zie al een aantal bekende hier dus dat is hartstikke leuk!