1 t/m 15 juni 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door derdebaby, 20 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samster

Samster Actief lid

28 okt 2014
    148
    0
    16
    Wat een goed nieuws happy zwanger dat je weer zwanger bent !

2. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een mooi nieuws happy zwanger! gefeliciteerd! en wat leuk dat je dat met ons wilde delen! Ik hoop heel erg dat het deze keer goed mag blijven gaan! heel veel succes in deze eerste spannende weken!

3. A l i e s j e

A l i e s j e Actief lid

10 mrt 2013
    267
    0
    0
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd Happyzwanger!! Dat deze maar goed blijft plakken :)

4. born to be mam

born to be mam Actief lid

22 okt 2012
    214
    203
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd happyzwanger. Ik duim voor je

5. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    sorry, late reactie. Ik vind tegen de 60 euro toch teveel geld. Aangezien het mijn laatste zwangerschap is, en dan dus nog maar 4 maandjes.
    Ik had via BonPrix 2 tankini's besteld, maar die dingen zijn alleen voor dames met een b cup. Mijn borsten kon ik er niet in kwijt (en ik had al bewust 2 verschillende maten laten komen).

Maar ik vond mijn oude badpak die de laatste tijd wat te groot was. En die zit perfect :)

6. Sparky

Sparky Niet meer actief

Oh kijk dat is beter! Ja hier moest ik wel. Ivm veel zwemmen en niet in een tankini kunnen (nogal wat overtollig vel door eerdere mega zwangerschapsduur).

7. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Gefeliciteerd Happy Zwanger. Geniet ervan. Wij duimen met z'n alle dat het goed gaat.

Eten gaat hier wel goed eigenlijk. Geen vreetbuien of behoeftes aan gekke dingen. Warme maaltijd gaat wel makkelijker dan een simpele boterham.
    Al merk ik wel dat als er chocolade in mijn buurt is, dat ik daar erg naar verlang, haha!

Verder een mindere week hier. Mijn oma ligt op sterven. Ze woont ruim 2 uur rijden hier vandaan, dus ik ben er ook niet zomaar.

Dinsdagavond kreeg ik bericht dat ze in het ziekenhuis lag met een griep. Ze zakte continue in elkaar. Woensdag zijn mijn ouders erheen gereden. Tegen hen zei ze dat ze dood aan het gaan is. Ze wilde al niet meer eten en drinken, ze had er geen zin meer in. Inmiddels had ze er een longontsteking en blaasontsteking bij.
    En gisteren bericht dat ze nergens meer op reageert. De medicatie werd stopgezet, want als ze er al bovenop zou komen, dan zou ze een wrak zijn en niks meer kunnen, dan liggen op bed. Dat wilt ze zelf absoluut niet.

Het is nu dus wachten tot ze inslaapt. Mijn ouders geven aan dat het geen zin heeft er nog heen te rijden, want het kan zo ineens over zijn. Maar waarschijnlijk gaan we (mijn zus en broer ook) er morgen toch heen, mocht ze nog niet overleden zijn. Toch even afscheid nemen. Want, ik weet het klinkt erg, ik heb haar al een jaar niet meer gezien.

Toch ben ik er bang voor. Mijn nicht (die daar in de buurt woont) heeft laten weten dat het schrikken is om haar te zien. Wil ik me haar zo herinneren? Maar aan de andere kant, geen afscheid nemen, wil ik ook niet.

Sorry voor het lange verhaal.

8. Sparky

Sparky Niet meer actief

Sterkte ermee Emmie!

9. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier weer een buik fototje gemaakt

10. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    heel veel sterkte emmie!

11. Samster

Samster Actief lid

28 okt 2014
    148
    0
    16
    Sterkte Emmie!

12. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Bedankt allemaal.
    Het zijn vreemde dagen (geweest). Zaterdag zijn we bij oma geweest. Ondanks dat ik al had gehoord van mijn nicht dat ze er slecht uitzag, ben ik toch heel erg geschrokken. We zijn er een paar uur geweest en ik heb haar gedag gezegd. Toen ik haar schouder aanraakte en zei dat het goed is zo en dat ze naar opa mag gaan, toen keek ze me even aan. Een mooi moment.
    Met een kus, heb ik afscheid genomen van haar.

En toen kwam vanochtend het telefoontje van mijn vader. Vannacht om 3.30 uur is ze overleden. Het verdriet is groot, maar het troost me dat ze nu rust heeft. Zoals ze er de afgelopen dagen bij lag, was geen leven en dat is wat ze nooit zou hebben gewild.
    Ik ben blij dat ik haar zaterdag nog gedag heb kunnen zeggen. Ze is 93 geworden, een leeftijd om trots op te zijn.

Mijn gevoelens gaan alle kanten op. Verdrietig, maar ondertussen voel ik ons kindje steeds mee bewegen en kijk ik heel erg uit naar de 20 weken echo volgende week. Vreemde dagen zijn het.

13. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Oh en dat gaat ook gewoon door. Voor de lijst: afspraak verloskundige 20 februari

14. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Gecondoleerd Emmie! :( ondanks de leeftijd van je oma blijft het toch altijd moeilijk. Sterkte!

15. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    emmie: gecondoleerd en sterkte met deze droevige periode.

16. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Bedankt dames

17. A l i e s j e

A l i e s j e Actief lid

10 mrt 2013
    267
    0
    0
    Zuid Holland
    Gecondoleerd Emmie. Fijn dat je toch nog persoonlijk afscheid hebt kunnen nemen.

18. Sparky

Sparky Niet meer actief

Gecondoleerd Emmie.

19. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gecondoleerd

20. valeryb

valeryb Lid

11 jan 2015
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag mij ook melden ! Wel beetje laat zie deze topic nu pas :$ om precies te zijn 21 weken en 3 dagen ben 7/8 juni uitgerekend en we krijgen een meisje !!

Deel Deze Pagina