1 t/m 15 juni 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door derdebaby, 20 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Gefeliciteerd Een wens :)

2. Giegel1989

Giegel1989 Actief lid

17 jul 2012
    350
    0
    16
    Opticien
    Drenthe
    Gefeliciteerd en welkom nieuwe zwangeren!!!

Hier weten mijn ouders, mijn schoonmoeder, onze beste vrienden en een paar collega's het. De rest vertellen we na de echo.

3. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Hi dames

Gisteren maakte ik me nog zo zorgen omdat ik mijn test niet op zag lopen oef. Gelukkig heb ik het forum haha en heel veel dames die me gerust stellen. Vanmorgen getest en gelukkig veel duidelijker ben zoooo blij joh.

4. Liyah

Liyah Lid

29 sep 2014
    72
    4
    8
    Net de verloskundige gebeld. Werd hartelijk verwelkomt hihi.
    Ik heb op 22 -10 de 1e echo en intake bij de vk
    Nog 19 dagen te gaan.. Wat gaat de tijd toch traag zo in het begin.

Lolababy, die loopt mooi op hè?! Super.

Mama3. Ik heb de zuiveringszout test gedaan. Gebeurde helemaal niks wat een meisje zou betekenen... Ben benieuwd!

5. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    welkom nieuwe zwangere! Bijna weekend.. Ik ga lekker een weekend helemaal niks doen. Ben echt uitgeput.

Vertellen: Hier weten het nog niet zoveel mensen, maar als ze er om vragen dan vertel ik het wel.
    Omdat het vorige x bij 7+3 is misgegaan ben ik wel wat gereserveerder. Eerst maar even deze weken door komen.

MvM: Daar doe ik ook pas aan mij vanaf week 10. Vorige x stonden de flessen aan me deur en kwam de buurvrouw mij blij feliciteren. Alleen we hadden toen net te horen gekregen dat het hartje was gestopt. Daarom wil ik hier deze keer gewoon even mee wachten. Stukje zelfbescherming denk ik.

Naam en geslacht: We willen echt super graag weten wat het wordt en zullen dat ook gewoon vertellen. Namen weten we nog niet. Dat wordt nog wat ;)

Kwaaltjes: Ik heb alleen gevoelige borsten en ontzettende rommelde darmen. Ene dag obstipatie en de dag daarna loopt het er zo weer uit ;)
    Voor de rest spierpijn in liezen en bovenbenen.
    Broek past ook niet meer lekker. Vandaag lekker een jurkje aan en voel me gelijk een stuk beter.

6. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Gefeliciteerd allemaal!

Hier 23 oktober de intake 😃 ben dan 8+2 als het goed is.
    Valt me op dat de meeste al een stuk eerder mogen?

7. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    @ Ennas
    Ik moet ook eerst naar de Gyn. Ik denk als ik gelijk naar de VK was gegaan dan ik ook pas later aan de beurt was geweest hoor.

8. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Goedemorgen!

Hier vanmorgen mijn urine maar even ingeleverd, kan het maar beter zeker weten of ik wel of geen blaasontsteking heb. Is heel lang geleden dat ik het had, maar voel t al sinds de eisprong! Gisteren best erg en nu vandaag bijna weer niet... En hoef sowieso niet vaker naar de wc, wat wel normaal is bij een blaasontsteking. Om 11:00 kan ik bellen!

@Ligero:
    Knap dat je het verder voor je kon houden! Ik heb van die familieleden die je gewoon gaan lastig vallen dan hahaha.
    Ook een leuk idee met sinterklaas vertellen!! Ik ga er langzaamaan eens over nadenken hoe wat en wanneer...

@Liyah:
    Ik open twee schermen, in de ene lees ik en in de ander reageer ik!

@Zuiveringszout:
    Heb ik niet in huis haha

@Namen:
    Nee echt totaal niet mee bezig haha

@Lolababy:
    Was een beetje bang voor je testen, maar dit ziet er goed uit!!

@Mijn testen:$:$:

8-9 dpo
    9-10 dpo
    10-11 dpo

9. Sparky

Sparky Niet meer actief

Goedemorgen,

Zuiveringszout, denk niet dat ik dat ga doen. Vind het een beetje klierwerk :)

Geslacht, wij zijn er uit dat we het toch wel willen weten. *al twijfel ik nog wel een beetje*

Lolababy, pendels zijn dat iemand dmv een voorwerp aan een touwtje vragen stelt aan het onder bewust zijn en dan doormiddel van spiertrekkingen waardoor het voorwerp op een bepaalde manier beweegt antwoord geeft. Hier wordt vaak gependeld op maand positieve test, geslacht en soms bevallingsdatum als je al verder bent.

Dubbeltje, ja dat is wel een goed idee om te zeggen dat je het niet wilt weten. Hier zou dat helaas niet werken. Sommige zouden toch net zo lang doorvragen omdat ze toch niet zouden geloven dat we het niet zouden weten.

Mvm, ik wou eigenlijk ook niet meer meedoen. Maar ja, mijn zus heeft zowiezo pregnil nodig mocht ze ooit nog een proberen zwanger te worden. Ik vind het toch mijn plicht. Maar als ik echt te misselijk ben dan doe ik op die momenten niet die fles open. Er zullen vast momenten komen dat het wel kan maar ga niet kotsend boven de wc hangen omdat ik die flessen moet vullen. Nou werk ik niet en normaal worden ze tijdens werktijden ook niet gevuld door de meeste werkenden dus alsnog zal ik veel bij elkaar verzamelen. orige keer had ik 1 week meegedaan voordat het mis ging en in die week had ik 2 dagen niet kunnen plassen voor die dingen omdat de kannen al vol waren. Die vrouw van mvm zei tegen mij ook, je hoeft echt niet moeilijk te doen, lukt het een keer niet dan niet, lukt het een dag niet dan ook maar niet. Vooral jezelf niet moeilijk maken. Elk beetje wat wel lukt zijn ze blij mee.

Namen, wij hebben wel al wat namen opties.

Kwaaltjes, Weinig nieuwe dingen. Misselijk en moe is het meest aanwezig. Verder nu wel echt pijnlijke borsten. Opgeblazen buik. Dingen smaken anders en heb enorme zoute trek (had ik bij dochter ook, bij zoon zoete trek) en ik ben echt prikkelbaar. Kan weinig hebben en schiet helaas snel uit mijn slof. Bijv.. gisteravond kamer van dochter opgeruimd en vanmorgen lag de complete vloer vol met speelgoed. En dan niet op willen ruimen... ja daar werd ik toch wel erg geirriteerd van. En kan dan ook wel wat bozer reageren. Gelukkig alleen bij momenten dat ik normaal ook "boos" zou zijn dus niks onterecht, maar toch..

Lijst, zijn er ook anderen die de lijst bij kunnen werken? Als ik het steeds alleen doe is nu nog wel haalbaar maar als het drukker wordt niet echt. Ik zit ook niet elke dag op de laptop en via de telefoon kan ik het niet aanpassen.

Ik ga de lijst aanpassen

10. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    ik zal ook proberen de lijst bij te houden.. Als de rest iig in kleur de aanpassingen wil zetten, dan valt het tenminste op tussen alle berichten.

11. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    ik had juist zoute trek bij allebei mijn jongens ;).

Lijst:
    Ik wil je ook best helpen, maar dan pas ik alleen aan wat in kleur genoteerd staat! Zou wel fijn zijn als iedereen daar dan op wil letten! Anders moet je echt elk bericht helemaal lezen en dat is straks geen doen meer :p

12. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    precies dat dus hihi

13. Sparky

Sparky Niet meer actief

#313 Sparky, 3 okt 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 okt 2014
    ♥♥♥ 1 t/m 15 juni 2015 mama's ♥♥♥

....uitgerekende datum....

1 juni
    Muis30 - 3e kindje - j/m/?
    Willie85 - 1e kindje - j/m/?
    Saby - 1e kindje - j/m/?

Ligero - 2e kindje - j/m/?
    Giegel1989 - 2e kindje - Geheim
    Wendy9 - 1e kindje - j/m/?

2 juni
    Coon - 2e kindje - j/m/?
    Mama3 - 4e kindje - j/m/?

Ennas - 2e kindje - j/m/?

3 juni
    woman1988 - 1e kindje - j/m/?

4 juni
    Daantjuh85 - 1e kindje - j/m/?

Liyah - 3e kindje - j/m/?

5 juni
    Babylove85 - 1e kindje - j/m/?
    Pukske - 1e kindje - j/m/?
    Linky - ?e kindje - j/m/?

6 juni
    Avocadotje - 2e kindje - j/m/?

Eenwens - 2e kindje - j/m/?

7 juni
    Ukkieuk - 4e kindje - j/m/?

Born to be mam - 1e kindje - j/m/?
    Itsmemarrie - 2e kindje - j/m/?

SarinaS - 1e kindje - j/m/?

8 juni
    Happyzwanger - 2e kindje - j/m/?

9 juni
    Nancy222 - 2e kindje - j/m/?
    Sparky - 3e kindje - j/m/?

Nelta - 3e kindje - j/m/?

10 juni
    Annekeruiter85 - 2e kindje - j/m/?
    Lolababy - 3e kindje - j/m/?

11 juni

12 juni
    Noa1 - 3e kindje - j/m/?
    xBloempje - 2e kindje - j/m/?

13 juni

14 juni
    Menneh - 1e kindje - j/m/?

15 juni
    Dubbeltje - 3e kindje - j/m/?

Sterretjes:
    Derdebaby
    MWW

Afspraken:

06-10 Ligero - 3e echo en bloedprikken
    06-10 Sparky - moeders voor moeders
    09-10 Born to be mam - moeders voor moeders en ha
    13-10 Coon - intake vk
    14-10 Woman1988 - Intake verloskundige
    14-10 Mama3 - 1e echo gyn
    16-10 Ukkieuk - 1e echo
    16-10 Wendy9 - 1e echo vk
    20-10 Daantjuh85 - 1e echo gyn
    20-10 Babylove85 - 1e echo
    21-10 Nancy222 - 1e echo gyn
    21-10 Giegel1989 - 1e echo en intake vk
    22-10 Sparky - 1e echo gyn
    22-10 Mama3 - 2e echo en intake vk
    22-10 Liyah - 1e echo en intake vk
    22-10 Saby - 1e afspraak vk
    23-10 Ennas - intake vk
    23-10 Pulske - 1e echo en intake vk
    27-10 Eenwens - intake vk
    27-10 Annekeruiter85 - 1e echo vk
    28-10 Lolababy - 1e afspraak vk
    29-10 Sparky - intake vk
    30-10 woman1988 - termijnecho vk
    30-10 Wendy9 - intake vk
    30-10 xBloempje - termijnecho en intake vk
    31-10 Dubbeltje - 1e echo en intake vk
    3-11 Sparky - 2e echo vk
    3-11 Coon - 1e echo vk
    13-11 Annekeruiter85 - termijnecho vk
    18-11 Annekeruiter85 - intake vk

Wil je ook op de lijst of wil je een afspraak doorgeven, vermeld dan even de gegevens in kleur in je berichten. Dan wordt het aangepast.

14. wendy9

wendy9 Actief lid

25 aug 2014
    169
    3
    18
    Hallo dames,

Vraagje.. weet dat ik zoiezo gelijk moet stoppen met testen! Maar dacht 9 dagen na de cb test waarop stond 2-3, laat ik er nog een doen kijken of ie oploopt, maar hij geeft nu nog steeds 2-3 aan, terwijl ik nu 5,5 week zwanger ben.. beetje eng, vk gebeld maar zij zegt natuurlijk wacht gewoon de echo af die test zegt niks..:(

Verder nog niet echt last van kwaaltjes, alleen wat gevoelige borsten, sta wel elke dag op met zon weeige honger gevoel!

Donderdag komt Mvm langs! Lees veel over misselijkheid door de flesjes waarin de urine opgevangen moet worden, ben benieuwd, hoop dat t meevalt haha!

Ohjaa ik heb de zout test al gedaan gister met een vriendin haha, het was niet echt duidelijk, kon op allebei duiden! Maar het was meer voor de gijn, geloof niet dat het zo makkelijk is om t geslacht al te weten!

Ik heb trouwens al een aardig opgezette buik! Jullie ook:D?

Nog 13 daagjes tot de echo;)!

15. Sparky

Sparky Niet meer actief

Wendy, hier een extreem opgezette buik ;) Die test zegt idd weinig. De waarde voor 3+ ligt zo hoog dat de meeste die pas later te zien krijgen dan zou moeten.

16. wendy9

wendy9 Actief lid

25 aug 2014
    169
    3
    18
    Thanks voor zon snelle reactie! Ja dat had ik gelezen idd, zal vast wel allemaal goed zitten maar je gaat bevestiging in de gekste dingen zoeken haha! Ohja sta trouwens niet meer in de afspraken lijst:(..

17. Sparky

Sparky Niet meer actief

Heb je wel in de afsprakenlijst gestaan dan? Ik heb namelijk niks verwijderd. Geef je afspraak maar door dan zet ik hem erin.

18. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie dat jullie allemaal veel eerder een echo krijgen als ik.hier doen ze het niet voor de 10 weken.
    Hier doe ik ook niet elke plas in die fles maar het valt mr tot nu toe erg mee geen last van de geur ruik niks raars.

Pff vandaag moeite met eten het blijft er wel in maar het eten gaat heel moeizaam.

19. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Namen; zijn wij al uit haha. Zelfs al zou hetgeen tweeling zijn 😃

Zuiveringszout? Nog nooit van gehoord!

Hier vanmorgen ook voor het eerst wat weeïg gevoel, vorige zwangerschap weken ziek geweest en zelfs in het zh gelegen. Hopelijk dit keer niet zo erg 😃

Mvm: weet ik nog niet.. Vorige keer ook niet gedaan door de misselijkheid en het spugen

20. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Wendy...

Hmm ik weet het niet. Ook nog een gewone test gedaan? Hoe is die?
    Mijne was bij de vorige zwangerschap 3+ met 4 weken en 4 dagen... maar dat is wel vroeg denk ik?? Of ie al eerder 3+ was weet ik niet, want de laatste daarvoor was 14dpo en die gaf al 2-3 aan... Denk dat het bij iedereen anders is! Zolang je testen maar mooi oplopen!

Deel Deze Pagina