1 t/m 15 juni 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door derdebaby, 20 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sparky

Sparky Niet meer actief

Mvm, de geur van de flessen is wel veranderd. Ruikt nu minder sterk dan jaren terug.

Coon, als je bij de gyn loopt krijg je eerder een echo en bij de vk ook vaak als je een mk hebt gehad. Ik krijg als het goed is 3 echo's tot aan de 12 weken. Met 7 weken bij de gyn, met 9 weken bij de vk en daarna nog 1 voor de termijnecho. Dit ivm herhaalde miskramen.

2. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    @ wendy9

2-3 weken = 4 - 5 weken. jij bent 5+4, maar dat valt nog steeds onder de 5 weken.

Ik doe de CB pas met 6 weken +

Tenminste... ik denk dat ik het deze keer niet doe, want de vorige x had ik ook 3+, maar het kindje leefde niet meer. Dus het zegt niet zo heel veel.

Streep = streep en we moeten indd gewoon afwachten tot de echo.

In mijn geval zegt de eerste echo ook niks, omdat het daarna pas is misgegaan.

Stom he die onzekerheid.

3. wendy9

wendy9 Actief lid

25 aug 2014
    169
    3
    18
    Ja maar ik weet t alweer had t toen fout gedaan, hier mijn afspraken : 16 oktober eerste echo en 30 oktober intake.

Thanks!

4. wendy9

wendy9 Actief lid

25 aug 2014
    169
    3
    18
    Ja de normale testen zijn donkerder als de controle streep dus dat zit wel goed! Bij jou toch wel na 4 weken al 3+ he... misschien volgende week toch nog een digitale test doen, dan moet er zoiezo 3+ staan!

5. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    ja een paar dagen kan best wat schelen hoor :D Komt vast helemaal goed!!

6. wendy9

wendy9 Actief lid

25 aug 2014
    169
    3
    18
    Ja kan idd ook gewoon te vroeg zijn, en bij de een stijgt de hcg sneller als bij de ander, we moeten gewoon heeel veel geduld en afleiding zoeken! Snap dat je zelfs na de echo dan nog niet gerustgesteld bent.. Maar altijd zo positief mogelijk blijven denken, dit keer komt het vast helemaal goed!

7. Sparky

Sparky Niet meer actief

Heb het aangepast

8. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Gewoon een vraag hoor, maar waarom blijft iedereen testen? Kijk, bij een hele lichte test (tuurtest) in het begin snap ik dat wel, maar als je test al direct duidelijk was? :) Maak je jezelf niet alleen maar gek hiermee? Is geen veroordeling he? Vraag het me alleen af.

9. wendy9

wendy9 Actief lid

25 aug 2014
    169
    3
    18
    Hahaha tik van de molen denk.. Nee was gewoon benieuwd of de digitale test al 3+ aangeeft.. ik weet niet, bevestiging blijven zoeken denk ik.. ongeduld etc..

10. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Misschien ligt het voor mij ook wel anders omdat mijn toekomst nu heel onzeker is, het niet in de planning lag. Voel intense liefde voor dit kindje, maar vind het ook erg spannend. Daarbij ben ik fysiek zo op en top zwanger, dat ik er daardoor sowieso wel vertrouwen in heb.

11. Avocadootje

Avocadootje Actief lid

30 sep 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow wat gaat het hard hier! Gezellig!

Testen: Ik heb er ook nog een testje tegenaan gegooid. Ben zo onzeker doordat ik zo weinig merk. Flinke streep hoor. Ik heb ooit een mk gehad en toen werd ik minder misselijk en zag je ook de streep minder worden, dus is nu beetje angst. Maar ik ga er geen nieuwe testen voor kopen hoor.

Baking Soda: Naahh doen jullie maar:D

Vertellen: Ik moet het op het werk vertellen omdat ik gevaarlijk werk doe maar zie er tegenop, want er zijn collega's die het niet op prijs stellen. Plus dat het nog een onzekere tijd is.

Geslacht: Ja, wij zijn heel nieuwsgierig! Naam nog niet, eerst willen we het geslacht weten.

Kwaaltjes: Heb best wel een zeurend gevoel aan de rechterkant van mijn buik, zou dat wel goed zijn vraag ik me af.

Ik merk dat ik op het moment vooral nog heel erg bezig ben met het op me laten inwerken. Zit nu nog vol onzekerheden en ben constant zenuwachtig. Trekt nog wel beetje weg denk ik. (Hoop ik:))

12. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Ik niet, vind het gewoon heel erg leuk en mooi om het op te zien lopen :D
    Heb mijn rijtje ook nog van de jongste en is erg leuk om terug te zien :D

13. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik test ook niet meer ook al blijf ik onzeker maar zal door de situatie komen.moet er nog ff aan wennen hihi.

Ik loop nu bij vk maar op een gegeven moment ga ik over naar de gyn ivm keizersnede die ik heb gehad.

Gister kon ik een stapel boeken gratis ophalen die serie heb ik ook van me dochter 9 maanden dagboek,kraambezoek boek en baby's eerste jaar.en nog een soort van dagboek maar die ga ik weg geven als ik iemand kan vinden dieber intresse in heeft.

14. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    ohhhh gaaf, die wil ik nog kopen! Waarom doe je ze weg?

15. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik lees zo even bij. Maar mijn buik doet nu niet bepaald mee werken. Oh ja me darmen eh. Ik moet dit toch echt nog ff geheim houden tegenover mijn omgeving.

16. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    @Ligero dat dacht ik dus ook!

17. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Adem inhouden hihi

18. Sparky

Sparky Niet meer actief

Gewoon omdat ik alle 3 de indicaties wil hebben deze keer :)

19. Sparky

Sparky Niet meer actief

Bloempje, mooi buikje al!

20. Avocadootje

Avocadootje Actief lid

30 sep 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bloempje, goed zichtbaar al, snap dat dat lastig is:) Maar wel mooi buikje!

Deel Deze Pagina