En dat terwijl ik bij de vorige amper een buik had op het einde. Dus volgens mij gaat deze heel leuk laten zien dat ie er is. Niet erg natuurlijk maar kan dalijk grote truien en vesten aan om een beetje voor de dag te komen zonder al die vragen. Vind het nu al moeilijk niks te zeggen en dan dat buikje ook nog eens. kwaaltjes heb ik wel minder maar wel hartstikke misselijk en hete steken (geen idee hoe ik het uit moet leggen) tussen vagina en bips. Pijnlijke ook die een minuut aan houden en dan weer verdwijnt. Herken het nog wel van de 10 weken maar zover ben ik nog niet. En dat bleef wel een week aanhouden. Het is normaal maar niet prettig als je moet staan, sta dan een beetje te wiebelen om het niet al te veel te voelen. Ik moet altijd vroeg aangeven als ik een afspraak heb onder werktijd. Gaf het aan dat dat dus zo was en ik echt geen andere tijd of dag kon krijgen. Moet ik het dus alsnog later gaan doorgeven. Niet dat het wat uitmaakt. Maar heb gewoon gezegd echo dus denk niet dat ze verder keek naar wat voor echo.
Mooie buikjes al zeg Ik heb nog even zitten neuzen bij mvm en ben erachter gekomen dat ik niet mee mag doen omdat ik bloed heb gekregen bij de eerste (ruim 2 liter verloren bij d bevalling) Heb vandaag enorme pijnin mn rug gehad, hoop dat dat snel minder wordt anders zal ik t echt bij meer mensen op mn werk moeten gaan melden want dan hou ik een dag werken gewoon niet vol... Oh wat erg, ben alweer kwijt of er nog meer was om op te reageren... Verder weinig nieuws hier. Kan dinsdag pas naar de vk bellen
Ik word ook gek van dat wachten hoor! Ben nu weekendje weg in parijs maar het idee dat ik mij niet zwanger voel is zo stom! Testen geven aan van wel en ben niet van plan om nog meer testen te kopen dus het is geduldig afwachten!
Bloempje Uh behoorlijk misselijk is toch n behoorlijk symptoom met pas 4 weken hoor haha. Hier nog niet misselijk en kreeg t bij de 2 andere ook pas met 6 weken! Hier Ook n enorm opgezette buik. Heb t liever niet, want n echt zwanger/babybuikje is veel leuker 😉
Ja ik had de misselijkheid ook pas met 6 weken Wanneer krijg je eigenlijk wat van mvm te horen had me van de week aangemeld. Woensdag dacht ik.
Ik heb gisteren aangemeld maar las alleen dat ze dan "binnenkort" contact opnemen... Denk dat ze je maandag ofzo wel bellen nu je 4 weken bent!
Ja vroeg het me af. Ik woon in een flat dus hoe ga ik dat met die flessen doen? Bij me vorige woning hadden we een tuin en was het gewoon ff in de tuin zetten.
Wow bloempje wat een buikje al! Wel een mooi buikje! Wij hebben het nu toch maar aan onze ouders en broer en zussen verteld! Erg leuk om te doen! Moeders voor moeders kan je aan meedoen vanaf de 6e week. Dus begin 6e week nemen ze ook contact op. Omdat mijn cyclus lang was gaat Mvm ervan uit dat ik al ruim 6 weken zwanger ben, dus daarom heb ik al afspraak gehad. Had wel al genoeg hcg om meteen mee te doen! Met de stank van de flessen valt erg mee hoor! En ik ruik het al niet meer als de flessen dicht zitten. Ik had ook wat verhalen gelezen en was bang dat de hele badkamer erna zou ruiken, maar dat is echt niet zo! Je kan op die manier makkelijk andere vrouwen gebruiken! Je vangt gewoon op wat je op kan vangen! Ik ga er niet mee aan het knooien op het werk, maar dat hoeft ook niet! Kwaaltjes? Gister echt slechte dag, vandaag gelukkig niet! Heb het werken zonder problemen volgehouden en ben net weer thuis van mijn ouders. Hoop dat ik me zo mag blijven voelen! Heb soms wel een vlaag van misselijkheid, valt me op dat ik dat juist 's middags heb na het eten. Dus misschien kan ik brood gewoon niet zo goed hebben op dit moment.? Verder zag ik wat mooi oplopende testjes! Ik ga er vanuit dat de MvM test mijn laatste testje is. Als ik geen bloedverlies krijg vind ik het namelijk niet meer nodig om te testen!
Ik breng de flessen de eerste weken naar het depot! In veel woonplaatsen is wel een depot. Is in mijn geval gewoon thuis bij de vrouw die hier is geweest voor moeders voor moeders. Wanneer we het meer bekend hebben gemaakt laat ik het gewoon ophalen.
Neee...ik had een hele lange reactie getypt en nu is alles weg omdat mn batterij van de laptop leeg was Nou, even snel in het algemeen dan... @ Veel/vaker testen: in de vorige zwangerschap wel gedaan. Ik had er een slecht gevoel over (intuitief) en daarom heb ik in totaal wel 12(!!) testen gedaan. Zeker toen ik af en toe bloedverlies kreeg, heb ik veel testen extra gedaan. Ze liepen heel slecht op dus verwachtte een MK. Aangedrongen op vroege echo bij de VK en werd daarvandaan gelijk doorgestuurd naar het ziekenhuis en moest blijven want werd geopereerd aan BBZ. Nu heb ik een goed gevoel erover en heb ik 2 testen gedaan en nu is het klaar. Scheelt misschien ook dat mijn hcg regelmatig gecheckt wordt. Maar vertrouw op je gevoel dus! @ mvm, hier geen depot maar denk dat ik wel mee ga doen als mijn onderzoeken volgende week weer positief zijn. Dan laat ik ze in de achtertuin zetten. @ Kwaaltjes, gevoelige borsten, maagzuur, misselijk van cola, veel behoefte aan appels, steken in onderbuik en rug, vergeetachtig, veel plassen, hoofdpijn en in de avond zit mn broek niet zo lekker meer. Toch meer als ik dacht haha @ Namen en geslacht, geslacht willen we wel weten. Voor een meisje heb ik wel al een favoriete naam, voor een jongen nog niet. Maar bij zwangerschap van mn dochter had ik in het begin ook een andere favoriete naam dan de naam die ze uiteindelijk gekregen heeft. @ Alle nieuwe zwangeren, welkom en gefeliciteerd! Nou de rest ben ik vergeten ben ik bang...en niet zoveel zin meer nadat mn lange reactie is vergaan
Kom morgen even terug lezen, maar wilde even zeggen dat ik vanavond alsnog al ben gebeld door mvm! Ze komt 9 okt langs en 13 okt mag ik gaan meedoen! Ben 9 okt nog geen 5 weken dus ze bellen en komen wel eerder
Ik ben nu al een aantal dagen bezig voor mvm en nog geen 6 weken. Hier nog heerlijk met de buurtjes gebbq en me buuf dacht al dat ik zwanger was toen ze me vanmiddag zag dus hun weten het ook nu
Ohhh wat is er veel geschreven! Gezellig. ook ik test niet meer, heb nu 6 positieve testen, van licht tot een knaller. het wachten op de eerste echo duurt lang, denk dat ik pas gerustgesteld ben wanneer er een kloppend hartje verschijnt. over namen hebben we nog helemaal niet over nagedacht, wel denk ik inmiddels dat het een meisje word ik voel me zo anders dan mijn eerste zwangerschap. We zullen moeten afwachten! Maar daar ben ik niet zo goed in een fijn weekend gewenst, lekker genieten van het zonnetje.
Hier gisteravond een heftig gesprek met de papa... Hij is bang, wil eigenlijk niet . Na lang praten besloot hij bij de echo te willen zijn, om te kijken wat dat met hem doet. Die moet ik nu verzetten, want hij is 14/10 in het buitenland. Ik wil dit wel doen, ik snap wel dat dit alles erg abstract is voor hem, mss helpt dit om het beter te gaan beseffen dat er echt iets groeit van ons. Ik ben verschrikkelijk bang voor wat er komen gaat
Pittig voor je MamaIII! Misschien wel positief dat hij toch nog openstaat voor de echo. Heb wel vaker gemerkt dat het voor mannen dan wat 'echter' is. Maar dan daarna, ik hoop dat jullie er uit komen! Zal niet makkelijk zijn. Sterkte!
Mama3 dat is niet leuk hopelijk draait hij bij de echo bij. Vanochtend door mvm gebeld en maandag avond een afspraak
Mama3, jeetje wat heftig. Wel positief dat hij mee wilt naar de echo om te kijken of dat wat met hem doet. Zal het toch echter maken voor hem. Testen, ik test nu door ookal voelt het voor mij heeeel goed momenteel. Ik vind de bevestiging van elke keer een knaltest toch wel heel erg fijn. Bij de miskramen bleven ze altijd heeeel lang licht. En ja, ik vind het gewoon zo leuk! Heb nog 1 digi en die doe ik met 6 weken. Dan wil ik de 3+ zien hahaha. En daarna test ik niet meer.
Geen tips.. heb er helaas ook last van. Maar van niet eten wordt je ook nog misselijker. Dus ik zou zeggen, gewoon eten wat je op dat moment wel aanstaat al is het niet iets wat je normaal op dat moment zou eten.
Hier gelukkig geen last van misselijkheid alleen wel dood en dood moe. Gisteren verteld aan m'n twee liefste collega's. Ze reageerden echt super enthousiast. Spannend mama3, hopen dat de papa nog wat bijdraaid