1 t/m 15 juni 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door derdebaby, 20 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sparky

Sparky Niet meer actief

Goedemorgen!

Mama3, heftig hoor! Hopelijk komt het allemaal goed.

Hier best een klein beetje zenuwachtig voor Mvm morgen. Wil zo graag een donkere test!

2. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Ik ben zo'n 'geluksvogel' waarbij de mirena tot 2x toe vanzelf het lichaam heeft verlaten... Vorig jaar en nu weer. Toen ik deze liet zetten, sprak ik mijn angst uit tegen de gyn, die het wegwuifde. Waarschijnlijk zijn mijn menstruaties zo heftig, dat hij ermee uitgewerkt wordt :(.

En nee, mijn andere 3 kinderen zijn van iemand anders. Met hem heb ik 15,5 jaar een relatie gehad en we zijn nu 3,5 jaar uit elkaar. De vader van dit kindje ken ik nu 3 jaar. Het zou zijn eerste worden. Het gekke is, dat ik me bij mijn dochter toen ik 19 was, veel sterker voelde. Ik wist toen dat ik het toch wel zou redden, met of zonder de vader (hij bleef en we kregen er later nog 2). Nu ben ik af en toe echt in paniek. Ik ben zo bang om de papa helemaal kwijt te raken, maar weet ook dat dat sowieso wel zal gebeuren als dat zo moet zijn. Ook wanneer de baby niet zou komen...

Mijn kinderen weten niet dat ik zwanger ben, wel merken ze dat het anders is tussen mij en de papa van deze beeb. Mijn dochter is al 14 en ik ben benieuwd wanneer ze het doorkrijgt. Wij hebben een heel intense band en ze treft me daarbij vaak in de badkamer. Weet nog niet wat ik moet zeggen als ze ernaar gaat vragen...

En jij idd maar snel je nod voorbij gaan! Lijkt me gek om het nu al te weten, maar aan de andere kant ben je er misschien al voorbij :). Spannend!

3. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    sparky:
    Komt vast goed :D

Mama3:
    Jeetje dat is echt uitzonderlijk ja en dan nog 2 keer ook. Slecht dat je niet serieus bent genomen. Zou het nog wel ff lekker bij de gyn erin wrijven ;)

Ok en de abortus was dus wel ook bij deze man (even zodat ik geen verkeerde vragen stel of iets zeg wat niks klopt)?. En je hebt gelijk...of het kindje nou wel of niet komt... je weet diep van binnen voor jezelf waarschijnlijk al hoe t gaat lopen. En stel hij blijft maar hij wil eigenlijk het kindje niet, dan zegt dat ook meer over hem dan over jou...En als hij weg gaat is heel heftig, maar als t meer stress in jullie leven geeft (jou en de kids) als hij blijft dan is t misschien beter... Wil hij evt niet in therapie samen? Kun je nu wel blij zijn of ben je vooral erg aan t stressen? Is hij dan echt zo veranderd nadat hij t wist of was dat sowieso al gaande? Anders snap ik t echt niet zo van hem hoor...ja snap dat t even schrikken kan zijn, maar je bent wel de mama van zijn kindje

4. Giegel1989

Giegel1989 Actief lid

17 jul 2012
    350
    0
    16
    Opticien
    Drenthe
    Goedemorgen dames!

Heftig hoor mama3. Hoop dat jullie er samen uit komen.

Vervelend die misselijkheid. Bij mijn vorige zwangerschap ben ik 5 kilo afgevallen terwijl ik al ondergewicht had. Ben vanaf 6 tot 16 weken zo misselijk geweest dat ik een glas water niet eens binnen kon houden. Heb toen pillen gehad van de huisarts waardoor ik steeds kleine beetjes kon eten. Ik houd mijn hart vast voor deze zwangerschap...

Ik voel me nu sowieso heel anders. Bij de vorige voelde ik niets voordat ik zo misselijk werd. Nu ben ik al vanaf een week voor de eerste test duizelig en heb ik veel last van mijn onderrug. Ben benieuwd hoe het verder gaat.

Verder weet ik niet meer waar ik op moet reageren. Word nu al dement.... pfff

5. born to be mam

born to be mam Actief lid

22 okt 2012
    214
    203
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik neem m'n woorden terug. Vanmorgen erg misselijk geweest. M'n man moest aan de kant van de weg stoppen en heb er toen alles uit gegooid.
    Had er hierna gelukkig geen last meer van

6. Sparky

Sparky Niet meer actief

♥♥♥ 1 t/m 15 juni 2015 mama's ♥♥♥

....uitgerekende datum....

1 juni
    Muis30 - 3e kindje - j/m/?
    Willie85 - 1e kindje - j/m/?
    Saby - 1e kindje - j/m/?

Ligero - 2e kindje - j/m/?
    Giegel1989 - 2e kindje - Geheim
    Wendy9 - 1e kindje - j/m/?

2 juni
    Coon - 2e kindje - j/m/?
    Mama3 - 4e kindje - j/m/?

Ennas - 2e kindje - j/m/?

3 juni
    woman1988 - 1e kindje - j/m/?

4 juni
    Daantjuh85 - 1e kindje - j/m/?

Liyah - 3e kindje - j/m/?

5 juni
    Babylove85 - 1e kindje - j/m/?
    Pukske - 1e kindje - j/m/?
    Linky - ?e kindje - j/m/?

6 juni
    Avocadotje - 2e kindje - j/m/?

Eenwens - 2e kindje - j/m/?

7 juni
    Ukkieuk - 4e kindje - j/m/?

Sparky - 3e kindje - j/m/?
    Born to be mam - 1e kindje - j/m/?
    Itsmemarrie - 2e kindje - j/m/?

SarinaS - 1e kindje - j/m/?

8 juni
    Happyzwanger - 2e kindje - j/m/?

9 juni
    Nancy222 - 2e kindje - j/m/?

Nelta - 3e kindje - j/m/?

10 juni
    Annekeruiter85 - 2e kindje - j/m/?
    Lolababy - 3e kindje - j/m/?

11 juni

12 juni
    Noa1 - 3e kindje - j/m/?
    xBloempje - 2e kindje - j/m/?

13 juni

14 juni
    Menneh - 1e kindje - j/m/?

15 juni
    Dubbeltje - 3e kindje - j/m/?

Sterretjes:
    Derdebaby
    MWW

Afspraken:

06-10 Ligero - 3e echo en bloedprikken
    06-10 Sparky - moeders voor moeders
    09-10 Born to be mam - moeders voor moeders en ha
    09-10 Dubbeltje - moeders voor moeders
    11-10 SarinaS - Intake vk en echo
    13-10 Coon - intake vk
    14-10 Woman1988 - Intake verloskundige
    14-10 Mama3 - 1e echo gyn
    15-10 Happyzwanger - 1e echo vk
    16-10 Ukkieuk - 1e echo
    16-10 Wendy9 - 1e echo vk
    20-10 Daantjuh85 - 1e echo gyn
    20-10 Babylove85 - 1e echo
    21-10 Nancy222 - 1e echo gyn
    21-10 Giegel1989 - 1e echo en intake vk
    22-10 Sparky - 1e echo gyn
    22-10 Mama3 - 2e echo en intake vk
    22-10 Liyah - 1e echo en intake vk
    22-10 Saby - 1e afspraak vk
    23-10 Ennas - intake vk
    23-10 Pulske - 1e echo en intake vk
    27-10 Eenwens - intake vk
    27-10 Annekeruiter85 - 1e echo vk
    28-10 Lolababy - 1e afspraak vk
    29-10 Sparky - intake vk
    30-10 woman1988 - termijnecho vk
    30-10 Wendy9 - intake vk
    30-10 xBloempje - termijnecho en intake vk
    31-10 Dubbeltje - 1e echo en intake vk
    03-11 Sparky - 2e echo vk
    03-11 Coon - 1e echo vk
    11-11 Mennehh - intake vk en echo
    13-11 Annekeruiter85 - termijnecho vk
    18-11 Annekeruiter85 - intake vk

Wil je ook op de lijst of wil je een afspraak doorgeven, vermeld dan even de gegevens in kleur in je berichten. Dan wordt het aangepast.

7. Happy Mams

Happy Mams Actief lid

6 sep 2012
    280
    0
    0
    Goede morgen dames,

mama3 wat een trieste situatie, ik hoop voor je dat alles nog orde komt, maar ben het ook eens met dubbeltje, als het veel stress oplevert voor jou en je kinderen is het misschien beter zo! Maar wat heb ik met je te doen, 3 kinderen 4de op komst en er alleen voor moeten staan! Lijkt me erg moeilijk.

hier nog steeds geen symptomen, heel vreemd vind ik dat! Toch weer de neiging om nog even te testen, maar die heb ik allemaal opgebruikt :)

ik ga wel een nekplooimeting uit laten voeren, als je een slechtte uitslag gaat krijgen dan krijg je geen puntie meer, maar kunnen ze uitsluitsel geven door een simpele bloedtest uit te voeren. Dus waarom niet, wil toch wel graag weten of mijn kindje gezond en handicapvrij is.

Mijn gewicht, geen idee. De batterij van mijn weegschaal is al weken leeg en vergeet elke keer nieuwe te halen.

Een fijne zondag allemaal

8. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Hoe zit dat met die nekplooimeting? Die moet je wanneer je onder de 36 (of 37?) bent, toch zelf betalen?

Ik heb bij de andere kinderen nooit overwogen om er een te doen, maar nu wel... Ik weet niet of ik nu de ruimte heb voor een kindje met een handicap (sorry, snap het als dit keihard overkomt!). Ik ben 34 en word in Januari 35. Nog te jong dus om het te 'mogen' laten doen.

9. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Kijk naar mijn banner: bijna 6 weken! Bijna een hartje wat klopt, wauw... <3

10. Sparky

Sparky Niet meer actief

Volgens mij moet je die idd zelf betalen als je onder een bepaalde leeftijd bent.

Hier komt hij echt niet. Als het kindje een dusdanig ernstige handicap heeft dat het geen menswaardig leven kan leiden dan zullen ze daar met de 20 weken waarschijnlijk wel achtekomen. Dat zou voor mij ook de enige reden zijn om het eventueel af te breken ofzo.

11. mennehh

mennehh Niet meer actief

Even een vraagje. Sommige zeggen erg blij te zijn als nod dag voorbij is. Waarom is dat? Is het dan zekerder dat het geen miskraam wordt? Misschien stomme vraag hoor, maar heb geen idee.

12. Sparky

Sparky Niet meer actief

Menneh, het schijnt dat voor nod er 50% kans is dat je gewoon ongesteld gaat worden.

13. mennehh

mennehh Niet meer actief

Ow oke, dus als ik vandaag niet ongesteld wordt is die eerste 50% geweken?

Sparky heb jij toevallig een kruidvat test gedaan op je nod? En hoe ziet die eruit? Ben wel nieuwsgierig, bij mij is ie heel duidelijk maar had hem donkerder Verwaxht omdat ik al zo vroeg positief testte

14. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ja die van mij was iets lichter dan de controlestreep. 18 dpo nog eens getest en toen was hij donkerder dan de controlestreep.

15. Sparky

Sparky Niet meer actief

16. Sparky

Sparky Niet meer actief

18 dpo kv en 2e foto is action

17. mennehh

mennehh Niet meer actief

Oja ik zie het. Mooi hoor, prachtig gezicht he die testen &#9786;&#65039;&#9786;&#65039;&#9786;&#65039;

De mijne is wel stuk lichter. Vandaag 12 of 13 dpo en dit is het resultaat. Heb er ook nog eentje over van de kruidvat dus die zal ik idd ook iets rond 18 dpo doen.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,8 KB
      Weergaven:
      0
  18. Sparky

Sparky Niet meer actief

Loopt niet altijd even mooi op. En ik merk ook dat kv er tegenwoordig vaak "foute" testen tussen heeft zitten. Testen die dan ineens veel lichter uitvallen dan een andere kv test met dezelfde urine. Heb zelf niet dubbel getest met kv maar heb in totaal 2 kv testen gehad die een lichter streepje gaven dan de action, dat zegt heel wat want action is echt een stuk minder gevoelig. Dan was de volgende kv wel weer gewoon netjes en liep mooi op.

19. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Wil mijn test van 14 dpo ook best delen, maar hoe plaats ik hem? :)

20. mennehh

mennehh Niet meer actief

Dan moet je kiezen voor optie: meer opties inplaats van snel reageren. Daar zie je een peperclipje. &#9786;&#65039;

Deel Deze Pagina