Hey allemaal, Even terug lezen... @Aankomen/afvallen: Bij de eerste ben ik ongeveer 18 kilo aangekomen, bij de tweede 13... ik hoop nu ook weer rond de 13 of minder te komen Liever eerst nog even afvallen haha. Heb gezond gewicht hoor, maar hou niet zo van aankomen @Mennehh: Oh jeetje dat is jammer dan, maar kan jij niks aan doen in ieder geval! Mooie knaller! Jij bent 1 dag verder dan ik haha. Ben benieuwd wat er uit de termijnecho komt over een paar weken! @Nieuwe zwangere: Gefeliciteerd!
Zit te wachten op telefoontje van mvm om een afspraak te maken.. Hier word de misselijkheid ook meer, en de vermoeidheid neemt ook toe..
♥♥♥ 1 t/m 15 juni 2015 mama's ♥♥♥ ....uitgerekende datum.... 1 juni Muis30 - 3e kindje - j/m/? Willie85 - 1e kindje - j/m/? Saby - 1e kindje - j/m/? Ligero - 2e kindje - j/m/? Giegel1989 - 2e kindje - Geheim Wendy9 - 1e kindje - j/m/? 2 juni Coon - 2e kindje - j/m/? Mama3 - 4e kindje - j/m/? Ennas - 2e kindje - j/m/? 3 juni woman1988 - 1e kindje - j/m/? 4 juni Daantjuh85 - 1e kindje - j/m/? Liyah - 3e kindje - j/m/? Eef84 - 2e kindje - geheim 5 juni Babylove85 - 1e kindje - j/m/? Pukske - 1e kindje - j/m/? Linky - ?e kindje - j/m/? 6 juni Avocadotje - 2e kindje - j/m/? Eenwens - 2e kindje - j/m/? 7 juni Ukkieuk - 4e kindje - j/m/? Sparky - 3e kindje - j/m/? Born to be mam - 1e kindje - j/m/? Itsmemarrie - 2e kindje - j/m/? SarinaS - 1e kindje - j/m/? 8 juni Happyzwanger - 2e kindje - j/m/? 9 juni Nancy222 - 2e kindje - j/m/? Nelta - 3e kindje - j/m/? 10 juni Annekeruiter85 - 2e kindje - j/m/? Lolababy - 3e kindje - j/m/? 11 juni 12 juni Noa1 - 3e kindje - j/m/? xBloempje - 2e kindje - j/m/? 13 juni 14 juni Menneh - 1e kindje - j/m/? 15 juni Dubbeltje - 3e kindje - j/m/? Sterretjes: Derdebaby MWW Wij steunen moeders voor moeders: Sparky, Eef84, Dubbeltje, Woman1988, Eenwens, Born to be mam, Afspraken: 09-10 Born to be mam - moeders voor moeders en ha 09-10 Dubbeltje - moeders voor moeders 11-10 SarinaS - Intake vk en echo 13-10 Coon - intake vk 14-10 Woman1988 - Intake verloskundige 14-10 Mama3 - 1e echo gyn 15-10 Happyzwanger - 1e echo vk 16-10 Ukkieuk - 1e echo 16-10 Wendy9 - 1e echo vk 20-10 Daantjuh85 - 1e echo gyn 20-10 Babylove85 - 1e echo 21-10 Nancy222 - 1e echo gyn 21-10 Giegel1989 - 1e echo en intake vk 22-10 Sparky - 1e echo gyn 22-10 Mama3 - 2e echo en intake vk 22-10 Liyah - 1e echo en intake vk 22-10 Saby - 1e afspraak vk 23-10 Ennas - intake vk 23-10 Pulske - 1e echo en intake vk 27-10 Eenwens - intake vk 27-10 Annekeruiter85 - 1e echo vk 28-10 Lolababy - 1e afspraak vk 29-10 Sparky - intake vk 30-10 woman1988 - termijnecho vk 30-10 Wendy9 - intake vk 30-10 xBloempje - termijnecho en intake vk 31-10 Dubbeltje - 1e echo en intake vk 03-11 Sparky - 2e echo vk 03-11 Coon - 1e echo vk 11-11 Mennehh - intake vk en echo 13-11 Annekeruiter85 - termijnecho vk 18-11 Annekeruiter85 - intake vk Wil je ook op de lijst of wil je een afspraak doorgeven, vermeld dan even de gegevens in kleur in je berichten. Dan wordt het aangepast.
Mama3, gewoon doen waar je je goed bij voelt, doet toch altijd deugd om even te luchten, dit is de ideale plaats Aankomen/afvallen: geen idee hoe het hier gaat zijn, ben er een beetje angstig voor maar we zullen zien, ga zeker gevarieerd en gezond eten Misselijkheid begint ook enorm toe te nemen samen met de vermoeidheid, normaal kom ik de dag door zonder dutje en doe ik dingen in het huis tijdens de pauze, maar net toch maar even een uurtje geslapen!
Aankomen, hier bij de 1e 35 kilo aangekomen na eerst 6 kilo afgevallen te zijn. Bij de 2e 30 kilo aangekomen en helaas zit er van dat alles nog 30 kilo aan wat ik er met dieeten echt niet af kreeg. Nu probeer ik zo lang mogelijk te sporten tijdens de zwangerschap, maar ik ben pas dinsdag begonnen in de sportschool dus moet rustig aan doen. Als ik alleen al de bekkeninstabiliteit kan beperken door die spieren te trainen kan ik ook meer bewegen tijdens de zwangerschap en kom ik hopelijk dus ook minder aan. Klachten, hier vanmorgen eens niet misselijk wakker geworden maar nu overdag wel meer misselijk. Vooral veel kokhalsneigingen
Wat goed nieuws. vanavond komt moeders voor moeders Ik heb al een paar dagen een soort popje links in me buik. Natuurlijk veel te vroeg om de baby te voelen maar wat een heerlijk gevoel voel me helemaal zwanger dan
Top Ligero!!!! Mvm komt vanavond ook hier.. ben benieuwd.. Laatste test doen.. benieuwd of het een knaller is met 5 weken 2 dagen
Ik voel me er best lullig over, maar mijn hoofd staat echt niet naar mvm... Verder belde er net een vriendin. Ze krijgt woensdag een curretage na 10 wkn zwangerschap. Met 8 weken een trage hartslag, vrijdag was er geen leven meer... . Ze weet niks van mijn zwangerschap en ik weet ook niet goed hoe ik haar dit over een tijdje moet vertellen. Pfff...
Lola, sterkte! Mama3 wat naar, die breuk maar goed dat je voor jezelf en kindje kiest! En miss wel 2 las ik spannend! Ligero wat een goed nieuws! geen mvm hier, mag niet door bloedtransfusie Verder maken het gebrek aan klachten me onzeker, misschien dan toch nog de reserve test doen.... En wat kletsen jullie veel! Haha na een dag werken heel veel bij te lezen!