♥♥♥ 1 t/m 15 juni 2015 mama's ♥♥♥ ....uitgerekende datum.... 1 juni Muis30 - 3e kindje - j/m/? Willie85 - 1e kindje - j/m/? Saby - 1e kindje - j/m/? Giegel1989 - 2e kindje - Geheim Wendy9 - 1e kindje - j/m/? 2 juni Coon - 2e kindje - j/m/? Mama3 - 4e kindje - j/m/? Ennas - 2e kindje - j/m/? 3 juni Woman1988 - 1e kindje - j/m/? 4 juni Daantjuh85 - 1e kindje - j/m/? Liyah - 3e kindje - j/m/? Eef84 - 2e kindje - geheim 5 juni Babylove85 - 1e kindje - j/m/? Pukske - 1e kindje - j/m/? Linky - ?e kindje - j/m/? 6 juni Avocadotje - 2e kindje - j/m/? Eenwens - 2e kindje - j/m/? 7 juni Ukkieuk - 4e kindje - j/m/? Sparky - 3e kindje - j/m/? Born to be mam - 1e kindje - j/m/? Itsmemarrie - 2e kindje - j/m/? SarinaS - 1e kindje - j/m/? 8 juni Happyzwanger - 2e kindje - j/m/? 9 juni Nancy222 - 2e kindje - j/m/? Nelta - 3e kindje - j/m/? 10 juni Annekeruiter85 - 2e kindje - j/m/? Ligero - 2e kindje - j/m/? 11 juni ButterflyNova - 2e zwangerschap, 1e kindje - j/m? 12 juni Noa1 - 3e kindje - j/m/? xBloempje - 2e kindje - j/m/? 13 juni 14 juni Menneh - 1e kindje - j/m/? Bren87 - ?e kindje - j/m/? 15 juni Dubbeltje - 3e kindje - j/m/? Sterretjes: Derdebaby MWW Lolababy Wij steunen moeders voor moeders: Sparky, Eef84, Dubbeltje, Woman1988, Eenwens, Born to be mam, xBloempje, Wendy9, Coon, Ligero, Afspraken: 09-10 Born to be mam - moeders voor moeders en ha 09-10 Dubbeltje - moeders voor moeders 11-10 SarinaS - Intake vk en echo 13-10 Coon - intake vk 14-10 Woman1988 - Intake verloskundige 14-10 Mama3 - 1e echo gyn 15-10 Happyzwanger - 1e echo vk 16-10 Ukkieuk - 1e echo 16-10 Wendy9 - 1e echo vk 20-10 Daantjuh85 - 1e echo gyn 20-10 Babylove85 - 1e echo 20-10 Ligero - 4e echo en bloedprikken 21-10 Nancy222 - 1e echo gyn 21-10 Giegel1989 - 1e echo en intake vk 22-10 Sparky - 1e echo gyn 22-10 Mama3 - 2e echo en intake vk 22-10 Liyah - 1e echo en intake vk 22-10 Saby - 1e afspraak vk 23-10 Ennas - intake vk 23-10 Pulske - 1e echo en intake vk 27-10 Eenwens - intake vk 27-10 Annekeruiter85 - 1e echo vk 28-10 Lolababy - 1e afspraak vk 29-10 Sparky - intake vk 30-10 woman1988 - termijnecho vk 30-10 Wendy9 - intake vk 30-10 xBloempje - termijnecho en intake vk 31-10 Dubbeltje - 1e echo en intake vk 31-10 ButterflyNova - 1e echo 03-11 Sparky - 2e echo vk 03-11 Coon - 1e echo vk 11-11 Mennehh - intake vk en echo 13-11 Annekeruiter85 - termijnecho vk 18-11 Annekeruiter85 - intake vk Wil je ook op de lijst of wil je een afspraak doorgeven, vermeld dan even de gegevens in kleur in je berichten. Dan wordt het aangepast.
Wat een lijst al! Wel erg leuk, met zo'n boel vrouwen. Ben benieuwd naar alle verschuivingen in de lijst na de termijnecho's .
Het is idd een hele lijst he. Zie ook al veel afspraken, echo's e.d. staan. Zal eind deze week ofzo ook maar een afspraak maken met de verloskundige en mvm
Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd. Het is echt mijn dag niet.heb waarschijnlijk verkeerd gelegen en de spieren in me nek doen heel veel pijn.en dan ook me maag vandaag wat ik ook doe blijf een weeig gevoel houden tot soms bijna spugen maar er gebeurt niks.dan zakt het ff weg en dab komt het weer.heel leuk met een peuter puber die rond loopt was echt blij dat ze ff op de psz was
Ik zag een miskraam voorbij komen. Dat haalt je wel even van je wolkje af. Heel veel sterkte. Mijn dochter is dan iets van ander half jaar dus dacht aan een tweeling wagen. Dat zitje of plankje zie ik niet zo zitten. Zeker niet met die leeftijd.
Ja het is net wat je handig vind, mijn dochter zat met 2 niet meer in de wagen 😃 Coon; ah dat is balen! Hopelijk trekt het snel weg! Ik had me vanmiddag opgegeven voor Mvm, 5 minuten later werd ik gebeld! En toevallig was ze een uur later in de buurt 😃 Goede test en nu dus begonnen! Voor de lijst: 23 oktober intake + echo VK
Sterkte lolababy Hier nog veel last van misselijkheid. Ik was vanmorgen op mijn werk een client aan het helpen bij de verzorging en ben er toen ff tussenuit moeten piepen. Ik hoop dat ik t toch nog wat geheim kan houden op mijn werk Wij hebben pas de Mutsy rider light weight gekocht. Allee. Heel erg light weight zijn die dingen niet
Bij ons kan je ook pas met 6 weken bellen voor een eerste afspraak, dus eind van de week maar eens bellen. Vandaag trouwens ineens een belachelijke pijnflits door mn buik/schaamstreek, ik moest me echt even verbijten zeg. Dat heb ik nog niet eerder gehad. Was maar heel even gelukkig maar wel raar. En eng.
Die pijnscheuten heb ik ook vaak. Heel naar, maar normaal. Nu ben ik er net achter gekomen dat ik menstruatie achtige pijn krijg bij stress. De stress moet dus echt de deur uit... voelt ook al niet fijn. Hebben jullie trouwens ook weleens zo'n kacheltje in je buik? Ik met name in de avond, dat voelt wel heel fijn (zeker aangezien ik het verder steeds koud heb :-D).
Oh wat is er weer veel gekletst, weer een paar nieuwe dames! Van harte gefeliciteerd! Idd al een hele lijst, wel gezellig lolababy wat verschrikkelijk, hopelijk vinden ze de oorzaak. Hier nog niet over kinderwagens of iets anders nagedacht! Ik wil echt wachten op een kloppend hartje. Verder totaal geen symptomen, heel raar vind ik dat, met mijn zoon had ik werkelijk overal last van, en nu helemaal niets gewoon. Maakt me wel erg onzeker, en tel de dagen tot mijn eerste echo!
Irritant he? Dat niets voelen. Ik heb precies hetzelfde. Ben heel blij dat ik nog niet misselijk ben, maar zou best wat meer "klachtjes" willen hebben zodat ik weet dat ik echt niet droom zwanger te zijn whahaha
Hier ook! Bij m'n dochter heel erg ziek geweest en nu niets... Nog 2 weken wachten op de echo 😁
Nou ik ben wel misselijk en wilde dat ik er geen last van had! Heb er de hele dag door last van en heb het dus gister ook aan mn teamleider moeten vertellen.
Hier vooral sochtend misselijk. Tandenpoetsen is echt een uitdaging. Savonds ben ik echt kapot, maar overdag weinig klachtjes.
De misselijkheid is over en heb nu geen klachten meer wat ik dus wel had bij mijn dochter! Heel gek voelt dat dan.
wilde ik gisteravond kijken lag internet eruit! dus nu maar even snel op mn werk. 16 oktober mag ik me melden bij de verloskundige voor de intake. zo grappig, al is mn zoontje 2 jaar ze wist na het noemen van mijn naam precies wie ik was, en heel enthausiast! Welkom nieuwe mede zwangeren. hier gisteren nog een test gedaan, had er pas een en wilde gewoon die bevestiging even zien. mooie donkere streep dus voor nu weer even gerustgesteld. ben banger dan bij de eerste dat vind ik wel een gekke gewaarwording omdat dat helemaal niet in me zit. Wij hebben van de oudste de wandelwagen bewaard een Mutsy Ego, ideaal ding alleen kan de zonnekap er niet af maar dat is ook het enige minpunt voor mij. Ga deze dus weer gebruiken. mijn zoontje kan prima meelopen alleen is hij meestal te lui en gaat ie in de buggy zitten als we de deur uit gaan. kamertje van de oudste gaan we nu ook weer gebruiken. komende week willen we m over leggen naar een grote kamer. Verder hier ook maar aan afdelingshoofd verteld aangezien we vandaag een audit hebben en ik echt niet de hele dag op die rotstoeltjes kan zitten vanwege de pijn in mn rug. (die pijn stelt me ook wel een beetje gerust dat t goed gaat) ben wel al aan het rondkijken met name naar dingen die ik bij de eerste had en niet zo handig vond. maar ga pas wat kopen na een goeie echo.
Ik zou uitslapen vandaag na een boel hele drukke dagen: mislukt. Gisteren heb ik de papa laten weten dat ik geen contact meer wil zolang hij zo zakelijk en koud doet tegen me. Gisteravond laat kreeg ik gelijk een bericht van hem :-/. Hij wil me vandaag of morgen zien, wil praten. Ik vind het eng en weet niet of ik dat nu al wil...
Gefeliciteerd en welkom Emmie! Mama3, spannend! Hopelijk heeft hij door wat hij achter laat. Spullen, wij hebben niks meer. Wordt het eerste kindje voor mijn partner en voor mij de 3e. Maar spullen hebben we dus niet. Maar omdat er hierna zowiezo geen kinderen meer komen ga ik ook vooral voor 2e hands. Gisteren gekeken voor een kamertje en die hebben wij gereserveerd. Wordt nog gebracht ook en dat voor 60 euro! Nu nog aan het rondkijken voor een kinderwagen. Niet om nu al te kopen, maar om te kijken wat we willen. Ik vind kinderwagens mooi, maar die zijn niet klein in te klappen en dat is echt een must. Hij moet ingeklapt kleiner zijn dan 90cm lang en 30cm hoog. Tenminste dat is de richtlijn die ik nu aanhoudt. Maar met die afmeting kom ik vooral uit op de quinny buzz of bugaboo denk ik. De laatste vind ik zooo laag! Maar wel weer heel practisch. Nog even dubben... Joolz vind ik ook supermooi maar ik ga geen 500 euro neerleggen voor een 2e hands kinderwagen.
Ja de spullen... Mijn jongste is vrijdag 6 geworden en na de scheiding 3,5 jaar terug, hebben ik en ex alles weggedaan. Gelukkig heeft mijn zusje een zoontje van bijna 2 en kan ik veel baby/baby spul van haar lenen. Bijv de maxi-cosi en kleertjes (maar dan moet het wel een jongen zijn, haha). Het doorgeef wiegje wat we met een hele groep hebben (erg leuk, alle namen vd kindjes die erin lagen, staan op de bodem), komt precies op tijd weer vrij en is dus gereserveerd voor mij . Een kinderwagen: die komt er wel, wil eigenlijk weer een mountain terrain of urban jungle, alleen ellende dat ze ingeklapt zo groot zijn. Wel zijn ze ideaal voor mij (mss ons...) aangezien ik een grote liefde heb voor ver wandelen in de bossen etc. Het ergste vind ik nu, dat ik al mijn draagdoeken ook verkocht heb. Die ga ik, straks wanneer alles goed blijkt te zitten, toch weer verzamelen. Heerlijk vind ik die