Ja die wagens vind ik ook mooi en wij wandelen ook heel veel en ook de bossen in. Maar ze zijn zoooo groot ingeklapt! Zat er al aan te denken maar gewoon met een draagdoek het bos in te gaan ofzo... Weet het anders ook niet zo goed.
@ Butterflynova Ik had de eerst week ontzettende rommelende darmen. Nu alleen 's avonds een beetje. Ook vermoeide benen en liezen. + gevoelige borsten. Nu alleen af en toe ongiekrampen. Borsten zijn ook nog steeds een no-go area. 'S avonds echt een ontzettende vermoeidheid en sinds gister dus misselijk. Maar misselijkheid is niet constant. Vooral 's ochtends tijdens douchen/tandenpoetsen. Dit gaat pas weg nadat ik iets heb gegeten. Overdag een beetje weeïg en soms beetje misselijk. Maar goed... Ik word er blij van
Hier last van heftig dromen, haaruitval, gespannen borsten, sterkere geur en veranderde smaak, af en krampjes, bandenpijn en vooral heeeeeeeel erg moe! Mama3, hoe is het gegaan?
Hier nog weinig. Wel wat meer eetlust, wat sneller moe maar that's it. Wel had ik vanmiddag spontaan een bloedneus zonder enige aanleiding. Blijkt dat dit komt door de progesteron ( lang leve google) Is toch wel weer een fijne bevestiging aangezien verdere symptomen ontbreken. Mm en wat ook opvalt is dat ik lichamelijk wat afstandelijker ben naar mn man toe. Liefst gewoon even tijd voor mezelf svonds. Heel vreemd.. Hopelijk is dat wek snel voorbij.
Het dromen herken ik erg, ze lijken inderdaad heel echt. Verder valt mijn haar niet meer uit, is lelijk en vet, zo ook mijn huid . Hoop dat dat nog weg zal gaan. Misselijkheid verschilt met de dag, wel veel hoofdpijn en moe moe moe! Duizelig zijn neemt ook af, erg fijn
Nee, we proberen tot een afspraak te komen, maar het is duidelijk dat hij mijn bericht gisteren niet goed gelezen heeft. Ik heb aangegeven dat hij, wanneer hij niet meer zo koud/zakelijk kon doen, contact kon zoeken. Nou, hij slaat nu alweer om. Dan zie ik hem liever niet, want kan nu weer alleen maar huilen
Pff vervelend! Hopelijk komt hij nog eens heel goed bij zinnen en tot die tijd idd maar niet onder ogen komen. Dat is dan alleen maar extra stressvol voor je.
Dat heb ik hem zojuist heel duidelijk laten weten. Zolang zijn 'nieuwe scharrel' (heeft hij eerder gehad, is na een paar maanden niet boeiend meer en dan mag ik weer opdraven) meer prioriteit heeft, ik hem niet meer wil zien. Ik trek de afwijzing echt niet. Waarom hou ik zo van hem?
Dankjewel. Het gekke is dat ik een enorme rust en kracht voel door zelf de touwtjes in handen te nemen. Hij mag eens een keer naar mijn pijpen dansen, ipv andersom. Ik weiger de pijn bewust op te zoeken en als ik hem nu zie, doe ik dat wel.
@ Kinderwagen: wij hebben de Mutsy Slider nog en die zal ook weer gebruikt gaan worden. @ Ennas, ach 250euro aan bonnen is prima toch. Kun je mooi weer besteden straks! Fijn dat mvm zo snel kon komen! @ Daniielle, welkom en gefeliciteerd! @ Marcella, spannend, welkom en gefeliciteerd! @ SarinaS, mooie test hoor! Overmorgen heb je een echo toch? @ Eef84, nee ik heb geen nachtdiensten hoor. Ik werk als een soort trajectcoach/begeleider in de hulpverlening aan jongeren met een lichtverstandelijke beperking en gedragsproblemen die niet meer (zonder ondersteuning) thuis kunnen wonen. Snap wel dat je nachtdiensten niet meer gaat trekken! @ Daantjuh, soms zijn de symptomen wel geruststellend he! Maar over een week of wat willen we er maar wat graag weer vanaf zijn haha @ Lolababy, las in je andere topic dat het echt een miskraam is geworden, zo balen!! Sterkte nogmaals @ Sparky, jeej al voor een babykamer gekeken! Als je tweedehands koopt geef ik je inderdaad ook groot gelijk hoor, soms kan het lang duren voor er iets moois, in de buurt, voor een redelijke prijs, te koop komt. Als dit naar jullie zin is dan is het helemaal goed toch. Heb je een foto? Ben wel nieuwsgierig! @ Babylove, ik was wel even bang dat ik weer een BBZ had maar nu dit (zo goed als) uitgesloten is ben ik weer rustig. Misgaan kan het altijd...ga ik gewoon even niet vanuit en ik probeer ervan te genieten zolang het goed gaat! Ik heb het vertelt aan een klein groepje van de maart2012mama's waar ik nog mee omga en aan mijn moeder. Oja en een goede vriendin van me weet het ook. En collega's haha toch weer meer mensen als ik eerst dacht. De rest hoort het wel na de volgende echo. @ Butterfly Nova, welkom en gefeliciteerd! Ik ben niet misselijk maar wel heel moe en constant koud! En gevoelige borsten, dat wordt wel steeds erger. @ Happyzwanger, mijn dochter liep vanaf 14,5 maand en zit nu al een paar maanden niet meer in de wagen. Denk dat we de kinderwagen al bijna een jaar niet meer gebruikt hebben en de buggy al bijna een half jaar niet meer. Ze is nu 2,5. Ik zou niet voor een duowagen gaan in ieder geval! Als het je wat lijkt kun je evt baby in de draagdoek doen en je zoontje in de wagen. Zo kom je al wel de eerste paar maanden door en dan kan je zoontje al wel redelijke stukken lopen misschien... @ Bren87, welkom en gefeliciteerd @ Dubbeltje, heb je andere topic een beetje gevolgd, hoe gaat het nu met je? @ Coon, heerlijk als ze soms even weg zijn he hihi. Peuterdochter hier mag vanaf november naar de psz, spannend! @ Avocadootje, nog meer pijnscheuten gehad of bij die ene keer gebleven? @ Mama3, nee geen kacheltje in mijn buik. Heb het alleen maar koud koud koud! Succes met het gesprek! @ Nancy222, bij dochter had ik ook helemaal geen verschijnselen vond ik! Al vond mijn omgeving wel dat ik de gehele zwangerschap chagrijnig was haha @ Itsmemarrie, fijn zo'n betrokken VK die na 2 jaar nog weet wie je bent! Had ik ook met mijn VK's toen ik in mei de BBZ had. Jullie oudste gaat al snel over naar een nieuwe kamer! Hier moet het nog helemaal verbouwd worden voordat peuterdochter naar haar nieuwe kamer kan. Maar zijn nu nog bezig met de keuken, die moet eerst af. @ Emmie83, welkom en gefeliciteerd! Ik heb gisteren een teamdag gehad met mijn oude team (ben nog maar sinds 1 oktober daar weg, heb een tijdje een dubbele functie gehad), was onwijs leuk! Eerst werden we opgesloten in een kamer en moesten we met allerlei codes e.d. weer zien te ontsnappen (amaze, escape events in Den Haag) en daarna gingen we naar De Lier en daar hebben we nog wat spellen gedaan waaronder een scootmobielrace, echt hilarisch!! Moesten we ook met zo'n ouderwetse jas en muts op een parcours afleggen op dat ding met allerlei hindernissen. Superleuk! Vandaag een rotdag gehad. Peuterdochter niet te genieten, en ik werd er natuurlijk ook niet vrolijker op. Niet leuk die nee-fase! Lang leve kinderbedtijd en kinderen die nog geen klok kunnen kijken
Succes mamaIII! Laat je niet inpakken door mooie praatjes maar volg je verstand in deze.. Lijkt me beter dan je hart en gevoel 😉 Lastige situatie waar je in zit! Heftig!