Gefeliciteerd allemaal! Ik durf me hier nu ook te melden, dinsdag een heeel vaag streepje en vanochtend toch echt duidelijk een 2e streep Vorige week zaterdag was ik nog depri omdat ik wat bloedverlies had. Voorbode van mn menstruatie....niet dus! Rond 1 juni verwachten wij ons eerste kindje!
Heel spannend maar ik wil mij ook heel graag aanmelden. Eerder dit jaar een mk gehad met 6+1 weken en 3x een vroege miskraam gehad tussen de 4 en 5 weken. Maar nu stijgen mijn testen zoveel harder dat ik het aandurf. Mijn NOD is 8 juni en het wordt mijn 3e kindje. Maandag een belafspraak met de fertiliteitsarts staan en dan wordt er gelijk een echo gepland voor als ik (ruim) 6 weken ben. Voor nu vind ik het nog heeeeel spannend en weet niet of ik gelijk veel meeklets. Maar ga mijn best doen.
Dank jullie! Oh mijn Uitgerekende datum mag op 9 juni! Ik ga aanhouden wanneer ik zeker weet dat mijn eisprong is geweest en niet wat FF aangeeft. Dan ben ik nu 12 dpo.
��1 t/m 15 juni 2015 mama's�� ....uitgerekende datum.... 1 juni Muis30 - 3e kindje - j/m/? Willie85 - 1e kindje - j/m/? 2 juni Coon - 2e kindje - j/m/? 3 juni woman1988 - 1e kindje - j/m/? 4 juni Daantjuh85 - 1e kindje - j/m/? 5 juni Babylove85 - 1e kindje - j/m/? 6 juni 7 juni 8 juni 9 juni Nancy222 - 2e kindje - j/m/? Sparky - 3e kindje - j/m/? 10 juni 11 juni 12 juni 13 juni 14 juni 15 juni Sterretjes: Derdebaby Afspraken: 20-10 Daantjuh85 - 1e echo gyn 21-10 Nancy222 - 1e echo gyn 3-11 Coon 1e echo vk
Helaas helaas. Het heeft vannacht flink doorgezet incl stolsels. Denk dat het toch echt finito is. Raar he? Pas 5 weekjes en toch ben ik echt verdrietig. Dus ik mag van de lijst denk ik.
Hallo dames.. Ik wil me voorzichtig melden..gisteren en vanmorgen licht positieve test. Maart mk gehad bij 6 weken en eind juni is na bij 7 weken het hartje te hebben gezien toch met bijna 10 weken alles misgegaan. Nu net nieuwe baan en hadden eigenlijk bedacht eerst maar weer even aan de pil te gaan..maar nu dus positieve test...heb weinig vertrouwen overgehouden na de laatste ervaringen en weet niet hoe het gaat met de baan...maar uiteraard hoop ik dat alles nu wel helemaal goed gaat..het zou mijn vierde kindje zijn en ik gok op 7 juni....
Gefeliciteerd nieuwe dames. Hier kom morgen mvm langs ze belde gister had het zo snel niet verwacht.3 nov de echo.hopelijk mooi verlaat verjaardagskado.en de intake van 15 oct moet ik even verplaatsen zag dat in me agenda niet alles in stomd wat wel op de kalendar staat.
Gefeliciteerd meiden.. Mvm wacht ik dit keer eventjes mee tot ik Voorbij de 10 weken ben. Vond het zo stom om het de vorige keer af te zeggen..
Daantjuh85 volgens mij kan je tot 10 weken aanmelden.en ja dat is niet leuk het afmelden maar dat vinden hun niet erg
Welkom Ukkieuk. Sterkte MWW. Mvm, nu mijn testen zo knallen terwijl ze hiervoor langzaam opliepen elke keer ga ik mij wel gelijk aanmelden voor Mvm. Eerst morgen een belafspraak met de fertiliteitsarts en dan een echo plannen
Hallo dames Graag wil ik hier ook gezellig mee kletsen. Vandaag een positieve test in handen. Mijn verwachte uitgerekende datum ligt rond 10 juni. Wil iemand mij er op het lijstje bij zetten? Reageer morgen even op de rest Liefs
En ik klets ook graag mee! Nr3 met due date 12-6! 5 dagen voor NOD positieve test. Lees vanavond even de reacties van de anderen door. Zag wel snel dat er 1 iemand een bloeding had gehad en dat je verdrietig was Snap ik heel goed! Sterkte meid! We hadden je graag in ons midden gehad...