Wat een lastige situatie mama3 en ik geef je groot gelijk. Bijna 5 weken. Wat me opvalt is dat ik weer op een vrijdag uitgerekend ben haha. Wel grappig.
Ligero in het begin was her erg wennen eker aan het ritme ook o dat het hier standaart 4dagdelen per week is.maar morgen ochtend mag ze weer. Mama 3 heftig hoor allemaal Rest is niet blijven hangen merk dat ik erg afwezig benben ook zo moe.dochter lief is helemaal geen goede slaper het ging de laatste tijd best goed alleen ze is verkouden beworden dus ze komt weer geregeld.en me man werkt onregelmatig dus vooral de avondiensten die hij nu heeft zijn slopend voor me
Jeej ik mag me hier ook melden! Dacht dat ik zaterdag ongesteld was geworden, bruinverlies met beetje rood. Maar gister helemaal niks meer! Dus vanochtend testje gedaan en zwanger! Kan het echt nog niet geloven.. Ik had expres een beetje afstand genomen van het nod forum, ik was er teveel mee bezig. Dus deze maand besloten om geen ovulatietesten meer te doen (werd er alleen maar onzeker van, korte lf etc.) en een beetje op een laag pitje gezet (1x geklust) en nu is het gewoon raak! Ik ben zo blij! Ik ben ongeveer rond 14 juni uitgerekend, (verjaardag van mijn dochter haha)
Mamma 111 wat een vervelende situatie zeg, hoop dat er wat bereikt word met het gesprek. ligero, hihi mijn man vind me ook al een paar dagen slecht gehumeurd, ik vind natuurlijk dat dat onzin is Mamavanisabel welkom, ik las idd in het nod topic dat je positief getest hebt, gefeliciteerd en welkom bij de club.
Hallo Dames! Ook ik zou graag mee schrijven hier. volgens de berekeningen ben ik uitgeteld op 14 juni! Ik ben 28 jaar en heb een zoontje van 2 (in januari wordt hij 3) Moet eerlijk bekennen dat ik het weer net zo spannend vindt als bij de eerste! Qua kwaaltjes valt het nog mee.. Voornamelijk ontzettend moe! Op 21 oktober komt MvM langs en op 10 november moeten we voor de eerste keer naar de verloskundige!
Even een update via een copy paste uit mijn andere draadje elders op het forum: Hij is verliefd op haar... Hij weet nog niet wat hij wil met ons kind, ja: hij wil eigenlijk niet dat het komt. Maar aangezien het wel komt, weet hij nog niet wat hij ermee wil. Op intiem vlak, heeft ie me afgeschreven, helemaal. Dat doet toch pijn. Verder is zij inmiddels ook op de hoogte en wist hij heel zielig te vertellen dat hij nu op 2 fronten gezeik heeft. Jammer dan, het interesseerd me geen zak hoe het hierdoor loopt met haar en dat heb ik hem ook verteld. We hebben ruzie gemaakt, gehuild en nu zit ik weer te huilen omdat hij net weggegaan is. Omdat afgelopen vrijdag waarschijnlijk ook de laatste keer was dat we samen geslapen hebben (geslapen, seks is er de afgelopen weken sowieso niet meer geweest). Vrijdag komt hij terug. Hij wil hier dingen fiksen in huis. Nou, hij gaat zijn gang maar. Ik weet het allemaal niet meer
Shag meisje meisje toch. Wat een rot situatie! Lastig als je graag je kindje beide ouders wilt geven, maar er een heel anders over denkt. Hij is wel eerlijk geweest over zijn gevoel. Maar dat maakt zijn gedrag en mening nog niet oke. Doe rustig aan! Is die ander dan ook verliefd op hem? En is die ander pas sinds kort in het spel dan? Aangezien het nog niet extreem lang gelden is dat jullie sex hebben gehad. Tjonge jongen, dit gun je niemand! Schrijf maat lekker van je af.
jeetje mama wat een verhaal heel veel sterkte! Dames even hele andere vraag... Laten jullie je haar verven tijdens de zwangerschap?
Heftig mama3. Sterkte ermee. Haar verven, nee dat doe ik niet tijdens de zwangerschap. Buiten de zwangerschap ook maar af en toe. Heb kort haar dus heel snel uitgegroeid.
Ja ik heb toevallig zaterdag me haar nog laten verven.me vriendin wel verteld dat ik zwanger ben omdat de kleur dan iets anders kan uitpakken.maar bij me vorige zwangerschap ook goed gegaan.ze merkte al aan me haar dat ik zwanger ben is al een stuk voller
Zo even op de lapop, dat gaat wat beter. Kacheltje in je buik, hier dus ook totaal niet. Heb het ook juist alleen maar heel erg koud. Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd! Ik zal straks even de lijst bijwerken, nu eerst de kids naar school brengen. Oh en iemand vroeg om foto's van het kamertje. Als ik echt mocht kiezen was ik voor wit gegaan, maar die beginnen hier in de buurt bij 200-300 euro. En deze zag er piekfijn uit (alleen bedrand wat kleine krasjes, maar dat heb ik hier altijd gehad met bedjes) en voor 60 euro! En wordt zaterdag nog gebracht ook! Voorlopig zal het op zoontje zijn kamer komen te staan. Wij slapen nu nog in de kamer waar de kleine komt en er moet nog een dakkapel komen enzo.
Ik wel! Je kunt alleen beter niet blonderen of permanenten. Niet dat ik een permanentje heb, maar blondeer wel vaker. idd kan de kleur anders uitpakken, maar dat is vooral met de roodtinten. Niet bewezen dat het schadelijk is hoor, maar dat is de mening van mijn broer! Die heeft een eigen kapsalon.
Er is weer veel bijgeschreven, super @Ligero: ja over 2 daagjes de eerste echo, ik ben zo nieuwsgierig en mijn man is ook op van de zenuwen Uw teamdag klinkt supertof! Aan alle nieuwe zwangere in dit groepje, een heel dikke proficiat! Het is echt wel een vruchtbare maand geweest! @mamaIII: zo heftig wat je nu allemaal moet meemaken, ik vind dat je jezelf nog heel sterk houdt! Zoals Menneh zegt, schrijf het maar van je af, denk echt wel dat dit veel helpt! @Sparky: een leuke kinderkamer, zeker voor dat geld, een super goede deal gedaan! Verder: de laatste week slaap ik echt super slecht, heel de nachten rondwoelen, wakker worden, warrige dromen... Dan weer vroeg wakker omdat mijn neus verstopt zit. Dus ik loop heel de dagen vermoeid rond. Daarbij komt dat ik niet echt misselijk ben, maar heel de dag door moet kokhalzen als ik iets ruik of iets zie wat ik niet lekker vind. Ondertussen al 1-1,5 kilo afgevallen terwijl ik gewoon normaal eet zoals anders. Op mijn werk kan ik het nog niemand vertellen, alhoewel ik wel graag zou willen want op sommige momenten loop ik te veel risico's om gestompt te worden door een van de paarden... Zullen zien misschien als de echo goed is dat we het tegen mijn directe collega's al vertellen
@ sparky, niets mis mee! En dat voor 60 euro! zelf denk ik dat ik het kamertje van mijn zoon ga gebruiken voor de nieuwe baby. zoonlief slaapt al in een junior bed, dus het ledikantje is al een tijdje niet meer in gebruik. Het kamertje heb ik toendertijd nieuw gekocht voor mijn zoon, ruim 1200 euro en is van coming kids. Beetje zonde om het dan niet meer te gebruiken. Maar ben wel nog aan het twijfelen, eigenlijk vind ik de commode ook heel mooi bij ons op de slaapkamer en zou ook heel goed als ladekast kunnen dienen het ledikantje heeft ( lees de hele rechter binnenkant ) bijtsporen, dus die moet dan een nieuw laagje verf! Denk dat mijn zoon een nieuwe stoere kamer krijgt, vind ik ook wel leuk voor onze stoere vent. En misschien dat ons frummelke ook een nieuw kamertje krijgt Of niet, twijfels, twijfels twijfels ook de box heb ik nieuw gekocht, en is werkelijk nog als nieuw! Alleen wij hebben de box toendertijd aangepast aan ons interieur, zwart. Wij hadden hoogglans zwarte meubels. Maar kwamen er al gauw achter dat dat niet zo ideaal was met een lopende dreumes. (Lees ik werd helemaal wild van de zichtbare handjes) En ik veranderende langzaam in een poetsmonster. Wij hebben ons interieur dus vervangen, en zou nu graag een witte box willen manlief zag de bui al hangen, en gaat er vanuit dat de nieuwe baby weer heel wat centjes gaat kosten. Mijn antwoord, houd een zwanger vrouwtje redelijk tevreden, ze kan zomaar veranderen in een hormoonmonster Conclusie, eigenlijk ben ik er nog niet over uit! Heb nog een aantal maanden omverover na te denken. Pffff
Welkom nieuwe medezwangeren Jeetje mama3 wat heftig, lekker van je af schrijven hoor! Sparky, mooie kamer voor een nog mooier prijsje! Snap dat je die alvast hebt gekocht. Ik verf ook mn haren niet als ik zwanger ben. Normaal wel maar zelfs als het niet bewezen is, ik voel me er niet fijn bij, net als nagels lakken, ik kan wel 9 maandjes zonder al is t alleen voor mijn eigen gemoedsrust. Vandaag vrij en gaan zo lekker koekjes bakken ofzo. Dus ga maar eens op jacht naar een recept!
SarinaS, dat is wel heel vervelend zeg dat je je zo voelt en ook nog slecht slaapt. Itsmemarry, lekker koekjes bakken! Ben jaloers, hier is de oven kapot. Nancy, lastige keuzes ik vind het zelf belangrijker dat er straks een leuke jongens en meisjeskamer komt dan nu de babykamer. De babykamer is qua uiterlijk toch echt vooral voor de ouders. Als ik dan zo'n deal vind dan ben ik daar heel blij mee En straks een mooie andere kamer naar de persoonlijkheid van de kleine. Verder moeten wij dus echt alles kopen. Heb alleen de buggy nog. Ik ben nu aan het orienteren op de kinderwagen. Die vind ik persoonlijk belangrijker. Ik wandel graag en veel. Ook wil ik graag een ergonomische drager of draagdoek. Maar die heb ik nog nooit gehad dus dat is ook even flink info zoeken. Over 2 weken gaan wij naar een babywinkel om kinderwagens te proberen enzo. Heb er zo'n zin in! Maar duurt nog lang haha. Nog 13 nachtjes tot de echo.
wij moeten ook alles kopen.. Gelukkig kunnen we een hoop overnemen van mn schoonzusje. Haar kleine is dan 1.5 als de onze geboren wordt. voor de rest ga ik pas kijken na de 2de goede echo.. Hoewel het deze zwangerschap best goed voelt.