1 t/m 15 juni 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door derdebaby, 20 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Sparky, super dat kamertje :)! Hier komt de eerste tijd geen babykamer. De baby komt bij mij te slapen (grote zolderkamer, plek voor alles). De spullen die daarvoor nodig zijn, heb ik al via via via ;).

2. Sparky

Sparky Niet meer actief

Daantje en Mama3, handig dat jullie die spullen over konden nemen.

3. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Ja is fijn :). Het enige wat ik wel ga kopen, is een nieuw matrasje voor de wieg.

4. Happy Mams

Happy Mams Actief lid

6 sep 2012
    280
    0
    0
    hi ja daar heb je gelijk in, in zn deal kun je dan echt niet laten schieten:)

5. Sparky

Sparky Niet meer actief

Jullie ook zo misselijk? Hier wordt het met de dag erger. En als ik nou eens gewoon kon spugen, maar dat kan ik niet. Dus blijf ik er constant mee doorlopen.

6. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    ik heb het alleen in de ochtend. Vanochtend niet gespuugd. Ik moest het bijna wel in de auto. Gelukkig bleef het binnen :D

Gelukkig zakte het vrij snel weg...

k gruwel alleen een beetje van de geur van mn thee :(

7. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ja ik wou echt dat ik kon spugen. Dan zou het misschien daarna even weg zijn.

8. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Hier niet misselijk maar voel me totaal niet fit net of ik ziek word en weeïg en naar bah! Mijn moeder en tantes waren tijdens hun zwangerschappen ook totaal niet misselijk die hadden eigenlijk nergens last van dus wie weet heb ik ook sat gelukt! Wel heb ik trouwens sinds gister last van pijnlikke borsten en tepels

9. Sparky

Sparky Niet meer actief

Saby, fijn dat je niet echt heel misselijk bent. Wel vervelend dat niet fitte gevoel.

Ik ga de lijst bijwerken

10. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik had vanochtend hele erge buikpijn. Ging er bijna van door mijn knieën. Dacht haast op een miskraam maar gelukkig niks aan de hand en nergens meer last van. In de avond voel ik me wel net een ballon.

Leuk kamertje. Hier komt denk ik alleen een nieuw ledikantje. Of ik neem een wieg (of gebruik gewoon de wagenbak, deed ik bij mijn dochter de eerste tijd ook want die was veel te klein voor een ledikant. En koop dan gewoon een peuterbed voor dochter.

Ik ga toch voor een duo wagen want zo'n zitje of plankje achter de wagen lijkt me niks zeker niet als dochter moe is dan kan ze ook gewoon slapen in de wagen. Scheelt weer als we een hele dag weg zijn. En al helemaal als we boodschappen doen.

Als het een meisje is hebben we het heel makkelijk dan kan alles van dochter gebruikt worden. Als het een jongen is een paar broeken en rompers.

11. Sparky

Sparky Niet meer actief

♥♥♥ 1 t/m 15 juni 2015 mama's ♥♥♥

....uitgerekende datum....

1 juni
    Muis30 - 3e kindje - j/m/?
    Willie85 - 1e kindje - j/m/?
    Saby - 1e kindje - j/m/?

Giegel1989 - 2e kindje - Geheim
    Wendy9 - 1e kindje - j/m/?

2 juni
    Coon - 2e kindje - j/m/?
    Mama3 - 4e kindje - j/m/?

Ennas - 2e kindje - j/m/?

3 juni
    Woman1988 - 1e kindje - j/m/?

4 juni
    Daantjuh85 - 1e kindje - j/m/?

Liyah - 3e kindje - j/m/?
    Eef84 - 2e kindje - geheim

5 juni
    Babylove85 - 1e kindje - j/m/?
    Pukske - 1e kindje - j/m/?
    Linky - ?e kindje - j/m/?

6 juni
    Avocadotje - 2e kindje - j/m/?

Eenwens - 2e kindje - j/m/?

7 juni
    Ukkieuk - 4e kindje - j/m/?

Sparky - 3e kindje - j/m/?
    Born to be mam - 1e kindje - j/m/?
    Itsmemarrie - 2e kindje - j/m/?

SarinaS - 1e kindje - j/m/?

8 juni
    Happyzwanger - 2e kindje - j/m/?

9 juni
    Nancy222 - 2e kindje - j/m/?

Nelta - 3e kindje - j/m/?

10 juni
    Annekeruiter85 - 2e kindje - j/m/?

Ligero - 2e kindje - j/m/?

11 juni
    ButterflyNova - 2e zwangerschap, 1e kindje - j/m?

12 juni
    Noa1 - 3e kindje - j/m/?
    xBloempje - 2e kindje - j/m/?

13 juni

14 juni
    Menneh - 1e kindje - j/m/?

Bren87 - ?e kindje - j/m/?
    MamavanIsabel - 2e kindje - j/m/?
    xMiekjuhx - 2e kindje - j/m/?

15 juni
    Emmie83 - 2e kindje - j/m/?

Dubbeltje - 3e kindje - j/m/?

Sterretjes:
    Derdebaby
    MWW
    Lolababy

Wij steunen moeders voor moeders:
    Sparky, Eef84, Woman1988, Eenwens, Born to be mam, xBloempje, Wendy9, Coon, Ligero,

Afspraken:

11-10 SarinaS - Intake vk en echo
    13-10 Coon - intake vk
    14-10 Woman1988 - Intake verloskundige
    14-10 Mama3 - 1e echo gyn
    15-10 Happyzwanger - 1e echo vk
    16-10 Ukkieuk - 1e echo
    16-10 Itsmemarrie - intake vk

16-10 Wendy9 - 1e echo vk
    20-10 Daantjuh85 - 1e echo gyn
    20-10 Babylove85 - 1e echo
    20-10 Ligero - 4e echo en bloedprikken
    21-10 Nancy222 - 1e echo gyn
    21-10 Giegel1989 - 1e echo en intake vk
    22-10 Sparky - 1e echo gyn
    22-10 Mama3 - 2e echo en intake vk
    22-10 Liyah - 1e echo en intake vk
    22-10 Saby - 1e afspraak vk
    23-10 Ennas - intake vk
    23-10 Pulske - 1e echo en intake vk
    27-10 Eenwens - intake vk
    27-10 Annekeruiter85 - 1e echo vk
    29-10 Sparky - intake vk
    30-10 woman1988 - termijnecho vk
    30-10 Wendy9 - intake vk
    30-10 xBloempje - termijnecho en intake vk
    31-10 ButterflyNova - 1e echo
    03-11 Sparky - 2e echo vk
    03-11 Coon - 1e echo vk
    11-11 Mennehh - intake vk en echo
    13-11 Annekeruiter85 - termijnecho vk
    18-11 Annekeruiter85 - intake vk

Wil je ook op de lijst of wil je een afspraak doorgeven, vermeld dan even de gegevens in kleur in je berichten. Dan wordt het aangepast.

12. Sparky

Sparky Niet meer actief

We hebben alleen 13 juni nog geen dames :)

SarinaS, heb jij op zaterdag je intake en echo?

13. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook niet misselijk maar dat niet fitte gevoel herken ik wel. Vandaag raar gegeten, geen zin in gewoon eten dus stokbroodje kruidenboter als lunch. Bij de eerste vond ik koffie ineens heel vies maar daar heb ik nu geen last van. Wel veel boeren :-s

14. SarinaS

SarinaS Actief lid

6 jul 2014
    317
    197
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Sparky, ja sowieso een intake gesprek bij de gyne en waarschijnlijk vragen we dan een echo :)
    Als het hartje nog niet te horen is, wat hoogst waarschijnlijk wel het geval gaat zijn, gaan we de week erop terug :) zalig hier, de ziekenhuizen hier zijn altijd open, zelfs zonder afspraak kan je bij een gyne terecht voor een echo, gesprek of eender wat...

Ik zou gewoon graag het hartje gehoord hebben voordat we terug naar huis komen zodat we zeker goed nieuws kunnen brengen thuis ;)

15. born to be mam

born to be mam Actief lid

22 okt 2012
    214
    203
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    vandaag moeders voor moeders geweest en mocht gelijk beginnen.
    gesprek met mn huisarts gehad en zij doet alle controles tijdens de zwangerschap.
    5 november kan ik pas naar de verloskundige voor de 1e echo omdat het zo ontzettend druk is bij ons.
    Tot die tijd wil mijn man hebben dat ik het nog niet tegen de ouders en fam zeg. Heb t daar best wel moeilijk mee omdat er vanalles gaande is met mn lichaam en volop misselijk en ik kan t er verder met niemand over hebben.

wat een leuke babymeubels zag ik al voorbij komen. Ik wacht hier zelf nog even mee tot 12 weken ofzo.

@mama3 wat rot zeg dat het zo moet lopen. Heel veel sterkte, maar denk vooral aan jezelf en je kindje.

5-11 1e echo

16. Mamavanisabel

Mamavanisabel Actief lid

1 jul 2014
    112
    0
    0
    @haren verven, toevallig ga ik dat morgen laten doen!
    @misselijkheid, vanmorgen had ik ineens misselijkheids vlagen.. (Had ik vorige zwangerschap helemaal niet)

Wanneer vertellen jullie het? Ik weet het pas 1 dag maar ik vond het zoo moeilijk om mijn mond te houden tegen mijn collegas, mijn zus weet het al wel. Ouders vertellen we het volgende week. Ik ga op een truitje met hotfix de letters GROTE ZUS 2015 zetten en die aantrekken bij mijn dochter.. (Lekker origineel he haha) maar wel leuke manier om t te vertellen.

Ik ga deze keer niet meedoen met mvm, vorige keer wel gedaan, maar ik vind het zoveel gedoe. Elke keer in een maatbeker plassen en elke dinsdag wegbrengen. Was er echt klaar mee toen...

17. Mamavanisabel

Mamavanisabel Actief lid

1 jul 2014
    112
    0
    0
    @mama3, jeetje wat een heftige situatie joh! Daar zit je niet op te wachten als je net zwanger bent.. Sterkte...

18. Sparky

Sparky Niet meer actief

Wij hebben het tegen mijn zus, mijn zwager en schoonouders verteld. De rest wachten we mee tot na de 1e echo of liefst nog later. Maar ik heb al een behoorlijke buik dus dat wordt nog een uitdaging. Heb eigenlijk zondag afgesproken bij mijn familie maar ik ga afzeggen. Als mijn moeder het weet kan ik het net zo goed op facebook zetten want die houdt echt haar mond niet helaas.

19. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Wanneer ik en de papa ok waren, had waarschijnlijk nu nog niemand iets geweten. Misschien mijn zusjes... Maar aangezien ik mensen nodig heb om mee te praten, weten nu mijn zusjes, 3 goede vriendinnen, 2 vrienden en de buren het (ook fijn contact mee). Het steunt mij enorm om te weten dat ik zoveel lieve mensen om me heen heb, die ondanks alles ook blij zijn met dit kindje. Ik fantaseer zelfs al over de bevalling met mijn zus en 2 beste vriendinnen erbij, hahaha! (Zij willen dat heel graag, 3 oermoeders :)).

20. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Nog 5 nachtjes en dan de echo :D Heb er zo'n zin in! Moest het even kwijt, haha

Deel Deze Pagina