Ohhh zoveel echo's al bijna! Ik mag pas een afspraak maken na de intake dus zal nog wel een ruime maand duren ben ik bang. Vertellen, ouders, broer, zus (beide kanten) directe collega's ivm niet alles met mogen op mn werk en een collega waar ik heel erg goed mee kan praten, en na wat minder leuke onderwerpen wilde ik ook dit mooie laten weten, daarnaast de forumclub van hier die ik van de oudste nog over heb in een facebookgroep en de buuf met wie ik veel contact heb. Als ik t zo lees had ik t ook bijna op facebook kunnen zetten haha zijn er meer als dat ik dacht hihi
Mama3: bah wat vervelend allemaal! Sterkte! Haren verven zou ik komende week doen. Zou het heel blond doen, beetje wit/as/blond... maar nu toch maar niet! Een vriendin van mij is mijn kapster, hoop maar dat ze niet door gaat vragen waarom ik t nog niet wil verven haha Hier gelukkig niet misselijk. Wel snel na t eten alweer hongergevoel in mn buik, maar ga daar echt niet continu aan toegeven dan ben ik straks tonnetje rond! Verder wel nog steeds erg moe en sinds vanmiddag niet fit. Zere keel en beetje gevoel van ziek worden, maar dat mag niet want we gaan morgen een weekje op vakantie Spannend al die echo's die zo dichtbij komen! Succes alvast!
He he, eindelijk een afspraak met de vk kunnen maken, wat zijn ze slecht bereikbaar zeg:x Ik moet nog even geduld hebben, 5 november intakegesprek vk @mama111, wat een rot situatie! Veel sterkte en zorg goed voor jezelf (en je kindjes natuurlijk! ) @klachten, ik voel me echt super. Ik heb alleen 's avonds een beetje een trekkend gevoel in mn buik en af en toe voel ik mn borsten. Maakt ook wel weer onzeker. .. @babykamer ziet er leuk uit Sparky, zeker voor zo'n prijsje! Wij wachten nog even met de aanschaf van babyspulletjes, eerst maar een goede echo en de 12 weken voorbij!
Zo ik lig hier even lekker te genieten van een heerlijk bad! Was zo moe ik denk even lekker ontspannen. Kaartjes aan, lekker geurtje in bad... Hmmmm heerlijk Zooo had vanmiddag weer ongikramp.. Knetters echt irritant! Hey meiden, zullen we hier ook onze buikfoto's showen? Er is ook een buikfoto onderwerp hier op het forum. Maar lijkt me leuk hier die van ons te zien.
Hi dames, wachten op die eerste echo duurt lang he! Gelukkig heb ik er ook nog 1 op 16 oktober gepland. Dan ga ik naar belgie, hopelijk zien we een kloppend hartje, ik vind het nu wel erg spannend worden, aangezien ik me prima en totaal niet zwanger voel. En dan kan ik ook meteen een echo voor de geslachtbepaling plannen, ook deze keer ben ik veel te ongeduldig. Maar gelukkig kan het bij haar al met 13 weken
Wow met 13 weken al geslachtsecho, dat wil ik ook😃 Misselijk nee, maar wel het weeïge gevoel wat hier al eerder werd genoemd.. Gewoon niet helemaal fit. Daarbij ook hartstikke moe, en dan heb ik zaterdag en zondag nog nachtdienst ook 😔 Sarina; misschien heb ik het gemist, maar waar woon je? 😃 Buiken showen; altijd leuk!! Babykamer kopen; ik weet niet meer wanneer ik dat vorige keer geb. gedaan... Maar met 13 weken is dus niet heel gek???
Met 13 weken kijken ze naar de NUB toch? Is alleen niet super betrouwbaar. Bij mijn zus hadden ze het fout, ze zeiden een meisje maar t bleek een jongen met 18 weken 3d echo. @buikenfoto's, leuk! Alleen is er nog weinig te zien hoor @babykamer, heb ik allemaal nog, mijn dochter krijgt binnenkort een nieuwe kamer, dus komt de babykamer weer vrij. Ander vraagje, willen jullie allemaal t geslacht weten? Bij mijn dochter wist ik het niet, maar wil het nu wel weten omdat het praktisch is met spullen/kleding. (En ik ben gewoon nieuwsgierig)
MamaIII, je komt echt sterk op mij over! Wat een rotsituatie. Kan me het voorstellen dat je bij stress buikpijn krijgt. Misschien helpt het om dan bewust door je buik te ademen? Heb het zelf ook en dat geeft mij wel een beetje rust dan. Haar verven, ik doe het gewoon een keertje als ik het niet meer hou, ik heb al grijze haren.. Maar ben er ook nog niet helemaal over uit. Vertellen, ik heb het vandaag op werk verteld. De reacties waren wel ok. Verder durf ik het nog niet te vertellen aan iemand. Ben bang als het misgaat dat ik het dan allemaal moet uitleggen en zo. Heb liever wat meer zekerheid. Mn dochter is ontzettend aanhankelijk sinds de zwangerschap, zou ze het aanvoelen, normaal is ze nooit zo. Meer kindjes die dit hebben?
Mijn zoontje van 2 is net zo lief als altijd Ik weet niet in hoeverre hij het al snapt. Als je m vraagt wat er in mama's buik zit dan zegt ie wel baby, maar denk niet dat ie weet wat dat inhoud Buikfoto's vindt ik leuk! Zal er morgen eens een maken.. Heb gewoon echt al wel een buikje.. Stomme darmen! Hebt al een elastiekje om m'n knoop omdat mijn broeken nu al niet meer lekker zitten met werken. Hoop dat ik het nog een paar weken verborgen kan houden. Morgen gaan we het goeie vrienden van ons wel vertellen, want gaan met hun weekje weg, en normaal drink ik nog wel eens wat wijntjes dus dat gaat sowieso opvallen! Ik heb een shirtje gemaakt met op de voorkant "PSST, ik heb een geheimpje" en op de achterkant "nee, niet op mijn rug, maar in mama's buik!" (Zag die tekst niet op het forum voorbij komen). Ben benieuwd naar hun reactie, maar denk dat ze het wel leuk vinden want ze zijn zelf afgelopen juli bevallen van een dochtertje.
Gefeliciteerd mama's!! Ik meld me ook, uitgerekend voor 13-06-2015. Wordt onze tweede, heb een dochter die bijna 1 jaar wordt. Ik heb al 3 dagen hoofdpijn en last van m'n darmen.. Ik heb 05 november m'n eerste echo, hopelijk gaat het dit x wel goed, want heb hiervoor een miskraam gehad en ben direct daarna weer zwanger geraakt (deze dus)... Super onzeker, 05 november lijkt zooooooo ver weg *zucht*
Wij willen de zwangerschap nog even geheim houden tot na de 1e echo. Dat is best moeilijk want het liefst zou ik het van de daken schreeuwen...daarbij ben ik sinds het begin van deze week de gehele dag door misselijk. En dan sta je op je werk maar te lachen als een boer met kiespijn Want o wee als ze vragen gaan stellen, dan kan ik mijn gezicht toch echt niet in de plooi houden Wat het geslacht betreft. Dat willen we niet weten. Vind het wel een leuk om dat als verrassing te houden. Maar wie weet verandert dat nog wel. Dit weekend al wel een keertje rondkijken in een babywinkel... zo leuk. Ik heb op internet al zoveel gezien dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Vooral wat kinderwagens betreft. Dat worden nog lastige keuzes
@ pukske dank je! Jij ook een dikke proficiat.. Ja ik dacht ik moet mij melden om dat plekje op te vullen Maar heel erg herkenbaar hoor dat het moeilijk is je mond te houden. Ik heb het ook nog maar aan 2 vriendinnen verteld. Ik wacht tot na de eerste echo voordat ik het de rest vertel (eigen familie en schoonfamilie en de rest van m'n vriendinnen).. Werk ga ik later pas vertellen als het al niet gauw zichtbaar is.. Kreeg 2 weken terug al de opmerking of ik niet zwanger ben (was 2 weken na m'n miskraam) heb de opmerking maar weggelachen als boer met kiespijn, want steekt je toch wel ondanks dat ze het niet weten en daardoor er geen rekening mee kunnen houden.. Er heerst een zwangerschaps'griepje' op werk dus de ene zwangere wisselt de andere af.. En hopelijk mag ik weer meedoen Is het je eerste? Ik weet nu al dat ik te nieuwsgierig ben om af te wachten, dus zou t wel willen weten. Als deze kleine komt is mijn dochter 1 jaar 7,5 maand... Moet je dan nog een duowagen? En moet ik nou een nieuw ledikant of kan de zus dan al in een peuterbedje?? Maar laat ik maar eerst 5 nov afwachten voordat ik weer te hard van stapel loop. Rem er op
En deze is van 5+1 weken. Darmen weer aardig tot rust gekomen. Zondag weer een foto maken. Buik lijkt alweer dikker te zijn dan op deze foto.
hi, ik weet niet wat jij met nub bedoeld! Ik ga naar belgie, daar is een echoscopiste die zn high tech echoapparatuur heeft dat ze met zekerheid kan zeggen wat het word. Als ze het niet met zekerheid kan zeggen moet je een andere keer terug komen, iedereen in mijn omgeving gaat altijd naar haar. Zij heeft zn heel groot scherm ophangen waar je echt de baby heel duidelijk op kan zien. Heel speciaal vind ik dat! Met de zwangerschap van mijn zoon ook daar geweest, zelf mijn man zag duidelijk dat het een jongen werd wil toch heel wat zeggen denk ik.
Jeetje wat een buik Sparky. Ik heb ook wel een klein darmenbuikje. Maar niet zo erg hoor Nancy Wat leuk zeg dat ze het al zo snel kan zien. Wij willen het ook weten, maar zal het denk ik rond de 16e/17e week doen. Haren verven Tja.. Ik moet het echt doen. Ik loop nl al een aantal maandjes achter hahaha. Maar zoveel kan een pakje verf toch geen kwaad. Tenminste google zegt van niet. Vertellen Hier weet 1 collega het. Die weet ook van ons MMM traject. En ouders + schoonouders weten het. Voor de rest komt het wel na de echo's. Waarschijnlijk vertel ik het na de 2de echo pas. Vorige x ging het ook mis na de 1e echo. Dat risico loop ik liever niet meer. Nieuwe zwangeren! Gefeliciteerd! Ook eindelijk iemand op de 13e Symptomen: Ik moet sochtend echt ontzettend spugen bij het tandenpoetsen. En als ik daarna een glas water drink met een vitamine pil, dan komt het er gelijk weer uit. Eenmaal gegeten dan ben ik nog zo'n 5 min misselijk en daarna gaat het wel weer! Voor de rest doen m'n borsten zeer. Het ene moment erger dan de andere x, maar ze zijn wel altijd gevoelig Ben er stront verkouden bij geworden helaas. Ben dus savonds ook helemaal gebroken. Doe een tukkie op de bank van 19:00 tot 20:00 en ga om 22:00 weer naar bed
Ohw haha ik wist niet dat ze het dan al kunnen zien! (Techniek van tegenwoordig..) NUB theorie is dat ze rond 12 weken aan de stand van de ruggenwervel kunnen inschatten of het een jongetje of meisje wordt. (Ff Googlen) geeft ca. 70% zekerheid.