haren verven kan volgens mij ook echt geen kwaad. je hebt nu geloof ik ook nog geen bloedcontact met het kindje,
hoi dames , wat word hier veel gekletst , enkele dagen gewerkt en weinig tijd om te bij te lezen en ik kan al niet meer volgen hier haha ! waaw wat zag ik hier al een mooie buik passeren hihi hier de mijne, al is er nog maar weinig te zien , vooral darmen denk ik buik is normaal heel plat dus echt darmenbuikje dit. Bekijk bijlage 422189 voor de rest voel ik me wel redelijk goed , op het werk heb ik wel het gevoel dat ik niet vooruit geraak... kan het niet goed omschrijven maar ben precies niet helemaal aanwezig ben er niet altijd met men hoofd bij . sinds vandaag begint misselijkheid wat erger te worden voorheen was het af en toe zo een vlaagje misselijkheid , maar nu voel ik me echt of ik kan elke moment gaan spugen... 20 oktober lijkt nog zo ver weg... we willen weten of alles goed gaat ... hoe gaat het hier met iedereen?
wauw wat een mooie buikjes al.. Hier nog niks te zien.. maar vind ik niet erg mama111 wat een heftig verhaal zeg babykamer: we gaan ook een kamer kopen op marktplaats.. dan kan onze dochter haar eigen kamertje blijven gebruiken. . kwaaltjes: misselijkheid is hier zo goed als weg.. ben ontzettend moe en er gewoon niet bij met mijn hoofd.. Kan me nog niet goed voorstellen dat het echt zo is.. denk dat dat met de echo komt.. nog maandje en dan heb ik hopelijk echo
Mamalove2014; van harte gefeliciteerd! Spannend, zo na je miskraam! Hopelijk heb je nu een goede plakbeeb! Duowagen zou ik niet doen... Maar dat is ieder z'n mening! Peuterbedje zou ik gewoon van te voren proberen, gaat het niet kun je weer terug naar het ledikant. Mijn dochter wilde pas met 3 jaar in een peuterbed dus dat is geen graadmeter haha. Pukske; veel keus he met kinderwagens! Ik ben blij dat ik mijne al gekocht heb, hoef ik ook niet verder te kijken! Sparky; wow wat een buik heb je al! 😃 Nancy222; wat gaaf zo'n echo!!! Beetje ver anders had ik dat ook wel gedaan haha. Haren verven; ja doe ik gewoon.
Lieve allemaal, Wil even melden dat ik jullie helaas moet verlaten. Mijn testen waren heel mooi donker en lopen nu af...Vandaag nog maar een heel licht streepje. Heb nog geen bloedverlies, maar het is overduidelijk dat dit niet goed zit. Helaas moet ik dus verhuizen naar de sterretjes..... Heel veel geluk voor jullie allemaal en dat jullie een mooie en goede zwangerschap zullen hebben Liefs
Nog 20 dagen wachten op de echo. Waarom duurt het altijd zo lang. Wachten is echt niks voor mij. Eigenlijk moet je nu ook niet meer testen. En niet alle testen lopen altijd uit op een knaller. Zolang je geen bloedverlies hebt of krampen is er niks aan de hand. Je maakt je alleen maar gek met die testen
Hoi dames, er wordt goed gekletst hier. Hou het niet bij haha. Ik heb vandaag een afspraak gemaakt bij de verloskundige. op 31 oktober heb ik het intakegesprek bij de verloskundige Daarna kan ik een afspraak maken voor de echo. Gebeurt hier bij een echopraktijk. Als ik meer tijd heb dan zal ik even bijlezen hier
Even een korte reactie. Mijn buikje lijkt op dat van Babylove, er is nog weinig te zien! Wel voel ik de hele dag door mijn buik, beetje gerommel. Ook moet ik vaker naar het toilet voor beide boodschappen. Verder weinig last, extra vermoeidheid weet ik niet. Heb de afgelopen tijd natuurlijk nogal wat meegemaakt en dat eiste ook de nodige energie.
Heel veel sterkte dubbeltje, hopelijk betekend die lichte test niks! Sparky, wat een mooie buik heb jij al joh! Zal er zo een van de mijne maken, aardig opgezet al kan m amper nog inhouden! Ik las dat jij last had van haaruitval, ik ook heeel erg! Is dat normaal? verlies echt plukken haar joh Verder erg moe, moeilijk om een werkdag vol te houden, helemaal vandaag van 9 tot 8! Over 6 daagjes eindelijk de echo! Cant wait! Gisteren Mvm langs geweest, hele schattige zachte omslagdoek gehad! Morgen beginnen met urine opvangen.
Wendy; ook al een buikje 😃 Lange dagen van 9 tot 20! Ik vandaag van 14 tot 22, zit al de hele tijd te gapen.. Wil naar bed haha. Haaruitval; hier ook! Hele bossen!
Hier ook haaruitval. Gek, vorige zwsch juist niet en na de bevalling wel, zelfs inhammen op den duur. En enorm slechte huid nu ook . Vorige keer in het begin ook en later mooi huidje. En na bevallig ook weer drama. Wat een dingen he die hormonen...
Hoi allemaal Eerst, dubbeltje ik had je andere topic ook gevolgd en gereageerd maar hier ook nog veel sterkte van mij! @ Mama3: is hij nog teruggeweest vandaag? Hoe is het met je nu? @ Haar verven: ja doe ik wel hoor, ik doe gewoon het raam open. Ben veel te jong om grijs te zijn haha @ Sparky, mooi kamertje hoor en al helemaal voor dat geld! Zou ik ook niet over twijfelen. Wij gebruiken het oude kamertje van dochter. Dochter krijgt een mooie nieuwe kamer op zolder. Ze slaapt al vanaf 19 maanden in een peuterbed dus we kunnen al haar oude meubels gebruiken en zij mag nieuwe 'uitkiezen'. De babykamer is unisex, wil alleen een nieuwe lamp en nieuwe muursticker. De baby mag ook wel iets nieuws hihi want verder hergebruik ik alles. Oja, en wat nieuwe kleertjes natuurlijk. Ook als het weer een meisje is want is een ander seizoen dus kan niet alles hergebruiken. Ik wacht wel nog ff met spullen kopen want sowieso moet eerst de zolder helemaal opgeknapt worden voordat dochter daarin kan en ik de babykamer opnieuw kan inrichten (dus ledikantje weer terugzetten, kast weer vullen met babykleren enzo). @ SarinaS, succes morgen bij de echo! @ Draagdoeken/draagzak: bij dochter had ik vlak na de geboorte de Tricotslen (doek) en later overgegaan op Manduca (ergonomische drager). Vond beiden erg fijn en van plan om weer met regelmaat te gaan dragen. Al zal de kinderwagen vast ook nog genoeg gebruikt gaan worden hoor. Ben geen diehard-draagdoekfan @ Kwaaltjes, alleen echt heel moe. Lig elke avond rond half 10 in bed en kom er dan om 07:15u met moeite, op het allerlaatste nippertje pas weer uit. En heb dan de hele nacht diepgeslapen met levendige dromen. En wat gevoelige/gegroeide borsten. @ Vertellen, degenen die ons dichtbij staan en die het nog niet weten (schoonvader, schoonzussen, broer, goede vrienden) vertellen we het als we een kloppend hartje hebben gezien. Rond de 12 weken zet ik het wel een keer op facebook. @ Nancy, nooit van gehoord dat ze in belgie het al zo snel kunnen zien. Maar ik plan er hier wel eentje rond de 16 of 17 weken denk ik @ MamavanIsabel: ja wil het wel weten. Ik vind de meeste unisexdingen niet zo leuk, wel zo praktisch om het te weten ook want dan weet ik gelijk of ik alle meidenspullen van dochter al weg moet doen of nog niet. @ Dochter, ze gedraagt zich niet anders dan anders. Heb het ook nog niet vertelt hoor, duurt nog zo lang voor er daadwerkelijk ook een baby is (als het al goed mag gaan). @ Mamalove2014, welkom en gefeliciteerd! Onze dochter was 19 maanden toen ze over ging naar een peuterbedje. Ze zit al zeker bijna een jaar niet meer in de kinderwagen en ze is nu 2,5. @ Buikfoto's, zal ik tzt weleens plaatsen, nu nog niks te zien hoor hier
Neeeeee meissie!! Oww ik vind het zo zo rot voor je!! 😔😔 Ik voel met je mee en als ik iets kan doen of je wilt gewoon even van je afschrijven doen he?!
Hoi lieve dames, Ik mag met jullie mee komen kletsen! 14 juni uitgerekend! Vorige week hebben we positief getest en vandaag onze ouders het grote nieuws verteld. Ondanks dat het nog heel pril is en het nog alle kanten op kan gaan vonden we het fijn dat ze het hoe dan ook toch weten! Leuke reacties! We hebben al een geweldige zoon van ruim 1,5 jaar. Dus een broertje of zusje! Zo spannend allemaal weer! En het blijft ook nog wel even spannend omdat ik al eerder een miskraam gehad heb. In iedergeval, gefeliciteerd allemaal!!
Dubbeltje: heel veel sterkte meis, wat verdrietig... En Ligero: nee, hij is niet geweest. Ik heb het afgezegd, trek het verdriet en gemis niet wanneer ik hem weer gezien heb De rest: sry dat ik niet zo actief reageer, ik lees wel mee en leef mee. De koek is even op.