1 t/m 15 juni 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door derdebaby, 20 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik heb af en toe echt laar van mijn darmen en beetje misselijk. En ik ben de enige volgens mij die zegt gelukkig heb ik niet zo veel klachten. Het geeft wel die ene bevestiging tot de echo en je het daadwerkelijk ziet dat er een leven in je zit maar ik kan prima zonder .

Ik denk dat ik een peuterbed ga halen voor dochter dan ga ik vanaf feb oefenen met haar daarin te laten slapen en als het lukt mooi meegenomen dat we de ledikant kunnen gebruiken en anders door blijven oefenen tot het wel lukt. De eerste tijd gaat hij/zij in een wiegje. Dochter heeft er 2 maanden ongelegen en toen over gegaan op haar ledikant maar dat was gewoon zo eng want ze was nog steeds zo klein en ledikant zo groot. Dus toen weer even overgegaan op de wieg. Voelde voor mij veel veiliger.

2. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Kom nog even zeggen dat de lichte test echt overduidelijk was..niet n klein tintje lichter ;)

Vannacht is t bloeden begonnen

Ik ga jullie nu verlaten.. Liefs

3. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    heel veel sterkte dubbeltje!!

4. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    Sterkte dubbeltje!!

@ peuterbed, mijn kleine boef gaat ook over in een peuterbed. Heb er 1 laten maken van steigerhout. Die kunnen we aan het eind van de maand al ophalen. Vind het best spannend of hij er goed in gaat slapen!!

5. SarinaS

SarinaS Actief lid

6 jul 2014
    317
    197
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Sterkte Dubbeltje!

Wij zijn net terug van de gyne. alles is in orde, het hartje klopt en is 0,27 cm :D we kunnen niet stoppen met lachen.

volgende afspraak met 12 weken: 22 november

6. Eef84

Eef84 Lid

4 okt 2014
    37
    0
    0
    Dubbeltje, heel veel sterkte!

MamaIII, ook voor jou veel succes! Goed dat je voor jezelf kiest en hem niet langs laat komen! Ik hoop dat je overdag genoeg afleiding vindt in je andere kindjes en dan je niet heel de dag moet piekeren.

SarinaS, wat een goed nieuws dat jullie al een kloppend hartje gezien hebben!! Hier nog andere halve week geduld hebben. Ik zag dat mijn afspraak nog niet in t lijstje vermeld stond.. Misschien wil iemand dit even voor me doen die hier handig in is😉 21 oktober intake en echo VK

Verder zijn de kwaaltjes nog t zelfde.. Extreem moe en hoe vermoeider ik wordt, hoe misselijker...

Mijn zoontje vindt ineens mijn borsten weer heel interessant.. Als hij op schoot zit dan trekt hij m'n T-shirt naar beneden en stopt z'n gezichtje tussen m'n borsten.. En dit herhaald ie dan meerdere malen.. Hilarisch gezicht!! Hij is pas 8maanden dus zat te denken dat t misschien komt dat ie nu weer iets herkenbaars ruikt ofzo ivm de borstvoeding die ik gegeven heb en de zwangerschap nu... Dat is t enige wat ik kan bedenken! Gelukkig doet hij t alleen bij mij en niet bij andere vrouwen. Haha..

Vandaag middagdienst tot 23 uur.. Ben benieuwd hoe ik dat ga redden.. Afgelopen week vallen om 21uur m'n ogen echt dicht.

7. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Tof zeg Sarina!

8. eenwens

eenwens Actief lid

14 apr 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sarina fijn dat je het hartje hebt zien kloppen..

Ik ga maandag even overleggen met de verloskundige of ik vast een afspraak kan maken voor de echo rond 11- 12 weken.. ml gaat de drukke tijd in met werk en anders zijn we bang dat het vrij krijgen een probleem word..

Ik las op de internet site van die echo praktijk dat ze tot 11 weken inwendig doen? herkent iemand dit?
    Vorige zwangerschap hebben ze met 9+5 echo gemaakt en was gewoon uitwendig.. is dit veranderd??

9. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik mag na heel lange tijd ook op jullie lijstje! Vorige week een positieve test gehad, maar ik kon het pas echt geloven na de digitale waar echt op stond dat ik zwanger ben! De datum weet ik niet precies maar ik denk dat ik rond de 11de uitgerekend ben. We hebben al een zoon van bijna 8. Het zou zo super zijn als hij een broertje of zusje krijgt!
    Jullie ook allemaal gefeliciteerd! Ik hoop heel erg dat het bij ons allemaal goed mag blijven gaan. Leuk om het zo met elkaar te delen! Fijn weekend verder! Goetjes!

10. Avocadootje

Avocadootje Actief lid

30 sep 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eenwens, vorige zwangerschap kreeg ik met 9 weken een uitwendige. Volgens mij heeft het te maken met verschillende dingen, met je bouw en vetpercentage maar ook van de kwaliteit apparatuur.
    Oh ja ik heb trouwens afspraken gemaakt, 22 okt echo, 23 okt intake. Aaaah nog 11 dagen. Ben zenuwachtig. En moet nog alleen ook:)

11. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik zal straks even uitgebreid op iedereen reageren, als mijn dochter slaapt.

Nu helaas niet zo goed in multitasken, ben zooo misselijk :(

Vandaag is de babykamer van marktplaats gebracht en die man heeft zelfs geholpen de kast weer in elkaar te zetten. En dat alles voor 60 euro! Zo fijn! Nu staan de commode en kast op de kamers van de kinderen en bedje uit elkaar op zolder. Voorlopig blijft dat ook zo dus een echte babykamer komt er echt nog niet ;)

Blegh, nu maar eens zien te koken...

12. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    Jij ook gefeliciteerd! Leuk! Dat is dan echt een grote broer!

13. Mamavanisabel

Mamavanisabel Actief lid

1 jul 2014
    112
    0
    0
    Hoi meiden,

Kunnen jullie mijn foto zien hier onder?

Ik weet nog steeds niet hoe dat moet via de ipad.. Dus zo maar ff proberen..

Maar ik heb een zeeman truitje bewerkt met hotfix steentjes! En die trekt mijn dochter morgen aan als we naar mijn schoonouders gaan:D
    (Als jullie het kunnen zien, anders pech! haha! )

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,6 KB
      Weergaven:
      8
  14. Sparky

Sparky Niet meer actief

Moooi!! Zelf gedaan?

15. Mamavanisabel

Mamavanisabel Actief lid

1 jul 2014
    112
    0
    0
    Ja, zelf gedaan!
    De letters eerst op stransferfolie geplakt voor hotfix steentjes en toen er op gestreken. en het hartje met de hand met een hotfix applicator.

16. Avocadootje

Avocadootje Actief lid

30 sep 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
  17. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Super leuk!

18. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een lief truitje! Mooi gemaakt!

19. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Leuk! Ik heb dit truitje voor mijn dochter.

20. eenwens

eenwens Actief lid

14 apr 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super leuk die shirts..

Deel Deze Pagina