Heel erg leuk! Hier weten inmiddels meer mensen het dan de bedoeling was. Is niet meer te verbergen met mijn buik. En morgen nog een gezelligheids darttoernooi dus moet echt iets verzinnen. Ben bang dat velen het dan zullen weten of op zn minst gaan vermoeden. volgende week offertes aanvragen voor een dakkapel
Wat een hoop geklets, wel alles gelezen maar beetje duf hoofd... Vandaag gevolleybalt, ze weten nog niets maar merk dat ik me wel inhoud met spelen, toch bang op mn buik te vallen. Maar toch wil ik t daar nog maar even voor me houden. Super leuke shirtjes, waar komt die met princess vandaan? Die vind ik echt super toffe tekst hebben! Andere ook mooi gemaakt zeg!
Ligero, ook al zo'n mooi shirtje! Itsmemarry, als je het nog niet wilt vertellen wellicht een smoesje bedenken? Inwendige echo, heeft met meerdere dingen te maken. Kwaliteit van de echoapparatuur, buikvet, maar ook de stand van de baarmoeder. Mijn baarmoeder ligt standaard heel ver naar achteren gekanteld en het duurt vaak even voordat die omhoog klapt. Dus meestal eerst inwendige echo's. Nou heb ik ook genoeg buikvet, maar in het begin probeerde ze het wel eerst uitwendig, maar dan is mijn baarmoeder niet te vinden. Maar sommige vk's /gyns doen het standaard voor een bepaald aantal weken omdat je inwendig gewoon een veel mooier beeld krijgt. Jolan, welkom en gefeliciteerd! Eef, wellicht herkenning van je zoontje ja. Is het nog gelukt met de late dienst? Mama3, hoe gaat het nu met je? Hier echt echt onwijs misselijk. Laatste dagen ben ik alleen laat op de avond niet meer misselijk. Zit nu aan het ontbijt, cola en ijs, al kom ik met het ijs niet verder dan een enkel mini hapje. brood krijg ik met geen mogelijkheid weg en er is ook niks anders wat mij aanstaat op dit moment. Een beetje misselijk zijn had ik wel fijn gevonden, maar dit..... Aangezien ik niet snel kan spugen zal ik gelukkig ook niet uitdrogen dus wat dat betreft is de erge misselijkheid geen "probleem". Vandaag de hele dag in de kroeg hangen (gezelschaps darttoernooi) hoop dat ik het allemaal trek.
♥♥♥ 1 t/m 15 juni 2015 mama's ♥♥♥ ....uitgerekende datum.... 1 juni Muis30 - 3e kindje - j/m/? Willie85 - 1e kindje - j/m/? Saby - 1e kindje - j/m/? Giegel1989 - 2e kindje - Geheim Wendy9 - 1e kindje - j/m/? 2 juni Coon - 2e kindje - j/m/? Mama3 - 4e kindje - j/m/? Ennas - 2e kindje - j/m/? 3 juni Woman1988 - 1e kindje - j/m/? 4 juni Daantjuh85 - 1e kindje - j/m/? Liyah - 3e kindje - j/m/? Eef84 - 2e kindje - geheim 5 juni Babylove85 - 1e kindje - j/m/? Pukske - 1e kindje - j/m/? Linky - ?e kindje - j/m/? 6 juni Avocadotje - 2e kindje - j/m/? Eenwens - 2e kindje - j/m/? 7 juni Ukkieuk - 4e kindje - j/m/? Sparky - 3e kindje - j/m/? Born to be mam - 1e kindje - j/m/? Itsmemarrie - 2e kindje - j/m/? ♥ SarinaS - 1e kindje - j/m/? 8 juni Happyzwanger - 2e kindje - j/m/? 9 juni Nancy222 - 2e kindje - j/m/? Nelta - 3e kindje - j/m/? 10 juni Annekeruiter85 - 2e kindje - j/m/? Ligero - 2e kindje - j/m/? 11 juni ButterflyNova - 2e zwangerschap, 1e kindje - j/m/? Jolan0 - 2e kindje - j/m/? 12 juni Noa1 - 3e kindje - j/m/? xBloempje - 2e kindje - j/m/? 13 juni Mamalove2014 - 2e kindje - j/m/? 14 juni Menneh - 1e kindje - j/m/? Bren87 - ?e kindje - j/m/? MamavanIsabel - 2e kindje - j/m/? xMiekjuhx - 2e kindje - j/m/? Liefschaapje - 2e kindje - j/m/? 15 juni Emmie83 - 2e kindje - j/m/? Sterretjes: Derdebaby MWW Lolababy Dubbeltje Wij steunen moeders voor moeders: Sparky, Eef84, Woman1988, Eenwens, Born to be mam, xBloempje, Wendy9, Coon, Ligero, Afspraken: 13-10 Coon - intake vk 14-10 Woman1988 - Intake verloskundige 14-10 Mama3 - 1e echo gyn 15-10 Happyzwanger - 1e echo vk 16-10 Ukkieuk - 1e echo 16-10 Itsmemarrie - intake vk 16-10 Wendy9 - 1e echo vk 20-10 Daantjuh85 - 1e echo gyn 20-10 Babylove85 - 1e echo 20-10 Ligero - 4e echo en bloedprikken 21-10 Nancy222 - 1e echo gyn 21-10 Giegel1989 - 1e echo en intake vk 21-10 Eef84 - 1e echo en intake 22-10 Sparky - 1e echo gyn 22-10 Mama3 - 2e echo en intake vk 22-10 Liyah - 1e echo en intake vk 22-10 Saby - 1e afspraak vk 22-10 Avocadootje - 1e echo vk 23-10 Avocadootje - intake vk 23-10 Ennas - intake vk 23-10 Pulske - 1e echo en intake vk 27-10 Eenwens - intake vk 27-10 Annekeruiter85 - 1e echo vk 29-10 Sparky - intake vk 30-10 woman1988 - termijnecho vk 30-10 Wendy9 - intake vk 30-10 xBloempje - termijnecho en intake vk 31-10 ButterflyNova - 1e echo 31-10 Emmie83 - intake vk 03-11 Sparky - 2e echo vk 03-11 Coon - 1e echo vk 05-11 Mamalove2014 - 1e echo vk 05-11 Willie85 - intake vk 05-11 Born to be mam - 1e echo vk 11-11 Mennehh - intake vk en echo 13-11 Annekeruiter85 - termijnecho vk 18-11 Annekeruiter85 - intake vk 22-11 SarinaS - 2e echo gyn Wil je ook op de lijst of wil je een afspraak doorgeven, vermeld dan even de gegevens in kleur in je berichten. Dan wordt het aangepast.
Het eerste ♥ voor de naam is een feit! Iedereen die een kloppend hartje heeft gezien krijgt er 1 voor de naam.
Jaaa heel spannend! Moet zelf nog 10 dagen wachten. Soms baal ik dat ik zo laat de afspraak heb gemaakt maar ik wil echt helemaal zeker zijn dat ik een kloppend hartje kan verwachten.
Proficiat Jolan0! Spannend al die aankomende eerste echo's Wat een leuke truitjes zijn hier voorbijgekomen om het grote nieuws aan te kondigen! Ik denk dat wij iets gaan zeggen zoals: wel zalig dat we nu nog zo goedkoop kunnen vliegen met 3 personen Nog even tijd om erover na te denken... Sparky, ik ben ook zo onwijs misselijk. Ik kan niks ruiken, zien of denken aan eten. Het is zelfs zo erg dat mensen al beginnen vragen of ik wel genoeg eet want mijn gezicht begint al in te vallen... Zoals je zegt een beetje misselijkheid kan ik goed verdragen, maar dit, ben ondertussen al 1,5 kilo afgevallen... vraag me af of dit wel goed is voor het kleintje. Succes in de kroeg vandaag!!
Hier ook afgevallen door de misselijkheid. Maar ik kan het missen (heel erg missen) dus dat is het enige "voordeel" van het misselijk zijn.
Ik eet ook moeilijk hoor want het aan eten denken maakt me wel misselijk. Ik heb wel onwijs veel trek in chicken wings haha. Leuk shirtje weer!
Ik ben de laatste weken ook 3 kilo afgevallen. Normaal zou ik daar super blij mee zijn, maar er mag nu niet meer af.. (Weeg nu 61) Bij mij is het probleem dat ik (vooral 's ochtends) geen honger heb. En nu helemaal niet, hele dag maagzuur... En ik ben alleen 4 weken terug gestopt met snoepen, en weer begonnen met hardlopen. Ga ik ook proberen vol te houden zolang het kan. (Vooral het niet snoepen is een uitdaging haha!) Van mijn dochter was ik toen 4 juni uitgerekend, en het was toen best warm. Ik was echt verslaafd aan waterijsjes.. Vond 5/6 ijsjes per dag heel normaal haha!
Oeh ik had een softijs verslaving op het eind van de zwangerschap van mijn dochter. Was het ook ontzettend warm.
Nieuwe zwangere, gefeliciteerd! Sparky: Het gaat. Ik zit dag en nacht in een emotionele achtbaan. Gisteren kreeg ik ineens een hele lange sms van hem. Dat hij wil praten, wil weten hoe ik de toekomst zie met ons kindje. Dat hij het nu niet ziet als mij in de steek laten, maar dat hij gewoon echt niet weet wat hij moet met de situatie. Ik ben heel bang dat hij dat vooral niet weet, omdat hij een nieuwe liefde heeft. En die nieuwe liefde is alles behalve blij met de situatie. Mijn hoop blijft dat het kapot gaat met haar en hij daardoor wel serieus na moet denken over zijn baby (gemeen, ik weet het...). Hij wilde as vrijdag komen, maar ik heb vanaf dinsdag mijn kids weer voor een week en wil nu niet dat hij er dan is. Ik word waarschijnlijk weer verdrietig en daar hoeven zij niet aan blootgesteld te worden. Ingewikkeld dus allemaal. Zal ook wel even duren voor er rust komt. Overmorgen echo, daar heb ik wel zin in! (En ja, hij wilde toch wel erg graag weten of het ok was met het kindje :-/)
Goede morgen dames! ook in dit topic wil ik dubbeltje veel sterkte wensen! wat een leuke shirtjes, heb ik voorbij zien komen. en idd er staan al een aantal echos voor de deur. sparky ik krijg ook een echo op 16 oktober misschien dat dat er nog even bij kan op de lijst. Ik kan in ieder geval niet wachten, maar het zijn nog maar een paar nachtjes. aangezien ik me totaal niet zwanger voel en geen symptomen heb vind ik het deze keer extra spannend. Voor de nieuwe dame welkom, en van harte gefeliciteerd. Leuk die buikfotos, bij mij is er niet veel te zien, alleen savond heb ik een flinke buik wellicht mijn darmen. Vandaag babyshoppen met mijn buurvrouwtje tevens goede vriendin, zij is 26 weken zwanger. Kan ik lekker stiekem mee kijken.
mamaIII spannende periode Ik snap dat je hem niet wil zien met je kinderen erbij.. moeilijke situatie zo.. Ik ga morgen bellen om te vragen voor de echo.. benieuwd of we vast een afspraak mogen maken en wanneer dit dan is.. dan kan ik ook aftellen.. maar verwacht dat dit nog wel 5 weken gaat duren
Sterktr dubbeltje Ik ga ook een truitje maken met hotfix. En hier weten ook meer mensen als we wilde.had een tijd geleden tegeb me broer gezegt die verwachten een tweede.als je wat nodig heb geef dan een gil,ik hoorde maar niks tot gister dus hij weet het ook nu.hier ook bijna heel de dag misselijk bog maar 1 keer gespuugt maat sinds dien kan ik wel iets meer eten.en ik heb totaal geen energie
Het duurt hier nog wel lang voor de echo maar ik denk maar zo dan heb ik 4 dagen eerder mijn verjaardagscadeau. De kleine zit steeds te springen op mijn buik. En me heel de tijd kusjes te geven. 1 collega weet t bij mij en degene die over de ziekmeldingen gaat weet het ook want moet toch die dag vrij kunnen krijgen. Voor de rest alleen mijn schoonmoeder en schoonzus. Oh en niet te vergeten de november mama's 2013. Is wel moeilijk om je mond dicht te houden.