1 t/m 15 juni 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door derdebaby, 20 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hier sinds gisteren misselijk misselijk de ganse dag... :( bleiggh . heb nog net niet hoeven spugen ben al blij dat ik deze week niet veel hoef te werken :) en dan volgende week maandag eindelijk eerste echo spannend hoor ... ben zo benieuwd of alles goed gaat met ons kleintje...

2. Sparky

Sparky Niet meer actief

Goedemorgen dames!

@Williewortel, welkom en gefeliciteerd! Ik neem aan dat je met screeningsecho de GUO bedoeld? De medische 20 weken echo? Die is net wat uitgebreider dan de gewone 20 weken echo. Hier ook recht op GUO ivm aangeboren hartafwijking van dochter.

@Mama3, hier ook soms heftig last van mijn banden. Kan soms best eng zijn maar schijnt echt normaal te zijn.

@Babylove, balen van die misselijkheid. Spannend over een week de echo!

@Eenwens, wat een leuk idee dat verhuiskaartje!

Hier gistermiddag gewoon de hele middag bijna niet misselijk geweest. Zooo fijn! Helaas gisteravond wel en sochtends heeeel erg. Nu is het ook alweer lekker bezig :( Gelukkig is het schoolvakantie hier en kunnen we lekker rustig aan doen.

3. Sparky

Sparky Niet meer actief

Coon, veel plezier vandaag bij de intake!

4. born to be mam

born to be mam Actief lid

22 okt 2012
    214
    203
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @ligero we zitten nu al bijna 4 maanden in de verbouwing van de keuken, maar nu kunnen we gelukkig weer zelf koken en vaatwasser is ook aangesloten. We hebben alles zelf gedaan en hebben er een muur uitgesloopt voor een open keuken te maken. Hierna gaat het klussen door... De babykamer 😜

5. eenwens

eenwens Actief lid

14 apr 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen afspraak gemaakt. . 12 november mogen we voor echo..ben dan 10+4

6. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    4 maanden verbouwen voor de keuken:$
    Jij zal wel heel blij zijn dat weer kunt koken en de vaatwasser kunt gebruiken nu.
    Wij doen ook alles zelf, inclusief ook leidingen verleggen, electra en alles maar ik hoop toch echt over 3 weken maximaal weer een keuken te hebben. Ik ben onze tijdelijke keuken in de berging nu al zat haha.

Ons volgende project is de zolder verbouwen tot slaapkamer voor de oudste

7. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    zo wat een verbouwingen! Daar hebben wij voorlopig geen last van :) We hebben 3 jaar geleden een woning laten bouwen..

williewortel: Gefeliciteerd en welkom! :)

Ik heb vorige week veel last gehad van misselijkheid (maar nu hebben mijn broer, zusje en ouders ook allemaal buikgriep gehad dus misschien had ik dat ook wel gewoon). Vanaf vrijdag ging het beter en heb een goed weekend gehad :) Wel af en toe wat dipjes maar goed te doen!
    Vanmorgen begonnen met gele vla en banaan en dat ging helemaal goed. Rond 11 uur dacht ik oh moet weer wat eten dus laat ik gezond een appeltje nemen. Had de appel bijna op en toen begon mijn maag toch samen te trekken. Dus sprintje naar de wc en alles er weer uitgegooid. Even wat water gedronken en voelde me daarna weer goed. Inmiddels weer een cracker met kaas gegeten en dat gaat ook weer goed..
    Raar lichaam zo haha

8. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    hihi.. ja aparte lichamen he!

Hier vandaag nog niet misselijk geweest, maar eet gewoon elk 2 uur iets kleins.

Gisteraaf vlak voor het slapen nog m'n maag geleegd in de WC. Ach... het beïnvloed m'n dagelijkse leven nog niet zo ..

De bevestiging is wel prettig eigenlijk. Stiekem hoop ik dat ik straks gewoon weer misselijk wordt :)

Nog 1 week tot de echo :) Spannend!!

Succes met alle verbouwingen, wij moeten de trappen nog doen. Maar dat is niet zo heel veel werk meer :)

9. Avocadootje

Avocadootje Actief lid

30 sep 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verbouwingen, ik vrees dat we zelfs nog moeten verhuizen want ons huis is eigenlijk te klein. Niet echt over nagedacht toen we dit kochten. We hebben maar twee kleine slaapkamertjes.

Woman vreemd ja zo een zwanger lichaam! Ik wou ook dat ik wat meer trek had in gezonde dingen maar helaas:p

10. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Ja, aan dat huis moet ook nog veel gebeuren, pfff... Toch ga ik die zorg uitstellen tot het nieuwe jaar. Eerst maar eens op andere gebieden rust in de tent.

11. SarinaS

SarinaS Actief lid

6 jul 2014
    317
    197
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Van verbouwingen gelukkig geen last voorlopig, dat zal voor over een paar jaar zijn :)

Wel enorm misselijk, blijf heel de dag door misselijk, kokhalzen en een droge mond... Vandaag ook de eerste keer moeten spugen en het zal niet alleen vandaag zijn vrees ik!
    Ohja en super slecht en onrustig slapen, wakker worden van mijn eigen hartslag om niet meer in slaap te kunnen vallen...

Toch zie ik da prutske al zo graag :D

12. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier moeten we de zolder verbouwen. Kamer van maken en extra raam of dakkapel plaatsen.

13. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Wat zijn jullie druk met verbouwingen / aanpassingen in het huis.

Wij moeten alleen wat meubels verplaatsen voordat er een mooie babykamer kan komen! Maar eerst een goede echo..

14. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misselijk hier ook bijna heel de dag blijf het zo want eet echt weinig nu dan ga ik langs ha voor meds en dan hopen dat het werkt.

Hier vandaag intake gehad.we hebben het vooral over me bevalling gehad wat geen pretje was en daarna ook niet door fouten ziekenhuis.ga nu ook naar een ander ziekenhuis en wil ik extra gesprekken met de vk moet ik bellen en we/zij gaan er alles aan doen dat het niet weer zo'n ramp word dus word er een plan op gemaakt.nu langzaam aan gaan denken van nog een keer natuurlijk proberen of kiezrn voor een geplande keizersnede zodat het de vrouw vriendelijke kan worden met spoed kan dat niet.maar wel fijn dat ze er zo de tijd voor nam om alles te bespreken wat er gebeurt is en dan hopen dat het deze keer een betere bevalling word en kraamweek

15. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Hier gaat het vooral om het herinrichten en opknappen van diverse ruimtes in huis. Op de lange termijn zullen mijn 2 jongens wel samen naar zolder gaan, maar dat is het eerste jaar met de baby nog niet nodig :).

En ik besef me ineens dat ik vandaag 3 weken weet dat ik zwanger ben. Wat is er veel gebeurd in zo'n korte tijd en aan de andere kant: wat gaat het langzaam, haha. Ben zo blij als ik de 13 weken voorbij ben.

Volgende week ga ik mijn ex (papa andere kids) inlichten. Vind dat heel spannend, ik weet dat zij in het traject richting IUI zitten en dan kom ik met een ongeplande zwangerschap en een kapotte 'relatie'... Toch zal het moeten. Mijn dochter is al 14, wanneer zij iets doorkrijgt, wil ik niet liegen en wil ik ook dat ze er mee terecht kan bij haar vader en zijn vriendin.

16. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Coon: fijn dat er zo uitgebreid de tijd genomen is. Het is stik belangrijk dat je met vertrouwen en rust deze periode door kan gaan :)

17. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier net boven de wc gehangen :( en nog steeds spuugdrang :( en dat terwijl ik normaal niet kan spugen.

18. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    bah Sparky.. Ik kan wel heel makkelijk overgeven.

Ben inmiddels ook weer misselijk, maar ik ben op mn werk en wil liever niet overgeven hier. (nogal gehorig). Gelukkig is mn misselijkheid nog niet zo erg dat ik ala minute moet overgeven.

Nog een uurtje volhouden!

19. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    die misselijkheid is niet zo fijn ,maar wel bevestiging dat er vanalles gaande is in ons lichaam. ik ben ook totaal geen gemakkelijke spuger maar voel me wel hondsberoerd... op deze moment zou ik willen dat ik kon spugen dan voelde ik me misschien een klein beetje beter... lucht het op na het spugen of maakt het niet veel verschil? ik ben ook al de ganse dag misselijk heb nog niets gedaan vandaag...

20. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Bij mij helpt overgeven wel. Fijn is anders, maar daarna heb ik toch weer even rust in mijn maag.

Deel Deze Pagina