Bij mij lucht het ook wel op. Maar het kan soms ook weer snel terug komen. Het is hier vooral in vlagen (gelukkig)
Ik ben nu ook weer kotsmisselijk, maar das mijn eigen schuld... Wat naturel chips (zout behoefte!) en een caramel koffie is geen combi
Hier is de misselijkheid ook gearriveerd 😔 weet nu weer hoe het was. Nog niet gespuugd maar het zit erg hoog. Ook even geen puf om te reageren, sorry!
Ik ben bij de twee vorige zwangerschappen niet misselijk geweest (maar bij EUG is mijn HCG niet hoger geweest dan 2500 want toen werd ik geopereerd) maar vanmorgen zat het wel even hoog. Ben geen makkelijke spuger dus kon het ook niet kwijt.
Jeetje wat een geklets! Hier net klaar met de keuken, wat een toeval al die keukens. Nu in de kamer van mn zoon nog alleen een buro in elkaar zetten, hij ligt inmiddels in t grote bed. Verder geen last van misselijkheid, af en toe wat steken in mn borsten, verder voel ik me niet echt zwanger, best raar bij mn zoon wist ik nu al zeker dat t een jongen was (instinct?) nu geen idee! Wat hebben jullie voor hobbies eigenlijk? Ik volleybal en haak, dat laatste is best een verslavende bezigheid kan niet wachten tot ik aan een babydekentje kan beginnen!
Zo volgens mij ben ik hier nog een van de weinige die echt helemaal nergens maar dan ook echt nergens last van heb! Hmmmm apart he zo verschillend!
Nee hoor mennehh ik heb ook nergens last van! maar als je de laaste 3 paginas even een paar keer door leest, word je vanzelf misselijk
Trouwens aankomende maandag komt moeders voor moeders. Dat is maandag de 20e en dan ben ik net 6 weken en mag ik ook gelijk beginnen. Tot hoeveel weken moet je ook al weer urine inleveren?
Denk dat het fout zit hier! Verlies veel bloed sinds vanochtend, verder eigenlijk nergens last van ! Ziek gemeld op het werk en straks vk bellen rond 9 uur 😢 ben helemaal overstuur
Ohw Saby, neeeee!!! Hoe heftig is het bloeden? Kun je nu nog niet bellen? Hier mag dat in deze situatie zeker wel. Sterkte meis, wat heftig
Ja, al vind in het na het lezen van het berichtje van Saby ineens nog spannender. Precies even ver...
He bah Saby! Hopelijk krijg je gelijk een echo! Bloedverlies kan ook ergens anders van komen he. Zeker als je verder geen krampen hebt. Oh ik duim voor je!!
Ja zulke berichten zetten je ff met beide benen op dr grond he. Hier ook.. begon net te zweven op die roze wolk omdat ik vandaag definitief de termijnen van mijn miskramen voorbij ben.