1 t/m 15 juni 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door derdebaby, 20 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Ja, inderdaad. Beide benen op de grond...

Maar het voelt ook wel heel dubbel om hier straks leuk een echofoto neer te zetten, wanneer het bij haar misschien wel foute boel is.

Saby, ik denk aan je meid!

2. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Ja dan word ik doorverbonden met het ziekenhuis en aangezien ik nog pril ben etc bel ik bewoon direct naar hun. Mama en mijn vriend komen eraan. Ga van het ergste uit. Heb niet echt kramp ofzo nee maar voel me opeens ongesteld nu kwa gevoel en borsten doen niet meer pijn

3. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Jeetje wat shit :(... Fijn dat je moeder en vriend eraan komen. Ik heb zelf in 2010 een miskraam gehad met 7 weken (vruchtje was voor de 6 weken al gestopt met groeien) en ik weet hoe het erin kan hakken.

Nogmaals sterkte!

4. Sparky

Sparky Niet meer actief

Sterkte Saby! Hopelijk kan je gelijk terecht.

5. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Ik kan 10.45 terecht! Hing overstuur aan de telefoon!

6. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik ga mijn best doen vandaag de lijst bij te werken hoor. Ben zooooo misselijk! Net een biscuitje gegeten en iets gedronken maar wordt niks beter. :( als het zo blijft ga ik morgen maar naar de huisarts. Misselijk zijn is prima maar de hele dag op de bank liggen kan ik nu alleen omdat de kids vakantie hebben.

7. Sparky

Sparky Niet meer actief

Fijn! Dat is al aardig snel, al is niks op dit moment snel genoeg. Duimen draaien toch hoor.

8. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Heel veel succes, zal aan je denken!

9. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Oh nee Saby, ik duim voor je dat het goed zit!

Hier ook niet echt kwaaltjes. Ben wel sneller moe, als ik bv gefietst heb. Maar het weeïge gevoel van vorige week is weg. Nu af en toe een vlaag dat ik me niet zo lekker voel.

Ik heb nog twee testen liggen (waaronder 1 de digitale CB), die doe ik morgen nog. En dan ben ik klaar met testen.

We hebben ook onze eerste echte baby aankoop gedaan. We hebben al een zoontje, dus hoeven eigenlijk niks te kopen. Maar de Maxi Cosi 0 groep hebben we toch nieuw gekocht.

Die wij al hebben, is inmiddels bijna 10 jaar oud (wij hebben hem tweedehands gekocht van mensen die we kenden).
    Er wordt geadviseerd een autostoel niet langer dan 5 jaar te gebruiken. Dat nam ik eerst met een korrel zout. Maar mijn gevoel zei toch dat we beter een nieuwe kunnen kopen. En manlief was het daarmee eens.
    Toen ik online ging kijken wat ze kosten, zag ik dat de 2015 lijn inmiddels uit is van Maxi Cosi, dus dat de "oude" van dit jaar en sommige van vorig jaar nu veel goedkoper zijn. Dus gelijk maar besteld. Morgen komt hij binnen. :D

Dus dames, nieuwe maxi cosi nodig? Dan nu inkopen, ze zijn flink afgeprijsd.

10. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Oh gelukkig kan je zo snel terecht. Sterkte meid!

11. mennehh

mennehh Niet meer actief

Ow Saby ik hoop zo dat het goed zit! We denken aan je! Heel veel sterkte straks zxx

12. SarinaS

SarinaS Actief lid

6 jul 2014
    317
    197
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Saby, heel veel sterkte en succes straks! Gelukkig kan er toch nog snel terecht.

13. Avocadootje

Avocadootje Actief lid

30 sep 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Saby sterkte met wachten en ik hoop dat alles goed is!

14. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    :( Gatsie.. ik hoop dat het een onschuldige bloeding is... :(

Fijn dat je zo snel terecht kan... Sterkte

15. wendy9

wendy9 Actief lid

25 aug 2014
    169
    3
    18
    Heel veel sterkte saby!

16. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Fijn dat je terecht kan.

Ik vroeg me af waarom sommige bij de gynaecoloog moeten wezen. Bij de meeste ziekenhuiziekenhuizen kan je dan toch pas terecht als er een bepaalde situatie voor doet? Bijv. Overgewicht of niet goed met de baby?
    Ik werd op een gegeven moment ook onder toezicht van een gyn gezet omdat ik te weinig vruchtwater had en ze groeide niet meer. Werd dus ook ingeleid met 37 weken. De volgende was ze er

17. Sparky

Sparky Niet meer actief

Overgewicht is geen reden voor de gyn geloof ik. Is het hier in ieder geval nooit geweest.

Ik moet eerst naar de gyn ivm de 5 miskramen die ik heb gehad.
    En de 20 weken echo moet ook bij de gyn ivm aangeboren hartafwijking van mijn dochter.
    Verder zal ik bij de vk lopen als alles normaal verloopt.

18. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Sterkte saby!

Ik moet naar de gyn ivm eerdere bbz. Als de echo volgende week goed is ga ik weer naar de vk.

19. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ben gek op reizen en daar mee bezig zijn, daarnaast fotograferen, lezen, lekker eten en muziek.

Het kan zo verschillend zijn, hier neemt de misselijkheid iets toe, alleen vind ik het meer alsof het maagzuur is ofzo. Daarnaast vanochtend duizelig, geen pretje! Verder weinig kwaaltjes, eten gaat ook nog steeds prima al smaakt het niet altijd even lekker.

Ik hoop voor je op een goede echo! Spannend!

Heel veel sterkte Saby!! :(

20. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Saby sterkte! Hoop dat het een onschuldige bloeding is!

Ik heb vandaag intake bij vk...

Veel dames last van misselijkheid dus.. Vervelend kwaaltje is dat! Eerst dacht ik doe mij dat maar, dan weet ik in elk geval dat het goed zit.. Inmiddels ben ik het wel weer zat..
    Ik vind het ook wel sneu voor vriendlief.. Heb op dit moment weinig aandacht voor hem.. Nouja hij moet maar even geduld hebben ;)

Deel Deze Pagina