Hier net de huisarts gebeld. Assistente gaat overleggen of ik medicatie kan krijgen. Niks helpt tegen de misselijkheid, zelfs spugen niet
hoeveel bloed is het saby? Ik heb heg ook gehad tijdens mijn eerste, contstant bloedingen! Tot week 16 ongeveer. De placenta is erg doorbloed werd mij toen verteld! Dat leidde bij mij toen tot bloedingen! Het kan nog alle kanten op. Probeer rustig te blijven, al is dat natuurlijk makkelijker gezegt dan gedaan. Ik ken de paniek, maar bij mij is wel alles goed gekomen toen. Een hele dikke knuffel
Ik begrijp ook niet zo goed waarom iemand in zn situatie niet direct kan komen! Zo vervelend. Je kunt toch gewoon op de verloskamers terecht. In zn geval.
ik moet bij de gynaecoloog omdat ik een grootte kans heb op vroeggeboorte. Bij mijn zoon heb ik bedrust gehad vanaf 25 weken tot 36 weken. Ik heb een afwijkende baarmoeder, waar ze veel te laat zijn achtergekomen, namelijk toen ik met 25 weken met weeen in de ambulance richting ziekenhuis ging. Bleek al ontsluiting te hebben, dmv weeeremmers en bedrust heb ik uiteindelijk tot 38.3 mijn zwangerschap uitgelopen. Waarschijnlijk krijg ik nu een bandje. Maar wanneer dat precies gaat gebeuren hoor ik de 21ste.
Ik zit ook steeds aan haar te denken... En nog een vraag (die ik zo in het ziekenhuis ook maar stel): kunnen er tijdens je zwangerschap kleine cystes ontstaan en klappen? Ik heb hier altijd last van gehad sinds 2010 en werd vanmorgen weer wakker met diezelfde pijn, alsof er vocht in mijn buikholte zit. Echt niet fijn
Mama3, ik had ooit begrepen dat cystes juist eerder verdwijnen onder invloed van de zwangerschapshormonen. Misschien je darmen? Die zitten ook overal.
Ze zag een hartje kijk, en geen bloed dus waars komt er uit de baarmoeder mond. Zijn er ook geen twee. K ben zelf tweeling dus had gekund. Ze vond het alleen niet bij 7 weken passen maar mijn cyclus was ook nog biet regelmatig
Wat een opluchting!!!! Was het te klein dus voor de duur vd zwangerschap? Ik heb in het subforum 'echo's & onderzoeken' een topic over echo's met 7 weken. Er komen daar diverse metingen naar voor. Hoeveel mm was het? Jeetje, wat ben ik blij voor je!
Owww gelukkig! Pak van mijn hart ☺️ Maar welk termijn vond ze het dan? Dat je al verder bent?
Bij hoeveel weken vonden ze het passen? Staat er bij hoeveel mm? Hoe is het met het bloeden? Aan de ene kant geruststellend dat je een hartje hebt gezien maar aan de andere kant.. hoe voel jij je nu?
Ik vind het beeld van de foto ook meer bij 6 weken passen. Maar maakt niks uit natuurlijk. Een mooi kloppend hartje! Super!
Dit was trouwens mijn echo met ongeveer 5 weken, (ook onbekend hoe ver precies, vruchtzakje was 8mm volgens mij)
Ja dat heeft ze niet gezegd. Het zou zo 6.3 kunnen zijn of zelf 6.1 denk ik zelf . Dus dat vind ik wel onzeker maar neem aan dat ze dat wel gezegd had als ze meer twijfels had
Aangezien je een onregelmatige cyclus had kan het dus heel goed een latere eisprong geweest zijn. Daar zou ik mij echt geen zorgen over maken. Ik zie op de foto duidelijk het vruchtje in een mooie vruchtzak. Hele mooie echo vind ik