Hier vooral de angst voor een tweeling. Ook omdat de testen erg donker waren en vooral omdat mijn klachten nu zo heftig zijn. Maar gelukkig komt het hier in de familie niet voor dus zal er vast en zeker maar 1 zijn. Gelukkig maar want ineens 4 kinderen zou wel heftig zijn.
hihi sparky komt vast goed hier is het ook een beangstigende gedachte hoor, maar het kan altijd natuurlijk en dat overleven we ook wel weer
Hallo dames, alles is goed! Kloppend hartje♡ ben zoooo opgelucht! Wel heel zenuwenslopend allemaal! Bleek een uur te laat, gewoon verkeerde tijd opgeschreven! Terwijl we al uren aan het aftellen waren tot het eindelijk half 3 was! Gelukkig nadat de andere meiden waren geweest mocht ik! Eerst uitwendig, zoeken, zoeken, zoeken, kon niks zien door die volle darmen van mij! Toen zag ze eindelijk wat maar zei ze ik zie geen kloppend hartje zo, toen inwendig proberen, zoeken, zoeken, zoeken eindelijk ons kindje en een mooi kloppend hartje! Wauw raakte bijna in paniek! Ben precies zo ver als ik had uitgerekend, 7 weken 3 dagen! 4 nov volgende echo al♡
Eindelijk weer eens bijgelezen. En wat een berichten, van leuke tot niet leuke dingen en soms gewoon ronduit spannend. @mama111 Ik wil je even een dikke knuffel geven. Je echo ziet er prachtig uit. Wat jammer dat de papa niet net zo trots kan zijn als jij. Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe pijnlijk dat moet zijn @Daantjuh85 Wat leuk! Gefeliciteerd met de twins. Zelf wacht ik in grote spanning op de 1e echo. Gisteren ineens bruinig slijm i.p.v. wittig. En hoewel ik door alles wat ik op dit forum gelezen heb weet dat het niets bijzonders hoeft te zijn, slaat je hart toch even over. Nu lijkt het gelukkig weer over te zijn dus kan ik hopelijk een beetje tot rust komen. Wat betekend dat de misselijkheid weer terugkeert. Door de spanning leek ik me even helemaal niet zwanger meer te voelen dus ben nu gewoon blij weer wat misselijk te zijn.
Ik kan me voorstellen dat het heel zenuwslopend was, eerste keer dat ik een echo had (bij een echobureau) was mijn blaas te vol en zei ze ook dat ze niet zoveel kon zien, uiteindelijk zag ze wat maar dat kwam niet overeen met het termijn dat ik noemende. Daarna paar dagen in spanning, eigenlijk wist ik al dat het fout was. Gelukkig hebben ze bij jou een mooi kindje gevonden met een kloppend hartje! Van harte gefeliciteerd. Wat een geluk
♥♥♥ 1 t/m 15 juni 2015 mama's ♥♥♥ ....uitgerekende datum.... 1 juni Muis30 - 3e kindje - j/m/? Willie85 - 1e kindje - j/m/? ♥ Saby - 1e kindje - j/m/? Giegel1989 - 2e kindje - Geheim ♥ Wendy9 - 1e kindje - j/m/? 2 juni Coon - 2e kindje - j/m/? ♥ Mama3 - 4e kindje - j/m/? Ennas - 2e kindje - j/m/? 3 juni Woman1988 - 1e kindje - j/m/? 4 juni ♥ ♥ Daantjuh85 - 1e kindje - j/m/? Liyah - 3e kindje - j/m/? Eef84 - 2e kindje - geheim 5 juni Babylove85 - 1e kindje - j/m/? Pukske - 1e kindje - j/m/? Linky - ?e kindje - j/m/? 6 juni Avocadotje - 2e kindje - j/m/? Eenwens - 2e kindje - j/m/? 7 juni Ukkieuk - 4e kindje - j/m/? Sparky - 3e kindje - j/m/? Born to be mam - 1e kindje - j/m/? Itsmemarrie - 2e kindje - j/m/? ♥ SarinaS - 1e kindje - j/m/? 8 juni ♥ Happyzwanger - 2e kindje - j/m/? B0otjuh - ?e kindje - j/m/? 9 juni Nancy222 - 2e kindje - j/m/? Nelta - 3e kindje - j/m/? 10 juni Annekeruiter85 - 2e kindje - j/m/? Ligero - 2e kindje - j/m/? 11 juni ButterflyNova - 2e zwangerschap, 1e kindje - j/m/? Jolan0 - 2e kindje - j/m/? 12 juni Noa1 - 3e kindje - j/m/? xBloempje - 2e kindje - j/m/? 13 juni Mamalove2014 - 2e kindje - j/m/? 14 juni Menneh - 1e kindje - j/m/? Bren87 - ?e kindje - j/m/? MamavanIsabel - 2e kindje - j/m/? xMiekjuhx - 2e kindje - j/m/? Liefschaapje - 2e kindje - j/m/? Williewortel - 5e kindje (waarvan 1 engelenmeisje) - j/m/? 15 juni Emmie83 - 2e kindje - j/m/? Sterretjes: Derdebaby MWW Lolababy Dubbeltje Wij steunen moeders voor moeders: Sparky, Eef84, Woman1988, Eenwens, Born to be mam, xBloempje, Wendy9, Coon, Ligero, Liefschaapje Afspraken: 16-10 Ukkieuk - 1e echo 16-10 Itsmemarrie - intake vk 16-10 Nancy222 - 1e echo 20-10 Daantjuh85 - 1e echo gyn 20-10 Babylove85 - 1e echo 20-10 Ligero - 4e echo en bloedprikken 21-10 Nancy222 - 1e echo gyn 21-10 Giegel1989 - 1e echo en intake vk 21-10 Eef84 - 1e echo en intake 22-10 Sparky - 1e echo gyn 22-10 Mama3 - 2e echo en intake vk 22-10 Liyah - 1e echo en intake vk 22-10 Saby - 1e afspraak vk 22-10 Avocadootje - 1e echo vk 23-10 Avocadootje - intake vk 23-10 Ennas - intake vk 23-10 Pulske - 1e echo en intake vk 27-10 Eenwens - intake vk 27-10 Annekeruiter85 - 1e echo vk 29-10 Sparky - intake vk 30-10 woman1988 - termijnecho vk 30-10 Wendy9 - intake vk 30-10 xBloempje - termijnecho en intake vk 31-10 ButterflyNova - 1e echo 31-10 Emmie83 - intake vk 03-11 Sparky - 2e echo vk 03-11 Coon - 1e echo vk 04-11 Williewortel - 1e echo vk 05-11 Mamavanisabel - 1e echo en intake vk 05-11 Mamalove2014 - 1e echo vk 05-11 Willie85 - intake vk 05-11 Born to be mam - 1e echo vk 11-11 Mennehh - intake vk en echo 12-11 Eenwens - 1e echo vk 13-11 Annekeruiter85 - termijnecho vk 18-11 Annekeruiter85 - intake vk 22-11 SarinaS - 2e echo gyn Wil je ook op de lijst of wil je een afspraak doorgeven, vermeld dan even de gegevens in kleur in je berichten. Dan wordt het aangepast.
Zo ben ook weer thuis. Door de vk is mn oudste helemaal de hemel in geprezen! Altijd leuk Verder bloeddruk prima, veel info en moet even kijken of die 6 weken echo wordt vergoed dan kan ik die doen en zoizo met 9 weken. Dus dat is maar 2,5 weken wachten!
Super mooie echo! Ik heb al de hele dag last van lage buikpijn bij mijn schaambeen! Stekend gevoel. Waars beetje verstopt! Ik heb ook een late echo om 1600o
Wauw meiden wat een mooie echo's en dan die tweeling gefeliciteerd !! Op 20-10 hebben we de intake en de eerste echo.. hoop dat ik met net zulke mooie plaatjes als jullie thuis kom.
Hi dames, ook ik mag goed nieuws brengen! Een kloppend hartje! Ik ben zo blij 2.3 mm nu hihi. Al een echt garnaaltje Uitgerekende datum verschuifd naar 12 juni. Dus ben iets korter onderweg dan ik dacht morgen plaats ik een foto, nu slecht licht. Maar eigenlijk op de foto niet veel te zien omdat ik nog niet eens 6vweken onderweg ben. Op het beeld bij haar was het 20x vergroot dus een duidelijk kloppend hartje gezien.
Hoi dames... ik lees mee hoor...maar heb nauwelijks energie..heb net paar weken een nieuwe baan...32 uur...3 Kids...huishouden...en dan ook zwanger... vandaag de eerste echo gehad en het kindje is 5 mm en ik ben 6+4 ongeveer...over twee weken weer echo op de 31 e en de 21e de intake omdat ze toch weer opnieuw alles wil vragen...Zo spannend want de vorige keer zagen wel ook kloppend hartje en toen ging het kort daarna mis...gaaf dat er al zoveel goede echo's zijn!!
Wat een mooie echo's. En een tweeling! Mama3 een hele dikke knuffel voor jou. Ik kom van de huisartsenpost omdat ik al heel de dag moeilijk adem en migraine heb en ook nog een duizelig en braken. Heb nu wat tegen het braken gekregen en mag nu dan ook niet meer braken. Mijn bloeddruk was netjes iets hoger als normaal maar heb normaal een hele lage. En ik had/heb teveel zuurstof in me lichaam? Als ik nu weer braak moet ik de dokter bellen dan gaan ze mijn urine nakijken op zuren. Teveel braken tijdens de zwangerschap mag niet dan krijgt de baby zuren binnen.
Iedereen met een mooie echo gefeliciteerd! Wouw wat mooi dat jullie kloppende hartjes hebben gezien. Dan duurt die 3,5 week wachten voor mij nog errrgggggg lang!!' Haha