Geloof me ik doe mijn best om ervan te genieten, maar ik ben toch ook nog heel onzeker hoor. Ik moet het nog afleren om op elk klein dingetje te letten Maar daar zal ik vast niet de enige in zijn denk ik dan maar
Hier helaas ook echt heeeel onzeker. Al had ik bij de miskramen wel veeeeeel lichtere testen dan nu. Ik had nu op 9 dpo donkerdere testen dan dat ik met de miskramen op 14 dpo had. Dus dat zegt al wat. Maar toch blijft de angst. De testen zeggen niet alles natuurlijk. Ik moet mijzelf er echt toe zetten om positief te blijven denken en erin te geloven.
Indd.. Positieve testen zeggen niet alles... Maar voorlopig kunnen we er weer even mee verder. Ik ben er echt pas op gerust als ik het 1e termijn voorbij ben. En in de tussentijd gewoon maar (proberen) te genieten dat er iig weer een bevruchting heeft plaats gevonden!
Spannend is het zeker.. Eerst de 1e echo die super spannend is.. Daarna nog tot de 12 weken.. En ook het geheim houden voor iedereen? Wanneer gaan jullie het vertellen en weet je al hoe? Wij gaan het zaterdag tegen mijn ouders vertellen en begin volgende week tegen mijn schoonouders (ga koekjes kopen met roze/blauwe muisjes) voor bij de koffie. De broers en zussen daarna (nog even bedenken hoe). En de rest vd familie en vrienden na 12 weken.
mijn vader is de 25ste jarig, leek me wel leuk om hem een mooi verjaardagskado te geven in een vorm van een echofoto. Voor schoonouders hebben we een filmpje gemaakt met fotos van mijn zoon van de eerste 20 maanden, op het laatste verteld mijn zoon dat hij grote broer word, maar denk dat ik daar ook nog even mee wacht tot na de eerste echo
Hier weten m'n ouders het al. Ze leven heel erg mee ivm met MMM. Schoonouders vertellen we het als we ze zien. De rest waarschijnlijk na de termijnecho.
Eerste kindje😊 merk wel dat ik van binnen erg onrustig ben en een zenuwachtig gevoel heb! Ook bekend met hyperventilatie dus eerste echo zou bij mij ook heel rustgevend zijn
Wij vertellen het voorlopig nog aan niemand. Eerst maar de echo afwachten. Morgen een afspraak maken met de vk, ben benieuwd wanneer ik mag komen!
Hier weten de ouders het en een vriend.de rest vertellen we het na de echo.of ik moet me buik niet mee kunnen verbergen
Hier weet alleen mijn zus het. Verder nog niemand voor zolang als het duurt want ik pas nu al savonds mijn broek niet meer. Zag net dat mijn zomerjas ook al helemaal strak staat in de loop van de dag. Helaas zie je het hier heel snel. Ik hoop het voor me te kunnen houden tot na de 1e echo. Waarschijnlijk weten de schoonouders het wel al voor die tijd. Ook ivm oppas voor de echo enzo.
Mvm langs geweest.mooie test en wikkeldeken gehad.ik had ze alleen rond de zes weken verwacht toen ze belde of ze vandaag kon komen was ik ff verbaasd
Super dank voor de lieve berichtjes! Ik mag volgende week dinsdag voor de controle echo. Hopelijk is het mooi schoon dan. Nieuwe dames, van harte! Hopelijk mooie plakkerds!
Moest ff kijken hoe het op me tel ging maar gaat gewoon het zelfde.de eerste de test de tweede de wikkel deken.morgen 5 weken ze is een week eerder als de vorige keer
Sterkte verder MWW. Mooie test Coon! Hier weer kennis gemaakt met de mama licious jeans.. helaas gaat het bij mij altijd zo snel en kreeg mijn broek niet meer dicht savonds en moet vanavond weg..
Ik ga op eerste controle 22 okt om 1600 uur! En willen het graag vertellen maar wachten de eerste echo af
Hier merk ik het ook al erg aan me kleding en in de avond vaak knoop open.moet nu kwa truitjes ook oppassen meeste zitten wat straker maar vindt dat je het dan ziet
Hoi meiden, wat een geklets al hier het word hier nog gezellig de komende maanden Ik heb net de gyn gebeld en mag voor men eerste echo op maandag 20oktober om 14.00uur . Hopelijk word ik dan een beetje gerust gesteld want ben zo bang dat het mis gaat. . . Heb erg veel buikpijn en dat maakt me onzeker. Straks reageer ik op iedereen met gsm gaat het allemaal niet zo vlot. X