wat leuk weer die mooie echos ik moet nog wachten tot maandag wat spannend! we zijn zo benieuwd hoe ons klein wondertje het doet daarbinnen in men buik ! soms zou ik er eens doorheen willen kijken om te zien of alles wel goed is hihi wat betreft moeders voor moeders : ik woon in belgië en volgens mij doen ze dat hier niet... dus ik kan er spijtig genoeg dan ook niet aan meedoen... verder nog steeds kotsmisselijk de ganse dag , maar kan niet overgeven... het enige dat helpt voor eventjes is een beschuit met kaas... dus we gaan hier de komende weken gewoon overleven op kaas haha
Gefeliciteerd met de mooie echo s voor Nancy en Ukkepuk. Bloempje vervelend zeg. Hopelijk knap je snel op! Hier een ontzettende rot nacht gehad. Heb elk uur voorbij zien komen en voelde me helemaal niet lekker. Kon gewoon niet slapen, zo wakker was ik. Om 5 uur er maar uit gegaan. En heb het sinds twee dagen echt ijs en ijs koud. Zit met een sjaal om binnen terwijl het hier een standaard temp is van 21,5 graad. Ook mijn borsten knallen uit elkaar voor mijn gevoel. Kan me dat niet zo herinneren van de vorige keren. Maar heb het er graag voor over! Nu lekker bakkie thee en met dochter knutselen.
Wat vervelend dat je zo'n rot nacht hebt gehad. Dat ijs koude herken ik ook wel, nu is het buiten ook wel wat kouder maar heb echt een verwarming, sjaal en warme kleding nodig om warmte worden.
Hier ook zo'n slapeloze nacht gehad. Alleen maar liggen piekeren, maar ik ben echt super blij. Nu maar de dag zien te overleven. En mezelf vermaken op google. Er is een hoop te vinden over tweelingen! @ Bloempje en babylove. Succes met de misselijkheid. Hier alleen last van met een lege maag en af en toe bij vlagen. @Williewortel Ik heb het ook zo koud. Gelukkig zit ik nu achter het raam in het zonnetje. Dan is het wel te doen.
♥♥♥ 1 t/m 15 juni 2015 mama's ♥♥♥ ....uitgerekende datum.... 1 juni Muis30 - 3e kindje - j/m/? Willie85 - 1e kindje - j/m/? ♥ Saby - 1e kindje - j/m/? Giegel1989 - 2e kindje - Geheim ♥ Wendy9 - 1e kindje - j/m/? 2 juni Coon - 2e kindje - j/m/? ♥ Mama3 - 4e kindje - j/m/? Ennas - 2e kindje - j/m/? 3 juni Woman1988 - 1e kindje - j/m/? 4 juni ♥ ♥ Daantjuh85 - 1e kindje - j/m/? Liyah - 3e kindje - j/m/? Eef84 - 2e kindje - geheim 5 juni Babylove85 - 1e kindje - j/m/? Pukske - 1e kindje - j/m/? Linky - ?e kindje - j/m/? 6 juni Avocadotje - 2e kindje - j/m/? Eenwens - 2e kindje - j/m/? 7 juni Ukkieuk - 4e kindje - j/m/? Sparky - 3e kindje - j/m/? Born to be mam - 1e kindje - j/m/? Itsmemarrie - 2e kindje - j/m/? ♥ SarinaS - 1e kindje - j/m/? 8 juni ♥ Happyzwanger - 2e kindje - j/m/? B0otjuh - ?e kindje - j/m/? 9 juni Nancy222 - 2e kindje - j/m/? Nelta - 3e kindje - j/m/? 10 juni Annekeruiter85 - 2e kindje - j/m/? Ligero - 2e kindje - j/m/? 11 juni ButterflyNova - 2e zwangerschap, 1e kindje - j/m/? Jolan0 - 2e kindje - j/m/? 12 juni Noa1 - 3e kindje - j/m/? xBloempje - 2e kindje - j/m/? 13 juni Mamalove2014 - 2e kindje - j/m/? 14 juni Menneh - 1e kindje - j/m/? Bren87 - ?e kindje - j/m/? MamavanIsabel - 2e kindje - j/m/? xMiekjuhx - 2e kindje - j/m/? Liefschaapje - 2e kindje - j/m/? Williewortel - 5e kindje (waarvan 1 engelenmeisje) - j/m/? 15 juni Emmie83 - 2e kindje - j/m/? Sterretjes: Derdebaby MWW Lolababy Dubbeltje Wij steunen moeders voor moeders: Sparky, Eef84, Woman1988, Eenwens, Born to be mam, xBloempje, Wendy9, Coon, Ligero, Liefschaapje Afspraken: 16-10 Ukkieuk - 1e echo 16-10 Itsmemarrie - intake vk 16-10 Nancy222 - 1e echo 20-10 Babylove85 - 1e echo 20-10 Ligero - 4e echo en bloedprikken 21-10 Nancy222 - 1e echo gyn 21-10 Giegel1989 - 1e echo en intake vk 21-10 Eef84 - 1e echo en intake 22-10 Sparky - 1e echo gyn 22-10 Mama3 - 2e echo en intake vk 22-10 Liyah - 1e echo en intake vk 22-10 Saby - 1e afspraak vk 22-10 Avocadootje - 1e echo vk 23-10 Avocadootje - intake vk 23-10 Ennas - intake vk 23-10 Pulske - 1e echo en intake vk 24-10 Daantjuh85 - 2e echo gyn - Intake gyn 27-10 Eenwens - intake vk 27-10 Annekeruiter85 - 1e echo vk 27-10 Liefschaapje - 1e echo vk 29-10 Sparky - intake vk 30-10 woman1988 - termijnecho vk 30-10 Wendy9 - intake vk 30-10 xBloempje - termijnecho en intake vk 31-10 ButterflyNova - 1e echo 31-10 Emmie83 - intake vk 03-11 Sparky - 2e echo vk 03-11 Coon - 1e echo vk 04-11 Williewortel - 1e echo vk 05-11 Mamavanisabel - 1e echo en intake vk 05-11 Mamalove2014 - 1e echo vk 05-11 Willie85 - intake vk 05-11 Born to be mam - 1e echo vk 11-11 Mennehh - intake vk en echo 12-11 Eenwens - 1e echo vk 13-11 Annekeruiter85 - termijnecho vk 13-11 Itsmemarrie - Bespreken termijnecho vk 18-11 Annekeruiter85 - intake vk 22-11 SarinaS - 2e echo gyn Wil je ook op de lijst of wil je een afspraak doorgeven, vermeld dan even de gegevens in kleur in je berichten. Dan wordt het aangepast.
Wat fijn om al die positieve berichten en kloppende hartjes te horen na de echo's!! Heerlijk!! Ben echt super blij voor jullie!! Daantjuh, jullie krijgen er maar liefst 2! Hoe gaaf moet dat voelen!! Hier vooral misselijk en moe... En overdag geen last van buikpijn maar zodra ik in bed lig begint t zeurderig gevoel.. Heel de nacht buikpijn.. Zowel onderin m'n buik als meer naar t midden toe.. Herkent iemand dit?? Hier gelukkig al weekend! Dus lekker op t gemak wat strijken en poetsen!
Mooi Nancy!! Super nieuws! @Eef Tja het is echt bizar, maar zit wel op een rose wolk hoor. Ik ben gewoon met zn 3tjes. Echt super tof! Kan wel huilen van geluk. Ik heb verder geen last van buikpijn, soms savonds op de bank, en heb last van steken rond mn banden (?).
Nancy, super! Echo's die ik gemist heb, sorry... Hier weer een bewogen ochtend. Heb het contact met de vader verbroken voorlopig. Ik merkte dat ik iedere keer letterlijk ziek werd als er contact was. Zolang hij niet met respect en volwassen om kan gaan met de situatie, zijn nieuwe liefde belangrijker vind dat dit goed bespreken, wil ik hem niet meer zien of spreken. Het doet me teveel pijn, ik mis hem te erg. Voel me nu een stuk rustiger en heb zojuist ook besloten om hulp te gaan zoeken. Ik heb een groot schuldgevoel naar de baby toe en wil daar vanaf. Op naar de positieve input, het negatieve moet weg
Bedankt voor de felicitaties! De dames met een kloppend hartje, natuurlijk een dikke proficiat van mij Zit zelf echt op een rose wolk nu! Heb nergens last van, heerlijk! Me nu weer langzaam voorbereiden op donderdag, gesprek met de gynecoloog. Ben benieuwd wanneer ik Mijn bandje krijg. Zie daar wel erg tegenop, ben nog nooit onder narcose geweest
Super alle kloppende hartjes !! En zelfs een 2-ling... hoe bijzonder is dat !! Hier ook soms wel krampen in de buik.. gisteren op werk net het gevoel of ik mijn hele buik vol met lucht had... nog 10 dagen voor het eerste naar verloskundige.. Wil gelijk een aantal zaken bespreekbaar maken.. afgelopen 1,5 jaar 4 keer meegemaakt dat ze iemand over tijd lieten gaan en 3 kindjes daarvan zijn overleden.. andere kindje heeft het gehaald.. maar is de vraag hoe het verder gaat met dit kindje.. hebben ze moeten reanimeren.. Ruim 15 minuten
Snap ik, het is ook erg spannend! Ik ben ook heel zenuwachtig. Zal het beeld van een lege vruchtzak nooit vergeten.
De 3 kindjes die overleden zijn allemaal navelstreng om bekje. . En andere kindje had in vruchtwater gepoept. .
Ik meld mij ook hier! Fijn, medezwangeren in dezelfde termijn Zwanger van de 2e! Volgens eigen berekening 1 juni uitgerekend. Bij de 1e nergens last van gehad in het begin, nu toch wel veel misselijk. Kan er de hele dag last van hebben pfff. Woensdag de 1e echo, dan ben im 8+2 week, dus hoop op een mooie echo. Ik moet dit topic Nog even bijlezen...