Daanthje: wouw! gefeliciteerd meid! geniet ervan! Wendy: gefeliciteerd met je mooie echo! Maar het waren vast een paar zeer spannende minuten! Ukkieuk: spannend he meid? Maar voor nu alvast gefeliciteerd met de mooie echo! Probeer er maar van te genieten. Nancy: jij ook gefeliciteerd! Leuk hoor al doe mooie berichten over kloppende hartjes! MamaIII: sterkte met alles...wat een rotsituatie...knuf voor jou! Ligero: niet ziek worden hoor! Voor de tabel: intake + echo 31-10 Ik vind het zo spannend...
Kletsers zijn we haha Weinig nieuws hier alleen een afspraak voor termijnecho kunnen maken op 10 november duurt gewoon nog 3 weken nou ja bij een goede echo dan zal t ook wel goed zitten dan is de eerste termijn ook bijna om! Verder ben ik weer weg. Zielig ziek klien mannetje tegen me aan.
sorry, lang niets laten horen maar wij waren een weekje naar zeeland. hebben het heerlijk gehad. super! al die mooie echo´s en kloppende hartjes! mama3: in wat een k*t situatie zit jij zeg. goed van je dat je aan je zelf denkt en dat je hulp gaat inschakelen. sterkte met alles. daantjuh85: wat gaaf dat je zwanger bent van een tweeling! ik heb mijn hele leven al gezegt dat ik ooit een tweeling zou krijgen, geen idee waarom ik dat gevoel heb. zullen wel zien of het er gewoon een is bij mij. voor op het lijstje: dinsdag 21 okt komt MvM langs, en 10 nov. heb ik eerste afspraak bij de verloskundige. pffft lijkt nog zoooo verweg...!
Mama3 heel knap van je maar snap dat het moeilijk is. Aan jezelf en de kids denken nu. Heb niet alles bijgelezen. Heb echt een off day vandaag. Op de 1of andere manieren zakt de moed me in de schoenen en heb ik geen goed gevoel. Het gevoel dat het niet goed zit. Zo stom. Ik weet het. Of het is de angst dat het mis gaat, dat zou kunnen. Kwaaltjes die komen en gaan. En weet dat dat niks zegt maar goed het zit in mijn hoofd en blijf giga piekeren. Zeg ook elke keer tegen mijn man "Als het hartje maar klopt, want dat wil ik graag zien" . Ach ja even een rot dagje dus. Sorry dat ik even niet uitgebreid reageer op de andere maar wilde het even van me af schrijven.
Borsten doen ineens minder pijn en direct bezorgt... Ik heb zo'n goede echo gehad, moet vertrouwen hebben. Door alle ellende is dat wel moeilijk. Voel me schuldig over de stress (uitgebreid verslag in mijn topic in 'alleen en zwanger'), hou al zoveel van dit kindje, bang dat het alsnog mis zal gaan. Gelukkig woensdag weer een echo...
Mama3 en williewortel, sterkte Net volleybalwedstrijd gespeeld, en gehoord dat er nog een van mn team zwanger is voor een mei baby. Ik wilde het niet vertellen maar ingestort dus zijn er 3 nu die t weten. Pfff wordt gek van de huilbuien! Verder aan de buitenkant van mn borsten bultjes gevoeld. Herkent iemand dit?
Hey meiden, Ik ga mij voorlopig even terug trekken van dit forum deel. Ik mer namelijk dat ik zelf erg onzeker wordt door alle onzekere gevoelens van andere meiden. En ik moet zelf echt nog lang wachten op een echo, dus daar word ik heel onrustig van. En dat wil ik niet. Zodra ik mijn echo heb gehad en alles is verder in orde kom ik zeker wel weer buurten. Toi toi toi meiden! Succes en probeer jezelf niet zo onzeker te maken. Schiet je helemaal niets mee op. Dikke knuffel
Jammer Mennehh! Het is niet de bedoeling dat anderen weg gaan, omdat iemand onzeker is over haar zwangerschap. En geloof me, bijna iedereen is in het begin onzeker. Elkaar een beetje opbeuren helpt vaak al voldoende. Ik trek me nu ook terug uit dit stukje, want aangezien ik het stukje schreef over dat mijn zwangerschap niet goed voelt, wil ik niet dat er nog meer meiden weg lopen omdat ze daar nog meer onzeker van worden.
Hey meissie zo moet je het niet zien hoor. En het gaat me helemaal niet om wat je hebt geschreven. Het is mijn eigen onzekerheid. Kun jij niets aan doen hoor! Dus alsjeblieft geef jezelf niet de schuld. Dat wil ik niet! Xxx
Goede morgen Gister avond voor het slapen de meds voor misselijk genomen en heb zonder moeite 2 beschuitjes op opv 1 met veel moeite en thee ging er ook zo in gaan nu zien hoe het verder gaat.nubff drie dagen geen auto rijden. Hier niet onzeker en word het ook niet vanwege de verhalen.ik weet dat klachten ene dag erger zijn als de andere dag.ik vindt het gewoon nog steeds onwerkelijk en kijk uit naar 3 nov naar de echo. Hier kleine meid van psz vakantie en aankomende week maar eens bloedprikken wilde dat vrijdag nuchter doen maarja had al gegeten.
Menneh, wat jammer! En Williewortel, niet doen. Iedereen gaat anders om met de onzekerheden van anderen, toch? Menneh maakt voor zichzelf deze keuze en dat mag er zijn, zo mogen de onzekerheden van anderen er ook zijn. Het eerste trimester is nou eenmaal erg spannend...
Menneh, kk begrijp je heel goed hoor. Het is frustrerend en ook als je laat een echo hebt en hier dan allemaal echo's voorbij ziet komen enzo. Het is nu voor mij makkelijk nu ik ook een vroege echo heb. En nog wordt ik onzeker van sommige dingen die hier voorbij komen. Dst terwijl ik aan de medicatie zit om eten en drinken binnen te kunnen houden, maar pijn aan mijn borsten heb ik dus echt niet. Ik was minder moe voordat ik aan de medicatie begon. Weer een stresspunt. Maar ik begrijp goed dat het hier juist goed te delen is. Maar ik snap dus ook dat anderen daar weer onzeker van kunnen worden. Het is dubbel allemaal. Hopelijk zijn we allemaal snel de 12 weken voorbij. Williewortel, gewoon blijven hoor. Dit is de plek om die onzekerheden te uiten. Iedereen gaat er anders mee om maar dat betekend niet dat het niet mag hoor.
Fijn dat de meds gelijk aan blijken te slaan. Deden ze hier ook alleen na een dag of 3 werken ze nog beter. Ik heb nu zowaar af en toe momenten dat ik eventjes helemaal niet meer misselijk ben
Ja klopt en de eerste dagen was ik ook echt goed suf hoor. Nu nog steeds erg moe ervan. En af en toe begin ik te shaken. Maar wat misselijkheid betreft werkt het erg goed. Welke heb je gekregen? Ik heb Primperan.
Ik heb emesafene.eerste drie dagen geen auto rijden enz en daarna mag het als he geen last heb van sufheid
coon en sparky wat fijn dat de medicijnen werken! gelukkig ben ik (nog) niet misselijk. met mijn vorige zwangerschap was ik pas misselijk vanaf 12 weken, maar alleen 's ochtends of als ik niet regelmatig wat at. dus dat ging redelijk en na 17 weken was ik er gelukkig weer vanaf.. ik snap de onzekerheid wel, heb ik ook. als ik weer wat steken en krampjes heb en dan moet plassen kijk ik elke keer snel of er geen bloed in mijn onderbroek zit. lijkt haast als of ik dat nu erger heb dan bij de zwangerschap van mijn zoontje. (of ik ben dat gewoon al vergeten) ik snap de keuze van Menneh wel, als dat voor jou niet goed voelt om bepaalde dingen hier te lezen, is het beter de eerste periode even af te wachten, en dan kom je straks gewoon weer gezellig mee kletsen! maar dat moet de rest niet beletten om kwaaltjes / onzekerheden te bespreken hier, want er is toch niets fijners dan even lekker zeuren / klagen bij dames die snappen hoe je je voelt