1 t/m 15 juni 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door derdebaby, 20 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. born to be mam

born to be mam Actief lid

22 okt 2012
    214
    203
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    ik heb ook emesafene. topspul!! al 3 dagen niet meer moeten spugen en fatsoenlijk kunnen eten. gisteren zelfs uiteten geweest zonder problemen.
    Ik heb wel gewoon auto gereden, was alleen de eerste dag echt super suf er van.

2. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook al meer op als andere dagen.en ja ik vorl me erg suf en vaag in me hoofd dus lig op de bank en tv aan en dan hopen dat dochter lief lief blijft.me man is net weg naat zijn werk.nu snap ik ook dat je het voor het slapen in moet nemen had niet verwacht dat je dan overdag zo goed als geen last heb.

3. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik ben nu na 5 dagen nog steeds heeeel erg moe ervan. Moet er ook 3 per dag innemen. En wat ik gehoord heb is primperan nog zwaarder is dan emesafene. Geen idee waarom ik gelijk deze heb gekregen. Maar goed. Het werkt wel tegen de misselijkheid en ben liever zo moe dan dat ik zo misselijk ben.

4. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Hoi dames,

Fijn dat jullie medicatie helpt! Misselijkheid heb ik gelukkig geen last van. Wel opvliegers, heeeeeel moe en zere borsten. Hoewel dat laatste vandaag wel meevalt maar elke keer is het een daagje iets minder om de dag erna weer erger terug te komen haha!

Jammer menneh dat je weg bent nu eventjes, misschien tot over een paar weken dan!

Jullie nog weekendplannen? Ik zit in de speeltuin nu, de enige plek waar dochterlief zich enigszins zelf kan vermaken. Even rust voor mama dus 😉 voor morgen nog geen plannen.

5. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier lekker rustig thuis, de kids zijn aan het buitenspelen (hele rustige veilige kindrijke buurt) en vriend is een middagje/avondje weg. Morgen zwemles van dochter en daarna verjaardag van de oma van vriend. Die dag zal vast snel voorbij gaan. Gelukkig maar want dan is het sneller woensdag voor mijn gevoel.

6. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik het tot nu toe 1 keer per dag.de ass heeft het voor gescheven.

Ik kom de dag door met op de bank liggen en dochter te vermaken/verzorgen en ff met onze pup naar buiten

7. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier wordt de vermoeidheid alleen maar erger. De dufheid is wel weg. Denk dat de vermoeidheid toch niet van de medicijnen komt. Wel bizar dat de vermoeidheid en misselijkheid zoveel erger is dan bij mijn dochter. Bij zoontje had ik bijna nergens last van maar bij dochter wel alleen dan veel minder erg dan nu. Best slopend.

8. Williewortel

Williewortel Actief lid

Oké ik snap mennehh juist erg goed want je wordt er juist meer onzeker van als je daar gevoelig voor bent. Vind het door ons kleine meisje die er niet meer is juist ook moeilijk om er van te genieten. Ik testte (net als sparky geloof ik) ook heel vroeg duidelijk positief dus de tijd duurt nog langer tot een echo, al zou ik eerder mogen, maar ik denk dat dat nog niet gerust stelt ivm kloppend hartje.

Vanavond werd er door mijn moeder en broers gezegd dat het maar zo een tweeling kan zijn, maar ik spreek uit ervaring dat echt elke zwangerschap totaal anders is. Dus ook deze moeheid en het vroeg positief testen is iets wat bij deze zwangerschap hoort.

Nog ruim 2 weken wachten en dan duimen voor een kloppend hartje hier!

En sparky gewoon lekker rustig aan doen en toegeven aan je moeheid en de misselijkheid helaas voor lief nemen. Bij onze jongste dochter was ik van week 1 tot precies week 40 ernstig misselijk met uitdroging. Nu gelukkig daar nog geen last van. Maar ik weet hoe naar dat voelt. Sterkte.

9. Giegel1989

Giegel1989 Actief lid

17 jul 2012
    350
    0
    16
    Opticien
    Drenthe
    Heey meiden. Ff weer een berichtje van mij. Heb ff geen puf om alles te lezen.

Ik heb vanmiddag de huisartsenpost maar gebeld omdat ik me echt niet goed voelde. Ben meteen opgenomen in het ziekenhuis met uitdrogingsverschijnselen. Lig nu aan een infuus met vocht. Bah!

Klein lichtpuntje is wel dat al een echo heb gehad. Ik ben minder ver dan gedacht. Nu 6.3 weken. Mijn uitgerekende datum is nu 10 juni en we hebben een hartje zien kloppen toch wel bijzonder. Van mijn zoontje was ik ook op 10 juni uitgerekend.

Ik ga nu een poging doen om te slapen. Binnenkort moet ik alles maar weer bij lezen.

10. Sparky

Sparky Niet meer actief

Giegel, fijn dat je een mooi kloppend hartje hebt gezien! Wel erg vervelend dat je nu in het ziekenhuis ligt. Sterkte.

Williewortel, hier mocht ik ook eerder voor de echo. Maar woensdag ben ik tussen de 7+1 en 7+3 weken en dan zou er dus echt een hartje te zien zijn.

Nog 3 dagen tot de echo.. Wat kruipen deze dagen voorbij.

11. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Hier ook erg spannend. Heb al wel een hartje gezien maar het was een hele snelle echo. Dus verder geen info. Verder amper symptomen, dus nog even afwachten.

12. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier nu als ik plat lig echt al een bolling. Voel mijn baarmoeder ook al een flink stuk boven schaambot uitkomen.

Hier mijn ochtendbuikje met 7 weken. Savonds is hij altijd nog een heel stuk groter.

13. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Dat is een beste buik ind. Moeilijk te verbergen!

14. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Wow Sparky! Krijg jij nog geen vragen van mensen? Hier blijft het de mini bolling die ik laatst plaatste. Gisteren kreeg ik er een opmerking over, omdat ik normaal echt plat/plat ben. Ik heb die persoon wijs gemaakt dat ik nu toch ook aan de beurt blijk te zijn voor het 30+ buikje :D. Verder valt het mensen wel op dat ik al een aantal weken geen wijntje of biertje meer mee drink. Ben echt blij als het geen geheim meer is...

15. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier is het al geen geheim meer. Kan ook echt niet meer. Zelfs met wijde kleding steekt duidelijk mijn buik naar voren. Dus we vertellen het gewoon aan iedereen die het vraagt.
    Helaas heb ik dit altijd dus ik heb het nooit lang geheim kunnen houden.

16. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Ah ok, lijkt me ook weer moeilijk, gewoon geen keuze hebben...

17. Williewortel

Williewortel Actief lid

Jeetje giegol dat is niet mis. Denk goed om jezelf en laat je lekker verzorgen. Hopelijk is die misselijkheid snel over!

Best buikje al Sparky. Maar je baarmoeder die al ver boven je schaambot uitsteekt? Normaal gebeurt dat bij een eerste pas na 12 weken en bij een volgende kind pas na plus minus 9 weken. Een tweeling ook pas na een week of acht dat het net boven het schaambeen uit komt. Dus zou je dan niet verder zijn? Een meerling kan natuurlijk ook maar zelfs dan is het vroeg.

18. Sparky

Sparky Niet meer actief

Nee ik kan niet verder zijn. En het is mijn 3e he. Daarnaast mijn 8ste zwangerschap. Maar bij mijn 2e kwam hij ook vrij snel boven het schaambot uit. Je kan het nu bij mij echt goed voelen.

19. Williewortel

Williewortel Actief lid

Ah wel heel leuk hoor! Dan voel je het straks vast ook eerder trappelen. Geniet er maar van.

20. Sparky

Sparky Niet meer actief

En een tweeling pas ik graag voor hoor. Heb stiekem heeel erg het gevoel dat het er 2 zijn maar dat is vooral gebasseerd op het vroeg positief testen en de hogere mate van klachten. Maar liever maar 1 hoor. 4 kinderen huisvesten in huis is wel te doen maar pfoe... heb niet echt veel zin in een hele grote auto kopen en ook nog eens 2 huilende babys tegelijk.. nee dat is vast niet voor mij weggelegd hahaha. Het zal er ongetwijfeld maar 1 zijn.

Deel Deze Pagina