Mooi gedaan Sparky! Als iedereen nu gewoon netjes zelf de lijst bijwerkt als er iets gewijzigd dient te worden. Kwestie van op Quote klikken, aanpassen en de [ en alles daar tussen ] en [ \ quote ] weg halen voor en na deze hele lijst.
In de vorige lijst stond mijn afspraak goed.. Nu niet meer 24-10 intake gyn + 2de echo Die echo van vandaag vervalt.
Hier trouwens te horen gekregen dat schoonouders nog het hemeltje hebben waar vriend en zijn broer als baby onder gelegen hebben. Die gaan wij dus ook gebruiken! Zooo leuk! En schoonmoeder gaat een oude wieg opknappen die ze via via heeft gekregen. Ben er helemaal blij mee
Hoera! Het hartje klopt, ong. 7 weken zwanger, wat ik zelf ook aldacht. Ik hoef niet meer naar de gyn maar ga terug naar de vk. Vanmiddag of morgen bellen voor een termijnecho
Dankje voor de uitleg over de lijst Sparky, super leuk zo van die 'erfstukken', heeft tenminste een leuke betekenis e. Mijn oma had nog het houten frame van het bedje waar alle kinderen en zo goed als alle kleinkinderen in gelegen hebben. Het is wel de familie van mijn stiefpapa, maar is zo leuk dat ze het aan ons doorgeeft!
Daantjuh, ik zal het zo aanpassen (nu ligt internet er weer uit hier dus nu weer op mijn foon). Ligero, jeeeeeeej gefeliciteerd met het mooie kloppende hartje. Sarina, jaa echt zooo leuk! Wat leuk ook van dat bedje!
Jee dames wat gaat het hard hier zeg leuk om te lezen. Vanmiddag om 14.30 eerste echo bij vk. We kunnen niet wachten hihi .. andere meiden die vandaag de echo hebben ook veel kijkplezier !
Ligero, wat een mooi nieuws!!! En wbt de lijst, ik zal eens kijken hoe het zit op de tablet. Ik forum nu alleen op tablet en telefoon, wat mijn laptop is kapot.
Mooi hoor Ligero! Bootjuh veel plezier met je echo! Leuk al die erfstukken. Hebben wij helaas niet maar misschien als ik het bewaar bestaat het over een paar generaties ook nog
Gefeliciteerd Ligero! Super zeg! Voor de andere die vandaag een echo hebben, heeeeel veel succes! Sparky, die krampen heb ik van de week ook zo enorm gehad. Nu zijn de klachten sinds gister verdubbeld. Misselijkheid komt vol de hoek om dus zal wel erbij horen die krampen enzo. De combinatietest weten wij nog niet of we dat doen. Ondanks ons verleden zijn we geen risico geval, maar toch denken we er even goed over na. Mocht er toch iets niet goed zijn dan breken we het ook niet af want dat kan ik echt niet. Hier nog ruim 2 weken wachten tot de echo en de intake dus duurt nog erg lang! Zo spannend. Namen gaan we pas over nadenken als we de 12 weken ruim hebben gepasseerd. Ook nog geen idee wat we willen.