1 t/m 15 juni 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door derdebaby, 20 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sparky

Sparky Niet meer actief

Spannend Nancy. Wel frustrerend die onzekerheid. Goed dat je zoveel controle krijgt.

2. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Jeetje wat spannend Williewortel! Was het veel helderrood verlies? Hoe is het in de loop van vandaag gegaan?

Ik heb sinds zaterdag ook bloedverlies, echt minimaal. Zaterdag 1 keer, gisteren 1 keer en vandaag 2 keer. Telkens heel minimaal alsof er een drupje bloed onderweg meegenomen is. Vind het wel heel eng. Zeker omdat ik al een MK gehad heb, ben er totaal niet gerust op!

Heb ook contact gehad met de VK en zij geeft aan ook nog even af te wachten, zo lang het bloedverlies niet erger wordt ziet zij nog geen reden tot grote zorgen. Geen zorgen maken klinkt echter makkelijker dan het is..

Jeetje Nancy, wat een onzekerheid! Kan me voorstellen dat je het gevoel hebt dat het niet goed zit. Jij voelt je lichaam en hebt natuurlijk gezien hoe het nu zit. Ik duim voor je dat het toch in orde is meid. Je gevoel kan ik nu niet wegnemen.

3. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Spannend Nancy! Goed dat je zo in de gaten gehouden wordt. Wist niet dat een goede zwangerschap (ofwel, een zwangerschap in de baarmoeder) toch kan uitlopen in een EUG!
    Mijn klachten van EUG in mei waren zeurende rugpijn en licht bloedverlies, met name na (lichte inspanning). Zo had ik in de ochtend na het slapen vaak nergens last van en in de loop van de dag werd het dan erger. Heb ook een keer 4 dagen geen bloedverlies gehad. Verder heb ik nergens last van gehad en dat terwijl tijdens de operatie bleek dat ik toch al wat inwendig bloed had en de eileider al een stukje gescheurd was. Nu heb ik wel een hoge pijngrens maar ik had écht niks gevoeld verder. Intuitief wist ik toen ook wel dat het niet goed zat...al vanaf begin zwangerschap.
    Als je schouderpijn krijgt, wél gelijk (Gelijk gelijk gelijk!!!!!) bellen naar het ziekenhuis en misschien beter zelfs alarmnummer. Dat duidt op een flinke inwendige bloeding namelijk en daar moet je echt snel aan geholpen worden.
    Sterkte! Is maar niks die onzekerheid...

Ben wel benieuwd naar je echofoto? Hier zat onze frum namelijk ook helemaal tegen het baarmoederslijmvlies gedrukt dus kon ze niet al te best meten.

4. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Kan me trouwens niet voorstellen dat een frummel van (bijna) 1 cm terugschiet een eileider in...dat past toch niet? En daar zit toch het baarmoederslijmvlies voor? Of ben ik dan echt heel dommig?

5. Happy Mams

Happy Mams Actief lid

6 sep 2012
    280
    0
    0
    tja ik zal je zeggen dat ik het ook niet weet, blijkbaar wel! Denk ik.
    ben onder controle bij hoofd genealogie.
    Denk dat ik het beste kan afwachten tot volgende week woensdag.
    Misschien zit frummel daar gewoon nu! Kan toch lijkt me, kan toch overal zitten of niet? Het is om gek van te worden!

6. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik vind het toch een beetje gek.
    Ik heb een bbz gehad en daarom extra onder controle geweest de afgelopen week. Bij mij zit kleine frum niet netjes in het midden van m'n baarmoeder, was zelfs amper te zien want zat verstopt in het slijmvlies. Gelukkig een ervaren echoscopiste getroffen met goede ogen 😋 maar wat ik wilde zeggen was dat de gyn tegen mij heeft gezegd dat ze zodra ze een vruchtje in de baarmoeder zien, ze er gerust op zijn dat het geen eug is, dus dan ga ik ervan uit dat het daarna niet ineens wel een eug kan worden, anders had ik wel onder controle moeten blijven toch?
    En hebben ze ook hcg geprikt bij je? Bij mijn eug was hcg met 7 weken nog maar 2500 terwijl t nu rond de 64000 ligt. Hcg stijgt over het algemeen minder snel als je een eug hebt.

Al met al...ik zou erg verbaasd zijn als je nu ineens een eug hebt aangezien je al een frummel met kloppend hartje (toch?) in het midden van je bm hebt gezien...maar goed...we wachten het af. Probeer positief te blijven, hoe moeilijk ook! Ik snap je zorgen en angst...

7. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Sorry dat ik niet veel reageerde. Kan nu ook niet alles terug lezen. Ga lezen tot zover ik kan zo. Kan toch niet meer slapen. Maar door wifi problemen zit ik met mijn mobiele Internet en ben over mijn bundel heen dus heb trager Internet.

Gister begon de buikpijn de avond ervoor had ik steken die aanvoelde als mes steken. En tot nu heb ik buikpijn. Ik weet niet of het nu echt me darmen zijn. Een paar uur geleden kon ik (sorry) eindelijk een grote boodschap doen. Toen dat gedaan was was het ff minder. En na 5 min weer zo heftig. Ik ga zodra de vk normaal bereikbaar is even vragen of ik langs kan komen en anders bel ik wel naar het ziekenhuis voor de gyn. Ik heb geen bloedverlies. Maar als het een miskraam is wil ik het wel zeker weten. Om het een plekje te geven en als het niet zelf opgang komt het opgang te brengen.

Ik word steeds duizelig van de pijn.

8. Sparky

Sparky Niet meer actief

Bloempje, ik ben benieuwd of je mag komen. Hier mocht ik niet eerder komen ondanks heftige buikkrampen.

Vandaag is het eindelijk zover. Vannacht heel slecht geslapen. 16.45 mag ik.

9. Sparky

Sparky Niet meer actief

Oehh tijd vergist. Ik mag om 16.15

10. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    spannend Sparky hopelijk is alles goed!
    Bloempje wat vervelend die pijn! Hopelijk is het niks bijzonders.
    Nancy wat vervelend die onzekerheid!

Hier nemen de klachten wel wat af.. Minder last van misselijkheid en ook de vermoeidheid lijkt wat af te nemen. Aan de ene kant heel fijn aan de andere kant heel eng! Heb niks geen bloedverlies en ook geen pijn dus hou me daar maar aan vast!

11. Eef84

Eef84 Lid

4 okt 2014
    37
    0
    0
    Spannend Nancy, hopelijk zakt t kleintje iets, dat het gevaar geweken is! Maar gelukkig wel een kloppend hartje!!

Sparky, eindelijk is t vandaag zo ver!! Gaat denk een lange dag voor je worden 😉 tot 16:15uur! Veel succes en plezier bij de echo!

Ik zal kijken of ik een foto van de echo geplaatst krijg strakjes..

12. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Vandaag om 1600 spannend 😊

13. Sparky

Sparky Niet meer actief

Oeh ben dus niet de enige die laat moet ;)

We moeten om 15.30 al weg dus dan gaat de tijd wel snel. Maar tot die tijd.....

14. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik heb nu wel bloedverlies gehad. Oud bloed. Gelukkig of niet?

Spannend Sparky

15. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Ik ga dat vandaag ook vragen! Dat ik best veel verlies oud bloed, kijken waar t vandaan komt! Voor ons is het 5 minuten rijden en om 1800 hebben we een etentje dus hopelijk is alles goed

16. Happy Mams

Happy Mams Actief lid

6 sep 2012
    280
    0
    0
    Het gaat dus om deze echofoto.

17. Happy Mams

Happy Mams Actief lid

6 sep 2012
    280
    0
    0
    Sparky en saby veel succes vandaag, hopelijk voor jullie beide een mooi kloppend hartje!:)

18. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Het zegt mij niks, maar het lijkt mij gewoon goed als het frupje in de baarmoeder zit.
    Maar goed.. Als de gyn zich zorgen maakt en het uitspreekt? Ze zal het wel weten.
    Ik ga gewoon keihard voor je duimen dat het allemaal gewoon goed zit. Er was iig hartactie !! :) Hou je daaraan vast

19. Sparky

Sparky Niet meer actief

Bloempje, toch even een echo vragen. Met buikpijn en (oud) bloedverlies lijkt mij daar wel reden toe, al is het ter geruststelling.

Nancy, maar op deze foto kan je toch niet zien of hij bij de eileider zit? Je ziet hier alleen dat hij boven in de hoek van de vruchtzak zit. Op de vorige echo dus in het midden van de vruchtzak. Voor de exacte plek in de baarmoeder zou ik vertrouwen op de gyn. Wel lastig die onzekerheid.

Saby, ik duim heel hard voor je dat het gewoon goed zit hoor. Oud bloed is echt niet zo erg.

20. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik ga de lijst bijwerken

Deel Deze Pagina