Zo Sparky, jij bevalt snel! Daantjuh, je echo zal vast goed zijn! Kan bijna niet anders na die mooie eerste.maar ik begrijp dat het spannend is. Je wilt toch graag die 12 weken zo snel mogelijk voorbij. @avocadotje, de bevalling ervoor was ik best een soort van hysterisch omdat ik het gevoel had geen controle te hebben. Ik zag filmpjes op youtube hoe rustig die vrouwen bevielen na hypnobirthing en dacht.. Dat kan ik vast niet maar is het proberen waard. Is een cursus voor jou en partner ( dus manlief moet wel flexibel zijn) en je oefent samen. Je krijgt er een boek bij en cd met "affirmations" Erg leuk en heeft voor mij echt gewerkt! Aanrader voor iedereen! Emmie83 en daantjuh, bedankt voor jullie berichtje. Emmie vreselijk voor je nichtje en ouders. Zo zuur. Een gezond kind met een mooie toekomst die door zo'n stomme infectie voor het keven getekend is als ze al blijven leven...fijn te horen dat ze wel beetje bij beetje vooruit gaat. Sterkte voor de meiden met bruin/bloedverlies. Kan je zo onzeker van worden terwijl het niet per definitie slecht hoeft te zijn. Miekjuh, wat vervelend dat je last krijgt van je bloeddruk tijdens je zw.schap. Hopelijk blijft het je deZe keer bespaard! Wij gaan waarschijnlijk een opfriscursus hypnobirthing doen. Sparky, super! Mooie echo meid Saby, geweldig goed nieuws!
Woohoo ook ik een mooie echo vandaag! 8+4. En een kloppend hartje. 6 november termijnecho Uitrekendatum laat ik nog op 1 juni staan tot termijnecho is geweest. Ik zit op mijn telefoon. Dus weet niet hoe ik de foto moet toevoegen. Verder gaf de verloskundige Nog een tip tegen de misselijkheid: een partje limoen uitzuigen. Heb t geprobeerd vandaag en het hielp iig even. iig Tot ik wat ging eten, ik merk dat ik zwaar moet eten zeg tegen die misselijkheid. Voor de dames in onzekere en verdrietige tijden: dikke knuffel. Ik vond t toch wel spannend weer, zit er nu minder onbevangen in dan met de eerste. Dochtertje en man waren mee. Dochter is nog te jong, maar ik benoem wel dat er een baby in mijn buik zit. Je weet nooit hoeveel ze misschien al snappen.
Dames gefeliciteerd met de mooie echo's. . Hier nog 3 weken geduld.. maar komt goed. . Dames die in spanning zitten heel veel sterkte mijn duimen draaien.. Eerste bevallig ingeleid Door langdurig gebroken vliezen.. 9 uur weeenopwekkers aan en kwart over 6 bevallen. . Dus valt mee.. alleen 3,5 uur pers weeën op moeten vangen dat was wel heftig..
Ik heb redelijk wat bruin verlies en toch een goede echo maar het maakt je zo onzeker, vooral omdat ik weinig symptomen heb maar dat is ook wat de vk zei dat het dan extra is omdat jr het gevoel hebt toch iets te willen voelen. Maar pas als rood is en krampen en enorme hoeveelheden moet je je zowieso gelijk de vk bellen anders is het meestal wel in orde of niet zorgwekkend
Na een paar hele drukke weken nu even rustig tijd om ook te reageren. Ik zag allemaal mooie echo's. Super hoor! Ik mag 25 november pas voor de eerste echo dit omdat wij dan net terug zijn van een paar weken vakantie. Namen hebben wij nog niet over nagedacht, nog genoeg tijd voor toch.. Klachten heb ik niet zoveel, alleen heb ik het erg koud steeds en zo nu en dan een vlaag van misselijkheid. Bevallen zou ik graag thuis in bad doen maar vriendlief denkt er anders over dus nog even over in discussie Zag in de lijst trouwens een vraagteken staan maar het is ons eerste kindje
Meiden met een goede echo gefeliciteerd Meiden die onzeker zijn sterkte Hier moet ik in het ziekenhuis bevallen omdat ik een spoedkeizersnede heb gehad.kreeg drie uur snachts scheurtje in me vliezen man gebeld had nachtdienst.1,5 later begonnem de weeen en al vrij snel kwam ik in een weeenstorm om 9 uur mocht ik persen uurlang gedaan maar gebeurde niks vacuumpomp drie keer mee getrokken en ook dat deed niks toen keizersnede.na de keizersnede kreeg ik een torenhoge bloeddruk meds voor gehad tijd mee aan het klooien geweest door fouten van ziekenhuis deze meds mocht je niet brekeb maar moest het wel doen me man gaf alles netjes hoe hun het zeiden waardoor me bloeddruk als een gek weer zakte.dit is de korte versie is nog een hoop gebeurt.dus was echt een drama naar dat ziekenhuis ga ik ook niet terug ga naar een andere. Sorry dat ik niet op iedereen reageer maar blijft niet hangem
Jeeeeeeeee wat een super mooie echo's allemaal! Gefeliciteerd dames! Hier gaat het goed nog steeds! Geen bloedingen. Moet even denken wat er geschreven is, vergeet het zo snel momenteel. Wel top om te lezen dat er veel ook voor een thuis bevalling willen gaan en degene die in het ziekenhuis moeten bevallen dat ook helemaal niets erg vinden daar ook helemaal achter staan. Hier komt nu wel een klein bollinkje (buikje) te voorschijn. Merk dat mijn darmen ook over uurtjes maken en lastiger naar de wc zo nu en dan. Maar vanwege mijn werk probeer ik het nog zolang mogelijk te verstoppen 😀
Meiden met goede echo's gefeliciteerd! Meiden die in spanning zitten succes! Weer ff nieuws van mij. Ik heb ondertussen een sonde gekregen omdat het eten niet beter gaat. De voeding moet opgebouwd worden en als alles verder goed gaat mag ik zaterdag met de sonde naar huis. Afwachten dus. Ben er wel klaar mee hier.