Ik hoop dat mijn foto zichtbaar is. Heb m met telefoon bij kunnen voegen als bijlage. De bevalling van mijn dochtertje ging volgens het boekje. Totaal zo'n 5uur waarvan halfuur persen. Lekker thuis, is me zeer goed "bevallen" haha. Als ik het voor het kiezen heb, wil ik het een volgende keer ook weer thuis doen.
♥♥♥ 1 t/m 15 juni 2015 mama's ♥♥♥ ....uitgerekende datum.... 1 juni Willie85 - 1e kindje - j/m/? ♥ Aliesje - 2e kindje - j/m/? ♥ Saby - 1e kindje - j/m/? ♥ Wendy9 - 1e kindje - j/m/? 2 juni Coon - 2e kindje - j/m/? ♥ Mama3 - 4e kindje - j/m/? Ennas - 2e kindje - j/m/? 3 juni Woman1988 - 1e kindje - j/m/? 4 juni ♥♥ Daantjuh85 - 1e kindje - j/m/? ♥ Liyah - 3e kindje - j/m/? 5 juni Pukske - 1e kindje - j/m/? Linky - ?e kindje - j/m/? 6 juni ♥ Avocadotje - 2e kindje - j/m/? Eenwens - 2e kindje - j/m/? 7 juni ♥ Babylove85 - 1e kindje - j/m/? Ukkieuk - 4e kindje - j/m/? ♥ Sparky - 3e kindje - j/m/? Itsmemarrie - 2e kindje - j/m/? ♥ SarinaS - 1e kindje - j/m/? 8 juni ♥ Happyzwanger - 2e kindje - j/m/? ♥ B0otjuh - ?e kindje - j/m/? 9 juni ♥ Nancy222 - 2e kindje - j/m/? Nelta - 3e kindje - j/m/? ♥ Eef84 - 2e kindje - geheim 10 juni Annekeruiter85 - 2e kindje - j/m/? ♥ Ligero - 2e kindje - j/m/? ♥ Giegel1989 - 2e kindje - Geheim 11 juni ButterflyNova - 2e zwangerschap, 1e kindje - j/m/? Jolan0 - 2e kindje - j/m/? 12 juni Noa1 - 3e kindje - j/m/? xBloempje - 2e kindje - j/m/? 13 juni Mamalove2014 - 2e kindje - j/m/? 14 juni Menneh - 1e kindje - j/m/? Bren87 - 1e kindje - j/m/? MamavanIsabel - 2e kindje - j/m/? xMiekjuhx - 2e kindje - j/m/? Liefschaapje - 2e kindje - j/m/? Williewortel - 5e kindje (waarvan 1 engelenmeisje) - j/m/? 15 juni Emmie83 - 2e kindje - j/m/? Sterretjes: Derdebaby MWW Lolababy Dubbeltje Born to be mam Wij steunen moeders voor moeders: Sparky, Eef84, Woman1988, Eenwens, Born to be mam, xBloempje, Wendy9, Coon, Ligero, Liefschaapje xMiekjuhx Afspraken: 23-10 Avocadootje - intake vk 23-10 Ennas - intake vk 23-10 Pulske - 1e echo en intake vk 24-10 Daantjuh85 - 2e echo gyn + intake gyn 27-10 Eenwens - intake vk 27-10 Annekeruiter85 - 1e echo vk 27-10 Liefschaapje - 1e echo gyn 29-10 Sparky - intake vk 30-10 woman1988 - termijnecho vk 30-10 Wendy9 - intake vk 30-10 xBloempje - termijnecho en intake vk 31-10 ButterflyNova - 1e echo 31-10 Emmie83 - intake vk 03-11 Sparky - 2e echo vk 03-11 Coon - 1e echo vk 04-11 Williewortel - 1e echo vk 05-11 Mamavanisabel - 1e echo en intake vk 05-11 Mamalove2014 - 1e echo vk 05-11 Willie85 - intake vk 06-11 Ligero - Termijn echo vk 06-11 Aliesje - Termijnecho vk 10-11 xMiekjuhx - 1ste afspraak vk 10-11 itsmemarrie - termijnecho vk 11-11 Mennehh - intake vk en echo 12-11 Eenwens - 1e echo vk 12-11 Eef84 - afspraak vk 13-11 Annekeruiter85 - termijnecho vk 13-11 itsmemarrie - bespreken termijnecho 14-11 Sparky - 3e echo gyn 17-11 B0otjuh - Termijnecho 18-11 Mama3 - Termijnecho 18-11 Saby - 3e echo 18-11 Annekeruiter85 - intake vk 22-11 SarinaS - 2e echo gyn 24-11 Mama3 - controle vk 25-11 Bren87 - Termijnecho vk 25-11 Ligero -Intake vk 25-11 Babylove 85 - 2de echo Gyn Wil je ook op de lijst of wil je een afspraak doorgeven, vermeld dan even de gegevens in kleur in je berichten. Dan wordt het aangepast.[/QUOTE]
Giegel, sterkte! Hopelijk mag je zaterdag naar huis. Mama3, hoe is het nu? Dames met bloedverlies, hoe is het nu? Hier maar ff kijken of ik wat voor elkaar kan krijgen in de sportschool. Eigenlijk geen zin, maar goed.
Ja.. waar het eerst een beetje gemengd was met afscheiding is het nu volledig gemengd. Van 1 naar 10 druppels om het in verhoudingen aan te geven.. ook was het eerst een of twee keer per dag tijdens een toiletbezoek, nu bij elk toiletbezoek.. Ik wil zo graag blijven geloven dat er binnenin een mooi kleintje groeit maar na de MK en met dit bloedverlies verlies je al snel veel hoop..
Al twee dagen gedaan, ze willen de echo echt pas volgende week maken. Als het mis is dan zal het waarschijnlijk doorzetten en kunnen zij er ook niets aan veranderen...
Butterflynova, wat een naar! En ook stom dat ze niet even een echo maken om jouw duidelijkheid te geven. Is het veel bloedverlies? En heb je er ook krampen bij?
Het wordt nu wel meer, nog geen krampen zoals ik dat had bij het opwekken de vorige keer. Heb ook last van mijn darmen en dat geeft ook klachten.. lekker verwarrend.. Mk hoeft alleen niet altijd gepaard te gaan met krampen..
Wat vervelend zeg. Hier maakten ze wel gelijk eeen echo steeds. Al is het maar voor je eigen gemoedsrust.
Sparky gefeliciteerd met je echo ! ButterflyNova wat vreselijk voor je zeg deze onduidelijkheid ik duim voor jullie
Ik snap ook niet dat ze niet even willen kijken. Het klinkt heel hard, maar als het mis is, kan dat het zetje zijn om je lichaam door te laten zetten. Zo was dat bij mij in 2010 wel... Sterkte meis, knuffel xxx
Ik heb ook steeds wat bruin bloed verlies. Het hoeft echt niets te betekenen de 1 heeft het wat meer dan de ander. Je baarmoeder is ook goed doorbloed. Als je ontlasting hebt hard of zacht kan er ook altijd wat bloed meekomen, van het oprekken van de baarmoeder ook. Ik begrijp dat je je zorgen maakt, maar er zijn ook verhalen van vrouwen die het de hele zwangerschap door hebben en krijgen een kern gezond kindje. Ik maak me ook heel erg druk, maar dat druk maken heeft helaas helemaal geen nut. Knuffel!
Ja maar toch vind ik af en toe wat bruinverlies heel anders dan elk toiletbezoek helderrood bloedverlies. In dat laatste geval zouden ze naar mijn idee gewoon even met een echo moeten kijken mits je de 6 weken bent gepasseerd. Mijn vk noemt echo's voor de 10 weken 'valse hoop echo's' maar als je vraagt om een echo bij bloedverlies krijg je hem echt wel. Ook als je een mk hebt gehad geven ze standaard echo met 8 weken, maar ze vermelden er altijd bij dat ze geen garanties bieden. Dus hoewel ze het normaal liever niet doen laten ze je ook niet langer in onzekerheid zitten als je op een termijn bent waar je iets zou moeten kunnen zien.