Zwaai! Kom er even niet aan toe met peuterdochter in een niet zo gezellige fase, keukenverbouwing en vermoeidheid. Ik lees wel mee en hopelijk van t weekend een wat uitgebreidere reactie. Hier is alles prima.
Ik ga vandaag aan mijn vader en zijn vrouw vertellen dat ik zwanger ben. Zie er heel erg tegenop, zo jammer. Ik ben bang voor zijn reactie, dat hij alle open deuren nog eens in zal gaan trappen en dat kan ik nu niet handelen. Daar heb ik ook niks aan... Wel weet ik zeker dat ik hem hoe dan ook op het hart moet drukken dat hij D. met rust moet laten. Die gaat als er gezeik komt vanuit mijn kant vd familie, enkel harder rennen en vluchten. Nu dus door de zenuwen kotsmisselijk op de bank, over 2 uurtjes zijn ze er...
Sterkte mama3! Hier vannacht gedroomd dat ik een mk zou krijgen vandaag. Durfde niet naar de wc vanmorgen, bang voor bloed. Gelukkig niks aan de hand. Ik heb nu wel heel erg babyshop drang. Morgen ff een lading positiekleding inslaan.
Daantjuh, mooie echo. Fijn dat alles goed is met die 2 frummeltjes Tja wat zal ik zeggen, vanochtend weer bloedverlies.. niet goed VK gebeld, die denkt nu ook aan een MK. Ben nog geen stolsels oid verloren, maar wat niet is kan nog komen.. Echo wordt nog steeds niet gemaakt, weer allerlei redenen die er voor kunnen zorgen dat ik nog geen duidelijkheid krijg
Oh ButterflyNova, wat had ik jou mijn VK gegund... Die liet me voor de 6 weken al een echo maken toen ik wat bloed verloor en zou me op jouw termijn zeker laten komen. Bah
ach butterfly....mijn duimen draaien voor je....ik hoop dat er gauw duidelijkheid voor je komt, welke dat ook mag zijn....het is allemaal zo onzeker nu voor je....ik leef met je mee! knuf voor jou!
Butterfly, jeetje zeg jouw vk is wel heel erg van de regels en niet van de mensen gerust stellen of duidelijkheid geven. Ik zou mij zo niet prettig voelen bij die vk. Ik had bij mijn vroege miskramen helemaal geen stolsels en ook geen krampen. Maar je bent al wat verder op weg natuurlijk. Of het moet al heel vroeg fout gegaan zijn. He gats... Hopelijk snel duidelijkheid voor je. Misschien de huisarts uitleggen? En dan vragen of je bloed mag prikken op hcg? Dan kunnen ze in ieder geval al zien of dat nog op schema ligt of bijv al laag is voor de termijn. Mama3, Hier nu -0,5kg. Maar was voor bijna 2 weken terug 2kg afgevallen door het spugen. Die zitten er nu weer bijna helemaal bij. Maar dat lijkt mij wel logisch na ineens weer te kunnen eten. Ik hoop dat ik voorlopig mooi op hetzelfde gewicht blijf. Ik ben echt te zwaar en wil niet weer 30kg aankomen
Jeeyje butterfly heel erg flauw van je vk dat ze het gewoon niet eventjes doen. Mama3 veel succes vandaag. Hier bij de eerste -7 kilo tijdens de zwangerschap en zit nu al op -3 kilo bij deze
ik heb me nog niet gewogen.. Weegschaal is kapot.. ga maar eens een nieuwe kopen.. @ Butterfly Wat super stom van je verloskundige. Kan je niet bij een echo centrum terecht voor een pret echo oid?
Aah niet leuk 😞 en stom dat je niet even lang mag komen! Dat is hier ook anders. Verlies je rood bloed? Miss heb ik er overheen gelezen of niet meegekregen!
Ik moest een heel stuk terug lezen en zag van jouw bloedverlies. Wat erg zeg. En vooral dat jouw VK er zo mee omgaat. Heel veel sterkte meid