♥♥♥ 1 t/m 15 juni 2015 mama's ♥♥♥ ....uitgerekende datum.... 1 juni Muis30 - 3e kindje - j/m/? Willie85 - 1e kindje - j/m/? Saby - 1e kindje - j/m/? Ligero - 2e kindje - j/m/? Giegel1989 - ?e kindje - j/m/? 2 juni Coon - 2e kindje - j/m/? Mama3 - 4e kindje - j/m/? 3 juni woman1988 - 1e kindje - j/m/? 4 juni Daantjuh85 - 1e kindje - j/m/? 5 juni Babylove85 - 1e kindje - j/m/? Pukske - 1e kindje - j/m/? 6 juni 7 juni Ukkieuk - 4e kindje - j/m/? 8 juni 9 juni Nancy222 - 2e kindje - j/m/? Sparky - 3e kindje - j/m/? 10 juni Annekeruiter85 - 2e kindje - j/m/? 11 juni 12 juni Noa1 - 3e kindje - j/m/? 13 juni 14 juni 15 juni Sterretjes: Derdebaby MWW Afspraken: 30-09 Ligero - 1e echo gyn 14-10 Woman1988 - Intake verloskundige 14-10 Mama3 - 1e echo vk 20-10 Daantjuh85 - 1e echo gyn 20-10 Babylove85 - 1e echo 21-10 Nancy222 - 1e echo gyn 22-10 Sparky - 1e echo gyn 27-10 Annekeruiter85 - 1e echo vk 30-10 woman1988 - termijnecho VK 3-11 Coon - 1e echo vk 13-11 Annekeruiter85 - termijnecho vk 18-11 Annekeruiter85 - intake vk
Mooie test babylove! Ik heb er nog 1 liggen van kv en 3 van action. Beide wil ik er nog een knaller mee. Die van mij is net geen knaller vandaag. Maar wel mooi donker toch? voor 14 dpo. Klachten, hier wat meer gevoelige borsten. Misselijk, vooral snachts en als ik overdag niet bijna constant wat eet. Wel enorme bekkenpijn al (chronische bekken instabiliteit) en verder echt heel erg moe.
thx dames daantjuh hihi leuk dat ze hetzefde waren onze testen we mogen ook op dezelfde dag naar de eerste echo zag ik net spannend!!! ik kan al bijna niet meer wachten sparky , je test ziet er super goed uit hoor ! en die knaller die zal er snel zijn let er wel op dat die action testen iets lichter kunnen zijn dan die van kv he !! die action zijn iets minder gevoelig ik zeg het maar dat je u geen zorgen maakt moest hij lichter zijn !!
paar dames lopen tegelijk super leuk! Ik wil eigenlijk ook testen maar weet dat ik dat niet moet doen en gewoon moet wachten tot 22 okt
Nog ff een toevoeging op voor de lijst, dit is ons 2e kindje Wij willen sowieso niet weten wat het wordt.
Hoi Dames, Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wat veel al..leuk! Ik heb gisteren positief getest (4 dpo) Dit zal ons 3 e kindje worden en ik ben uitgerekend op 4 juni. Veel kwaaltjes heb ik niet. Wat duizeligheid af en toe, en gevoelige tepels. Bij ons is alleen mijn moeder op de hoogte. De rest doen we pas na de eerste echo of met 12 weken door middel van een verrassingstaart ( met wat roze of blauw door de vulling) Hoop de komende maanden lekker met jullie te kletsen over onze zwangerschappen. Groetjes Liyah. P.s zou iemand mij bij de volgende update ook op de lijst willen zetten?
Mag ik me hier ook melden? Net, na een week overtijd, een positieve test! 2e kindje, 2 juni Gefeliciteerd allemaal!
Zo wat veel alweer om terug te lezen ben nu op het werk dus kan het niet constant bijhouden ik zag een paar mooie duidelijke testen voorbij komen! Gefeliciteerd nieuwe zwangere dames.. ben benieuwd naar mijn moeders voor moeders test van vanavond Hoe laat heeft ligero echo?
@Daantjuh85: alleen als het er 2 zijn nu he? (stiekem hoop ik heel hard van niet...) Alle anderen ook gefeliciteerd!
Ook ik wil even mijn knaller tonen voor alle nieuwe dames van harte gefeliciteerd, welkom het gaat hier nog gezellig druk worden
mooi hoor!! @ Mama3.. Ik kan me het voorstellen! Liever 1.. Ik zou er wel 2 willen.. Gelijk van al het gezeik af
Wat een superknaller nancy! Ik dacht aan mijn test te zien dat ik al zo'n 5 weken zou moeten zijn maar als ik sommige testen zie denk ik dat ik nog wel wat korter ben want hij knalt echt nog niet zo erg (al issie wel goed zichtbaar). Nouja we zullen zien of er al wat op de echo te zien is vanmiddag en anders mag ik gelukkig snel weer terugkomen 😊
Veel plezier en succes bij de echo Ligero! Laat je het ons weten hoe het was? Ja testen van andere vergelijken.. ik vraag me af of het zin heeft omdat iedere vrouw natuurlijk op haar eigen tempo HGC aanmaakt.. Een streep is een streep hoor
Ik heb weer een toevoeging voor de lijst. Ik ga 21 oktober naar de vk voor een intake en een echo om te kijken hoe ver ik ben. Daarna wordt ik doorgestuurd naar de gyneacoloog. Mijn zoontje is met 30 weken geboren en daardoor wordt het nu een medisch verhaal...
wat een berichtjes om bij te lezen, maar ik ben weer bij Welkom en gefeliciteerd aan alle nieuwe dames. En wat een mooie testjes komen er hier voorbij. Ik heb eerlijk gezegd maar 1 test gedaan. Dit was afgelopen zaterdag, dag 35 van mijn cyclus. Ondanks dat ik weet dat mijn cyclus altijd ergens tussen de 33 en 37 dagen zweeft ben ik heel benieuwd hoever ik nu precies ben.