1 t/m 15 juni 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door derdebaby, 20 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eenwens

eenwens Actief lid

14 apr 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    butterfly heel veel sterkte.. wat fijn dat de ha je gelijk door heeft gestuurd..

MamaIII fijn dat je positieve reacties kreeg..

Ik heb vannacht zo'n vervelende droom gehad dat ik er gewoon ziek van werd zo realistisch was die..

Ben benieuwd naar de intake bij vk omdat ze zoveel gegevens al hebben weet ik niet waar ze een uur over willen praten :D
    Wel leuk want het is een praktijk met 5 vk en heb nu met dezelfde intake als 2 jaar geleden..

2. A l i e s j e

A l i e s j e Actief lid

10 mrt 2013
    267
    0
    0
    Zuid Holland
    Sterkte Butterfly, gelukkig duidelijkheid en die vk blijft een muts zeg pffff. Heb je dr nog gesproken?

@eenwens: dat dacht ik ook, maar heb er zeker bijna een uur gezeten :D
    Was ook gezellig zelfs :) hoewel t niet mijn favoriet is. Bij onze praktijk zitten er 4 plus een vliegende kiep (die ook mijn bevalling heeft begeleid).

Nog steeds misselijk pfff ben er wel een beetje klaar mee, was deze week vrij, maar moet maandag weer werken, hoop dat dat afleidt, anders moet ik het al gaan vertellen vrees ik.

Wanneer werd het bij jullie minder? Echt na 12 weken? Of langer?

3. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Dank voor jullie berichten dames. Uiteindelijk belde de vk vanavond nog, ze zat er blijkbaar tóch mee? Wel prettig gesprek mee gehad. Mijn voorkeur voor een volgende zwangerschap ligt wel bij de gynaecoloog.

4. Dymphna

Dymphna Actief lid

9 okt 2014
    141
    0
    0
    Morguh meiden :)

Mjah, lijkt me idd ook prettiger bij de Gyn.

Ik heb vandaag gelukkig nog nergens last van, al vind ik dat ook niet altijd prettig. Gisteren wel weer wat verkleurde afscheiding, beetje slijm. Maar goed minimaal, dus ga er maar vanuit dat het erbij hoort. Af en toe wat krampen in mijn bm. Pffff af en toe denk ik heerlijk zo zwanger zij, maar aan de andere kant denk ik, straks zit ik 21 Nov bij de vk voor de termijn echo en is er niks meer of, geen hartje. Verschrikkelijk.... 4 weken duurt lang :(

5. Dymphna

Dymphna Actief lid

9 okt 2014
    141
    0
    0
    Eenwens: dat had ik vannacht. Droomde dat ik naar de wc ging en dat er een bonkje in de wc viel dat ik dacht huh. Ik keek ernaar en dat bonkje plofte een soort open en zag ik een mini kindje :$
    En het mooiste is, van schrik trok ik de wc door.

:(

Vaag he, maar o zo echt voor mijn gevoel.

6. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Ik heb maar 1 droom die al sinds een week voor mijn test aanwezig is: ik zit hier op het stadsstrand waar ik werk en krijg ineens een baby in het zand. Een meisje, met gitzwart haar en staartjes :-/.

De vader en ik zijn beide donkerblond, het meisjesgevoel heb ik wel heel sterk...

7. eenwens

eenwens Actief lid

14 apr 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bijzonder die dromen.. en inderdaad lijken zoo echt. . Pfff

Die angst voor echo heb ik ook wel een beetje

8. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    Sterkte butterfly!! Verschrikkelijk :(

Pfff maandag de echo.... ik ben echt nu al zenuwachtig...
    Hoop zo dat het allemaal goed zit!

9. Dymphna

Dymphna Actief lid

9 okt 2014
    141
    0
    0
    Ik heb ook een meisjes gevoel, maar je weet het nooit natuurlijk.
    Pffff bm krampjes, blijf dat toch een rotgevoel vinden, maar het is het enige gevoel, dus ben er och blij mee, hopen dat het een ok gevoel is!

oooo dat is al bijna liefschaapje, hoe voel jij je?

10. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Ja het gevoel dat het over 4 weken mis kan zijn snap ik maar dat moeten we eigenlijk helemaal nirt mee bezig zijn! Ik heb een jongens gevoel en benieuwd of het over twee maanden blijkt te kloppen

11. Dymphna

Dymphna Actief lid

9 okt 2014
    141
    0
    0
    Nee, daar heb je gelijk in. Maar ik kan er niks aan doen dat ik zo denk. Best moeilijk, slik er ook medicijnen voor. Al best lang, maar die probeer ik af te bouwen ivm de zwangerschap. Maar ik ga me er natuurlijk niet beter van voelen.

We lopen bijna gelijk Saby :p
    Is het je 1e zwangerschap?

12. Happyzwanger

30 sep 2014
    23
    0
    0
    Hallo allemaal, ik ga de groep verlaten. Vandaag een echo gehad bij de verloskundige en het hartje klopt niet meer. Ik heb nergens last van, geen bloed, helemaal niks. Dit komt als zo'n klap, we zijn heel erg verdrietig. Iedereen heel veel succes en geluk! Gr. HZ

13. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Nee ik heb nog geen tijd gehad om te veranderen ik ben terug gezet naar 7'5 vandaag dus 6 dagen terug! wat ik momenteel
    Heel erg vind is de obstipatie! Elke keer als ik naar de wc ga is mijn ontlasting zo hard dat ik bloed en dat is ook pijnlijk! Heb nu roosvisee laxo gekocht en volgende Week even naar de dokter.

14. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Sterkte happyzwanger!

15. Avocadootje

Avocadootje Actief lid

30 sep 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Happyzwanger, wat een klap... Sterkte:(

16. Williewortel

Williewortel Actief lid

Huh happyzwanger hoe kan dat nou?! Had je vandaag sowieso een echo dan? Wat ontzettend naar en vooral omdat je al een kloppend hartje had gezien. Heel veel sterkte

17. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Jeetje happy zwanger :( wat erg :(

Sterkte

18. Williewortel

Williewortel Actief lid

En butterfly dus ook. Jeetje wat een nare berichten. Heel veel sterkte!

19. Sparky

Sparky Niet meer actief

Jeetje happyzwanger. Wat een klap! Heel veel sterkte.

20. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Wat een klap, dat hadden wij in april dit jaar ook.
    Een MA noemen ze het. Heel veel sterkte! Mocht je wat willen weten mag je me altijd contacten. Sterkte!

Deel Deze Pagina