1 t/m 15 juni 2015 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by derdebaby, Sep 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. coon

coon Bekend lid

Apr 18, 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff wat een nare berichten meiden heel veel sterkte

Daantjuh mooie echo

Gewicht hier nog niks aangekomen maar ik krijg minimaal binnen.

Lieve hond voorbij zien komen wij hebben 3 maine coons 1 huiskat en sinds juni een pup uit lesbos waar we nu pas echt van kunnen genieten hoop ellende mee gemaakt met dr ben blij dat we dr verzekerd haden want iets meer als een maand later begon het.ze is geoppereert aanbdr voorpoten stuk bot weggehaald en ineens kon ze achter bijna niet lopen lang onduidelijk wat het was maat waarschijnlijk een ontsteking in dr botten sinds kleine maand mag ze weer alles na ruime tijd van haast niks doen dus we hebben een energie bom die we weer opnieuw moeten opvoeden en alles laten leren kennen.waarschijnlijk is ze nu voor het eerst van dr leven pijn vrij het is dat zij zo aan het knokken was want we hebben op het punt gestaan van is genoeg zo.

Hier gister een keer extra me meds ingenomen want had paar slechte dagen van erg moeilijk eten achter de rug

2. xmiekjuhx

xmiekjuhx Lid

Sep 11, 2011
    28
    0
    0
    jeetje happyzwanger en butterflyNova wat erg:( heel veel sterkte..

ik ben nog steeds best misselijk ondanks dat ik nu vanaf maandag medicijnen heb. (cyclizine zetpillen) moet zeggen dat het wel een stuk beter gaat, want heb gister en vandaag alleen s ochtends gespuugd ipv de hele dag door. gelukkig de laatste twee dagen is het op een glas water na, met lege maag, en daarna kan ik gewoon ontbijten.
    merk vooral met inspannen. dus even de wasmachine aanzetten op zolder, zoonlief naar bed brengen of in bad doen... kost allemaal veel energie. en voel me tijdens/ na dat soort dingen erg slecht. lig dan ook bijna de hele dag op de bank :-S
    ik weet dat het er bij hoort, maar pffff vind het echt verschikkelijk!
    hoop dat ik maandag gewoon weer kan werken (ben deze week 'ziek' thuis geweest), dat het werk en de kindjes afleiding geven, maarja op een kinderdagverblijf kan je niet ff rustig gaan zitten.. dus zullen zien!
    ga iig wel mijn bazin inlichten dat ik zwanger ben en me dus zo beroerd voel.. misschien dat ik maandag de huisarts weer bel. misschien dat andere medicatie beter werkt?

wat wel super leuk is. is dat een vriendin van mij ook weer zwanger is! er zit nu ongeveer 2 weken tussen. wij waren tijdens onze eerste zwangerschap ook bijna gelijk, en ik ben toen 4 dagen na haar bevallen (allebij te vroeg, allebij een jongentje en ook nog in het zelfde ziekenhuis) dus echt wel heel byzonder! :D

ohja wat betreft kinderwagen, wij hebben de Stokke. vind het een hele fijne wagen. vooral dat hij heel hoog kan, en mijn zoontje dus goed alles kan zien en lekker dichtbij is voor een aai over zijn bol en een snel kusje;):D

3. Happyzwanger

Sep 30, 2014
    23
    0
    0
    Bedankt allemaal, heel fijn! Ik heb geen idee hoe het kan, we hadden het hartje nog met ruim 6 weken zien kloppen. Niets wees hierop. We gingen vandaag vol goede moed en goede zin naar de vk en gingen heel anders weer weg. We hadden dit totaal niet zien aankomen. Ik krijg nog een telefoontje over het vervolg, waar ik toch een beetje angstig voor ben... Ik heb dit nog nooit eerder gehad en weet ook niet wat ik kan verwachten. Voor nu probeer ik het maar van me af te zetten, ik voel nog niets. Nogmaals bedankt allemaal!

4. Ligero

Ligero VIP lid

Aug 1, 2011
    6,823
    1,533
    113
    Verschrikkelijk HZ, sterkte!

5. Dymphna

Dymphna Actief lid

Oct 9, 2014
    141
    0
    0
    Jeetje wat heftig.
    Heel veel sterkte!!!

Wat jij net verteld is wel mijn angst idd, al zo vaak van gedroomd.
    Ik heb eigenlijk helemaal geen kwaaltjes en idd vorige week ook een mooie echo gehad. Nu nog 4 weken wachten, bloedverlies is nooit goed. Maar niks voelen maakt mij ook erg ongerust.

Hoop dat het snel weer raak mag zijn voor je! Vind het heel erg... Dikke knuffel

6. jolan0

jolan0 Bekend lid

Dec 8, 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verschrikkelijk slecht nieuws happyzwanger...heel veel sterkte en een knuf voor jou! In 2012 heb ik ook een ma gehad na 3 goede echo's. Het is iets heel onbegrijpelijks...neem wel alle tijd om het een plekje te kunnen geven. Nogmaals heel veel sterkte zeker de eerst komende tijd! Maar ook voor daarna.

7. Dymphna

Dymphna Actief lid

Oct 9, 2014
    141
    0
    0
    Coon: wel fijn dat je nu een gelukkige hond hebt :)

Ik ben idd ook goed verzekerd, die hond van mij heeft hele lange stelten en maakt hele gekke spronken.
    Trappen neemt hij mt 6 treden tegelijk, sloten springt hij over, denkt dat hij met 40 km pu rondjes kan rennen en stoppen ho maar.....rondjes neemt hij met alles wat op zijn pad komt, sloten, bruggen, greppels :$

8. MamaIII

MamaIII Bekend lid

Sep 29, 2014
    700
    0
    16
    Female
    Happyzwanger, heel veel sterkte meis!

Ik kreeg net ineens gruwelijke menstruatiepijn, schrok er echt even van en maakte me gelijk weer zorgen over alle stress die ik sinds vanmorgen weer heb. Tot....ik de knoop van mijn broek open deed. Pijn weg!!! Ik moet me dus gewoon niet meer in mijn spijkerbroeken proppen denk ik (ze passen prima, maar de band drukt heel hard in mijn baarmoeder als ik zit).

9. Dymphna

Dymphna Actief lid

Oct 9, 2014
    141
    0
    0
    Lekkere stresskippen zijn we, is echt niet goed hoor.
    Ondanks dat er hele nare berichten voorbij komen, wat ik echt vreselijk vind, moeten we toch een beetje kunnen genieten of niet?

Behalve die menstruatiepijn, heb je verder eigenlijk nog klachten mama3.
    Ik ben wanhopig op zoek naar iemand die ook geen klachten heeft :p

Wanneer mag jij weer voor de 2e echo?

10. Dymphna

Dymphna Actief lid

Oct 9, 2014
    141
    0
    0
    Heftig Jolan0, mag je dan nu ook vaker op controle komen?
    Voor je eigen gemoedsrust?

11. Avocadootje

Avocadootje Actief lid

Sep 30, 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dymphna ik had vorige zwangerschap ook helemaal nergens last van. Was eerder nog fitter dan normaal, zelfs in het begin. Is gewoon een dochter uitgekomen. Nu wat minder fit, maar heb nu natuurlijk ook minder tijd om te relaxen met een stuiterpeuter:D
    Tja en onzekerheid in het eerste trimester hoort er bij. Denk dat er door elke zwangere een stuk minder genoten wordt dan dat je er van voorstelt;) Ff de tijd uitzitten en de twijfels accepteren. Volgens mij heeft echt iedereen dat! (Dat stelt mij ietsje gerust. Dat het gewoon angst is en geen voorgevoel)

12. Dymphna

Dymphna Actief lid

Oct 9, 2014
    141
    0
    0
    Wat Lief Avocadootje, toch maar het knopje omzetten en me storten op school misschien. Er moet ook nog een diploma gehaald worden uiteindelijk, geeft misschien wel een beetje afleiding :p

13. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

Nov 17, 2011
    326
    0
    0
    Ik werk parttime in de thuiszorg en de rest van de
    provincie utrecht
    Jeetje meiden wat een verhalen Happyzwanger heel veel sterkte !

Het dromen komt mij ook bekend voor en het slechte slapen erbij is dan weer wat minder.

Verder heb ik naast vermoeidheid en pijnlijke borsten eigenlijk nergens last van. Had ik bij de zwangerschap van ons zoontje ook niet .
    Ik hoop dat jullie allemaal een beetje van de twijfels af kunnen komen zal een stuk rust met zich meebrengen ook.

14. coon

coon Bekend lid

Apr 18, 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die van ons heeft korte poten ze is een stukje groter en grover als een teckel.we hebben voor de komende jaren onze maand premie er wel uit nu we zijn in totaal ongeveer 2500 euro kwijt aan de kosten gelukkig een hoop vergoed.we hebben nu een totaal andere pup wat actief is nog wel opbouwent en na het wandelen nog kan spelen ipv pup wat bijna alleen lag te slapen

15. Dymphna

Dymphna Actief lid

Oct 9, 2014
    141
    0
    0
    Heftig hoor, zo n jong beestje nog. Kan nu lekker gaan genieten van het pup zijn. Bob van mij is al 1,5 en kon niet eens normaal over straat. Vond alles doodeng. Ik heb hem in aug. opgehaald bij de opvang. Als je ziet hoe hij nu is, een wereld van verschil. Maar ja 1,5 jaar in Roemenie op straat geleefd, mishandeld, in een dodingsstation gestaan. Beestje heeft zijn portie gehad. Het enige positieve wat hij heeft overgehouden vanuit Roemenie is dat hij als het ging stormen een schuilplek moest zoeken, als er hier een druppel valt, doet hij een piesje en wil heeeeulll snel naar binnen. Daar heeft het baasje geen moeite mee :p

16. eenwens

eenwens Actief lid

Apr 14, 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte happyzwanger..

Hier ook praktisch geen kwaaltjes. . Optijd eten en rust nemen helpt enorm..

17. Sparky

Sparky Niet meer actief

Pfff hier drukke dag. Inmiddels extra positiekleding aangeschaft en we hebben de kinderwagen besteld! Babydump mag je altijd annuleren als de zwangerschap mis gaat. Dus dat kon wel. Het is de Qute Q-motion geworden in licht grijs. Vriend was er helemaal weg van en hij paste ook nog in de auto! Wel met de wielen er af maar toch. En dat in onze mega grote chevrolet matiz hihi. Geweldige wagen waarmee je zonder adapters gewoon de bijgeleverde autostoel kunt plaatsen en er zit een voetenzak bij en kreeg nog een tas erbij. We zijn er helemaal happy mee.

Nu nog ff ergens gourmetten en dan morgen rustig aan doen. Ben kapot!

Sorry voor mijn ego bericht. Heb geen tijd hihi.

Happyzwanger en Buterfly, beide nog even een dikke digitale knuffel.

18. Dymphna

Dymphna Actief lid

Oct 9, 2014
    141
    0
    0
    Egooooooo:$ Nee hoor, geintje :D

Klinkt gaaf die wagen.
    Dit word ( hoop ik ) mijn 1e kleintje, geen idee waar ik op moet letten bij een wagen ;) Wij hebben een camper, dus qua ruimte past het sowieso wel. Alleen om in mijn huis te komen, moet ik sowieso eerst 1 trap op en dan als ik binnen stap ook nog 1 :( Dus ik weet wel dat het sjouw werk gaat worden. Maar zo n alles in 1 ding als het bestaat is natuurlijk super handig. Maar dan mag ik wel gaan sparen denk ik :cool:

19. Pukske

Pukske Actief lid

Aug 6, 2014
    142
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ten eerste heel veel sterkte en een dikke knuffel voor ButterflyNova en Happyzwanger! Ik heb even bij moeten lezen en wat vreselijk om dan zulke berichten tegen te komen :(

Zelf heb ik goed nieuws, maar dat voelt wel dubbel nu.
    Afgelopen donderdag de eerste echo gehad. Ondanks mijn langere cyclus en dus de verwachting dat ik niet zover zou zijn als iemand met een cyclus van 28 dagen bleek dit maar 2 dagen te schelen. Donderdag kwam ze bij de meting op een keurige 8 weken en 2 dagen en de kleine heeft inmiddels een geweldige lengte van 1.78 cm ;)
    En ja een heel duidelijk hartje zichtbaar. Zelfs al kleine bewegingen in de armpjes en beentjes.
    En dit alles met een normale uitwendige echo i.p.v. de verwachte inwendige echo.
    13 november terug voor een herhalingsecho maar tot die tijd mag ik de uitgerekende datum op 2 juni houden.

Attached Files:

20. coon

coon Bekend lid

Apr 18, 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    Arm beestje maar herkenbaar.

Brownie is met ongeveer 9 weken gevonden en daarna naar iemand gebracht die honden opvangt
    Ze was samen met nog een andere pup en toen ze 4 maanden was kwam ze bij ons.en ja de buitenwereld was best eng voor dr achteraf nog meernomdat ze zoveel pijn had waardoor ze zich niet zeker voelde.we maakte grotestappen met dr in de wijk ging het heel goed tot we niet langer als 5 min mochten lopen per keer niet eer spelen enz daar heeft ze een terug val vanaar we zijn weer hard bezig om de buitenwereld te laten zien dat het goed is.strand vindt ze heerlijk we wonem dichtbij we gaan dan naar kijkduin waar ze heel het jaar mag komen en loopt dan heerlijk los en rennen als een gek.met de katten gaat het gelukkig ook goed

Share This Page