Wat een mooie echo lief schaapje Ik ben vandaag gebeld door de VK praktijk, dit nav mijn intake en het bloedprikken. Ik mag vrijdag om 15.00 alweer naar de VK en moet 24/11 naar de gyn. Ze gingen mijn casus bespreken in het ziekenhuis en nu moet ik dus toch komen. Weet niet wat ik er van moet vinden. Vrijdag iig naar de VK, ben bennieuwd of ze nog naar mini me gaan kijken.
Mooie echo liefschaapje! Gefeliciteerd! Is dat al een uitwendige echo? Ik heb donderdag echo, maar weet niet of ik inwendig of uitwendig kan verwachten. Je moet je echt niet schuldig voelen als je stopt met MvM! Ik kan me voorstellen dat als je misselijk bent je echt geen zin en puf hebt om in die kan te plassen. Bij mij gaat 's morgens nog wel goed en ik hoef 'snachts nog niet te plassen dus ik kan in de ochtend echt wel al veel opvangen. De rest van de dag kijk ik wel hoe het gaat. Heb tot nu toe nog wel elke keer 7 flessen vol gehad, maar dat gaat me nu niet lukken. Door de misselijkheid drink ik ook veel te weinig! Ik dronk normaal met gemak 4 van die halve liter flesjes water leeg, maar heb nu beetje afkeer tegen water drinken. Dus probeer mezelf nu wel wat meer te dwingen. Vandaag is het gelukkig weer redelijk goed gegaan met de misselijkheid! Afleiding werkt bij mij echt heel goed! Ik stapte het huis weer in en begon met kokhalzen, slaat toch nergens op :s.
Wow wat is er veel geschreven ! Ik zag mooie echo's voorbij komen: super leuk! Hier heerlijke dagen achter de rug. Zaterdag begon ons personeelsweekend, waar we met een aantal ook hebben geslapen in caravans. Erg gezellig en heerlijke afleiding. Zo leuk, dat ik en een vriend en vriendin besloten nog een nachtje te blijven. Gisterochtend toen ik naar de wc moest en in mijn nachthempje uit bed stapte, zeiden die vriend en vriendin wel dat mijn buikje nu toch echt wel zichtbaar is. In de spiegel mezelf eens kritisch bekeken en inderdaad. Vind het ook grappig hoe ik mijn baarmoeder, wanneer ik op mijn rug lig, echt al voel als een flinke bal in mijn onderbuik. Ook is mijn dochter bij haar vader en zijn vriendin inmiddels op de hoogte over de zwangerschap. Aanstaande vrijdag ga ik het haar ook vertellen. Vind het wel heel spannend . Langzaam begint bij mijzelf steeds meer het kwartje te vallen dat er echt een baby in me groeit, wanneer zij het ook weet, zal het wel helemaal vallen. Met de vader van mijn kindje heb ik het contact nu echt verbroken. Het kost me teveel energie, pijn en verdriet. Wanneer hij ooit het besef mag krijgen wat hij me aandoet, is hij weer welkom. Eerder niet...
Goedemorgen dames! Geen echos en afspraken vandaag he. Morgen hebben wij de intake bij de vk. Vannacht gedroomd dat we een zoontje krijgen
Ik ga straks even de dokter bellen voor een afspraak. Kijken of ik iets kan krijgen om mijn darmen normaal te laten werken want dit is elke keer een ramp om naar het toilet te gaan!
Kan eigenlijk altijd wel lastig maar nu probeer ik vanalles maar merk dat niks goed werkt en bloed elke keer als ik naar het toilet ga, eet al tarwezemelen, drink 2 l water minimaal en roosvisee lacto in huis maar het wilt niet echt helpen
Bij mij zit het juist iets te "los" hahaha.. 2 kiwi's op nuchtere maag, ontbijtkoek ed.. Rosvisee laxo Misschien werkt dat?
Ja zelf een eetlepel olie met brood etc zei de assistente de vorige keer! Maandagochtend kan ik terecht bij mijn eigen ha.
Hier bleek een glas lauw water op nuchtere maag de oplossing te zijn. Was wel moeilijk met binnenhouden de eerste dagen, vind dat zo vies!
Kan wel eerder maar dan krijg ik een vervanger, mijn ha werkt niet volledig meer omdat ook al 60 plus is maar mijn ervaring met sommige andere is niet zo fijn.
Gisteren de intake gehad stond zo weer buiten.. Was alleen ff snel wat dingen doornemen En ff gezellig praatje gemaakt. . Nu aftellen naar de echo.. nog 15 dagen te gaan Zit zelf in de ziektewet met een te lage bloeddruk volgende afspraak vk 1 dec
Hoe laag is jouw bloeddruk eenwens? Ik zou volgens de vk zo moe en dizzy zijn door mijn bloeddruk, maar volgens mij valt het wel mee met hoe laag die is.
hihi lauw water komt er bij mij gelijk in projectiel uit Vervelend dat je zolang moet wachten op de huisarts..
Dames met een goede echo gefeliciteerd Verstopping ook beetje last van maar wisseld van moeilijk naar te makkelijk. Ik zit hier sinds april in de ziektewet.eind eind 2013 en 2014 is ons jaar niet en in april gestopt met me beter voordoen als dat ik was ik had de wel bekende druppel bereikt.en bleek dus van me bevalling en ooj kleine dingen erna toch niet goed te zitten.en dag voor kerst me oma begraven na de begravenis in de auto gestapt om naar schoonouders te gaan om daar kerst avond en eerste kerstdag te vieren.we deden erg rustig aan onderweg moesten naar brabant we wilde wat eten bij de mac en toen gebeurde het.me man keek ff niet en we kwamen in een greppel terecht de sloot was net uit gebaggerd en de zooi lag er nog.hij kreeg hem tot stil stand maar door dat we weg zakte gleden we naar benden de sloot in.gelukkig hadden we een super veilge auto en een sloot die niet vol was met water.nu wel kom er geregeld in de buurt omdt daar een december mama woont.dusja dat was onze kerst zeg maar en daarna gingen er veel kleine dingen mis.en ik wilde eigenlijk weer proberen te gaan werken maar sinds ik zwanger ben gaat me dat niet lukken ivm de misselihkheid en snel last van me buik.ik ben hulp in de huishouding dus geen licht werk. Hier van de week vast de tekst maken met hotfix en als de echo goed is op het truitje strijken.
Jeetje Coon, wat een narigheid allemaal. Kan me voorstellen dat je, wanneer je langs die sloot rijdt, je beseft dat het ook anders had kunnen gaan. Zorg goed voor jezelf en laat goed voor je zorgen! En laat je het shirtje zien wanneer het af is ?
♥♥♥ 1 t/m 15 juni 2015 mama's ♥♥♥ ....uitgerekende datum.... 1 juni Willie85 - 1e kindje - j/m/? ♥ Aliesje - 2e kindje - j/m/? ♥ Saby - 1e kindje - j/m/? ♥ Wendy9 - 1e kindje - j/m/? 2 juni Coon - 2e kindje - j/m/? ♥ Mama3 - 4e kindje - j/m/? Ennas - 2e kindje - j/m/? ♥♥ Daantjuh85 - 1e kindje - j/m/? 3 juni Woman1988 - 1e kindje - j/m/? 4 juni ♥ Liyah - 3e kindje - j/m/? 5 juni ♥ Pukske - 1e kindje - j/m/? Linky - ?e kindje - j/m/? 6 juni ♥ Avocadotje - 2e kindje - j/m/? Eenwens - 2e kindje - j/m/? 7 juni ♥ Babylove85 - 1e kindje - j/m/? Ukkieuk - 4e kindje - j/m/? ♥ Sparky - 3e kindje - j/m/? Itsmemarrie - 2e kindje - j/m/? ♥ SarinaS - 1e kindje - j/m/? 8 juni ♥ B0otjuh - ?e kindje - j/m/? 9 juni ♥ Nancy222 - 2e kindje - j/m/? Nelta - 3e kindje - j/m/? ♥ Eef84 - 2e kindje - geheim 10 juni Annekeruiter85 - 2e kindje - j/m/? ♥ Ligero - 2e kindje - j/m/? ♥ Giegel1989 - 2e kindje - Geheim 11 juni Jolan0 - 2e kindje - j/m/? 12 juni Noa1 - 3e kindje - j/m/? xBloempje - 2e kindje - j/m/? 13 juni Mamalove2014 - 2e kindje - j/m/? 14 juni Menneh - 1e kindje - j/m/? Bren87 - 1e kindje - j/m/? MamavanIsabel - 2e kindje - j/m/? xMiekjuhx - 2e kindje - j/m/? Liefschaapje - 2e kindje - j/m/? Williewortel - 5e kindje (waarvan 1 engelenmeisje) - j/m/? 15 juni Emmie83 - 2e kindje - j/m/? Sterretjes: Derdebaby MWW Lolababy Dubbeltje Born to be mam ButterflyNova Happy zwanger Wij steunen moeders voor moeders: Eef84, Woman1988, Eenwens, Born to be mam, xBloempje, Wendy9, Coon, Ligero, Liefschaapje xMiekjuhx , Daantjuh85 Afspraken: 29-10 Sparky - intake vk 30-10 woman1988 - termijnecho vk 30-10 Wendy9 - intake vk 30-10 xBloempje - termijnecho en intake vk 31-10 ButterflyNova - 1e echo 31-10 Emmie83 - intake vk 01-11 Eenwens - afspraak vk 03-11 Sparky - 2e echo vk 03-11 Daantjuh85 - 3e echo 03-11 Coon - 1e echo vk 04-11 Williewortel - 1e echo vk 05-11 Mamavanisabel - 1e echo en intake vk 05-11 Mamalove2014 - 1e echo vk 05-11 Willie85 - intake vk 06-11 Ligero - Termijn echo vk 06-11 Aliesje - Termijnecho vk 10-11 xMiekjuhx - 1ste afspraak vk 10-11 itsmemarrie - termijnecho vk 11-11 Mennehh - intake vk en echo 12-11 Eenwens - 1e echo vk 12-11 Eef84 - afspraak vk 13-11 Annekeruiter85 - termijnecho vk 13-11 itsmemarrie - bespreken termijnecho 13-11 Pukske - Herhalingsecho 14-11 Sparky - 3e echo gyn 17-11 B0otjuh - Termijnecho 18-11 Mama3 - Termijnecho 18-11 Saby - 3e echo 18-11 Annekeruiter85 - intake vk 21-11 Daantjuh85 - Termijn (4e) echo Gyn 21-11 Dymphna - Termijn echo vk 22-11 SarinaS - 2e echo gyn 24-11 Mama3 - controle vk 25-11 Bren87 - Termijnecho vk 25-11 Ligero -Intake vk 25-11 Babylove 85 - 2de echo Gyn Wil je ook op de lijst of wil je een afspraak doorgeven, vermeld dan even de gegevens in kleur in je berichten. Dan wordt het aangepast.