Dat is niet niks Coon. Sterkte ermee. Mama3 wat fijn dat je een goed weekend hebt gehad en ook dat je je ex op afstand houd. Wat vervelend van die verstopping. Inderdaad een glas lauw water op de nuchtere maag wil wel eens helpen. Bij mij wisselt het. Gister avond weer enorm misselijk en dat is niet meer weg gegaan. Hou nu even niks binnen eigenlijk. En slaap echt slecht. Was om half 4 wakker en ben er maar uitgegaan. Nog een klein weekje tot de echo en de intake joepieee
Ik laat het shirtje zien. En dankje ja was allemaal erg heftig.en inderdaad de eerste keren dat ik daar weer reed en zag dat de sloot nu wel helemaal vol is van we hadden echt mazzel.jammer genoeg niet de zelfde auto terug kunnen kopen.voor mijn gevoel nu in een veel minder veilige auto.maar we kregen alleen a.iyanna dr stoeltje vergoed en sleep kosten enz en voor de rest niks.we hadden ook koffers met kleding babyfoon enz bij ons en daar ook niks van vergoed omdat wat we mee hadden gemaakt net niet in de inboelel verzekering valtdus we stonden letterlijk met legen handen.alles was nat kwa spullen behalve het hoekje in de koffer waar de luiers zaten die waren kurt droog.heb in kleren van me schoonma gelopen en a.iyanna in kleren van een jongetje oude maxicosi moeten lenen om haar weer veilig naar huis te vervoeren.dus ja ik vraag me echt af waar heb je soms eenverzekering voor.maarja we zijn er zelf he goed vanafgekomen op wat spierpijn na en kleine meid sliep op het moment dat het gebeurde ze werd wakker van de klap en het gegil van mij om haar. Maar gelukkig gaat het nu een stuk beter met me maar merk wel hoe dichtbij die datum komt hoe meer ik er weer aan denkt.
Heftig verhaal coon ! Logisch dus ook dat je het allemaal eventjes niet trekt. Dat van die verzekering is gewoon balen zeg je betaalt al zoveel en je krijgt er niets voor terug. Goddank mankeerde jullie verder weinig !
@Saby, Zonnatura thee, dat helpt wel goed. Voor een natuurlijke stoelgang. En lauw water ipv koud, op je nuchtere maag. Ik ga heel mijn leven al moeilijk 3x per week. Drama toen ik net zwanger was. ( ben ik nu nog natuurlijk ), maar dit werkt wel :-D Ga netjes elke dag, had ik eerder moeten doen.
Zal eens even google ben niet thuis, bij mij hielp het iig wel altijd. Nooit opgevallen dat het niet mocht tijdens de zwangerschap. Heb het in de eerste weken iig gewoon op.
Ik lees hier op het forum ook gewoon berichten dat mensen het wel gebruiken. Heb het op google gezocht, iets over de samenstelling, maar kan nog niet vinden of het gevaarlijk zou zijn voor ongeboren kind. Maar goed ben ook op het werk
Die thee van zonnatura moest ik destijds toen mijn dochter geboren was, drinken in de kraamweek van de kraamzorg. Drama! Het hielp mij, maar mijn dochter ook en die had dat echt niet nodig met die borstvoeding . Ik drink het nooit meer!
@Dymphna volgens mij ben ik ook te snel met conclusies.. Ik heb hier "afval" thee staan van Zonnatura... Deze mag je niet.. Maar ik weet het eigenlijk niet hoe het zit met de stoelgang thee? Anyway... het zal vast niet heel erg kwaad kunnen.. Zolang je maar geen liters wegdrinkt. Ik drink nl ook gewoon normale thee.
Stoelgang thee mag ook niet tijdens de zwangerschap. Het prikkelt je darmen en dat kan weer een stimulerend effect hebben op samentrekkingen vd baarmoeder.
Toch maar ff opgezocht.. het mag indd niet... Toch maar aan de lauw water jullie Baahh ik ben misselijk... normaal ben ik het alleen s ochtends, maar heb net geluncht en ik zou het er het liefst nu uitspugen.. Alleen ik heb geen eten meer liggen hier op het werk.. Ff rustig aan doen dan maar..
Vervelend he, die misselijkheid? Bij mij is hij afgenomen. Dat wil zeggen, het is niet meer heel de dag aanwezig, maar enkel af en toe en het liefst wanneer het niet uitkomt... Verder besef ik me ineens dat ik over een week al op 1/4 deel vd zwangerschap zit, wat gaat het snel! Nog 3 weken en dan ga ik het frummeltje weer zien, kan niet wachten...
jeetje... je hebt gelijk mamaIII Ik mag ze gelukkig as maandag alweer bewonderen.. Ik kan niet wachten.. Daarna ga ik langzaam meer mensen inlichten over onze zwangerschap. Heb er zin in!!!
@ coon wat een heftig verhaal zeg.. inderdaad logisch dat je het allemaal even niet trekt.. Bloeddruk volgens mij zei ze 90/58. Heb me echt een paar dagen super beroerd gevoeld.. vandaag gaat het langzaam wat beter.. ga een deze dagen contact opnemen met werk en aangeven dat ik gedeeltelijk terug kom.. heb ik al in overleg met manager gedaan en was zijn voorstel dus dat vind ik wel heel prettig.. Hij steunt me helemaal en is ook de enigste op het werk wie het weet..
Hoihoi, @ Coon, heftig verhaal hoor! Snap dat het even duurt voor je het een plekje kunt geven. @ Daantjuh, je krijgt extra controles/echo's omdat het een tweeling is zeker? Al gewend aan het idee van twee baby's straks? @ Mama3, dapper besluit wb je ex. Ja de tijd gaat hard he! @ Williewortel, misselijkheid inmiddels gezakt? @ Eenwens, is de te lage bloeddruk door de zwschap of had je dat al langer? @ De lijst, ik zie nog geen hartje staan bij liefschaapje en er staat van butterflynova nog een afspraak in de lijst. Ik zal de lijst zo bijwerken! @ Dymphna, jouw 'casus', is dat het verhaal van de mogelijke EUG? Ik haal nog steeds alle namen en verhalen door elkaar, sorry! @ Buikje, die heb ik altijd al haha maar heb het idee wel dat het meer naar voren gaat staan. Ik zal zo een foto maken
♥♥♥ 1 t/m 15 juni 2015 mama's ♥♥♥ ....uitgerekende datum.... 1 juni Willie85 - 1e kindje - j/m/? ♥ Aliesje - 2e kindje - j/m/? ♥ Saby - 1e kindje - j/m/? ♥ Wendy9 - 1e kindje - j/m/? 2 juni Coon - 2e kindje - j/m/? ♥ Mama3 - 4e kindje - j/m/? Ennas - 2e kindje - j/m/? ♥♥ Daantjuh85 - 1e kindje - j/m/? 3 juni Woman1988 - 1e kindje - j/m/? 4 juni ♥ Liyah - 3e kindje - j/m/? 5 juni ♥ Pukske - 1e kindje - j/m/? Linky - ?e kindje - j/m/? 6 juni ♥ Avocadotje - 2e kindje - j/m/? Eenwens - 2e kindje - j/m/? 7 juni ♥ Babylove85 - 1e kindje - j/m/? Ukkieuk - 4e kindje - j/m/? ♥ Sparky - 3e kindje - j/m/? Itsmemarrie - 2e kindje - j/m/? ♥ SarinaS - 1e kindje - j/m/? 8 juni ♥ B0otjuh - ?e kindje - j/m/? 9 juni ♥ Nancy222 - 2e kindje - j/m/? Nelta - 3e kindje - j/m/? ♥ Eef84 - 2e kindje - geheim 10 juni Annekeruiter85 - 2e kindje - j/m/? ♥ Ligero - 2e kindje - j/m/? ♥ Giegel1989 - 2e kindje - Geheim 11 juni Jolan0 - 2e kindje - j/m/? 12 juni Noa1 - 3e kindje - j/m/? xBloempje - 2e kindje - j/m/? 13 juni Mamalove2014 - 2e kindje - j/m/? 14 juni Menneh - 1e kindje - j/m/? Bren87 - 1e kindje - j/m/? MamavanIsabel - 2e kindje - j/m/? xMiekjuhx - 2e kindje - j/m/? ♥ Liefschaapje - 2e kindje - j/m/? Williewortel - 5e kindje (waarvan 1 engelenmeisje) - j/m/? 15 juni Emmie83 - 2e kindje - j/m/? Sterretjes: Derdebaby MWW Lolababy Dubbeltje Born to be mam ButterflyNova Happy zwanger Wij steunen moeders voor moeders: Eef84, Woman1988, Eenwens, Born to be mam, xBloempje, Wendy9, Coon, Ligero, Liefschaapje xMiekjuhx , Daantjuh85 Afspraken: 29-10 Sparky - intake vk 30-10 woman1988 - termijnecho vk 30-10 Wendy9 - intake vk 30-10 xBloempje - termijnecho en intake vk 31-10 Emmie83 - intake vk 01-11 Eenwens - afspraak vk 03-11 Sparky - 2e echo vk 03-11 Daantjuh85 - 3e echo 03-11 Coon - 1e echo vk 04-11 Williewortel - 1e echo vk 05-11 Mamavanisabel - 1e echo en intake vk 05-11 Mamalove2014 - 1e echo vk 05-11 Willie85 - intake vk 06-11 Ligero - Termijn echo vk 06-11 Aliesje - Termijnecho vk 10-11 xMiekjuhx - 1ste afspraak vk 10-11 itsmemarrie - termijnecho vk 11-11 Mennehh - intake vk en echo 12-11 Eenwens - 1e echo vk 12-11 Eef84 - afspraak vk 13-11 Annekeruiter85 - termijnecho vk 13-11 itsmemarrie - bespreken termijnecho 13-11 Pukske - Herhalingsecho 14-11 Sparky - 3e echo gyn 17-11 B0otjuh - Termijnecho 18-11 Mama3 - Termijnecho 18-11 Saby - 3e echo 18-11 Annekeruiter85 - intake vk 21-11 Daantjuh85 - Termijn (4e) echo Gyn 21-11 Dymphna - Termijn echo vk 22-11 SarinaS - 2e echo gyn 24-11 Mama3 - controle vk 25-11 Bren87 - Termijnecho vk 25-11 Ligero -Intake vk 25-11 Babylove 85 - 2de echo Gyn Wil je ook op de lijst of wil je een afspraak doorgeven, vermeld dan even de gegevens in kleur in je berichten. Dan wordt het aangepast.
Hierbij mijn buikfoto's. Bij de tweede foto houd ik mn buik zoveel mogelijk in, verder lukt niet. De eerste foto is als ik mn buik 'normaal' houd
Zo daar ben ik ook weer, 4 dagen in berlijn geweest en vandaag gelijk werken en sporten. Dames met goeie echo gefeliciteerd, meiden die t nodig hebben sterkte. Heb wel alles geprobeerd te lezen maar waren echt te veel berichten. Buikje begint uit te steken. Verder ben ik misselijk en moe. Door de misselijkheid ook de zwangeschapsvitamientjes niet binnen te krijgen. Alleen van t idee al.... Nog maar eens verzinnen hoe ik dat ga oplossen. Nog 2 weken voor de eerste echo. Duurt echt zo lang!
wat goed dat je dan wel gaat sporten! Ik kan me daar echt niet toe zetten! Ik ben nu zondag voor het laatst misselijk geweest.. hoop dat dat zo blijft! Ben wel erg moe en veel last van hoofdpijn. Ben gister al om kwart voor 9 naar bed gegaan... Nog 1 dagje geduld! Eerste echo komt dichtbij!