Zeker goed dat je dan wel gaat sporten. Ik heb hrt ook moeilijk mij daartoe te zetten. Het staat nu voor morgen op de planning. Mooi buikje Ligero! Vandaag de intake. En dan maandag de 2e echo. Kan echt niet wachten. Daarna 1,5 week later de 3e echo en misschien gaan we het daarna wel de kids vertellen. Tegenwoordig houden ze de grens bij 10-12 weken. Afhankelijk van de termijnecho. Dus als je de termijnecho met 10 weken hebt is de kans op mk daarna net zo klein als na de 12 weken.
Ik ga het mijn dochter vrijdag vertellen, dan 9,5 week. Gisteren vertelde de vader vd kids dat de jongens het bij hun ook al weten, dus ik denk dat ik het die zaterdag ga vertellen. Eerst even 1 op 1 met mijn dochter. Ze is al zo boos op D. en ik ben bang dat die boosheid nu alleen maar erger zal worden...
Spannend mama3! Ik vind het moeilijk voor me te houden. Er zijn 2 buren zwanger, en dochter heeft 2 klasgenootjes die net een broertje of zusje hebben gekregen en bijna krijgen. Ze vraagt steeds vaker om een broertje of zusje. Ze weet dat het heeeeel lang duurt voor het geboren wordt maar vraagt echt steeds, mama wanneer krijg jij nou eens een baby in je buik want ik wil een broertje of zusje. En zoon heeft al een paar keer in een verhaal verteld dat ik een baby in mijn buik heb. Zo lastig om nu voor mij te houden.
Ik ben gestopt met het verborgen houden voor de rest vd buitenwereld. Mede daarom ga ik het de kids ook vertellen. Zou het rot vinden als ze het ergens anders horen...
Bloeddruk is bij mij Door zwangerschap zo laag. . Spannend vertellen aan de kindjes. . Hier nog 14 dagen tot echo. . Tijd gaat best snel valt me reuze mee. Mama 3 zou het ook inderdaad zelf vertellen voor ze van een ander horen..
Hier even een verdrietig berichtje, heb bloedverlies ( nog geen krampen) mag om 11.45 voor een echo. Ben bang dat het niet goed zit...Bid dat alles goed is met de kleine..
Mama3, hier weet ook de hele omgeving het. Maar iedereen weet dat de kinderen nog niks weten. Gelukkig zijn ze ook nog jong en leggen ze wat minder snel links dan oudere kinderen. Willie, duimen draaien voor je. Hopelijk een onschuldige bloeding. Eenwens, sterkte met je lage bloeddruk. Had het bij mijn dochter ook heel erg.
Willie, hopelijk is het een onschuldige vloeding! Ik zag dat mijn volgende afspraak nog niet op de lijst is gekomen. Op 12- november. Termijnecho en 2e afspraak vk Hier erg erg vermoeid, kan me amper ergens toe zetten. Ook misselijk maar zonder kokhalzen waardoor ik de hele dag dat vervelende gevoel heb.
Willie ik duim voor jullie .. fijn dat je gelijk terecht kunt. Hier nog iets meer dan 14 dagen tot de volgende echo.. aan de hand van de termijn dan willen wij het toch ook aan onze kleine gaan vertellen . Ik ben zo benieuwd hoe hij zal reageren
Willie, veel succes! Hopelijk is er niks mis met beebje. Had jij nou al een echo gehad? En mijn bloeddruk is 100/50, niet heel laag toch? Ben er wel doodmoe door. Normaal een super conditie, maar die is nu 0,0
Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Nee, ik heb nog geen echo gehad. Stond voor 11-11 op de agenda. De verloskundige zei vanochtend direct dat ze dat te lang vond duren en is voor me gaan bellen. Echt super lief, werd 2 minuten later al teruggebeld dat ik eind van de ochtend voor een echo mag. Ben zo angstig, heb best was bloed verloren...
Nog steeds bloedverlies nu? Wel fijn dat je gelijk vandaag al kunt komen. Mama3, normaal is dat laag. Maar ligt er ook aan wat je normaal voor bloeddruk hebt. De onderdruk is belangrijk op dat punt en die is laag. Hier nu echt buikpijn sinds gisteren van de verstopping. Vanmorgen lauw water gedronken, maar helpt nog niks.
Willie veel sterkte. Ik heb vorige week ook een bloeding gehad en wilde eerst afwachten maar nu vanmiddag toch een echo om 17.15. Dus zenuwachtig! Ik duim voor je dat alles goed is meis! Knuf de andere Willie
Hoop dat je goed nieuws krijgt WillieWortel! Echt verschrikkelijk die onwetendheid. Over anderhalf uur weet ik meer...pfff
Spannene meiden hopelijkngoede echo's Hier word het bekent gemaakt als maandag de echo goed is ik ben dan 10 wkn ongeveer
Suc6 meiden!! Ik hoop op mooie echo's!! Mijn termijn echo staat nog niet op de lijst dus nog een keertje 18 November termijn echo VK
JA!!!! Een kloppend hartje gezien!!! Geen oorzaak gevonden voor het bloedverlies. Wel een beetje jammer dat dit meteen mijn termijnecho was...kan ik voorlopig niet meer spieken. Mijn uitgerekende datum is verplaatst naar 3 juni.