1 t/m 15 juni 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door derdebaby, 20 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Williewortel: wat een mooi nieuws!!!

En Itsme: Jeetje wat heftig :(. Die risico's hebben betrekking op jou, of ook op de baby?

2. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    williewortel: gefeliciteerd! genietse!

Itsme: dat is niet leuk. Gelukkig ben je wel in goede handen in het lumc. Sterkte!

3. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
  4. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor mij de kans op aorta scheur en voor de baby dat die ader open blijft na de geboorte

Dat had ik ook mama 3!

5. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden top van de goede echo's

En een heftig verhaal sorry weet even de naam niet.

Voelen ik denk soms ook wat te voelen maar zullen me darmen wel zijn denk ik dan

Hier net met het truitje bezig geweest moet het er nog op strijken maar dat doe ik maandag pas
    IMG-20141029-WA0016.jpg

6. Sparky

Sparky Niet meer actief

Williewortel, fijn!!

Itsme, heftig zeg!

Mama3, hier ook al een paar dagen. Maar ben er nog niet 100% uit of het de kleine is of niet.

Sorry, even kort. Doodop nu naar bed :(

7. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Slaap lekker Sparky, ik ga zo ook een poging doen.

Itsme: spannend meis, erg heftig ook.

Gisteren dacht ik nog dat het toeval was wat ik voelde, maar nu niet meer (denk ik, haha).

8. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Heftig itsme!! Gelukkig ben je in goede handen..

Wat bijzonder mam3.. Hier soms ook gekriebel, maar ik heb ook wel gevoelige darmen!!;)

9. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Gisteren wilde ik het inderdaad op mijn darmen schuiven, maar dat is toch een ander gevoel. Vind het wel heel bizar. Ik ben dit keer bewuster zwanger dan de andere keren, dit is echt de laatste. Misschien dat ik daarom meer alert ben dan bij de andere 3, geen idee.

10. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Je weet indd wat je zou moeten voelen.. !!

11. wendy9

wendy9 Actief lid

25 aug 2014
    169
    3
    18
    Heftig hoor itsme! Sterkte!

Willie 1 en 2 haha wat een super nieuws! Gewoon mooie kloppende hartjes!

Ik heb vandaag weer een echo gehad! Prenetal had een vipavond en daar kon je ook een echo laten maken, had erg geluk dat ik er als laatste toch nog op de lijst mocht ookal werd het dan na sluitingstijd.. na 2,5 uur wachten eindelijk een super echo gehad! Was het wachten zeker waard♡!! Hij/Zij was druk aan het bewegen en zwaaide zelfs met zijn handje! Helemaal verliefd en gerustgesteld! Morgen de intake!

Nu ben ik er toch gerust op, zonder kwaaltjes gewoon een druk bewegend babytje! Aankomende dinsdag de termijn echo al!

ohja we hebben ookal de kinderwagen besteld! Gehad van mn schoonoudertjes♡

12. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Oh wat super allemaal mooie echo's! Ik ga vandaag ook de uren aftellen!!
    Mooie kinderwagen is dat! Ik kan veel babyspullen overnemen van een oom en tante.. Die hebben ook een Joolz. Nog even afwachten wat ze er voor willen hebben, maar wil hem wel graag! :D

Goed ik ga naar het werk! :)

13. Sparky

Sparky Niet meer actief

Mooie wagen! En leuk al die echo's.

Hier zou ik vandaag eens wat actiever doen. Sportschool, kapper... Maar ik kan mij er niet toe zetten. Ook moet ik op donderdag een half uur fietsen voordat ik bij de sportschool ben en ik ben zo moe steeds dat ik weet dat ik dan al uitgeput ben voordat ik begin. Ik heb daar zo geen trek in! Zelfs de kapper naar morgen verplaatst. Beetje down :(

14. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Mooie wagen! Ik gister te horen gekregen dat vrienden van ons 11 weken zwanger zijn! Super leuk. Was moeilijk om niks te zeggen ☺️

15. Williewortel

Williewortel Actief lid

Even gauw een vraag je tussendoor (lees en reageer straks uitgebreid)

Ik ben sinds vandaag extreem duizelig en viel straks zelfs om. Iets eten of drinken helpt niks. Gevoel alsof ik dronken ben. Heel akelig. Is dit een kwaaltje en herkent iemand zich hierin?

16. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie echo en wagen

Hier bijna alles nog van ons dochtertje

DSC_0348.jpg

Hier me buikkie vanochtend gemaakt

Raar hij draait steeds me foto

17. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    Ik werk parttime in de thuiszorg en de rest van de
    provincie utrecht
    Mooie wagen daar zitten wij ook naar te kijken hihi
    Mooi buikje coon !

Misselijk heid en duizeligheid herken ik zeker alleen helpt eten bij mij wel heel goed.
    Misschien dat een bouillon helpt? Anders toch even ha of vk raadplegen?

18. A l i e s j e

A l i e s j e Actief lid

10 mrt 2013
    267
    0
    0
    Zuid Holland
    Beide Willies, fijn dat alles goed is!

Williewortel: misschien toch te lage bloedruk? Of virusje te pakken?

Heb voor 19-11 een afspraak gemaakt voor de nekplooimeting

Werken heeft deze week voor afleiding gezorgd... hoewel nog wel wat misselijk, maar te druk om er aandacht aan te schenken. Merk wel dat de misselijkheid minder is... hopen dat het zo blijft!

19. Dymphna

Dymphna Actief lid

9 okt 2014
    141
    0
    0
    Ik kan mijn bericht niet meer vinden, dus bij deze voor mij nog een keer.
    Vandaag ging het ff niet zo lekker, voelde me lichamelijk erg slecht. Voordat ik naar school ging ook wat bloedverlies. Eenmaal daar ging het eigenlijk alleen maar slechter, voelde mijn bloeddruk ook gewoon echt omhoog schieten, duizelingen hartkloppingen, echt heel naar.

VK gebeld, ik kan daar gelukkig vandaag nog terecht. Eenmaal daar idd een hele hoge tensie. De reden dat ik me zo slecht voelde heeft met het letterlijk afkicken van de paroxetine te maken, ik dacht wel gewoon te kunnen stoppen, zo simpel is dat helaas niet.

Op de echo was helemaal niets te zien, paniek.
    Er moest iemand komen vanuit het ziekenhuis, om een inwendig onderzoek te doen.

Gelukkig bleek daar wel alles goed, prima zelfs.
    Hartje klopt krachtig 170, kindje bewoog heerlijk, was vana lles aan het doen. dat was een goed teken zeiden ze. Echter was ik wel minder ver dan eerder gedacht, 8 weken en 2 dagen. 9 Juni zou de dag moeten zijn. De bloeding was ook goed te zien, leek op een witte haar, gelukkig was het verder onschuldig.

Over 2 weken heb ik weer een echo, de afspraak van de 21 ste blijft ook staan en 24 Nov naar de Gyn.

Verder moest ik zennen :p Rustig houden en zorgen dat die tensie omlaag gaat.

Hier een foto van mijn Wonder.

IMG-20141030-WA0000.jpg

20. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Mooi hoor!!! Fijn dat alles goed is:)

Ik mag maandag weer.. Super spannend!

Deel Deze Pagina