Ja hier zijn de weekenden net zo slopend haha. Helaas. Maar ja, overleven we ook wel weer Ondertussen aan het zoeken naar leuke bekendmakingen voor op fb.
Goedemorgen allemaal...ik heb alles terug gelezen en wat nare dingen voorbij zien komen...sterkte voor diegene en ik duim echt voor jullie...ik weet hoe het in na twee miskramen. Voor degene met de mooie echo's ben ik heel blij...die spanning in vreselijk..en het wachten duurt eeuwen.. ik heb gisteren mijn derde echo gehad..ik lijk 9 weken en uk in 2,2 cm nu.. Ik ben zo blij dat alles goed was want laatste miskraam ging na de echo van zeven weken mis.. Ik heb het ook op mijn werk verteld...maakte me er al een maand druk om want ik ben pas sinds half september in dienst...met een halfjaar contract... Gelukkig reageerden ze heel leuk en lief...ik barstte echt uit in huilen van al die opgekropte spanning en omdat ik het zo lullig vond voor hun...maar ze laten me niet schieten hierom...ik doe mijn werk super en dit gaan ze oplossen. ..yeahhh week van goed nieuws dus... Mijn termijnecho staat op 14 november....lukt niet in kleur dan staat er alleen kleur tussen haakjes...grrr fijn op mobiel..en ik heb dus nog steeds kloppend hartje... Ik hoop dat dit ondanks geen kleur toch op de lijst kan...
♥♥♥ 1 t/m 15 juni 2015 mama's ♥♥♥ ....uitgerekende datum.... 1 juni ♥ Aliesje - 2e kindje - j/m/? ♥ Saby - 1e kindje - j/m/? ♥ Wendy9 - 1e kindje - j/m/? 2 juni Coon - 2e kindje - j/m/? ♥ Mama3 - 4e kindje - j/m/? Ennas - 2e kindje - j/m/? ♥♥ Daantjuh85 - 1e kindje - j/m/? 3 juni ♥ Woman1988 - 1e kindje - j/m/? ♥ Willie85 - 1e kindje - j/m/? 4 juni ♥ Liyah - 3e kindje - j/m/? 5 juni ♥ Pukske - 1e kindje - j/m/? 6 juni ♥ Avocadotje - 2e kindje - j/m/? Eenwens - 2e kindje - j/m/? 7 juni ♥ Babylove85 - 1e kindje - j/m/? ♥ Ukkieuk - 4e kindje - j/m/? ♥ Sparky - 3e kindje - j/m/? Itsmemarrie - 2e kindje - j/m/? ♥ SarinaS - 1e kindje - j/m/? 8 juni ♥ B0otjuh - ?e kindje - j/m/? 9 juni ♥ Nancy222 - 2e kindje - j/m/? Nelta - 3e kindje - j/m/? ♥ Eef84 - 2e kindje - geheim ♥ Dymphna - 1e kindje - j/m/? 10 juni Annekeruiter85 - 2e kindje - j/m/? ♥ Ligero - 2e kindje - j/m/? ♥ Giegel1989 - 2e kindje - Geheim 11 juni Jolan0 - 2e kindje - j/m/? 12 juni Noa1 - 3e kindje - j/m/? xBloempje - 2e kindje - j/m/? 13 juni Mamalove2014 - 2e kindje - j/m/? 14 juni Menneh - 1e kindje - j/m/? Bren87 - 1e kindje - j/m/? MamavanIsabel - 2e kindje - j/m/? xMiekjuhx - 2e kindje - j/m/? ♥ Liefschaapje - 2e kindje - j/m/? Williewortel - 5e kindje (waarvan 1 engelenmeisje) - j/m/? 15 juni Emmie83 - 2e kindje - j/m/? Sterretjes: Derdebaby MWW Lolababy Dubbeltje Born to be mam ButterflyNova Happy zwanger Wij steunen moeders voor moeders: Eef84, Woman1988, Eenwens, Born to be mam, xBloempje, Wendy9, Coon, Ligero, Liefschaapje xMiekjuhx , Daantjuh85 Afspraken: 31-10 Emmie83 - intake vk 01-11 Eenwens - afspraak vk 03-11 Sparky - 2e echo vk 03-11 Daantjuh85 - 3e echo 03-11 Coon - 1e echo vk 04-11 Williewortel - 1e echo vk 05-11 Mamavanisabel - 1e echo en intake vk 05-11 Mamalove2014 - 1e echo vk 05-11 Willie85 - intake vk 06-11 Ligero - Termijn echo vk 06-11 Aliesje - Termijnecho vk 10-11 xMiekjuhx - 1ste afspraak vk 10-11 itsmemarrie - termijnecho vk 11-11 Mennehh - intake vk en echo 12-11 Eenwens - 1e echo vk 12-11 Liyah - termijnecho vk 12-11 Eef84 - afspraak vk 13-11 Annekeruiter85 - termijnecho vk 13-11 itsmemarrie - bespreken termijnecho 13-11 Pukske - Herhalingsecho 14-11 Ukkieuk - Termijnecho 14-11 Itsmemarry - gyn 14-11 Sparky - 3e echo gyn 17-11 B0otjuh - Termijnecho 18-11 Mama3 - Termijnecho 18-11 Saby - 3e echo 18-11 Liefschaapje - Termijnecho vk 18-11 Annekeruiter85 - intake vk 19-11 Aliesje - nekplooimeting 21-11 Daantjuh85 - Termijn (4e) echo Gyn 22-11 SarinaS - 2e echo gyn 24-11 Dymphna - gyn 24-11 Mama3 - controle vk 25-11 Bren87 - Termijnecho vk 25-11 Ligero -Intake vk 25-11 Babylove 85 - 2de echo Gyn Wil je ook op de lijst of wil je een afspraak doorgeven, vermeld dan even de gegevens in kleur in je berichten. Dan wordt het aangepast.
Hoi dames, Ik moet van 5 dagen teruglezen. Dat ga ik zo even doen. Ik ben zelf net in ieder geval eindelijk de bij verloskundige geweest. Intake, dus niet veel bijzonders. De bestaande gegevens even controleren en gezellig gekletst. Ook kon ik dus eindelijk bellen voor een echo. Termijn (en eerste) echo op 25 november. Controlle verloskundige 28 november Dus ik moet nog ruim 3 en een halve week wachten tot ik de beeb kan zien en het hartje kan horen Zo nu ga ik even bijlezen en op de rest reageren.
Zo, bijgelezen. Gelukkig overwegend goed nieuws allemaal. Weer wat mooie echo's. Ik heb net bij de verloskundige te horen gekregen dat ik in ieder geval in het ziekenhuis beval, ivm BMI. En daar hoopte ik al op. Bij zoonlief ook in het ziekenhuis bevallen en dat voelde goed. Verder aangegeven dat we geen combinatietest doen. Dus eerste echo is de termijnecho op 25 november. Daarna de 20 weken echo en na de 30 weken echo krijg ik nog 2 of 3 groeiecho's. Ook ivm mijn BMI. Op de combinatietest na, dus hetzelfde als bij zoonlief. Ben nog steeds heel de dag door misselijk. Daarom ook een paar dagen niet online geweest. Hebben jullie ook meer de behoefte aan warm eten, dan aan brood? Ik heb net 2 cup a soups op, want moet echt niet aan brood denken. En ik kijk nu al uit naar het avond eten, haha. Moe ben ik ook. Ook ik lig rond 9 uur op bed elke avond. Ik denk dat ik vandaag ook niet al te veel meer ga doen. Ben bezig met de was. Eigenlijk moet ik zo nog naar de supermarkt, maar dat moet dus op de fiets... en pffff, zo geen zin in haha!
Emmie, dat duurt nog lang, maar 10 weken is wel gebruikelijk voor een echo natuurlijk. Hoop voor je dat de tijd heel snel zal gaan.
Ja, ik hoopte eigenlijk dat ik volgende week al kon komen. Maar termijnecho wordt inderdaad niet eerder dan 10 weken ingepland. Maar gelukkig genoeg te doen de komende weken. Volgende week een weekend weg. Dan genoeg rondom de sint (intocht, sintviering op mijn werk en op het werk van manlief) En verjaardagen enzo. Dus ik denk dat de tijd wel aardig snel zal gaan. Al lijkt het nu een eeuwigheid te duren. Wat gaat de tijd langzaam zeg, als je continue misselijk bent.
Vertel mij wat. Ondanks primperan nog altijd elke dag misselijk. Hier trouwens minder behoefte aan warm eten. Daar wordt ik nog misselijker van. Brood bevalt me trouwens ook niet goed. Niks eigenlijk behalve chips haha.
hoi meiden, Ik heb net een echo gehad en alles ziet er goed uit! Ik was zo opgelucht! Maar ik blijf het ook zo onwerkelijk vinden...na z'n lange tijd! 11 nov krijg ik nog een echo (ivm de eerdere mk/ma), daarna laten we de termijnecho en ook de screeningsecho plaats vinden.Maandag kan ik daarvoor bellen. Ik zag nog een paar mooie echo's voorbij komen. Gefeliciteerd! Geniet ervan!
Hoi dames. Vanmiddag horen jullie of ik terug kom in de groep. Ik zit er echt even helemaal doorheen. Ik heb dus vorige week maandag een miskraam gehad waarna ik nog steeds misselijk ben, moe en beetje bloedverlies. Controles gehad bij huisartsen maar die vonden dat ik t nog even moest aanzien. Aangezien ik het niet vertrouwde heb ik gisteren naar de verloskundige gebeld en uitgelegd wat er aan de hand is. Die zei gelijk dat er bloed geprikt moest worden. Vandaag de uitslag hiervan dat er nog veel hcg in m'n bloed zit. Zo om 3 uur een echo voor meer zekerheid. Ben er nu wel klaar mee.
Hallo allemaal, Ik heb ook te weinig tijd en energie gehad om te reageren van de week. Na m'n werk moet ik echt eerst even plat vanwege last van mijn bekken, dan nog een drukke peuter, en als zij op bed ligt ga ik ongeveer ook gelijk erop. Hopen dat het over een paar weken wat beter gaat met de energie! Voel me echt schuldig naar mijn dochter en vl dat ik zo lamlendig ben heel de tijd. Ukkieuk, gelukkig was je echo goed en wat fijn dat ze zo reageerden op je werk, wat een geruststelling is dat he. Dat ze gewoon blij voor je kunnen zijn. Emmie, ik zou wel warm kunnen eten als ontbijt! Maar toen ik een kaaspannenkoek at smorgens kreeg ik toch mooi maagzuur Ben ook echt van de zoute en zure dingen momenteel. Jolan, heel fijn dat je echo goed was!
Na 2 weken te denken dat je een miskraam hebt gehad en t een flinke bloeding blijkt geweest te zijn... Toch nog zwanger. Zondag 9 weken. Het kindje doet het goed, mooi kloppend hartje. Na een orkaan van emoties opgelucht dat we nu duidelijkheid hebben en dolblij dat alles goed is. Ik mag weer terug op de lijst dus. Born to be mam 7 juni. J/m? Afspraak 5 nov. Verloskundige
Born to be mam! Dat meen je niet!!!!! Dat is wel echt fantastisch nieuws zeg. Is dat twee weken geleden niet meer bevestigd met een echo? Jeetje nou dat zal zeker emotioneel zijn voor jullie! geniet van en welkom terug! Ben blij voor je!
Wat gaaf born to be a mom...dat ze je mk idd niet hebben bevestigd met een echo..bij mij was dat juist een stukje verwerking en een week later de wetenschap of je schoon bent Is ook fijn om te weten...maar goed...fijn dat het allemaal goed gaat...!!! gefeliciteerd!!!
super gefeliciteerd! born to be mum! Je zult vast een traantje of wat gelaten hebben! geweldig mooi nieuws! ik hoop heel erg dat het allemaal goed mag blijven gaan!