Goed ! Ze vind het wel bizar, 2 babies bijna tegelijk en maakt zich met name zorgen over welke plek zij nu krijgen in het leven van de vriendin van hun vader... Heb haar verteld dat ze dit ook zeker daar thuis uit mag spreken en dat gaat ze doen. Verder natuurlijk vragen over D., die ik naar beste kunnen beantwoord heb. Vervolgens heeft ze het er zaterdag uitgeflapt tegen haar middelste broertje. Voor de jongste gaan we het echt geheim houden, want het duurt te lang. Heb de middelste het een beetje uitgelegd als het grote geheim over Sinterklaas, dat vond hij wel spannend . De kinderen weten het wel alle 3 vd baby bij hun vader en de jongste is daar behoorlijk door van de leg. Hij snapt het niet helemaal, maar net goed genoeg om er niet mee bezig te zijn.
Hier morgen ook weer een echo. Gelijk 9.30 uur al Is waarschijnlijk wel gelijk de termijnecho, maar ik krijg er nog 1 bij het fertilitiecentrum. Mama3, balen van je bekken. Hier verrassend weinig last. Voel het wel maar had het bij zoon al veeeeel erger nu.
Ja ik denk dat het gelijk termijn echo is.was toen ook met me dochtertje.dan de 20 weken echo liggings echo en groeiecho.en geen idee als ik dan overga maat de gyn wat er dan gaat gebeuren
@ Dronken gevoel, nee dat herken ik eigenlijk niet. @ Sparky, hoe is het met je zoontje? Alweer beter? Mooi buikje alweer. Succes bij de echo morgen! @ Aliesje, leuk dat je het gaat vertellen! Vind dat altijd best een beetje spannend...Super dat je ondanks de vermoeidheid toch bent gaan fietsen! @ Borntebemam, is het besef er al dat je toch nog zwanger bent? @ Mama3, leuk dat je dochter het nieuws goed oppakte! Het zal best heftig voor de kids zijn om er 2 brusjes bij te krijgen vlak na elkaar. Jammer dat ze zich per ongeluk voorbij gepraat heeft tegen de middelste, maarja niets meer aan te doen. Vervelend, de pijn in je bekken! Is al vroeg in de zwangerschap zeg! 18 november duurt inderdaad nog weer eventjes. @ Coon, succes bij de echo morgen! Blijft spannend. Wel foto showen he! @ Daantjuh, ik snap je oonzekerheid en je twijfels maar afnemende kwaaltjes hoeft niks te zeggen. Ook jij succes bij de echo morgen! Ben benieuwd naar je frummels @ Ego, dochterlief gelukkig weer zo goed als opgeknapt. Helemaal klaar voor de eerste keer PSZ morgen, spannend! Nieuwe fase. Kwaaltjes nu: vermoeidheid en af en toe bandenpijn bij onverwachte bewegingen of niezen etc. En enorm levendige dromen. Vannacht droomde ik over Peter-Jan Rens (jaja, kennen jullie hem nog?!), dat die een zombie was geworden en achter mij en mijn vader aankwam. Mjin vader heeft hem toen doodgestoken en zei daarna tegen mij dat ik wel nog even de auto goed moest parkeren want Peter-Jan Rens had voor zijn dood aangegeven dat die nog midden op straat stond hahaha waar haal je het vandaan he... Oja en ik zit snel vol, waarna ik dan ineens snel weer trek heb. Net om half 6 gegeten, zat al snel vol maar vervolgens om half 8 weer 2 boterhammen gegeten want ging zowat van mn stokkie van de honger.
Ligero, fijn dat e dochter weer beter is. Zoon is hier nu ook opgeknapt alleen weigert nog te eten. Is overigens altijd een slechte eter. Eten, ik zit heeeel snel vol en ben nog steeds snel misselijk helaas. Morgen gaan wij het aan de kids vertellen als de echo nog gewoon goed is. Zoontke roept het steeds, dochter ziet mijn buik groeien wat ik nu nog afschuif op ik heb teveel gegeten en iedereen om ons heen weet het. Ben te bang dat ze het per ongeluk van een ander hoort.
na de goede echo van vrijdag is hier plots alle twijfel weer aanwezig. Ik heb opeen best veel bruinverlies. zo niet leuk! Ik wil genieten!
Waarom bel je de verloskundige niet even? Hier kan dat echt 24/7 en bij zoiets zou ik mogen komen voor een echo, zeker weten. Sterkte, hopelijk is alles gewoon ok!
dank je mamaIII, ik ga morgen ochtend bellen. maar leuk is anders....we hopen al zo lang (bijna 7 jaar) op een broertje of zusje voor onze zoon. Ik gun het hem zo. En het was nu z'n welkome verrassing, zeker na het kloppend hartje. Misschien is het wel niks, ik hoop het maar zolang het niet rood is is er hoop. (maar ik had vandaag een maandverbandje vol, dat vind ik wel erg veel....)
Oh jolan, wat een onzekerheid. Zou idd morgen even bellen. Even laten controleren voor de zekerheid en voor je gemoedsrust. Zolang het niet rood is zou het niks mogen betekenen, maar toch.
Heb je verder iets van buikpijn? En heel persoonlijk, maar heb je onlangs gemeenschap gehad? Ik ben namelijk uber gevoelig wanneer ik zwanger ben en heb in het verleden ook weleens een paar dagen daarna, wat bruin verlies gehad.
♥♥♥ 1 t/m 15 juni 2015 mama's ♥♥♥ ....uitgerekende datum.... 1 juni ♥ Aliesje - 2e kindje - j/m/? ♥ Saby - 1e kindje - j/m/? ♥ Wendy9 - 1e kindje - j/m/? 2 juni Coon - 2e kindje - j/m/? ♥ Mama3 - 4e kindje - j/m/? Ennas - 2e kindje - j/m/? ♥♥ Daantjuh85 - 1e kindje - j/m/? 3 juni ♥ Woman1988 - 1e kindje - j/m/? ♥ Willie85 - 1e kindje - j/m/? 4 juni ♥ Liyah - 3e kindje - j/m/? 5 juni ♥ Pukske - 1e kindje - j/m/? 6 juni ♥ Avocadotje - 2e kindje - j/m/? Eenwens - 2e kindje - j/m/? 7 juni ♥ Babylove85 - 1e kindje - j/m/? ♥ Ukkieuk - 4e kindje - j/m/? ♥ Sparky - 3e kindje - j/m/? Itsmemarrie - 2e kindje - j/m/? ♥ SarinaS - 1e kindje - j/m/? ♥ Born to be mam - ?e kindje - j/m/? 8 juni ♥ B0otjuh - ?e kindje - j/m/? 9 juni ♥ Nancy222 - 2e kindje - j/m/? ♥ Eef84 - 2e kindje - geheim ♥ Dymphna - 1e kindje - j/m/? 10 juni Annekeruiter85 - 2e kindje - j/m/? ♥ Ligero - 2e kindje - j/m/? ♥ Giegel1989 - 2e kindje - Geheim 11 juni Jolan0 - 2e kindje - j/m/? 12 juni Noa1 - 3e kindje - j/m/? xBloempje - 2e kindje - j/m/? 13 juni Mamalove2014 - 2e kindje - j/m/? 14 juni Menneh - 1e kindje - j/m/? Bren87 - 1e kindje - j/m/? MamavanIsabel - 2e kindje - j/m/? xMiekjuhx - 2e kindje - j/m/? ♥ Liefschaapje - 2e kindje - j/m/? Williewortel - 5e kindje (waarvan 1 engelenmeisje) - j/m/? 15 juni Emmie83 - 2e kindje - j/m/? Sterretjes: Derdebaby MWW Lolababy Dubbeltje ButterflyNova Happy zwanger Nelta Wij steunen moeders voor moeders: Eef84, Woman1988, Eenwens, Born to be mam, xBloempje, Wendy9, Coon, Ligero, Liefschaapje xMiekjuhx , Daantjuh85 Afspraken: 03-11 Sparky - 2e echo vk 03-11 Daantjuh85 - 3e echo 03-11 Coon - 1e echo vk 04-11 Williewortel - 1e echo vk 04-11 Wendy9 - 2e echo 05-11 Mamavanisabel - 1e echo en intake vk 05-11 Mamalove2014 - 1e echo vk 05-11 Born to be mam - afspraak vk 05-11 Willie85 - intake vk 06-11 Ligero - Termijn echo vk 06-11 Aliesje - Termijnecho vk 10-11 xMiekjuhx - 1ste afspraak vk 10-11 itsmemarrie - termijnecho vk 11-11 Mennehh - intake vk en echo 12-11 Eenwens - 1e echo vk 12-11 Liyah - termijnecho vk 12-11 Eef84 - afspraak vk 13-11 Annekeruiter85 - termijnecho vk 13-11 itsmemarrie - bespreken termijnecho 13-11 Pukske - Herhalingsecho 14-11 Ukkieuk - Termijnecho 14-11 Itsmemarry - gyn 14-11 Sparky - 3e echo gyn 17-11 B0otjuh - Termijnecho 18-11 Mama3 - Termijnecho 18-11 Saby - 3e echo 18-11 Liefschaapje - Termijnecho vk 18-11 Annekeruiter85 - intake vk 19-11 Aliesje - nekplooimeting 21-11 Daantjuh85 - Termijn (4e) echo Gyn 22-11 SarinaS - 2e echo gyn 24-11 Dymphna - gyn 24-11 Mama3 - controle vk 25-11 Bren87 - Termijnecho vk 25-11 Emmie83 - Termijnecho 25-11 Ligero -Intake vk 25-11 Babylove 85 - 2de echo Gyn 28-11 Emmie83 - controle vk 04-12 Wendy9 - controle vk Wil je ook op de lijst of wil je een afspraak doorgeven, vermeld dan even de gegevens in kleur in je berichten. Dan wordt het aangepast. Even aangepast, zag dat mijn afspraken niet waren meegenomen
Jolan, ik duim voor je dat het goed zit. Bruinverlies is meestal niet negatief, maar ik zeg wel eerlijk dat een maandverbandje vol, wel veel is.
ligero, 2 weken geleden wel, maar ik ging ervan uit dat dat de innesteling was. Maar dat is nu toch wel voorbij toch? mamaIII; nee, maar ik werk wel veel en moet veel sjouwen, niet al te zwaar maar toch wel veel, dus wellicht dat dat het is...ik ga nu lekker uit rusten, hopelijk is het morgen minder of nog liever weg...
De innesteling is alweer ruim voorbij ja. Het is inderdaad wel veel maar dat hoeft niks te zeggen. Hoop dat je morgen voor een echo mag komen!
Jolan wat een onzekerheid Maar oudbloed hoeft niks te betekenen alls is goed door bloed en gevoelig heb moet nu ook erg rustig doen anders krijg ik last van me buil heb met 6 a 7 wkn oudbloed gehad.bij me vorige zwangerschap met 11 wkn mega bloeding gehad en heel lang oudbloed gehad.maar als je het niet vertrouwd gewoon vk bellen
Jolan, ik hoop dat je even bij vk mag komen voor een echo, alleen al voor je gemoedsrust. Ik merk zelf ook, met het tillen van mijn dochter de hele dag dat ik dat ga voelen in de onderbuik, vandaag toch ook te veel gedaan, fietsen, schoonmaken (heb normaal een schoonmaakster, die was ziek), was blij dat mijn man thuis was om met eea te helpen. Zit nu uitgeteld op de bank Probeer naast je werk goed te rusten en wellicht is het mogelijk minder te tillen als ze weten dat je zwanger bent?