Daantjuh en Coon, veeeel plezier bij de echo vandaag! Jolan, ben benieuwd wat de vk gaat zeggen en of je langs mag komen voor een echo. Saby, wat vervelend. Hopelijk blijft het hierbij. Hier over 1,5 uur weer een echo helaas wel alleen. Vriend blijft thuis bij zoontje aangezien de echo inwendig is en de speelplek uitzicht heeft op alles wat de vk dan doet. Dat hoeft hij echt niet te zien. Ben benieuwd of ukje al beweegt op de echo.
Spannend! Succes. Ik zit nu bij de huisarts . Kijken of ik iets kan krijgen zodat ik makkelijk naar de wc kan.
thnx.... Succes Coon en Sparky.. Ik mag vanavond om 19:45 pas... Zoooo zenuwachtig... Vorige zwangerschap heb ik met 10 weken een slechte echo gehad.. Beetje echo vrees nu... Ik hoop dat ik een beetje deze dag door kom Succes Saby. Ik hoop dat je er iets voor krijgt!!
Hier een mooie echo gehad. Ukje was aan het bewegen. Lag er alleen niet heel erg goed voor. Er moest moeite gedaan worden voor een fatsoenlijke foto. Maar ik mag 17 nov terug voor de termijnecho. Dat was deze dus nog niet. Helemaal blij.
Hier echo ook goed hartje klopt was volop aan het bewegen.en ze moest ook erg moeite doen om het beetje goed in beeld te krijgen.voor nu kwam er uit dat ik drie dagen korter zwanger ben.maandag mag ik terug voor termijn echo. Voor Afspraken lijst 10-11 termijn echo vk 17-11 controle vk
♥♥♥ 1 t/m 15 juni 2015 mama's ♥♥♥ ....uitgerekende datum.... 1 juni ♥ Aliesje - 2e kindje - j/m/? ♥ Saby - 1e kindje - j/m/? ♥ Wendy9 - 1e kindje - j/m/? 2 juni ♥ Coon - 2e kindje - j/m/? ♥ Mama3 - 4e kindje - j/m/? Ennas - 2e kindje - j/m/? ♥♥ Daantjuh85 - 1e kindje - j/m/? 3 juni ♥ Woman1988 - 1e kindje - j/m/? ♥ Willie85 - 1e kindje - j/m/? 4 juni ♥ Liyah - 3e kindje - j/m/? 5 juni ♥ Pukske - 1e kindje - j/m/? 6 juni ♥ Avocadotje - 2e kindje - j/m/? Eenwens - 2e kindje - j/m/? 7 juni ♥ Babylove85 - 1e kindje - j/m/? ♥ Ukkieuk - 4e kindje - j/m/? ♥ Sparky - 3e kindje - j/m/? Itsmemarrie - 2e kindje - j/m/? ♥ SarinaS - 1e kindje - j/m/? ♥ Born to be mam - ?e kindje - j/m/? 8 juni ♥ B0otjuh - ?e kindje - j/m/? 9 juni ♥ Nancy222 - 2e kindje - j/m/? ♥ Eef84 - 2e kindje - geheim ♥ Dymphna - 1e kindje - j/m/? 10 juni Annekeruiter85 - 2e kindje - j/m/? ♥ Ligero - 2e kindje - j/m/? ♥ Giegel1989 - 2e kindje - Geheim 11 juni Jolan0 - 2e kindje - j/m/? 12 juni Noa1 - 3e kindje - j/m/? xBloempje - 2e kindje - j/m/? 13 juni Mamalove2014 - 2e kindje - j/m/? 14 juni Menneh - 1e kindje - j/m/? Bren87 - 1e kindje - j/m/? MamavanIsabel - 2e kindje - j/m/? xMiekjuhx - 2e kindje - j/m/? ♥ Liefschaapje - 2e kindje - j/m/? Williewortel - 5e kindje (waarvan 1 engelenmeisje) - j/m/? 15 juni Emmie83 - 2e kindje - j/m/? Sterretjes: Derdebaby MWW Lolababy Dubbeltje ButterflyNova Happy zwanger Nelta Wij steunen moeders voor moeders: Eef84, Woman1988, Eenwens, Born to be mam, xBloempje, Wendy9, Coon, Ligero, Liefschaapje xMiekjuhx , Daantjuh85 Afspraken: 03-11 Daantjuh85 - 3e echo 03-11 Coon - 1e echo vk 04-11 Williewortel - 1e echo vk 04-11 Wendy9 - 2e echo 05-11 Mamavanisabel - 1e echo en intake vk 05-11 Mamalove2014 - 1e echo vk 05-11 Born to be mam - afspraak vk 05-11 Willie85 - intake vk 06-11 Ligero - Termijn echo vk 06-11 Aliesje - Termijnecho vk 10-11 Coon - Termijnecho vk 10-11 xMiekjuhx - 1ste afspraak vk 10-11 itsmemarrie - termijnecho vk 11-11 Mennehh - intake vk en echo 12-11 Eenwens - 1e echo vk 12-11 Liyah - termijnecho vk 12-11 Eef84 - afspraak vk 13-11 Annekeruiter85 - termijnecho vk 13-11 itsmemarrie - bespreken termijnecho 13-11 Pukske - Herhalingsecho 14-11 Ukkieuk - Termijnecho 14-11 Itsmemarry - gyn 14-11 Sparky - 3e echo gyn 17-11 Coon - afspraak vk 17-11 B0otjuh - Termijnecho 17-11 Sparky - Termijn echo 4e echo vk 18-11 Mama3 - Termijnecho 18-11 Saby - 3e echo 18-11 Liefschaapje - Termijnecho vk 18-11 Annekeruiter85 - intake vk 19-11 Aliesje - nekplooimeting 21-11 Daantjuh85 - Termijn (4e) echo Gyn 22-11 SarinaS - 2e echo gyn 24-11 Dymphna - gyn 24-11 Mama3 - controle vk 25-11 Bren87 - Termijnecho vk 25-11 Emmie83 - Termijnecho 25-11 Ligero -Intake vk 25-11 Babylove 85 - 2de echo Gyn 28-11 Emmie83 - controle vk 04-12 Wendy9 - controle vk Wil je ook op de lijst of wil je een afspraak doorgeven, vermeld dan even de gegevens in kleur in je berichten. Dan wordt het aangepast.
@ jolan, sterkte. Bruin is wel oud bloed. Misschien een addertje gesprongen. Hopelijk kan de vk je even geruststellen. @ Daantjuh afnemende kwaaltjes zeggen niets. Je hebt in principe je hcg piek gehad dus het kan maar zo dat het ergste is geweest. Je lichaam raakt er dan aan gewend zeg maar. @mama3 snap de zorgen van je dochter wel wat betreft 2 baby's. Goed van haar dat ze het daar ook gaat bespreken. @sparky gefeliciteerd met je mooie echo! Nu al lekker bewegelijk. Leuk zeg! @ Coon succes vandaag met je echo! Wat betreft kwaaltjes, is het hier nu echt bal. Zo beroerd en veel overgeven de hele dag door. En heel erg moe. Ook snachts slecht slapen en zeker een paar keer er uit om te plassen. Die duizeligheid blijft ook aanwezig. Ik weet dat je het ergens voor doet. Maar is geen lolletje. Hopelijk gaat dat snel over kan ik gewoon weer als Willie functioneren. Morgen intake en echo. We zullen zien.
wat een mooie echo's coon en sparky! gefeliciteerd! genietse! Hier moet ik het even aankijken. Ik kan eventueel vanavond nog eens bellen. Mijn nieuwe echo staat de 11de gepland. Ik vind het zo spannend allemaal. gelukkig is het nu nog maar heel weinig. Maar het is de angst van de ma van 2 jaar geleden wat in mijn hoofd blijft zitten. Meiden die nog een echo krijgen vandaag, heel veel succes en ik hoop op nog veel meer mooi nieuws van jullie!
@ Sparky, nee morgen gaan we het even vragen of ik medicatie kan krijgen tegen de misselijkheid. Hopelijk krijg ik er wat voor. @ Jolan, helemaal begrijpelijk dat je na je ma zorgen hebt nu. Misschien als je toch te veel stress er van hebt, even je vk bellen zodat zij je misschien gerust kan stellen.
sorry meiden , dat ik echt heel weinig schrijf , ben echt zooooo ziek ... ik kom zeker terug als ik me weer wat beter voel !! hopelijk duurt dit niet meer te lang ! ...
weer 2 mooie echo's super! Gefeliciteerd! Williewortel en babylove wat vervelend dat jullie zo beroerd zijn! Ik voelde me zaterdag opeens veel beter. Niet meer misselijk en ook niet meer zo futloos.. Ene kant doodeng, maar heb donderdag nog goede echo gehad dus hoop dat ik gewoon de ergste klachten heb gehad. Ik werd ook wel erg moe van 5 keer op een dag spugen. Dit weekend heerlijk een weekend weg geweest. Lekker veel buiten geweest en oh wat fijn we hadden een jacuzzi in onze tuin! Ook daar heel wat uurtjes doorgebracht! Voor de lijst 13 november termijnecho 20 november controle VK
Mooie echo's weer, fijn! Ik dacht me vanmorgen stoer over mijn griepgevoel heen te zetten, maar helaas... Nu 38.5 en ik moet zo de jongens weer uit school gaan halen. 5km heen, 5km terug. Bah, voel me echt waardeloos ..
Hallo allemaal, Mag ik met jullie meeschrijven? Ik ben 6 juni uitgerekend Heb nog niet veel gelezen en zal ook niet alles meer terug kunnen lezen hier. Ik las al wel dat er meerdere meiden zijn die zoo misselijk zijn. Ik helaas ook! Heb inmiddels emesafene gekregen en hier word het iets beter van. Maar spuug nog zeker wel 5 X per dag hopelijk word het snel minder. Sterkte meiden
Welkom.ik gebruik die ook hoevaak slik je het ik ging e beter voelen als ik het voor het slapen gaan nam en als ik wakker were.nu voor de tweede dag alleen avond en dat gaat weer goed
Hoi allemaal, Zag wat mooie echofoto's voorbij komen, super zeg! Gefeliciteerd weer met de mooie echo's. Nog 3 nachtjes slapen dan mag ik ook weer. Spannend want het besef dat ik weer zwanger ben is er echt nog niet. Voel me ook totaal niet zwanger, amper kwaaltjes dus een echo is wel weer fijn! Vandaag hele dag met mn moeder onverwachts in het ziekenhuis gezeten. Waarschijnlijk een vernauwd bloedvat in haar voet maar ze konden het niet met zekerheid zeggen. Volgende week terugkomen. Vindt het maar eng al die verhalen over vernauwde bloedvaten, bloedpropjes etc...bah! Hopen dat het meevalt.