1 t/m 15 juni 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door derdebaby, 20 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SarinaS

SarinaS Actief lid

6 jul 2014
    317
    197
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    Ben net terug van een weekje vakantie, wat is er weer veel geschreven :D

Alle meiden met de leuke foto's van de echo's dikke proficiat!!

@kwaaltjes: ik ben dan niet de enige die zich zo beroerd voelt, ben sommige dagen ten einde raad. Ben tijdens de vakantie in BE naar mijn huisarts geweest voor medicatie tegen misselijkheid en maagzuur, maar moet zeggen dat het niet veel afdoet, moet evenzeer spugen...

Ondertussen weet de familie en dichte vrienden het nieuws en zijn allemaal super enthousiast! We wilden het liever persoonlijk vertellen ipv skype dus hebben we deze kans maar gegrepen :)

2. Avocadootje

Avocadootje Actief lid

30 sep 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daantjuh echt superbijzonder! Geniet lekker!

Wendy, ook super dat jouw echo goed was! Blijf maar lekker hoor, voor het zelfde geld loop je over tijd, is toch niks van te zeggen;)

Sparky, geslachtbepaling ja, zo gauw als het kan hihi, dan kan ik losgaan met namen bedenken en kleertjes kopen:D Zal idd rond die termijn zijn denk ik.

Mama3, sterkte, hoop voor je dat dat snel minder wordt, met een paar weekjes zal dat wel toch? Hoe was dat met je vorige zwangerschappen?

SarinaS, wat vervelend van je misselijkheid. Hoop voor jou ook dat het over paar weekjes beter is! Wel fijn dat het nieuws zo leuk ontvangen werd! Hoe is het om weer terug te zijn?

Hier voel ik me nu idd ook ietsje minder misselijk (was al niet heel erg zoals bij sommigen hier) en moe. Moet mezelf wel echt in acht nemen nog. Maar mijn bekken is echt killing, echt al vanaf het prille begin last van gekregen en is nu al zo erg als vorige zwangerschap op het laatst! Ik weet echt niet wat ik moet, ben er echt beetje depri van, het belemmert me in alles. Hoe moet dat straks?:(

3. Sparky

Sparky Niet meer actief

Sarina, sterkte met de misselijkheid en fijn dat iedereen zo leuk reageerde!

Avocadootje, herkenbaar, bij zoon had ik het ook direct vanaf het begin heeeeel erg. Moest ook gelijk de bekkenband om. Omdat het daarna chronisch is geworden moest ik hem daarna ook om ter preventie, maar niet gedaan. Hier was het wondermiddel dat het minder is geworden een nieuw bed/matras. En nu heb ik gek genoeg geen extreme last ervan. Hoe dat precies komt weet ik dus niet. Misschien omdat ik de kids niet meer zoveel hoef te tillen? Ik weet het niet. Wel heb ik een abonnement op de sportschool zodat ik de spieren om mijn bekken beter kan trainen, maar moet zeggen dat ik daar nog geen energie voor gehad hebt.

4. Williewortel

Williewortel Actief lid

Hier net terug van de vk en de echo. Inwendige echo gehad omdat mijn baarmoeder wel heel erg ver naar achter gekanteld ligt. Kindje lag heerlijk onderin te schommelen. Prachtig!

Alleen nu komt het, er zaten overduidelijk 2 dooierzakjes. De ene heel ietsje kleiner dan de ander. Maar omdat 1: mijn baarmoeder zover naar achter gekanteld ligt en twee kindje en baarmoeder al niet zo goed in beeld gebracht konden worden, durfde ze niet te zeggen of het er maar echt 1 is. Nu volgens de echo 8 weken en 4 dagen ver. En op 24 November weer terug voor termijn echo en dubbel check ze had dit echter in haar carrière nog niet eerder gezien. Pffff spannend weer.

5. SarinaS

SarinaS Actief lid

6 jul 2014
    317
    197
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Williewortel, dat is wel heel spannend e :) Gelukkig weet je dat het met eentje toch al goed is, wie weet straks nog een mooie verrassing erbij!

Oef Avocadootje dat van die bekkenpijn is niet leuk, wat zeggen de dokters eigenlijk wat je er aan kan doen? Enkel rusten of?

Wij zijn weer terug in de zandbak sinds gisteren en hebben wel besloten om te bevallen in belgie dichtbij de familie... als we een gewone zwangerschap hebben zonder complicaties gaan we rond de 35 weken naar huis vliegen (met doktersattest) samen met onze 2 poezen en blijven dan ongeveer 2 maandjes thuis...

6. Sparky

Sparky Niet meer actief

Spannend Williewortel! Kan je wel zo lang wachten? Ik zou echt te ongeduldig zijn in dat geval hoor hihi.

Sarina, wel fijn om te bevallen dichtbij je familie.

7. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    wow spannend WIllie!

Straks nummer 5 en 6 !!:$:$

Kan je niet in de tussentijd een pret echo laten maken?

Ik zou echt niet zolang kunnen wachten hihi

8. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie echo's weer.
    Williewortel wat een spanning, misschien wel 2!

Naar dat misselijk, gelukkig niet dagelijks knuffelen met de wcpot maar toch vaker dan me lief is. Als ik t zo lees mag ik niet klagen.

Nog een klein weekje en dan heb ik ook eindelijk mijn eerste echo!
    Wil nu wel eens zien wie me zo beroerd laat voelen haha

Net de oudste ziek uit t kdv gehaald dus hoop dat ik een beetje kan slapen vannacht en niet teveel met hem in de weer hoef te zijn

9. Eef84

Eef84 Lid

4 okt 2014
    37
    0
    0
    Wauw williewortel! Spannend! Hoe leuk zou het zijn 2!!

Sparky, ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap ook veel problemen gehad met naar de wc gaan. Ik kreeg toen macrogol en electrolyten poeder voorgeschreven.. Werkte bij mij uiteindelijk erg goed! Ook deze zwangerschap al gebruik van gemaakt als ik weer een aantal dagen verstopt zit..

Verder hier elke dag ontzettend beroerd van misselijkheid en moe.. Vandaar reageer ik niet vaak.. Maar lees wel mee hoor!

10. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Jeetje Williewortel, dat is spannend! Ben heel benieuwd :).

Sorry dat ik niet uitgebreid reageer op dingen, mijn hoofd zit erg vol.

11. Williewortel

Williewortel Actief lid

Ja ik vind het ook echt enorm spannend! Pffff de vk zei nu nog nergens van uit te gaan maar twee dooierzakjes wijst er altijd op dat het er twee zijn of twee geweest zijn. Dat zou dan ook die bloeding verklaren. Ze zei dat ze met deze termijn echt verstopt kunnen liggen. Maar ik ga echt wachten tot 24 november. Dan kunnen ze er echt niet om heen en weten we het heel zeker!

Sorry dat ik niet uitgebreid reageer maar vanwege de echo en vanwege de misselijkheid de puf er niet voor nu. Later meer ;)

12. Dymphna

Dymphna Actief lid

9 okt 2014
    141
    0
    0
    O hoehoe, ik ben er nog hoor, lees rustig mee.
    Ik heb een beetje een dipje, had een hele mooie echo donderdag.... Maar dan lees ik weer berichten over MA MK en dat blijft dan zo hangen he...

Wat een mooie echo's heb ik weer voorbij zien komen, geweldig.
    Vandaag 9 weken, kan niet wachten tot volgende week vrijdag. Dan durf ik voorzichtig blij te zijn.

13. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Super mooi 2 van die kleintjes op 1 zo'n echo!
    Hier lijkt de misselijkheid en vermoeidheid ook af te nemen. Ik voelde me echt zo futloos en dat was zaterdag opeens weg.
    Ik was juist een moeilijke wc ganger en dat gaat nu juist makkelijker...

14. born to be mam

born to be mam Actief lid

22 okt 2012
    214
    203
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Sparky hier gelukkig geen last van verstopping, soms wel moeite met plassen maar dat komt vast omdat ik weinig drinken binnen krijg.

Advocaatje ook last van bekkenpijn en na m'n werk straalt het door naar m'n been. Heel irritant dit en vooral erg pijnlijk. Morgen naar de vk dus eens vragen wat ik hier tegen kan doen. Zo'n bekkenriem of hoe t ook heette wat ik hier las is mssn een idee.

Verder nog steeds misselijk. Gebruik nog steeds emesafene. Wel raar dat ik tabletjes meekreeg voor tegen de misselijkheid. Snap niet dat ze niet gelijk zetpillen geven. Die hou je tenminste beter binnen. Fijn is anders😜

Heel veel zin in de echo van morgen, ben benieuwd of ik het hartje te horen krijg, of t lekker zal bewegen, hoeveel t is gegroeid en of de bloeding weg is.

15. xmiekjuhx

xmiekjuhx Lid

11 sep 2011
    28
    0
    0
    Nou ook maar weer een berichtje van mij. Sorry dat Ik niet zo vaak reageer, maar lees wel mee.

Heb weer een aantal mooie echo's voorbij zien komen! Super!

Williewortel wat spannend zeg! Jeetje wel lang wachten nu.. Knap als je dat vol kan houden :D

Ik moet nog even geduld hebben tot maandag.. Ben wel erg benieuwd naar onze frummel en of alles goed is, en of het er gewoon 1 is.

Ik ben vandaag voor het eerst weer redelijk te pas. Was echt ontzettend misselijk en vanaf zaterdag ook nog eens ontzettend last van mijn rug. Nu blijkt dat dat door het spugen komt, ik verkramp mijn rug spieren dan en daardoor raken ze geïrriteerd. Nu dus proberen om mijn rug te ontspannen als ik moet spugen.. Maja dat is best lastig;)

16. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Hoihoi,

Wat een mooie echofoto's heb ik weer voorbij zien komen, zo gaaf die kleine humpedumpies!

@ Williewortel, spannend zeg! Wel lang wachten inderdaad op de volgende echo!

@ Jolan, hoe gaat het met jou?

@ Kwaaltjes, ik lig nog wel elke avond vroeg op bed maar lijk overdag wat meer energie te hebben. Fijn want dan kom ik weer ergens aan toe!

@ Geslachtsbepaling, laten wij ook doen rond de 16 weken. Is vlak voor mijn verjaardag dus dat is een leuk kadootje!

@ Avocadootje, vervelend zeg van je bekkenpijn!

@ SarinaS, welkom terug van jullie vakantie, beetje kunnen uitrusten en opladen?
    Lijkt me ook wel fijner om dichtbij familie te kunnen zijn rondom je bevalling.

@ Itsmemarrie, beterschap voor je zoontje! Mijn dochter was van de week ook ziek maar een halve nacht bovenop mama slapen heeft wonderen gedaan. Nu nog maar een beetje snotteren.

@ Mamavanrosalie, welkom!

@ Wendy, gefeliciteerd met de mooie echo en lekker hier blijven hoor!

@ Sparky, goed bezig met de lijst!

@ Daantjuh, fijn dat je collega's er goed op reageerden!

17. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daanthje: zo bijzonder! genietse!

Wendy: gefeliciteerd! En die paar daagjes maken toch niks uit?!

Willywortel: spannend!En zoals je schreef kan dat de bloeding inderdaad verklaren. (was bij mij wel zo 2 jaar geleden)

Dymphany: niet onzeker worden hoor! Genietse en zolang er niks wijs op dat het niet goed zou zijn, ook niet aan denken. Hoe moeilijk het ook is ma en mk horen er helaas bij. Des ter bijzonderder is het als alles goed blijft gaan!

Ligero: lief dat je naar me vraagt. Bruine afscheiding is (voor nu)helemaal weg. Vandaag sta ik weer op de functie waarbij ik veel moet tillen. Maar als mijn manager er is en tijd heeft, ga ik het vertellen. Ik ben benieuwd. Want ik wordt nu uitgeleend en zou 1 dec een contract krijgen.
    Gisteren toch de afspraken voor de combinatietest gemaakt. En als de 11de de echo er goed uit ziet ga ik bloed prikken. (ben daar geen held in, dus vond het een extra reden om het even uit te stellen)

Fijne dag allemaal en voor die gene die vandaag een echo krijgen, hoop ik voor nog meer hele mooie plaatjes!

18. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    ♥♥♥ 1 t/m 15 juni 2015 mama's ♥♥♥

....uitgerekende datum....

30 mei
    ♥ Wendy9 - 1e kindje - j/m/?

1 juni
    ♥ Aliesje - 2e kindje - j/m/?
    ♥ Saby - 1e kindje - j/m/?

2 juni
    ♥ Coon - 2e kindje - j/m/?
    ♥ Mama3 - 4e kindje - j/m/?

Ennas - 2e kindje - j/m/?
    ♥♥ Daantjuh85 - 1e kindje - j/m/?

3 juni
    ♥ Woman1988 - 1e kindje - j/m/?
    ♥ Willie85 - 1e kindje - j/m/?

4 juni
    ♥ Liyah - 3e kindje - j/m/?

5 juni
    ♥ Pukske - 1e kindje - j/m/?

6 juni
    ♥ Avocadotje - 2e kindje - j/m/?

Eenwens - 2e kindje - j/m/?

7 juni
    ♥ Babylove85 - 1e kindje - j/m/?
    ♥ Ukkieuk - 4e kindje - j/m/?

♥ Sparky - 3e kindje - j/m/?
    Itsmemarrie - 2e kindje - j/m/?
    ♥ SarinaS - 1e kindje - j/m/?
    ♥ Born to be mam - ?e kindje - j/m/?

8 juni
    ♥ B0otjuh - ?e kindje - j/m/?

9 juni
    ♥ Nancy222 - 2e kindje - j/m/?

♥ Eef84 - 2e kindje - geheim
    ♥ Dymphna - 1e kindje - j/m/?

10 juni
    Annekeruiter85 - 2e kindje - j/m/?

♥ Ligero - 2e kindje - j/m/?
    ♥ Giegel1989 - 2e kindje - Geheim

11 juni
    ♥Jolan0 - 2e kindje - j/m/?

12 juni
    Noa1 - 3e kindje - j/m/?
    xBloempje - 2e kindje - j/m/?

13 juni

14 juni
    Menneh - 1e kindje - j/m/?

Bren87 - 1e kindje - j/m/?
    MamavanIsabel - 2e kindje - j/m/?
    xMiekjuhx - 2e kindje - j/m/?
    ♥ Liefschaapje - 2e kindje - j/m/?
    ♥Williewortel - 5e kindje (waarvan 1 engelenmeisje) - j/m/?

15 juni
    Emmie83 - 2e kindje - j/m/?

Sterretjes:
    Derdebaby
    MWW
    Lolababy
    Dubbeltje
    ButterflyNova
    Happy zwanger
    Nelta

Mamalove2014

Wij steunen moeders voor moeders:
    Eef84, Woman1988, Eenwens, Born to be mam, xBloempje, Wendy9, Coon, Ligero, Liefschaapje xMiekjuhx , Daantjuh85

Afspraken:

05-11 Mamavanisabel - 1e echo en intake vk
    05-11 Born to be mam - afspraak vk
    05-11 Willie85 - intake vk
    06-11 Ligero - Termijn echo vk
    06-11 Aliesje - Termijnecho vk
    10-11 Coon - Termijnecho vk
    10-11 xMiekjuhx - 1ste afspraak vk
    10-11 itsmemarrie - termijnecho vk
    11-11 Mennehh - intake vk en echo
    12-11 Eenwens - 1e echo vk

12-11 Liyah - termijnecho vk
    12-11 Eef84 - afspraak vk
    13-11 Annekeruiter85 - termijnecho vk
    13-11 itsmemarrie - bespreken termijnecho
    13-11 Pukske - Herhalingsecho
    14-11 Ukkieuk - Termijnecho
    14-11 Itsmemarry - gyn
    14-11 Sparky - 3e echo gyn
    17-11 Coon - afspraak vk
    17-11 B0otjuh - Termijnecho
    17-11 Sparky - Termijn echo 4e echo vk

18-11 Mama3 - Termijnecho
    18-11 Saby - 3e echo
    18-11 Liefschaapje - Termijnecho vk
    18-11 Annekeruiter85 - intake vk
    19-11 Aliesje - nekplooimeting
    21-11 Daantjuh85 - Termijn (4e) echo Gyn
    22-11 SarinaS - 2e echo gyn
    24-11 Dymphna - gyn
    24-11 Mama3 - controle vk
    24-11 Williewortel - Termijnecho
    25-11 Bren87 - Termijnecho vk
    25-11 Emmie83 - Termijnecho
    25-11 Ligero -Intake vk
    25-11 Babylove 85 - 2de echo Gyn
    28-11 Emmie83 - controle vk
    04-12 Wendy9 - controle vk

Wil je ook op de lijst of wil je een afspraak doorgeven, vermeld dan even de gegevens in kleur in je berichten. Dan wordt het aangepast.

19. Mamavanisabel

Mamavanisabel Actief lid

1 jul 2014
    112
    0
    0
    Vanmorgen een half uur nadat ik naar de wc ben geweest moest ik weer plassen (ja leuk he zwanger zijn) en vond ik ineens best veel rood bruinige afscheiding in mijn inlegkruisje... Schrok me rot! Gelukkig had ik voor een half uur later mijn intake bij de vk staan. Maar ik was super onzeker toen ik daar heen ging. Ik vertelde dat en ze begon meteen met de echo.
    Maaaar gelukkig een kloppend hartje gezien:)
    Was echt zo opgelucht, moest ook janken van blijdschap!
    Ze zei dat ik 7 weken was, maar volgens mijn eigen berekening kon dat niet. Na een tweede meting kwam ik op 7 weken en 6 dagen. Dus nu ben ik rond 18 juni uitgerekend... (Mag ik hier evengoed nog blijven?) kan natuurlijk nog veranderen met de termijnecho!

20. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Hahaha tuurlijk MamavanIsabel. fijn dat de echo goed was. Kan me voorstellen dat je super erg schrok.

Raar dat die metingen zo kunnen verschillen. Bij mij is het de ene x een paar dagen erbij en de andere keer weer een paar dagen minder. Het zal allemaal wel ;) Ik heb gewoon 2 spartelende babies en zullen ergens rond eind mei geboren worden :)

Born to be mom & Willie85 Succes met de echo straks!

Jolan Succes met vertellen! Bij mij luchtte het ook wel op. Ik til ook vaak dozen op mn werk en ben blij dat ik geen smoesjes meer hoef te verzinnen.

Kwaaltjes worden bij mij ook minder. Ben alleen nog erg moe savonds en ben misselijk op een lege maag. Verder eigenlijk niks.
    Wel heb ik last na het zitten van m'n schaambeen. Ik heb maar voor as vrijdag een afspraak gemaakt met m'n chiropractor.
    Mijn moeder heeft vroeger tijdens haar zwangerschap een volledige symfysiolyse gehad. (schaambeenbreuk)
    En heeft maandenlang in een rolstoel gezeten.
    Ze heeft me bang gemaakt, vandaar de afspraak ;)

Deel Deze Pagina