Mooie echo's voorbij zien komen.en een messchien tweeling spannend hoor. Hier een gister ff erg druk gehad dus er blijft weinig hangen sorry dames
Joehoeee, ook ik mag mij hier melden!! Ik ben zwanger van mijn 2e kindje en ben op 8 juni uitgerekend. Het was niet gepland, dus het kwam als een totale verrassing, maar het is hartstikke welkom natuurlijk!! 20 november weer een termijnecho, kijk er weer naar uit. @misselijkheid.. Ik las dat veel dames hier ook last van hadden/hebben.. Hou op schei uit, werd er helemaal gek van, ik heb ook een aantal keren de WC geknuffeld. grr ben blij dat de misselijkheid stukken minder is nu.
Laatste dagen wat onzeker en geen idee waarom. Omdat ik het misschien zo graag wil. Weinig symptomen hoeft helemaal niks te betekenen maar toch 😊 nog twee weekjes afwachten
fijn weer wat goede echo's!! En misschien weer een tweeling spannend hoor.. nog wel even geduld hebben. Hier nog een weekje tot de echo.. heb er echt zin in..
Welkom yaraa Das leuk werd net gebeld door de vk.zijn een aantal leerlingen die aan het oefenen zijn voor echo's of ze op mij mogen oefenen ik ja das goed kan je zaterdag ja dan kan ik dus ik mag komen en me echo van maandag gaat dan gewoon door
Even snel tussendoor een vraagje: heb morgen termijnecho, ben ongeveer 9 weken. Zou het een inwendige echo zijn of niet?
Zal toch niet meer ligero met 9 weken zouden ze uitwendig toch moeten kunnen kijken mijn eerste echo met.6 weken was ook uitwendig
Vandaag geen echo gehad maar wel een kloppend hartje gehoord bij de vk! Volgende week alsnog een echo, op de vorige echo was de kleine 0,1mm(!) te klein om het termijn vast te stellen. Aldus de vk. Voor de lijst 11-11 om 11.15 termijnecho. Sorry kleur lukt niet op mn mobiel. Ik ga trouwens centering pregnancy doen(zeg je dat zo?) hebben jullie hier ervaring mee? Vk is er erg enthousiast over. @ligero Vorige week met mijn echo was ik ook 9 weken, ze kon het uitwendig wel vinden maar het precies opmeten lukte niet. Vervolgens alsnog inwendig, viel me gelukkig alles mee. Succes!
Ik bleek maandag 9,3 wkn te zijn volgens de echo en die was uitwendig.maar omdat ik nog geen 10 wkn was moet ik maandag terug voor termijn echo
Weer wat mooie echo's en mogelijk een tweeling. Spannend. @Coon, dat is wel een leuke verassing dat je een extra echo krijgt @geslachtsbepaling, daar heb ik nog niet over nagedacht, laat staan met manlief er over gehad. Aan de ene kant denk ik leuk, maar aan de andere kant denk ik, dat komt wel bij de 20 weken echo. Pffff, wat ben ik moe zeg! Misselijkheid leek sinds vorige week vrijdag een stuk minder, maar vandaag is het weer bagger. Net even 1,5 km gefietst en voelde me beroerd daarna. Daar baal ik wel flink van. Dit weekend gaan we naar Center Parcs met mijn schoonouders en schoonzus en we gaan zijn de plannen om lekker te gaan fietsen. Maar ik ben bang dat ze zonder mij moeten gaan fietsen. Ach, gelukkig een super mooi zwemparadijs waar ik heen kan Mijn directe collega's weten het nu ook. En ze vinden het allemaal super. Gelukkig maar.
♥♥♥ 1 t/m 15 juni 2015 mama's ♥♥♥ ....uitgerekende datum.... 30 mei ♥ Wendy9 - 1e kindje - j/m/? 1 juni ♥ Aliesje - 2e kindje - j/m/? ♥ Saby - 1e kindje - j/m/? 2 juni ♥ Coon - 2e kindje - j/m/? ♥ Mama3 - 4e kindje - j/m/? Ennas - 2e kindje - j/m/? ♥♥ Daantjuh85 - 1e kindje - j/m/? 3 juni ♥ Woman1988 - 1e kindje - j/m/? ♥ Willie85 - 1e kindje - j/m/? 4 juni ♥ Liyah - 3e kindje - j/m/? 5 juni ♥ Pukske - 1e kindje - j/m/? 6 juni ♥ Avocadotje - 2e kindje - j/m/? Eenwens - 2e kindje - j/m/? 7 juni ♥ Babylove85 - 1e kindje - j/m/? ♥ Ukkieuk - 4e kindje - j/m/? ♥ Sparky - 3e kindje - j/m/? Itsmemarrie - 2e kindje - j/m/? Yaraa - 2e kindje - j/m? ♥ SarinaS - 1e kindje - j/m/? 8 juni ♥ B0otjuh - ?e kindje - j/m/? ♥ Born to be mam - 1e kindje - j/m/? 9 juni ♥ Nancy222 - 2e kindje - j/m/? ♥ Eef84 - 2e kindje - geheim ♥ Dymphna - 1e kindje - j/m/? 10 juni Annekeruiter85 - 2e kindje - j/m/? ♥ Ligero - 2e kindje - j/m/? ♥ Giegel1989 - 2e kindje - Geheim 11 juni ♥Jolan0 - 2e kindje - j/m/? 12 juni Noa1 - 3e kindje - j/m/? xBloempje - 2e kindje - j/m/? 13 juni 14 juni Menneh - 1e kindje - j/m/? Bren87 - 1e kindje - j/m/? ♥MamavanIsabel - 2e kindje - j/m/? xMiekjuhx - 2e kindje - j/m/? ♥ Liefschaapje - 2e kindje - j/m/? ♥Williewortel - 5e kindje (waarvan 1 engelenmeisje) - j/m/? 15 juni Emmie83 - 2e kindje - j/m/? Sterretjes: Derdebaby MWW Lolababy Dubbeltje ButterflyNova Happy zwanger Nelta Mamalove2014 Wij steunen moeders voor moeders: Eef84, Woman1988, Eenwens, Born to be mam, xBloempje, Wendy9, Coon, Ligero, Liefschaapje xMiekjuhx , Daantjuh85 Afspraken: 05-11 Mamavanisabel - 1e echo en intake vk 05-11 Born to be mam - afspraak vk 05-11 Willie85 - intake vk 06-11 Ligero - Termijn echo vk 06-11 Aliesje - Termijnecho vk 08-11 Coon - Pretecho vk studenten 10-11 Coon - Termijnecho vk 10-11 xMiekjuhx - 1ste afspraak vk 10-11 itsmemarrie - termijnecho vk 11-11 Willie85 - Termijnecho vk 11-11 Mennehh - intake vk en echo 12-11 Eenwens - 1e echo vk 12-11 Liyah - termijnecho vk 12-11 Eef84 - afspraak vk 13-11 Annekeruiter85 - termijnecho vk 13-11 itsmemarrie - bespreken termijnecho 13-11 Woman1988 - Termijnecho 13-11 Pukske - Herhalingsecho 14-11 Ukkieuk - Termijnecho 14-11 Itsmemarry - gyn 14-11 Sparky - 3e echo gyn 17-11 Coon - afspraak vk 17-11 B0otjuh - Termijnecho 17-11 Sparky - Termijn echo 4e echo vk 18-11 Mama3 - Termijnecho 18-11 Saby - 3e echo 18-11 Liefschaapje - Termijnecho vk 18-11 Annekeruiter85 - intake vk 19-11 Aliesje - nekplooimeting 20-11 Yaraa - Termijnecho vk 20-11 Woman1988 - Controle vk 21-11 Daantjuh85 - Termijn (4e) echo Gyn 22-11 SarinaS - 2e echo gyn 24-11 Dymphna - gyn 24-11 Mama3 - controle vk 24-11 Williewortel - Termijnecho 25-11 Bren87 - Termijnecho vk 25-11 Emmie83 - Termijnecho 25-11 Ligero -Intake vk 25-11 Babylove 85 - 2de echo Gyn 28-11 Emmie83 - controle vk 04-12 Wendy9 - controle vk 20-01 Born to be mom - 20 weken echo Wil je ook op de lijst of wil je een afspraak doorgeven, vermeld dan even de gegevens in kleur in je berichten. Dan wordt het aangepast.
Bij mij was 9 weken ook uitwendige echo en op het scherm was het kleintje echt goed te zien! De foto die ik meegekregen heb is helaas stuk minder duidelijk! Gelukkig mag ik over iets dan een week weer 13 november termijnecho 20 november controle VK
Ik kreeg een inwendige echo. Alles lijkt weer in orde te zijn. Hoe bijzonder om te zien. Kan nog steeds niet geloven dat dit echt in mij groeit. Vanavond mijn moeder maar eens verrassen. Die denkt nog steeds dat we een miskraam hebben gehad. Owja ik mag van 7 juni naar 8 junigezet worden en het is ons 1e kindje De volgende echo is bij 20 weken op 20 januari
Saby: Heb ik ook last van hoor. Veel mensen zeggen heerlijk hoor, das genieten als je geen kwaaltjes hebt. Maar om nou te zeggen dat het genieten is, ik word er alleen maar heel erg onzeker van. Volgende week vrijdag pas weer een echo en jij?
Welkom yaraa Willie wat is dat centering pregnancy? Nooit van gehoord Hier versprak een collega zich vandaag in een vergadering... Nus nu zijn er wat meer op mn werk die t weten haha. Komt omdat ik de fabriek niet in mag (wat een beetje overdreven is maar geen zin in ruzie met de doos van hr) dus ja dan gaat er al gauw wat dagen als iemand zegt dat ik niet mee mag met observatie rondjes Verder vandaag voor het eerst niet misselijk, hoera!
Ik mag dinsdag de 18de. Mijn moeder had van ons, een tweeling en van mijn broer ook geen klachten dus dat stelt mij wel een beetje gerust. Binnenkort na onze 11 weken echo een verjaardag en daar mocht alles goed zijn gaan er het bekent maken en ook aan onze vrienden die nu 12 weken zijn! Super leuk