Welkom Samster! MamamIII Gelukkig wat een goed nieuws!! Emo... Verschrikkelijk hahahaa.... Ik moest vanochtend huilen in de supermarkt. Ik zag de manager na een hele lange tijd revalideren weer aan het werk. (hij liep met een loopstok). De lieve man is vorig jaar bij een overval neergeschoten en ik vond dat zooo erg. Ook bedankte iemand mij ,omdat ik iemand voorliet gaan op het zebrapad. Hahahah tranen met tuiten..
♥♥♥ 1 t/m 15 juni 2015 mama's ♥♥♥ ....uitgerekende datum.... 30 mei ♥ Wendy9 - 1e kindje - j/m/? 1 juni ♥ Saby - 1e kindje - j/m/? ♥ Samster -1e kindje - j/m/? 2 juni ♥ Aliesje - 2e kindje - j/m/? ♥ Coon - 2e kindje - j/m/? ♥ Mama3 - 4e kindje - j/m/? Ennas - 2e kindje - j/m/? ♥♥ Daantjuh85 - 1e kindje - j/m/? 3 juni ♥ Woman1988 - 1e kindje - Verrassing ♥ Willie85 - 1e kindje - j/m/? 4 juni ♥ Liyah - 3e kindje - j/m/? 5 juni ♥ Pukske - 1e kindje - Verrassing 6 juni ♥ Avocadotje - 2e kindje - j/m/? Eenwens - 2e kindje - j/m/? 7 juni ♥ Babylove85 - 1e kindje - j/m/? ♥ Ukkieuk - 4e kindje - j/m/? ♥ Sparky - 3e kindje - j/m/? Itsmemarrie - 2e kindje - j/m/? Yaraa - 2e kindje - j/m? ♥ SarinaS - 1e kindje - j/m/? 8 juni ♥ B0otjuh - ?e kindje - j/m/? ♥ Born to be mam - 1e kindje - j/m/? 9 juni ♥ Nancy222 - 2e kindje - j/m/? ♥ Eef84 - 2e kindje - geheim ♥ Dymphna - 1e kindje - j/m/? 10 juni ♥ Ligero - 2e kindje - j/m/? ♥ Giegel1989 - 2e kindje - Verrassing 11 juni ♥Jolan0 - 2e kindje - j/m/? 12 juni Noa1 - 3e kindje - j/m/? xBloempje - 2e kindje - j/m/? 13 juni 14 juni Menneh - 1e kindje - j/m/? Bren87 - 1e kindje - j/m/? ♥MamavanIsabel - 2e kindje - j/m/? xMiekjuhx - 2e kindje - j/m/? ♥ Liefschaapje - 2e kindje - j/m/? ♥Williewortel - 5e kindje (waarvan 1 engelenmeisje) - j/m/? 15 juni Emmie83 - 2e kindje - j/m/? Sterretjes: Derdebaby MWW Lolababy Dubbeltje ButterflyNova Happy zwanger Nelta Mamalove2014 Annekeruiter85 Wij steunen moeders voor moeders: Eef84, Woman1988, Eenwens, Born to be mam, xBloempje, Wendy9, Coon, Ligero, Liefschaapje xMiekjuhx , Daantjuh85 Afspraken: 08-11 Coon - Pretecho vk studenten 10-11 Coon - Termijnecho vk 10-11 xMiekjuhx - 1ste afspraak vk 10-11 itsmemarrie - termijnecho vk 11-11 Willie85 - Termijnecho vk 11-11 Mennehh - intake vk en echo 12-11 Eenwens - 1e echo vk 12-11 Liyah - termijnecho vk 12-11 Eef84 - afspraak vk 13-11 itsmemarrie - bespreken termijnecho 13-11 Woman1988 - Termijnecho 13-11 Pukske - Herhalingsecho 14-11 Ukkieuk - Termijnecho 14-11 Itsmemarry - gyn 14-11 Sparky - 3e echo gyn 17-11 Coon - afspraak vk 17-11 B0otjuh - Termijnecho 17-11 Sparky - Termijn echo 4e echo vk 18-11 Mama3 - Termijnecho 18-11 Saby - 3e echo 18-11 Liefschaapje - Termijnecho vk 18-11 Samster - Termijnecho 19-11 Aliesje - nekplooimeting 20-11 Yaraa - Termijnecho vk 20-11 Woman1988 - Controle vk 21-11 Daantjuh85 - Termijn (4e) echo Gyn 22-11 SarinaS - 2e echo gyn 24-11 Dymphna - gyn 24-11 Mama3 - controle vk 24-11 Williewortel - Termijnecho 25-11 Bren87 - Termijnecho vk 25-11 Emmie83 - Termijnecho 25-11 Ligero -Intake vk 25-11 Babylove 85 - 2de echo Gyn 26-11 Mamavanisabel - termijnecho 28-11 Emmie83 - controle vk 01-12 Eenwens - Controle VK 04-12 Wendy9 - controle vk 05-12 Samster - geslachtsbepaling 05-12 Aliesje - controle vk 20-01 Born to be mom - 20 weken echo Wil je ook op de lijst of wil je een afspraak doorgeven, vermeld dan even de gegevens in kleur in je berichten. Dan wordt het aangepast.
Hier gewicht -3 door de misselijkheid kan ik nog niet echt lekker eten. Haha emotioneel komt hier ook bekend voor. Om de stomste dingen. 3 weken geleden rapunzel gekeken, tranen over m'n wangen. Normaal heb ik dat helemaal niet. Vandaag m'n eerste cadeautjes gekregen. Een kaartje en een stapeltje met slabbetjes en sokjes van Nijntje. Zelf gelukkig nog geen koopdrang gehad. Vanavond aan mijn oma vertellen dat ze een achterkleinkind krijgt. Heel bijzonder want dit word voor haar de eerste. Ben heel benieuwd hoe ze gaat reageren.
@ Borntobemam...een neef van ons heeft het 2 jaar geleden ook via een kerstkaartje aan iedereen vertelt dat ze zwanger waren. Zij hebben wat roze en blauwe muisjes in de envelop gedaan. Gaf wel een rotzooi haha. Maar als je handig bent kun je misschien wel iets knutselen met een venstertje met muisjes erachter. Of een kerstboom knippen/tekenen en muisjes erop lijmen als kerstballetjes ofzo? Verzin ook maar wat. @ Gewicht, mijn weegschaal is kapot maar vind ik niet heeeeeel erg @ Aliesje, fijn weer een kloppend hartje! @ Itsmemarrie, jahoor ik zie al een buikje! @ MamaIII, wat een lieve VK dat je dan voor een echo mag komen! Gelukkig doet de kleine het nog goed. Mooie echo. @ Pukske, een verrassing lijkt me ook erg bijzonder! Maar heb nog zoveel meisjesdingen van dochter liggen dat ik wel wil weten of ik dat weg kan doen of niet. Vindt het wel zo praktisch, ook omdat ik veel unisex dingen niet leuk vind... @ Echo-apparaat, onze vk heeft er wel eentje staan maar die wordt echt niet gebruikt als het niet nodig is. Alleen voor de termijnecho. De 20-wekenecho moet weer ergens anders gedaan worden. @ Coon, leuk dat je zaterdag extra mag komen! Mijn vriendin had vorig jaar ook dat geluk. @ Women1988, ook al een verrassing! Wel bijzonder hoor. @ Samster, welkom! @ Emo...ja pffff word er niet goed van, ik kan ook overal om janken. EGO Mooie echo gehad vanmiddag! Humpedumpie lag te 'dansen', je zag de stompjes van de armpjes en beentjes en hij lag te zwaaien. VK nam uitgebreid de tijd om te kijken en foto's te maken. Heel fijn om even uitgebreid te gluren. Heeft ook eventjes naar de hersentjes gekeken en dat zag er goed uit. Ik ben nu 9w5d zwanger. Voor op de lijst: 6 juni uitgerekend (ipv 10 juni)
wat een mooie echo's! gefeliciteerd! Het gaat steeds meer op een echt kindje lijken, zo leuk! genietse!
De echo's van mijn dochter waren later, met 11 en 14 weken, dus toen zag je echt heel duidelijk al een mensje, hoop met de nekplooimeting nog een mooie duidelijke echo te krijgen. Deze is van vanochtend : Hij/zij lag lekker te wiebelen, navelstreng goed te zien. Hartje wat mooi klopte. Weer leuk om te zien
Dat is inderdaad een leuk idee ligero. Heb er ook al aan zitten denken om een foto van 2 grote kerstsokken en 1 kleine kerstsok bij de schouw te maken. Of een foto van onze handen met daarop kerstslofjes ofzo. Nog meer ideeën zijn welkom want we zijn er nog niet uit. Het liefst toch niet met al te veel knutselen omdat t voor best veel kaarten is en ik niet echt heel veel energie heb 😜
Super zeg al die mooie echo's genieten he meiden !! Hier net even heerlijk zitten shoppen en een nieuwe jas (andere staat op knappen)en een positie broek besteld helemaal blij mee
Wat leuk weer die goede echo's! Vandaag hoeft niemand toch? Ik heb vandaag een afspraak gehad bij de Chiropractor. Mn bekken stond indd scheef. Is nu echt gezet en moet over 2 weken terug komen. Moet zeggen dat ik al wat verlichting voel bij het schaambot. Ik zit ook te denken aan een aankondiging rond sinterklaas op facebook. Iets met 2 schoentjes zetten.. Alleen.. wat voor tekst schrijf je erbij? Ik vind het allemaal best wel corny hahaha.. Ik ga wel weer ff rondneuzen op pinterest. @ Born to be mam hoe reageerde je oma? Die van mij waren zoo ontzettend bij. Helemaal trots dat ze een tweeling krijgen als achterkleinkinderen. geslachtsbepaling Wij willen het wel weten, al is het alleen maar om de namen te bedenken. Weet nog geen enkele naam en zou er anders 4 moeten bedenken hihi. Ik vind het verder ook wel praktisch.
Wij zetten volgende week na de intocht gewoon een extra schoentje bij de achterdeur naast die van ons en onze dochter (ja wij doen zelf ook mee haha) en dat zet ik als foto op fb zonder tekst, even zien wie het doorheeft
hoi dames , waaaaw wat zie ik hier alweer mooie echo's voorbij komen !! wondermooi !!! aankondiging : hier ook al heel erg aan het nadenken over een leuke originele aankondiging voor op facebook wil een leuke foto maar nog geen idee hoe of wat ... geslachtsbepaling : ik heb gisteren een pret echo bureau gemaild voor een geslachtsbepaling dus ben benieuwd wanneer het gaat doorgaan hier (België) doen ze het vanaf 13 weken . verder voel ik me nog steeds erg misselijk, vandaar ook minder actief geweest, maar vandaag toch een iets betere dag ! al ben ik nu net begonnen met de omnibionta pronatal vitaminen, en die blijken bij de meesten nogal zwaar op de maag te vallen ... 5 minuten geleden de eerste pilletjes genomen ,benieuwd of ze erin gaan blijven !
@Babylove85: ik had seabands tegen de misselijkheid. De Sea-Band werkt door middel van acupressuur, waarbij een zachte druk wordt uitgeoefent op het Nei-Kuan punt in beide polsen. het wad niet dat ik opeens niet meer misselijk was, maar haalt wel het scherpe randje eraf...
Pfff dames, net rot geschrokken. Wilde mijn dochter in bad doen. heb zo'n stom bad waar je in moet douchen. Ik moet dus ver reiken om die douche te pakken. Glijdt de badmat onder mijn voeten weg terwijl ik helemaal gestrekt naar voren sta.... Vol met mijn onderbuik op de badrand.. Aaaauuwww!! Gelijk de vk gebeld... Ze zei dat ik me nergens druk om hoef te maken. .. Ja probeer dat maar eens pffff. Begin nu overal pijn te krijgen. Dikke blauwe plek komt tevoorschijn op mijn bovenbeen. die lijkt de eerste klap te hebben opgevangen. Hebben jullie dit weleens gehad? Ik ben zo geschrokken, tranen met tuiten.