Goede avond dames, welkom welkom voor de nieuwe dames, van harte gefeliciteerd! Het word wel al gezellig druk hier. ligero sterkte, misschien dat het toch nog allemaal goed komt! Probeer een beetje moed te houden!
Zo, dat was weer een lange zit in het ziekenhuis. Na de echo een gesprek gehad met een arts, bloed laten prikken, wachten op uitslag en weer een gesprek met de arts. HCG is nu 218. Is erg lastig te zeggen bij welke zwangerschapstermijn dat past. Kan bij 4 weken, kan ook bij 5 weken. In ieder geval klopt de echo wél met het HCG-gehalte. Ze gaan pas écht wat zien op een echo vanaf een HCGwaarde van 2000 ongeveer. Door mijn onregelmatige cyclus zou het best kunnen dat ik nu 4 of 4,5 week ben ipv 5w1d. Dat scheelt natuurlijk enorm op dit termijn. Er zijn nu meerdere scenario's: 1. Ik ben 4 tot 4,5 week zwanger. Wat betekent dat HCG prima is voor het termijn en de echo klopt. 2. Ik ben 5w1d zwanger. Dan is HCG aan de lage kanten en dat versterkt het vermoeden voor een BBZ (dan stijgt HCG langzamer) 3. Ik ga een miskraam krijgen en HCG is alweer aan het dalen. In ieder geval moet ik donderdag terugkomen om bloed te prikken, echo en weer een gesprek met de arts. HCG zou dan ongeveer verdubbeld moeten zijn. Komende week zal ik waarschijnlijk om de dag terug moeten blijven komen. Als het goed gaat en alles netjes blijft verdubbelen zou er volgende week dinsdag of woensdag iets te zien moeten zijn op de echo. Als het niet goed gaat...wordt het waarschijnlijk weer een kijkoperatie en hopelijk kan mijn enige eileider dan gespaard blijven. Als ik buikpijn, schouderpijn en/of bloedverlies krijg, moet ik bellen en direct terugkomen. Nu dus 2 slopende dagen/nachten en hopelijk donderdag positief nieuws! In ieder geval fijn dat ze me zo goed in de gaten houden.
♥♥♥ 1 t/m 15 juni 2015 mama's ♥♥♥ ....uitgerekende datum.... 1 juni Muis30 - 3e kindje - j/m/? Willie85 - 1e kindje - j/m/? Saby - 1e kindje - j/m/? Ligero - 2e kindje - j/m/? Giegel1989 - 2e kindje - Geheim Wendy9 - 1e kindje - j/m/? 2 juni Coon - 2e kindje - j/m/? Mama3 - 4e kindje - j/m/? Ennas - 2e kindje - j/m/? 3 juni woman1988 - 1e kindje - j/m/? 4 juni Daantjuh85 - 1e kindje - j/m/? Liyah - 3e kindje - j/m/? 5 juni Babylove85 - 1e kindje - j/m/? Pukske - 1e kindje - j/m/? 6 juni 7 juni Ukkieuk - 4e kindje - j/m/? Born to be mam - 1e kindje - j/m/? 8 juni 9 juni Nancy222 - 2e kindje - j/m/? Sparky - 3e kindje - j/m/? 10 juni Annekeruiter85 - 2e kindje - j/m/? 11 juni 12 juni Noa1 - 3e kindje - j/m/? 13 juni 14 juni 15 juni Sterretjes: Derdebaby MWW Afspraken: 30-09 Ligero - 1e echo gyn 02-10 Ligere - 2e echo gyn 06-10 Sparky - moeders voor moeders 09-10 Born to be mam - moeders voor moeders en ha 13-10 Coon - intake vk 14-10 Woman1988 - Intake verloskundige 14-10 Mama3 - 1e echo vk 20-10 Daantjuh85 - 1e echo gyn 20-10 Babylove85 - 1e echo 21-10 Nancy222 - 1e echo gyn 21-10 Giegel1989 - 1e echo en intake vk 22-10 Sparky - 1e echo gyn 27-10 Annekeruiter85 - 1e echo vk 29-10 Sparky - intake vk 30-10 woman1988 - termijnecho VK 3-11 Sparky - 2e echo vk 3-11 Coon - 1e echo vk 13-11 Annekeruiter85 - termijnecho vk 18-11 Annekeruiter85 - intake vk
Tnx, daar gaan we zeker voor! Ben best zenuwachtig maar ergens ook nog wel positief gestemd hoor. Heb er een rustig gevoel over, in tegenstelling tot de vorige zwangerschap waarbij ik vlak na de eerste positieve test al tegen manlief zei dat het niet goed zou eindigen (en toen had ik nog helemaal geen bloedverlies of andere klachten)
Ligero wat een spannende dagen voor jullie.ik ga voor je duimen. Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd Kwaaltjes ik merk zodra me maag leeg raak dat ik me niet lekker voel raar gevoel in me hoofd en weeeig gevoel in me buik
Ligero wat spannend maar er is nog wel hoop! Hopelijk heb je de komende dagen wat afleiding... jaaa super blij! Heb ook mn knaltest... vrouw van moeders voor moeders begon net te vertellen van ja deze test duurt wat langer met doorlopen.. ik zo: 'ik zie hem al hoor'. Streep was al zichtbaar voordat hij kon doorlopen naar controlestreep! Mag direct beginnen met plassen
ligero, wat zullen de komende 2 dagen spannend zijn. Wel fijn dat je er een goed gevoel over hebt. Intuitie zegt vaak heel veel! Welkom nieuwe dames! Woman1988, wat een knaller zeg! Prachtig.
Ligero, heel veel kracht toegewenst de komende dagen, spannend. In 2008 heb ik iets soortgelijks meegemaakt bij de zwangerschap van mijn jongste zoontje. Ik kreeg een echo met 5 weken: niks te zien. Een week later kwam ik terug en zag hij een vruchtzakje, leeg. Weer een week later nog een echo en toen was er een frummel te zien met hartactie. De metingen kwamen uit op 6.5, dus maar 2 dagen korter zwanger dan verwacht. Was heel bizar, maar ook een grote opluchting natuurlijk. Ik duim voor jou ook op zo'n goede afloop.
Succes ligero en sterkte voor komende dagen. Die moeders voor moeders test is echt gaaf. Volgende week donderdag komt ze bij mij aan de deur. Ik zie dat er een heleboel al zo vroeg een afspraak hebben gemaakt bij de verloskundige. Daar moet je toch eerst een verwijzing voor hebben van je huisarts? Ik mag pas bij 6 wkn zwangerschap naar m'n huisarts.
Nee hoor verwijzing huisarts was niet nodig en ik vroeg nog bij afspraak maken of ik niet erg vroeg was, maar ze gaf aan dat het normaal was om te bellen zodra je nod gepasseerd is.
Das toevallig, volgende week donderdag heb ik ook een afspraak met moeders voor moeders, zeker leuk die test in zon doosje! Kun je mooi bewaren zo! Ik had ook eerst een afspraak gemaakt bij de huisarts maar de meiden op dit forum vertelde dat ik gewoon een afspraak moet maken bij de vk, dus dat heb ik gedaan, heb 16 oktober de eerste echo! Als ik jou was ook gewoon een afspraak maken bij een vk in de buurd!
Ik kon het niet laten en nog maar een test gedaan vanmorgen. Links is van zaterdag, rechts van vanmorgen. Die van vanmorgen is nog niet helemaal droog op de foto
Ligero, ook ik wil je veel sterkte toe wensen, we gaan gewoon voor optie 1 ik weet ook niet precies wanneer ik mn ei gehad heb, dus weet ook niet precies hoe ver ik ben, denk dat iedereen dat hier wel heeft, totdat je dmv een echo een berekening kan maken, met de beste apparatuur kun je eigenlijk pas iets zien vanaf een week of 5.5 6 hou moed, ook ik maak me veel zorgen, dat komt door een vervelende en heel moeilijke eerste zwangerschap, maar mijn gevoel zegt dat het met ons allemaal wel goed komt. een dikke knuffel vanuit hier, over twee dagen weet je meer!