Aliesje schrikken zeg.. Ik vorige zwangerschap gevallen met 32 weken.. je schrikt je inderdaad kapot.. als je je maandag niet fijn bij voelt gewoon vk weer bellen..
Jeetje aliesje wat zal je geschrokken zijn Aankondigen, ik denk dat ik een foto van de oudste met echo in zn handen maak en dan een tekst als ben ik niet stoer? Vanavond proberen te volleyballen benieuwd of t lukt mogen pas om 21.15 en ben nu al kapot. Morgen ook druk dagje zonder vriendlief die heeft oefendag van de brandweer ik dienst in de speel-o-theek. In de middag maar even slapen dan!
Och Aliesje dat is paard met 11 weken zwangerschap. Op mijn buik terecht gekomen. Gelukkig niets gebeurt. Kindje zit rond deze tijd nog goed beschermd. Maar als jij twijfels hebt dan echo eisen. Sterkte. Hier weet iedereen het al dus geen aankondiging meer. Vandaag toch een echo gehad. 1 prachtig kindje en1 klein vruchtje gestopt met groeien met 6 weken. Nu weten we het gelukkig. Het bewoog al mooi. Heel bijzonder!
Williewortel, wat een mooie echo!!! Wel verdrietig van dat andere kindje... Ik krijg net een sms van de vader dat hij vanavond het een en ander wil komen vertellen en dat ik het waarschijnlijk niet leuk ga vinden. Weer een fijn begin van het weekend .
aliesje, wat schrikken! hopelijk is alles in orde en inderdad bij twijfel opnieuw je vk bellen hoor! williewortel, wat een mooie echo! Inderdaad jammer van het andere vruchtje, maar wel hier van genieten hoor! MamaIII: succes met je gesprek met je vader....
@Babylove85: ik heb de bandjes gewoon bij de apotheek gekocht. Volgens mij kan je ze ook bij de Etos en andere drogisterijen kopen. @ Aliesje: Wat heftig. Snap dat je erg geschrokken bent en de woorden van je vk je niet echt gerust stellen. Zou ik ook hebben, maar ze zegt het niet zomaar. Anders had je vast wel langs moeten komen als het wel kwaad zou kunnen. Hopelijk trekt de pijn snel weer weg en voel je je iets beter!!
Jeetje aliesje wat zul jij vreselijk geschrokken zijn zeg ! Ik hoop dat de pijn snel overgaat. Mamalll succes met je gesprek je blijft wel bezig zo he Hier weet de familie het ook al dus daar hoeven we niets meer aan te kondigen. Misschien nog wat leuks op fb ofzo met de tijd.
Dank je meiden, ergste schrik is weg. Ik hou het goed in de gaten dit weekend. Pijnlijke pols en bovenbeen. Buik trekt wat. Ik word niet makkelijk blauw, ben dus benieuwd hoe het er morgen uit ziet. Williewortel: wat een wonder toch, tuurlijk jammer dat ze niet beiden zijn blijven zitten, maar geweldig dat nr2 heeft besloten te blijven plakken. Eenwens: oei met 32 weken dan heb je ook al een aardige buik. Een collega van mij is met die termijn toen gevallen met de fiets, stuur in dr buik, was toen ook allemaal goed gelukkig. Ze zitten idd goed beschermd. Morgen de familie vertellen.
Sorry, ik vergat jou helemaal... Snap je zorgen meis! Ik ben zelf bij mijn jongste met 14 weken met mijn buik vol op een traptrede geknalt en had een paar dagen flinke pijn aan mijn baarmoeder. Mijn zoontje had echter nergens last van gelukkig . En de afspraak gaat niet door. Hij wil nu ineens morgen. Geen idee of ik daar trek in heb...
mamaIII: oeps, verkeerd gelezen, veel succes met het gesprek met de vader. En als hij het steeds veranderd en jij het morgen niet ziet zitten je eigen plan trekken hoor! heel veel sterkte in elk geval!
Aliesje dat is schikken Williwortel mooie echo jammer van het tweede kindje Mamall succes vanavond. Hier nu twee dagen zonder me meds en het gaat wel voel me niet super maar is te doeb.morgen echo benbenieuwd hoeve die leerling moet gaan klooien hihi. Aankondiging veel weten het al maat dochter krijgt een truitje aan en maak ik een foto van en dan op fb en shirtje krijgt ze dan ook aan naar schooltje (psz)
@daantjuh85 m'n oma vind het echt super leuk. Ze begon ineens heel openlijk te vertellen over haar zwangerschappen. 5 waarvan 1 van een tweeling. M'n vader is de ene helft van de tweeling. Alliesjedat is inderdaad wel schrikken. Laten we inderdaad maar hopen dat die kleine goeie stootkussens heeft en dat gewoon alles in orde is. Alleen de verpakking zit wat met lakschade 😜 gelukkig trekt dat ook wel weer weg. Mooi blauw is niet lelijk. williewortel jammer van het andere vruchtje. gelukkig doet het ene kindje het super. Mooie echo trouwens. Bij jou zie je dat dooiertje ook goed op de echo. Bij mijn echo zit dat ook precies boven t hoofdje van t kindje waarop t net lijkt op een ariooltje van een engeltje. Engeltjes van kindertjes dus haha
Net de echo gehad.ze wilde oefenen nou de kleine zorgde erg voor dat ze moesten oefenen was druk aan het bewegen hadden ze het net bijna goed in beeld om te meten hop draaide het weer enz. Heb drie foto's mee gehad en sokjes als bedankje dat ze mochte oefenen.en wat een verschil al zeg met maandag.op naar maandag naar termijn echo
Ja uit eindelijk gelukt maar daar mag ik me niet aan vast pinnen omdat ze nog aan het leren zijn iemand gaat de foto's beoordelen.maar zij kwam uit op een meeting wat gelijk stond aan mijn berekening en niet drie dagen korter klmaar we gaan het maandag zien wat het wordt kwa termijn
Bijna 4 cm.maar dat klopt alleen als hun het goed hebben gedaan was niet iemand bij me de papieren.ach nu een paar dagen dan weten we het echt dit was leuk om mee te maken twee meiden die aan het klooien waren en extra lang naar de kleine kijken
WOW super die echo.. Hier aan aftellen.. woensdag en mogen al om 9 uur. . Blij dat zo vroeg heb gezet hoef ik niet hele dag te wachten