Zo dames, ik ben weer bij. Heb me een tijdje niet laten zien hier... Sorry, baal een beetje van de hele situatie. Nieuwe dames welkom! Meiden met goeie echo's gefeliciteerd! En jeetje, born to be mam, wat bijzonder! Hier gaat het nog niet veel beter. Ben ondertussen thuis met sonde en al. Geef nog steeds 4 á 5 keer per dag over. Vorige week dinsdag heb ik een controle gehad bij de gynaecoloog en die heeft ook meteen weer een echo gemaakt om te kijken of uk het goed doet. Die groeit braaf volgens schema en we hebben het hartje gehoord. Echt zo bijzonder, dan weet ik weer ff waar ik het voor doe. De 20e hebben wij de termijn echo en we hebben besloten dat we toch wel willen weten wat het wordt😉
Goedemorgen, Balen giegel dat je je nog zo voelt. Verder ego sorry. Ben al dagen ziek. Lees wel mee maar weinig energie om te antwoorden.
Weinig energie... bah.. Zo herkenbaar. Ik kan hele dagen wel slapen en kan weinig hebben van mn zoontje. Hoop dat ik snel mn energie terug krijg!
Giegel, sterkte meis! En low energie is hier vandaag ook weer een feit. Prachtige dag toen ik wakker werd. Om 12u besloot ik relaxt te gaan douchen en toen ik na de douche op zolder mijn bed zag, wist ik niet hoe snel ik erin moest kruipen. Uiteraard zwaar in slaap gevallen en net 20 minuten weer wakker. Baal zo dat dan de dag alweer voorbij is, ik wilde nog zoveel.
Mama3 bij mij was was hij/zij 3,56 cm met 10+3.. om te vergelijken! Vandaag alweer 11+1, eind deze week uit de "officiele" risico zone! Totaal futloos nog! En zo jankerig en depri bah! Ik huil echt nooooit! Nu heb ik bij elk progamma, of iemand nou trouwt of doodgaat de tranen in mn ogen en een brok in mn keel.. Echt de hormonen dus! Nog 3,5 week tot de volgende echo pas, morgen afspraakje maken bij prentental voor de geslachtsbepaling, zo benieuwd! Hebben jullie de kraamzorg al aan gevraagd? Die moest ik al wel gaan regelen zei de vk, ook morgen maar eens achteraan, als ik er tijd voor krijg op t werk. Nu al aan het aftellen tot mn zwangerschapsverlof
Mooi Coon! Ben benieuwd waar de officiele termijnecho op uit gaat komen. Ons ukje was geloof ik iets van 2,86cm met 9+5. Wat groeit het dan hard he nu! Kraamzorg inderdaad regelen voor de 4 maanden zwangerschap. Wij gaan bij dezelfde organisatie als toen met onze dochter. Ik denk dat je gewoon geluk moet hebben met de persoon die je over de vloer krijgt en dat het niet gek veel uitmaakt of die persoon bij organisatie A of organisatie B werkt. De uitgangspunten zullen om en nabij overeen komen. Energie begint hier weer terug te komen. Maar heb het geluk gehad dat ik sowieso weinig kwaaltjes heb tot nog toe. Borsten zitten flink in de weg de laatste paar dagen, of eigenlijk vooral in de nachten. En bij niezen last van bandenpijn. Maar verder merk ik niets van de zwangerschap. Heb er geen zorgen meer om na 2 goede echo's. Ben aan het rondkijken waar ik een geslachtsbepaling kan doen in de buurt met ongeveer 16 weken. Zal dan rond 20 december zijn.
Ik zit trouwens vanaf 1 januari thuis. Wij werken met deflexwet dus geen vaste contracten. Werk vinden word dan moeilijk en het is ook maar de vraag of ik na 3 maanden terug mag komen nu.
Hier gisteren naar kinderwagens gekeken.. Pfff zo'n tweeling wordt echt een rib uit mn lijf hihi Hier al door meerdere mensen aangesproken of dat ik iets moet vertellen 21e pas weer een echo. Nog 11 dagen geduld. Ik heb ook niet meer zoveel klachten behalve de moeheid. Soms nog spugen op een nuchtere maag. Kan er nu steeds meer van genieten!
HoiDames, Even niet zo actief. Maar kan weer eens niet meer in slaap vallen na wakker worden snachts dus even hier teruglezen.Naast extreme vermoeidheid gaat het verder gelukkig wel goed. Wat een prachtige echos heb ik voorbij zien komen! Giegeltje wat een rotsituatie zeg. Hopelijk ben je snel van het spugen af. Wij willen ook weten wat het geslacht is. Ik heb rond 13 weken de nekplooimeting en kijk dan zelf of ik het kan zien. Heb op youtube filmpjes bekeken van de dame die gesl.bep doet vanaf 13 weken in belgie en zie echt duidelijk het verschil! Woensdag alweer de termijnecho. Zie ernaar uit.
Goedemorgen dames! Hier maar weer eens een keer de laptop gepakt. Dat is lang geleden! Daantjuh, ja die tweeling is duur he wat spullen betreft! Trouwens weet niet of ik het al gezegd had, maar ik zag moooie echo's voorbij komen afgelopen dagen. Ik ga de lijst bijwerken. Aangezien we bij de magische grens aankomen (voor zover ik weet ligt die inmiddels op 10 weken, mits een goede termijnecho) en ik vroeg mij af of we op de lijst erbij gaan zetten of we bv of fv willen gaan geven? Ik ga de lijst bijwerken.
Mocht je de voeding erbij willen zetten: ik ga voor borstvoeding. Heb al mijn kinderen lang gevoed (rond de 2 a 2,5 jaar) en hoop dit kindje ook lang te kunnen voeden.
♥♥♥ 1 t/m 15 juni 2015 mama's ♥♥♥ ....uitgerekende datum.... 30 mei ♥ Wendy9 - 1e kindje - j/m/? - 1 juni ♥ Saby - 1e kindje - j/m/? - ♥ Samster -1e kindje - j/m/? - 2 juni ♥ Aliesje - 2e kindje - j/m/? - ♥ Coon - 2e kindje - j/m/? - ♥ Mama3 - 4e kindje - j/m - borstvoeding - thuisbevalling Ennas - 2e kindje - j/m/? - ♥♥ Daantjuh85 - 1e kindje - j/m / j/m - 3 juni ♥ Woman1988 - 1e kindje - verrassing - ♥ Willie85 - 1e kindje - j/m/? - 4 juni ♥ Liyah - 3e kindje - j/m/? - 5 juni ♥ Pukske - 1e kindje - verrassing - 6 juni ♥ Avocadotje - 2e kindje - j/m/? - Eenwens - 2e kindje - j/m/? - ♥ Ligero - 2e kindje - j/m - borstvoeding 7 juni ♥ Babylove85 - 1e kindje - j/m - ♥ Ukkieuk - 4e kindje - j/m/? - ♥ Sparky - 3e kindje - j/m - borstvoeding - thuisbevalling Itsmemarrie - 2e kindje - j/m/? - Yaraa - 2e kindje - j/m? - ♥ SarinaS - 1e kindje - j/m/? - 8 juni ♥ B0otjuh - ?e kindje - j/m/? - ♥ Born to be mam - 1e kindje - j/m/? - 9 juni ♥ Nancy222 - 2e kindje - j/m/? - ♥ Eef84 - 2e kindje - verrassing - ♥ Dymphna - 1e kindje - j/m/? - 10 juni ♥ Giegel1989 - 2e kindje - j/m - 11 juni ♥ Jolan0 - 2e kindje - j/m/? - Borst en flesvoeding - ziekenhuis? 12 juni Noa1 - 3e kindje - j/m/? - xBloempje - 2e kindje - j/m/? - 13 juni 14 juni Menneh - 1e kindje - j/m/? - Bren87 - 1e kindje - j/m/? - ♥ MamavanIsabel - 2e kindje - j/m/? - xMiekjuhx - 2e kindje - j/m/? - ♥ Liefschaapje - 2e kindje - j/m/? - ♥ Williewortel - 5e kindje (waarvan 1 engelenmeisje) - j/m/? - 15 juni Emmie83 - 2e kindje - j/m/? - Sterretjes: Derdebaby, MWW, Lolababy, Dubbeltje, ButterflyNova, Happy zwanger, Nelta, Mamalove2014, Annekeruiter85 Afspraken: 10-11 Coon - Termijnecho vk 10-11 xMiekjuhx - 1ste afspraak vk 10-11 itsmemarrie - termijnecho vk 11-11 Willie85 - Termijnecho vk 11-11 Mennehh - intake vk en echo 12-11 Eenwens - 1e echo vk 12-11 Liyah - termijnecho vk 12-11 Eef84 - afspraak vk 13-11 itsmemarrie - bespreken termijnecho 13-11 Woman1988 - Termijnecho 13-11 Pukske - Herhalingsecho 14-11 Ukkieuk - Termijnecho 14-11 Itsmemarry - gyn 14-11 Sparky - 3e echo gyn 17-11 Coon - afspraak vk 17-11 B0otjuh - Termijnecho 17-11 Sparky - Termijn echo 4e echo vk 18-11 Mama3 - Termijnecho 18-11 Saby - 3e echo 18-11 Liefschaapje - Termijnecho vk 18-11 Samster - Termijnecho 19-11 Aliesje - nekplooimeting 20-11 Yaraa - Termijnecho vk 20-11 Giegel1989 - termijnecho vk 20-11 Woman1988 - Controle vk 21-11 Daantjuh85 - Termijn (4e) echo Gyn 22-11 SarinaS - 2e echo gyn 24-11 Dymphna - gyn 24-11 Mama3 - controle vk 24-11 Williewortel - Termijnecho 25-11 Bren87 - Termijnecho vk 25-11 Emmie83 - Termijnecho 25-11 Ligero -Intake vk 25-11 Babylove 85 - 2de echo Gyn 26-11 Mamavanisabel - termijnecho 28-11 Emmie83 - controle vk 01-12 Eenwens - Controle VK 04-12 Wendy9 - controle vk 05-12 Samster - geslachtsbepaling 05-12 Aliesje - controle vk 22-12 Sparky - geslachtsbepaling 20-01 Born to be mom - 20 weken echo Wil je ook op de lijst of wil je een afspraak doorgeven, vermeld dan even de gegevens in kleur in je berichten. Dan wordt het aangepast.
Voor de lijst: Graag aangeven of je Borstvoeding of Flesvoeding wilt geven. En of je Thuis of in het ziekenhuis gaat bevallen.
Ik wil borstvoeding gaan geven maar bij dochter is dat helaas niet gelukt. Madammeke deed haar mond niet open voor BV, ook niet als het afgekolfd in een flesje zat, blijkbaar vond ze het echt heel vies ofzo haha. Maar ga het zeker wel weer proberen Ziekenhuis/thuisbevalling weet ik nog niet. Ziekenhuis was vorige keer op zich goed bevallen maar het lijkt me ook prettig om niet een paar uur nadat je een kind eruit hebt geperst een auto in te moeten (wow dat viel tegen het in en uitstappen!) en gewoon thuis te kunnen blijven in bed haha
Ik wil mijn definitief laaste kindje graag thuis geboren laten worden. Dat lijkt me zo'n mooie ervaring
Ja hier bij dochter borstvoeding geprobeerd. 4 dagen. Door omstandigheden niet de overstap gemaakt naar kolven omdat het niet lukte. Bij zoon bij voorbaat al fv gaan geven maar toen zat ik ineens met overproductie, wat bij dochter dus niet op gang kwam. Dus wil het nu wel weer proberen. Maaaar zeker geen lange periode. 1e keer in een kraamhotel bevallen, 2e keer in het ziekenhuis. Nu zou ik ook in het ziekenhuis kunnen bevallen (vanwegen gewicht) maar de vk en ik zijn geen voorstander. 2 goede bevallingen gehad en vooral snelle bevallingen en hij had weinig zin om een dorp verderop op de parkeerplaats een baby ter wereld te brengen omdat we het ziekenhuis niet zouden halen. Dus gewoon lekker thuis dit keer, hopelijk.