1 t/m 15 juni 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door derdebaby, 20 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik ben aan het thuiswerken maar mn computer wil niet meewerken. Het programma wat ik nodig heb wil die niet openen. Balen zeg..........;):D

2. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel Ligero, voor het bijwerken van de tabel!

Ik wil zowel bv als fv geven.

Geen idee waar ik wil gaan bevallen, maar ik denk het zh.

Morgen eerst maar eens kijken of het allemaal goed gaat daar binnen! (mijn gevoel zegt van wel....maar het is toch wel weer spannend!)

3. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Graag gedaan, maar ik denk dat je Sparky bedoeld? Die is heel actief, ik niet hoor ;)

4. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    pff..zie nu aan mijn banner dat ik mijn ma op precies hetzelfde moment had als dat ik nu ben....ik probeer maar goed op mijn gevoel af te gaan!

5. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    ha ha inderdaad, Sparky bedankt voor het bijwerken van de tabel!

6. Sparky

Sparky Niet meer actief

Jolan, ik was daar net naar op zoek. Hoe ga je dat doen? Bv en fv geven?

Ik heb de bv bij dochter niet als leuk ervaren, sterker nog, ik vond het echt echt echt verschrikkelijk. Nu zou ik het wel willen proberen omdat het mij toch wel een bijzondere ervaring lijkt als het lukt. Maar aan de andere kant ben ik heeeeel bang voor dezelfde strijd en aangezien dit echt de laatste is wil ik genieten van de kraamtijd en niet zo depri worden van de bv als bij dochter.

7. Sparky

Sparky Niet meer actief

Idd gewoon op je gevoel af gaan Jolan! Je gevoel zit meestal goed.

Ligero, balen dat je computer niet mee wilt werken.

Hier vandaag een dagje thuis. Kids nog grieperig en ik nog grieperig.
    Wel de medicijnen voor de misselijkheid aan het afbouwen de laatste dagen. Zit nu meestal op 1 per dag, soms 2.

8. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij mijn zoon had ik in het ziekenhuis geen begeleiding met kolven, ik had toen ook geen melkproductie meer toen ik thuis kwam. Maar mijn kraamhulp die ook lactatiedeskundige was heeft mee geholpen alles alsnog op gang te brengen. Daarna heb ik snachts altijd fv gegeven. Hij sliep daar heerlijk op door en zelf kon ik dan kolven terwijl mijn man hem de fles gaf. Dat was toen voor mij veel minder vermoeiend. Dus ik hoop dat ik bij dit kindje ook snachts een flesje kan geven en overdag bv. (het gaf mij ook rust dat ik niet steeds voor voorraad hoefde te zorgen als ik weg was. Dan kon ik de druk weg kolven en als ik weer thuis was de borst geven).

9. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ok, dat is wel een mooie oplossing als het werkt.

Ik denk dat de bv bij dochter ook een aanleiding is geweest voor de pnd die ik had. Die gelukkig vrij snel weg ging toen ik over ging op fv.

Daarnaast ben ik autist. Voeden op verzoek is een zwaaaar stresspunt voor mij. Ik moet plannen, weten wat en hoeveel ik geef. Anders raak ik snel gestresst.

Dus hoe graag ik ook bv wil gaan geven, ik denk dat de verstandigste keuze bij fv zit in mijn geval.

Ook heb ik 2 kids gehad met ernstige reflux en zwaaar verdikte voeding elke keer.

Maar ik zou zo graag mee willen maken dat bv een leuke ervaring is, maar ben bang dat het voor mij nooit een leuke ervaring zal worden.

10. Sparky

Sparky Niet meer actief

♥♥♥ 1 t/m 15 juni 2015 mama's ♥♥♥

....uitgerekende datum....

30 mei
    ♥ Wendy9 - 1e kindje - j/m/? -

1 juni
    ♥ Saby - 1e kindje - j/m/? -
    ♥ Samster -1e kindje - j/m/? -

2 juni
    ♥ Aliesje - 2e kindje - j/m/? -
    ♥ Coon - 2e kindje - j/m/? -
    ♥ Mama3 - 4e kindje - j/m - borstvoeding - thuisbevalling

Ennas - 2e kindje - j/m/? -
    ♥♥ Daantjuh85 - 1e kindje - j/m / j/m -

3 juni
    ♥ Woman1988 - 1e kindje -
    verrassing -
    ♥ Willie85 - 1e kindje - j/m/? -

4 juni
    ♥ Liyah - 3e kindje - j/m/? -

5 juni
    ♥ Pukske - 1e kindje - verrassing
    -

6 juni
    ♥ Avocadotje - 2e kindje - j/m/? -

Eenwens - 2e kindje - j/m/? -
    ♥ Ligero - 2e kindje - j/m - borstvoeding

7 juni
    ♥ Babylove85 - 1e kindje - j/m -
    ♥ Ukkieuk - 4e kindje - j/m/? -

♥ Sparky - 3e kindje - j/m - ...voeding - thuisbevalling
    Itsmemarrie - 2e kindje - j/m/? -
    Yaraa - 2e kindje - j/m? -
    ♥ SarinaS - 1e kindje - j/m/? -

8 juni
    ♥ B0otjuh - ?e kindje - j/m/? -
    ♥ Born to be mam - 1e kindje - j/m/? -

9 juni
    ♥ Nancy222 - 2e kindje - j/m/? -

♥ Eef84 - 2e kindje - verrassing -
    ♥ Dymphna - 1e kindje - j/m/? -

10 juni
    ♥ Giegel1989 - 2e kindje - j/m -

11 juni
    ♥ Jolan0 - 2e kindje - j/m/? - Borst en flesvoeding - ziekenhuis?

12 juni
    Noa1 - 3e kindje - j/m/? -
    xBloempje - 2e kindje - j/m/? -

13 juni

14 juni
    Menneh - 1e kindje - j/m/? -

Bren87 - 1e kindje - j/m/? -
    ♥ MamavanIsabel - 2e kindje - j/m/? -
    xMiekjuhx - 2e kindje - j/m/? -
    ♥ Liefschaapje - 2e kindje - j/m/? -
    ♥ Williewortel - 5e kindje (waarvan 1 engelenmeisje) - j/m/? -

15 juni
    Emmie83 - 2e kindje - j/m/? -

Sterretjes:
    Derdebaby, MWW, Lolababy, Dubbeltje, ButterflyNova, Happy zwanger, Nelta, Mamalove2014, Annekeruiter85

Afspraken:

10-11 Coon - Termijnecho vk
    10-11 xMiekjuhx - 1ste afspraak vk
    10-11 itsmemarrie - termijnecho vk
    11-11 Willie85 - Termijnecho vk
    11-11 Mennehh - intake vk en echo
    12-11 Eenwens - 1e echo vk

12-11 Liyah - termijnecho vk
    12-11 Eef84 - afspraak vk
    13-11 itsmemarrie - bespreken termijnecho
    13-11 Woman1988 - Termijnecho
    13-11 Pukske - Herhalingsecho
    14-11 Ukkieuk - Termijnecho
    14-11 Itsmemarry - gyn
    14-11 Sparky - 3e echo gyn
    17-11 Coon - afspraak vk
    17-11 B0otjuh - Termijnecho
    17-11 Sparky - Termijn echo 4e echo vk

18-11 Mama3 - Termijnecho
    18-11 Saby - 3e echo
    18-11 Liefschaapje - Termijnecho vk
    18-11 Samster - Termijnecho
    19-11 Aliesje - nekplooimeting
    20-11 Yaraa - Termijnecho vk
    20-11 Giegel1989 - termijnecho vk
    20-11 Woman1988 - Controle vk
    21-11 Daantjuh85 - Termijn (4e) echo Gyn
    22-11 SarinaS - 2e echo gyn
    24-11 Dymphna - gyn
    24-11 Mama3 - controle vk
    24-11 Williewortel - Termijnecho
    25-11 Bren87 - Termijnecho vk
    25-11 Emmie83 - Termijnecho
    25-11 Ligero -Intake vk
    25-11 Babylove 85 - 2de echo Gyn
    26-11 Mamavanisabel - termijnecho
    28-11 Emmie83 - controle vk
    01-12 Eenwens - Controle VK
    04-12 Wendy9 - controle vk
    05-12 Samster - geslachtsbepaling
    05-12 Aliesje - controle vk
    22-12 Sparky - geslachtsbepaling
    20-01 Born to be mom - 20 weken echo

Wil je ook op de lijst of wil je een afspraak doorgeven, vermeld dan even de gegevens in kleur in je berichten. Dan wordt het aangepast.

11. Giegel1989

Giegel1989 Actief lid

17 jul 2012
    350
    0
    16
    Opticien
    Drenthe
    Ik ga voor borstvoeding! Ik hoop dat het dit keer wel gaat lukken. Mijn zoontje was te klein en verslikte zich steeds. Ik ben sowieso meteen na zijn geboorte begonnen met kolven. Eerst kreeg hij mijn melk via zijn sonde en later uit de fles. Hij was zo gewend geraakt aan de fles dat het uit de borst helaas niet ging.

Ik moet in het ziekenhuis bevallen omdat mijn zoontje met 30 weken al kwam. Daarom sta ik ook onder controle bij een gynaecoloog.

12. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou termijn echo gehad.datum is drie juni.alles was goed.werkte dit keer meer hihi was in het begin druk daarna bleef het braaf liggen

Voor de lijst kan geen kleur kiezen
    Mag ik een dagje verplaatst worden.wil borstvoeding geven en moet in het ziekenhuis bevallen

13. born to be mam

born to be mam Actief lid

22 okt 2012
    214
    203
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik wil ook borstvoeding proberen. Wil het na een paar weken ook gaan afkolven zodat de kleine ook aan voeding uit fles kan wennen. Wil namelijk geen borstvoeding meer geven als ik terug moet gaan werken.

Ik kies voor een ziekenhuis bevalling vooral omdat het t eerste kindje is en ik totaal niet weet wat ik er van moet verwachten. Voel me dan toch wel veilig in een ziekenhuis.

14. Williewortel

Williewortel Actief lid

Goeiemorgen allemaal,

Maar weer even wat gelezen en ook even reageren.

Jolan dat is even slikken inderdaad dat je nu op de zelfde termijn zit met je ma. Alleen toen is het kindje waarschijnlijk toch eerder gestopt omdat het een MA was?

Hier borstvoeding. Gaf bij allemaal genoeg en ging ook goed dus nu weer proberen. Wel ook kolven zodat man en kids kunnen voeden.

Hier nog misselijk en overgeven ondanks zetpillen. Niets aan te doen.

15. mennehh

mennehh Niet meer actief

Zo meiden, ik heb een tijd niet mee gelezen. Wel af en toe gespiekt. Ik heb veel mooie echo's gezien! En een tweeling echt super cool!

Hier morgen de eerste echo en ben heel erg benieuwd en een beetje bezorgd. Zoveel verhalen om mij heen van mensen waar het niet goed ging op bij de echo niet goed zat. Dat in Combie met verminderde moeheid, misselijkheid... Kan ik dus echt niet wachten tot ik een springend dingetje krijg te zien haha

Ik ga voor flesvoeding. Ik kan namelijk geen borstvoeding geven. En ik kies voor een ziekenhuisbevalling omdat ik graag direct geholpen wil kunnen worden als het niet van zelfssprekend is. Lijkt me verschrikkelijk om bv alsnog naar ziekenhuis te moeten met 10 cm ontsluiting.

Zoooo hehe. Ik ben er vanaf nu dus weer bij. De meeste hebben al prachtige echo gehad.... Voor de meiden die nog moeten.. Spannend!

Morgenavond 19:40 hebben wij de echo.... Aiiiii uren tellen dus!

16. mennehh

mennehh Niet meer actief

Oja en ik steun trouwens ook moeder coor moeders. Dat had ik eerder nog niet doorgegeven.

17. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    williewortel: de groei was gestopt bij een groei dat overeen kwam met 9 weken en 4 dagen, ik was zelf bijna 12 weken zwanger.Het was een tweeling. De andere was ik zelf verloren op eerste kerstdag. Was niet zo leuk allemaal.
    Maar nu (na vorige week zondag na dan) geen bloed verlies (meer), dus dat geeft hoop. En als dit kindje netjes gegroeid is, durf ik wel goede hoop te hebben. Was het maar alvast morgen!

18. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik zal straks weer de lijst bijwerken.

Menneh, spannend morgen de echo! De dagen zullen nu vast heel langzaam gaan voor je. Weet nog dat de laatste dagen ervoor slopend waren. Maar je krijgt vast een prachtbeebje te zien!

Coon, fijn dst de kleine wat beter meewerkte nu. Hihi nu al een druktemaker.

Willi wortel, heb je nog steeds emesefane? Er zijn veel betere he. Ik heb primperan en die is sterker dan emesefane.

19. eenwens

eenwens Actief lid

14 apr 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo er was weer even veel te lezen..

Dames met een echo vandaag veel succes en vooral plezier..

Ik ga voor Flesvoeding dit omdat bij mijn dochter een hele nare kraamweek heb gehad en ik niet extra wil genieten en me niet druk wil maken om de voedingen.

Ik wil in het Ziekenhuis bevallen. Omdat stel er gebeurt wat ik het prettig vind dat er deskundige hulp in de buurt is..
    Ook hoef ik dat allemaal niet in huis ;) hihi

20. Williewortel

Williewortel Actief lid

Succes morgen Menneh!

En Jolan, wat naar om dan nog een MA te krijgen zeg. Wisten ze een oorzaak? Vaak onderzoeken ze dat wel. Succes ook morgen.

Sparky ja nog steeds, en wordt er enorm duf en dizzy van. Niet prettig. Kijk het nog een paar dagen aan en anders bel ik de huisarts weer even voor een alternatief.

O ja zal het even in kleur zetten over bv of fv. Ik ga borstvoeding geven.

Deel Deze Pagina