Voor de lijst, ik ga borstvoeding geven, misschien gecombineerd met 1x fv voor het slapen gaan. Dit omdat mijn zoon de fles pertinent weigerde waardoor zelfs gekolft melk niet gedronken werd. Wil dat dit kindje ook alvast kan wennen aan de fles en andere smaak voeding. Maar voornamelijk bv ik wil graag weer thuis en in bad bevallen. Mooie herinnering aan en hoop dat weer zo mee te mogen maken Prachtige echos heb ik voorbij zien komen! Morgen mogen wij voor de termijnecho. Hoop dat alles goed is met de kleine. Sinds gister voel ik me wat minder vermoeid.. Super fijn maar brengt ook gelijk weer wat onZekerheid met zich mee.
Hier weer een goede echo gehad! 10.6 weken dus ik blijf op 3 juni staan. Erg leuk om zo'n spartelend mensje te zien! Voor de lijst, ik wil borstvoeding gaan geven en denk dat ik in het ziekenhuis wil bevallen
Wat duurd de dag vandaag lang getsie! Ik heb een kindje kijken echo afspraak gemaakt voor 25 november bij de prenetal! Dan kijken ze ook gelijk of ze het geslacht al kunnen zien, zo niet maken we een afspraak voor de week erop voor een geslachtsbepaling! ben zoooo benieuwd!! Ik wil bv zeker proberen maar t lijkt me totaal niet praktisch.. En ik wil gewoon in het zh bevallen, als er iets fout gaat is alles binnen bereik.
meiden, even een ego berichtje, maar ik heb een prachtige echo gehad! Ik ben zo blij en opgelucht! Kindje lag lekker te bewegen en de handjes kon je goed zien. Ik ben nu 9 weken en 1 dag volgens de meting.
Wat een klote dag vandaag. Net 1 dag vrij en voel me dus echt slecht. Begon met een beetje poetsen en opruimen en na een uurtje word ik echt helemaal niet goed. Duizelig, misselijk en beroerd. Dus ff half uurtje op t gemak gezeten en wil daarna wat gaan eten maar voordat ik wil gaan eten is t alleen maar spugen. Voor de rest van de dag beroerd geweest. Vanavond na een week m'n paard niet te hebben gezien hem weer zelf verzorgd. Alleen maar gehuild... Pff ik heb een zwangerschap echt zwaar onderschat 😜 we zouden een lintje moeten krijgen.
Hallo dames, ik heb weer een aantal mooie echos voorbij zien komen. Hier even wat aanpassingen voor de lijst! mijn naam is veranderd in happy mams, voorheen nancy222[/COLOR] 1 dec krijg ik de nekplooimeting mijn uitgerekende datum is de vierde ik ga flesvoeding geven, en bevallen in het ziekenhuis verder gaat hier alles nog goed, ben wel af en toe misselijk maar meestal savonds. dus dat is nog goed te doen. Welkom terug menneh, hopelijk een mooie echo gehad! Ben wel benieuwd.
Fijn dat jullie mooie echo's hebben gehad! Dames die vandaag een echo hebben, veeel plezier! Hier weinig te melden. Kids weer aardig opgeknapt gelukkig en ik ook. Vriend nog niet dus hoop niet dat we straks voor de 3e keer dit rondje in gaan.
♥♥♥ 1 t/m 15 juni 2015 mama's ♥♥♥ ....uitgerekende datum.... 30 mei ♥ Wendy9 - 1e kindje - j/m/? - borstvoeding - ziekenhuis 1 juni ♥ Saby - 1e kindje - j/m/? - borstvoeding - ziekenhuis ♥ Samster -1e kindje - j/m/? - 2 juni ♥ Aliesje - 2e kindje - j/m/? - ♥ Mama3 - 4e kindje - j/m - borstvoeding - thuisbevalling Ennas - 2e kindje - j/m/? - ♥♥ Daantjuh85 - 1e kindje - j/m / j/m - borstvoeding - ziekenhuis 3 juni ♥ Woman1988 - 1e kindje - verrassing - borstvoeding - ziekenhuis ♥ Willie85 - 1e kindje - j/m/? - borstvoeding - ziekenhuis ♥ Coon - 2e kindje - j/m/? - 4 juni ♥ Liyah - 3e kindje - j/m/? - borstvoeding - thuisbevalling ♥ happy mams - 2e kindje - j/m/? - flesvoeding - ziekenhuis 5 juni ♥ Pukske - 1e kindje - verrassing - 6 juni ♥ Avocadotje - 2e kindje - j/m/? - Eenwens - 2e kindje - j/m/? - flesvoeding - ziekenhuis ♥ Ligero - 2e kindje - j/m - borstvoeding 7 juni ♥ Babylove85 - 1e kindje - j/m - ♥ Ukkieuk - 4e kindje - j/m/? - ♥ Sparky - 3e kindje - j/m - ...voeding - thuisbevalling Yaraa - 2e kindje - j/m? - ♥ SarinaS - 1e kindje - j/m/? - 8 juni ♥ B0otjuh - ?e kindje - j/m/? - ♥ Born to be mam - 1e kindje - j/m/? - borstvoeding - ziekenhuis ♥ Itsmemarrie - 2e kindje - j/m/? - flesvoeding - ziekenhuis 9 juni ♥ Eef84 - 2e kindje - verrassing - borstvoeding - thuisbevalling ♥ Dymphna - 1e kindje - j/m/? - 10 juni ♥ Giegel1989 - 2e kindje - j/m - borstvoeding - ziekenhuis 11 juni ♥ Jolan0 - 2e kindje - j/m/? - Borst en flesvoeding - ziekenhuis? 12 juni Noa1 - 3e kindje - j/m/? - xBloempje - 2e kindje - j/m/? - 13 juni 14 juni ♥ Menneh - 1e kindje - j/m/? - flesvoeding - ziekenhuis Bren87 - 1e kindje - j/m/? - ♥ MamavanIsabel - 2e kindje - j/m/? - borstvoeding - thuisbevalling ♥ xMiekjuhx - 2e kindje - j/m/? - borstvoeding - ♥ Liefschaapje - 2e kindje - j/m/? - ♥ Williewortel - 5e kindje (waarvan 1 engelenmeisje) - j/m/? - borstvoeding - thuisbevalling 15 juni Emmie83 - 2e kindje - j/m/? - Sterretjes: Derdebaby, MWW, Lolababy, Dubbeltje, ButterflyNova, Happy zwanger, Nelta, Mamalove2014, Annekeruiter85 Afspraken: 12-11 Eenwens - 1e echo vk 12-11 Liyah - termijnecho vk 12-11 Eef84 - afspraak vk 13-11 itsmemarrie - bespreken termijnecho 13-11 Woman1988 - Termijnecho 13-11 Pukske - Herhalingsecho 14-11 Ukkieuk - Termijnecho 14-11 Itsmemarry - gyn 14-11 Sparky - 3e echo gyn 17-11 Coon - afspraak vk 17-11 B0otjuh - Termijnecho 17-11 Sparky - Termijn echo 4e echo vk 18-11 Mama3 - Termijnecho 18-11 Saby - 3e echo 18-11 Liefschaapje - Termijnecho vk 18-11 Samster - Termijnecho 19-11 Aliesje - nekplooimeting 20-11 Yaraa - Termijnecho vk 20-11 Giegel1989 - termijnecho vk 20-11 Woman1988 - Controle vk 21-11 Daantjuh85 - Termijn (4e) echo Gyn 22-11 SarinaS - 2e echo gyn 24-11 Dymphna - gyn 24-11 Mama3 - controle vk 24-11 Williewortel - Termijnecho 25-11 Bren87 - Termijnecho vk 25-11 Emmie83 - Termijnecho 25-11 Ligero -Intake vk 25-11 Babylove 85 - 2de echo Gyn 25-11 Wendy9 - echo prenatal 26-11 Mamavanisabel - termijnecho 28-11 Emmie83 - controle vk 01-12 Eenwens - Controle VK 01-12 Happy mams - nekplooimeting 04-12 Wendy9 - controle vk 05-12 Samster - geslachtsbepaling 05-12 Aliesje - controle vk 09-12 xMiekjuhx - echo vk 22-12 Sparky - geslachtsbepaling 20-01 Born to be mom - 20 weken echo Wil je ook op de lijst of wil je een afspraak doorgeven, vermeld dan even de gegevens in kleur in je berichten. Dan wordt het aangepast.
Dames gefeli met de goede echo's Voor de lijst ik kan geen kleur kiezen op me tel.maar wil bv gaan geven en moet in get ziekenhuis bevallen. Hier jammer genoeg gister me meds weer in moeten nemen.
♥♥♥ 1 t/m 15 juni 2015 mama's ♥♥♥ ....uitgerekende datum.... 30 mei ♥ Wendy9 - 1e kindje - j/m/? - borstvoeding - ziekenhuis 1 juni ♥ Saby - 1e kindje - j/m/? - borstvoeding - ziekenhuis ♥ Samster -1e kindje - j/m/? - 2 juni ♥ Aliesje - 2e kindje - j/m/? - ♥ Mama3 - 4e kindje - j/m - borstvoeding - thuisbevalling Ennas - 2e kindje - j/m/? - ♥♥ Daantjuh85 - 1e kindje - j/m / j/m - borstvoeding - ziekenhuis 3 juni ♥ Woman1988 - 1e kindje -verrassing - borstvoeding - ziekenhuis ♥ Willie85 - 1e kindje - j/m/? - borstvoeding - ziekenhuis ♥ Coon - 2e kindje - j/m/? - borstvoeding - ziekenhuis 4 juni ♥ Liyah - 3e kindje - j/m/? - borstvoeding - thuisbevalling ♥ happy mams - 2e kindje - j/m/? - flesvoeding - ziekenhuis 5 juni ♥ Pukske - 1e kindje - verrassing - 6 juni ♥ Avocadotje - 2e kindje - j/m/? - Eenwens - 2e kindje - j/m/? - flesvoeding - ziekenhuis ♥ Ligero - 2e kindje - j/m - borstvoeding 7 juni ♥ Babylove85 - 1e kindje - j/m - ♥ Ukkieuk - 4e kindje - j/m/? - ♥ Sparky - 3e kindje - j/m - borstvoeding - thuisbevalling Yaraa - 2e kindje - j/m? - ♥ SarinaS - 1e kindje - j/m/? - 8 juni ♥ B0otjuh - ?e kindje - j/m/? - ♥ Born to be mam - 1e kindje - j/m/? - borstvoeding - ziekenhuis ♥ Itsmemarrie - 2e kindje - j/m/? - flesvoeding - ziekenhuis 9 juni ♥ Eef84 - 2e kindje -verrassing- borstvoeding - thuisbevalling ♥ Dymphna - 1e kindje - j/m/? - 10 juni ♥ Giegel1989 - 2e kindje - j/m - borstvoeding - ziekenhuis 11 juni ♥ Jolan0 - 2e kindje - j/m/? - Borst en flesvoeding - ziekenhuis? 12 juni Noa1 - 3e kindje - j/m/? - xBloempje - 2e kindje - j/m/? - 13 juni 14 juni ♥ Menneh - 1e kindje - j/m/? - flesvoeding - ziekenhuis Bren87 - 1e kindje - j/m/? - ♥ MamavanIsabel - 2e kindje - j/m/? - borstvoeding - thuisbevalling ♥ xMiekjuhx - 2e kindje - j/m/? - borstvoeding - ♥ Liefschaapje - 2e kindje - j/m/? - ♥ Williewortel - 5e kindje (waarvan 1 engelenmeisje) - j/m/? - borstvoeding - thuisbevalling 15 juni Emmie83 - 2e kindje - j/m/? - Sterretjes: Derdebaby, MWW, Lolababy, Dubbeltje, ButterflyNova, Happy zwanger, Nelta, Mamalove2014, Annekeruiter85 Afspraken: 12-11 Eenwens - 1e echo vk 12-11 Liyah - termijnecho vk 12-11 Eef84 - afspraak vk 13-11 itsmemarrie - bespreken termijnecho 13-11 Woman1988 - Termijnecho 13-11 Pukske - Herhalingsecho 14-11 Ukkieuk - Termijnecho 14-11 Itsmemarry - gyn 14-11 Sparky - 3e echo gyn 17-11 Coon - afspraak vk 17-11 B0otjuh - Termijnecho 17-11 Sparky - Termijn echo 4e echo vk 18-11 Mama3 - Termijnecho 18-11 Saby - 3e echo 18-11 Liefschaapje - Termijnecho vk 18-11 Samster - Termijnecho 19-11 Aliesje - nekplooimeting 20-11 Yaraa - Termijnecho vk 20-11 Giegel1989 - termijnecho vk 20-11 Woman1988 - Controle vk 21-11 Daantjuh85 - Termijn (4e) echo Gyn 22-11 SarinaS - 2e echo gyn 24-11 Dymphna - gyn 24-11 Mama3 - controle vk 24-11 Williewortel - Termijnecho 25-11 Bren87 - Termijnecho vk 25-11 Emmie83 - Termijnecho 25-11 Ligero -Intake vk 25-11 Babylove 85 - 2de echo Gyn 25-11 Wendy9 - echo prenatal 26-11 Mamavanisabel - termijnecho 28-11 Emmie83 - controle vk 01-12 Eenwens - Controle VK 01-12 Happy mams - nekplooimeting 04-12 Wendy9 - controle vk 05-12 Samster - geslachtsbepaling 05-12 Aliesje - controle vk 09-12 xMiekjuhx - echo vk 22-12 Sparky - geslachtsbepaling 20-01 Born to be mom - 20 weken echo Wil je ook op de lijst of wil je een afspraak doorgeven, vermeld dan even de gegevens in kleur in je berichten. Dan wordt het aangepast.
Coon, wat balen dat je weer je medicijnen in moest nemen. Hier ben ik er nu zeker van dat ik sinds een paar dagen de kleine uk voel Zooo bijzonder. Echt het gevoel alsof je een vis in een zak hebt die tegen de zak aan zwemt. Van die superschattige duwtjes *smelt*
Vanmorgen echo gehad.. Alles zag er goed uit.. Hartje mooi zien kloppen.. Ze lieten niet horen Ivm de termijn.. Lekker relax op me wolkie 😇
Mooie echo's weer! En leuk he als je t voelt sparky. Ik twijfel een beetje of het niet mn darmen zijn maar soms denk ik dit is echt anders... Net aangemeld voor de kraamzorg, kreeg van de vk de tip dat na een goede termijn echo gelijk maar te regelen. Heeft iemand trouwens een goede link naar een uitzetlijst voor de 2e? Heb natuurlijk nog veel maar kan niet goed verzinnen wat je nou nieuw "moet" halen en wat niet...
Goedenavond! @ Sparky, fijn dat jij en de kindjes weer opgeknapt zijn. NU manlief hopelijk ook snel! Bijzonder gevoel. Ik voelde dochter vanaf 15 weken dus ik hoop dat het dit keer ook weer zo snel is. @ Giegel, hebben ze er een reden voor gevonden waarom je zoontje zo vroeg is geboren? @ Coon, gefeliciteerd met de goede termijnecho! @ Borntobemam, herkenbaar je gevoel mbt ziekenhuisbevalling. Zo keek ik er inderdaad ook tegenaan bij de oudste en achteraf prima bevallen, anders had ik waarschijnlijk halverwege de bevalling alsnog gemoeten. Wat vervelend dat je je gisteren zo rot voelde, vandaag weer wat beter? @ Williewortel, balen van de misselijkheid. Heb je dat in je andere zwangerschappen ook zo gehad? @ Menneh, gefeliciteerd met de goede echo. Ik snap dat verminderde symptomen wat extra spanning met zich meebrachten, dat had ik ook wel een beetje maar zo zie je maar dat het gelukkig niks hoeft te betekenen! @ Jolan, wat heftig dat je hiervoor eerst zwanger was van een tweeling en dat je ze allebei op een ander moment hebt moeten verliezen. Maar nu een goede echo, fijn! @ Itsmemarrie, wat een mooie echo! Je termijn was net ietsje verder dan mijn termijn bij de echo en toch zie je al een beetje verschil weer hoor in de frummels, lijkt alsof bij jouw frummeltje het beentje alweer ietsje verder ontwikkeld is. Blijf me verbazen hoe snel dat gaat! En goed dat je het zegt, ik moet ook even kraamzorg regelen. @ xMiekjuh, gefeliciteerd met de goede echo! @ Eef84, hoe was je echo vandaag? @ Liyah, hoe was jouw echo? @ Willie, gefeliciteerd met jouw goede echo! Fijn dat alles nog goed was daarbinnen. @ Wendy, ik wist niet dat je bij de prenatal ook een echo kunt laten maken? Gewoon bij de winkel prenatal bedoel je dan? En ook wel een vroege geslachtsbepaling dan! @ Happymams, waarom heb je je naam veranderd? Was je herkend? @ Eenwens, mooie echo! Blijft leuk om te zien die frummels. Nou zo langzamerhand gaan we allemaal over de 10-weken grens heen he (de vroegere 12-weken grens). Leuk!! Ik ben aan het rondkijken voor een geslachtsbepaling vanaf 15 weken hier in de buurt. Beetje tussen Gouda en Rotterdam in. Iemand nog tips?