Eetlust, hier heel weinig. Ik eet omdat het moet en eet een stuk minder dan normaal. Laatste dagen een enorme zout behoefte. Met avondeten eet ik enkele aardappels en veel groente. Vlees krijg ik niet weg, soms een heeeel klein stukje. Ik vind het wel even prima zo hihi.
sparky hier is het ook zo, moet regelmatig een stukje eten of ik word beroerd... dus ook kleinere porties. aardappelen en groentes oke , vlees vind ik ook even niet helemaal lekker. vriend vind het prima heeft ie meer haha . ik eet veel boterhammen met smeerkaas, zuurjes af en toe tussendoor en appels... veeeel appels. qua drinken ,krijg ik niets met prik binnen . drink enkel lipton ice tea green en water... soms ook appelsap .
Wat een mooie echo's allemaal Om 19.00 uur vanavond mogen wij ook weer een kijkje nemen, ik ben toch zo vreselijk benieuwd. O en Aliesje, jij begint over komkommer, tomaat en kaas HEERLIJK Ik kan er geen genoeg van krijgen! Later horen jullie meer van mij...nu aftellen tot 19.00 uur...
Vooral zure dingen hier zoals: Karnemelk, zure snoepjes en augurken etc. Jammmmmie Terwijl ik normaal daar echt niet van hou! Ik droom nu zelfs over karnemelk hahaha
Ook hier weer goede echo gehad! Kindje was goed gegroeid! Kind was flink aan het bewegen. Heb met mijn telefoon een filmpje gemaakt van het scherm, dus we kunnen het ook terug zien Ben vooruit gezet dus uitgerekende datum is nu 1 juni
Oh ja eten is een ramp op t moment ook hier, groente en fruit staan me zo tegen! Jakk, ook de vitamine gaan niet van harte en komen er soms weer uit maar goed. Net bij de vk geweest, die het in de verwijsbrief voor het lumc gezet dat ik niets voel bij controle via het lumc. Vooral ook omdat de risico's voor mij zijn en niet de baby. Dus dan zou ik zeggen, controleer alleen mijn hart daar en doe de baby lekker bij de vk. Benieuwd wat de gyn daar morgen over zegt.... Begreep van de vk dat het over prenatale diagnostiek gaat. Nou dan weet ik al wat ik wil. Ik wil het niet weten van te voren. Je kan er prima mee leven. Mijn zoontje is ook nog niet gecontroleerd. Over een paar jaar ga ik misschien het traject in. bij kinderen is er bijna geen kans dat er al wat fout gaat op open ductus na maar dat kunnen ze gewoon horen als ze naar het hart luisteren. Ik mag in ieder geval 11 december weer naar de vk. Vond t fijn dat ze meedachten vandaag en naar me luisterde over wat ik ervan vind en hoe ik erover denk.
Mooi Woman1988! Itsmemarry, doelen ze niet gewoon op de GUO? 20 weken echo? Dit is een gewone 20 weken echo, alleen dan door een gyn gedaan. Laat je die niet doen? Pukske, veel plezier!
Wauw! Mooie echo's zeg! Kan ook echt weer niet wachten om de kleine te zien! Ligero, ja wij hebben hier de grootste prenatal van nederland en die heeft als enige op de bovenverdieping een verloskundige waar je zelf echo's en geslachtsbepalingen kunt inplannen! Vraagje!! Zijn jullie al gestopt met foliumzuur en slikken jullie vitaminen? Zo ja, welke?
Ik moet foliumzuur doorslikken van de gyn. Heb ze ook op recept. Slik ook gravitamon pillen voor zwangerschap + extra ijzer.
Nee, die moet ik zoizo daar, dat vind ik ook niet erg. Dit gaat over de gewone controles en de nekplooi ed. Ik slik ook de davitamon +
Ook hier weer een prachtige echo. Kleine is goed gegroeid en meet nu al 4.74 cm. De armpjes, beentjes inclusief duidelijke kleine knietjes mooi in beeld geweest. De kleine is ook heerlijk beweeglijk. Net voor het einde van de echo een heus sprongetje gezien Ook het hartje mooi horen klopen dit keer. Nu officieel 2 juni 2015 als uitgerekende datum
Hier weer eens even een reactie van mij, vanaf volgende week ga ik actiever meekletsen hoor. Nu nog op vakantie. Ik zag weer allemaal mooie echo's. Super hoor. En al allemaal mooie hartjes voor de namen in de lijst, nog 1, 5 week wachten, hoop ik ook een mooi kloppend hartje te zien. Verder wil ik wel proberen borstvoeding te geven, maar niet zo'n stress van krijgen dat ik niet meer kan genieten, dan ga ik gewoon over op flesvoeding. En denk toch maar in het ziekenhuis bevallen, hoewel thuis me ook super lijkt. Ik slik davitamon mama pillen. Zag ook ergens voorbij komen dat de kraamzorg al geregeld was. Daar heb ik me nog totaal niet in verdiept, voor hoeveel weken moet je dat ongeveer geregeld hebben?
Kraamzorg, moet ik regelen na de termijnecho. Die heb ik maandag. Dames met echo's vandaag ook heeeeel veel plezier! Wij mogen om 16.15 uur weer even spieken Kan niet wachten! Na deze echo ga ik de kraamzorg regelen. Die paar dagen maken mij dan niet uit.