♥♥♥ 1 t/m 15 juni 2015 mama's ♥♥♥ ....uitgerekende datum.... 30 mei ♥ Wendy9 - 1e kindje - j/m/? - borstvoeding - ziekenhuis 1 juni ♥ Saby - 1e kindje - j/m/? - borstvoeding - ziekenhuis ♥ Samster -1e kindje - j/m/? - borstvoeding - ziekenhuis ♥ Woman1988 - 1e kindje -verrassing - borstvoeding - ziekenhuis 2 juni ♥ Aliesje - 2e kindje - j/m/? - borstvoeding - thuisbevalling ♥ Mama3 - 4e kindje - j/m - borstvoeding - thuisbevalling ♥♥ Daantjuh85 - 1e kindje - j/m / j/m - borstvoeding - ziekenhuis ♥ Pukske - 1e kindje - verrassing - 3 juni ♥ Willie85 - 1e kindje - j/m/? - borstvoeding - ziekenhuis ♥ Coon - 2e kindje - j/m/? - borstvoeding - ziekenhuis ♥ Liyah - 3e kindje - j/m/? - borstvoeding - thuisbevalling 4 juni ♥ happy mams - 2e kindje - j/m/? - flesvoeding - ziekenhuis 5 juni 6 juni ♥ Avocadotje - 2e kindje - j/m/? - borstvoeding - ziekenhuis ♥ Eenwens - 2e kindje - j/m/? - flesvoeding - ziekenhuis ♥ Ligero - 2e kindje - j/m - borstvoeding 7 juni ♥ Babylove85 - 1e kindje - j/m - borstvoeding - ziekenhuis ♥ Ukkieuk - 4e kindje - j/m/? - ♥ Sparky - 3e kindje - j/m - borstvoeding - thuisbevalling ♥ SarinaS - 1e kindje - j/m/? - borstvoeding - ziekenhuis 8 juni ♥ B0otjuh - ?e kindje - j/m/? - flesvoeding - ziekenhuis ♥ Born to be mam - 1e kindje - j/m/? - borstvoeding - ziekenhuis ♥ Itsmemarrie - 2e kindje - j/m/? - flesvoeding - ziekenhuis 9 juni ♥ Eef84 - 2e kindje -verrassing- borstvoeding - thuisbevalling ♥ Dymphna - 1e kindje - j/m/? - 10 juni ♥ Giegel1989 - 2e kindje - j/m - borstvoeding - ziekenhuis 11 juni ♥ Jolan0 - 2e kindje - j/m/? - Borst en flesvoeding - ziekenhuis? 12 juni 13 juni 14 juni ♥ Menneh - 1e kindje - j/m/? - flesvoeding - ziekenhuis Bren87 - 1e kindje - j/m/? - borstvoeding - ♥ MamavanIsabel - 2e kindje - j/m/? - borstvoeding - thuisbevalling ♥ xMiekjuhx - 2e kindje - j/m/? - borstvoeding - ♥ Liefschaapje - 2e kindje - j/m/? - borstvoeding - ♥ Williewortel - 5e kindje (waarvan 1 engelenmeisje) - j/m/? - borstvoeding - thuisbevalling 15 juni Emmie83 - 2e kindje - j/m/? - Sterretjes: Derdebaby, MWW, Lolababy, Dubbeltje, ButterflyNova, Happy zwanger, Nelta, Mamalove2014, Annekeruiter85 Afspraken: 14-11 Ukkieuk - Termijnecho 14-11 Itsmemarry - gyn 14-11 Sparky - 3e echo gyn 17-11 Coon - afspraak vk 17-11 B0otjuh - Termijnecho 17-11 Sparky - Termijn echo 4e echo vk 18-11 Mama3 - Termijnecho 18-11 Saby - 3e echo 18-11 Liefschaapje - Termijnecho vk 18-11 Samster - Termijnecho 19-11 Aliesje - nekplooimeting 20-11 Yaraa - Termijnecho vk 20-11 Giegel1989 - termijnecho vk 20-11 Woman1988 - Controle vk 21-11 Daantjuh85 - Termijn (4e) echo Gyn 22-11 SarinaS - 2e echo gyn 24-11 Dymphna - gyn 24-11 Mama3 - controle vk 24-11 Williewortel - Termijnecho 24-11 Menneh - termijnecho vk 25-11 Bren87 - Termijnecho vk 25-11 Emmie83 - Termijnecho 25-11 Ligero -Intake vk 25-11 Babylove 85 - 2de echo Gyn 25-11 Wendy9 - echo prenatal 26-11 Eef84 - nekplooimeting 26-11 Mamavanisabel - termijnecho 28-11 Emmie83 - controle vk 01-12 Eenwens - Controle VK 01-12 Happy mams - nekplooimeting 01-12 Liyah - nekplooimeting 04-12 Wendy9 - controle vk 05-12 Samster - geslachtsbepaling 05-12 Aliesje - controle vk 09-12 xMiekjuhx - echo vk 10-12 Eef84 - controle vk 11-12 Itsmemarry - controle vk 13-12 Babylove85 - geslachtsbepaling 22-12 Sparky - geslachtsbepaling 20-01 Born to be mom - 20 weken echo Wil je ook op de lijst of wil je een afspraak doorgeven, vermeld dan even de gegevens in kleur in je berichten. Dan wordt het aangepast. Ben je van de lijst af en wil je er weer op? Vermeld dan even je gegevens, dan zetten we je er weer op.
Ik neem los foliumzuur en verder visolie en vitamine d. Soms nog een vitamine c er bij als ik denk dat ik het nodig heb. Kraamzorg ga ik ook na de echo van komende woensdag regelen. Hoop zo dat alles goed is, ben alweer zo zenuwachtig aan het worden... Ook maar even mijn verzekering onder de loep nemen. Iets met veel fysio! Ben gisteren geweest en helaas niks aanwijsbaars in mn bekken wat fout zat. Baal er wel van. Had gehoopt dat er iets te fixen viel. Iemand ervaring met iets anders dan fysio voor bekkenproblemen?
Avocadootje, fysiofitness. Je moet de spieren om je bekken trainen zodat ze sterker worden en het werk van de banden beter op kunnen vangen. Alleen oefeningen van de fysio die je thuis kunt doen zijn vaak niet voldoende.
Sparky thnx, dat heb ik al gedaan om de belastbaarheid te verhogen maar dat is blijkbaar het probleem nu niet want heb het juist bij zitten en niet bij lopen of tillen. Ik ben ook benieuwd wat open blijft staan.
Ja dan kan ik je helaas niet helpen. Hier ook altijd het meeste last bij zitten en bij mij heeft werkelijk nog niks echt geholpen. Ja de bekkenband voor als het echt niet ging en ik moest het huis uit. Thuis droeg ik hem dan niet om de spieren niet te slap te maken. Tenzij ik huishouden moest doen ofzo, dan ging hij ook gewoon om.
Avocadootje: Ik ga naar de chiropractor ivm met m'n bekken. Ik heb ontzettende last van m'n schaambeen. Dit komt omdat m'n bekken scheef stonden. Deze zijn nu recht gekraakt en nu al veel minder last. Ik heb er overigens ook last van bij het zitten.
Pfff, even klagen... Vanmorgen werd ik wakker met een waanzinnig harde buik. Ik lag op mijn rug en mijn baarmoeder leek wel een scheef struisvogel ei, wat deed dat pijn. Verder al heel de dag kotsmisselijk en niet vooruit te branden. Erg vervelend, want ik moet nog zoveel voor ik de kids straks weer uit school moet halen . Op zulke dagen snap ik even niet meer waarom ik het zwanger zijn al die keren zo leuk vond (ok, heb ook nooit eerder echt last gehad van misselijk/ziek zijn). Hoop zo dat dit met 12 a 13 weken minder wordt. *einde klaagzang en nu ga ik de zwemles voor vanmiddag afbellen, want dat ga ik echt niet trekken vandaag*
Knuf mama3! Denk je niet dat het ook te maken kan hebben met de hele situatie? Je zit in een moeilijke situatie wat wellicht in lichamelijke klachten geuit kan worden. Heb je de vader inmiddels weer gesproken?
Klagen mag hoor! Niet elke zwangerschap gaat even makkelijk. Helaas... Ik lig weer op bed. Ff een paar uurtjes bijtanken. Vraag me nu echt af wanneer ik eens kan gaan genieten. Pfff... Verder lees ik iets over een open ducts, heeft je kindje daar risico op? Mijn zoontje had het ook Door zijn vroeggeboorte. Hebben ze bij hem kunnen behandelen Door een kuur van ibuprofen. Hij heeft dat twee keer gehad en toen was het over. Ze kunnen het heel makkelijk horen en bij twijfel maken ze een echo.
De situatie werkt inderdaad niet mee, maar opzich ben ik daar al een stuk rustiger onder . Ik heb de vader niet meer gesproken, omdat ik dat niet wil. Hij wist me laatst te smsen dat hij alleen dingen te zeggen heeft die ik niet wil horen, nou dan weet ik genoeg. Ik ben klaar met me pijn laten doen en wil hem voorlopig niet meer zien. Sinds ik die beslissing genomen heb, ben ik veel rustiger wbt de hele situatie. Ik kies voor mezelf en mijn kinderen en heb geen ruimte in mijn leven voor mensen die me alleen maar pijn doen.
Mama + vitamines. Sterkte Mama3 Hopelijk voel je je snel wat beter. En van mijn bekken begin ik nu ook last te krijgen. Had ik bij de eerste in extreme vorm. De tweede amper, de derde en vierde helemaal niet. Maar nu dus wel. Ook nog steeds misselijk hier. En niet mezelf voelen. Stemmingswisselingen in overvloed en een enorm kort lontje. Niet fijn! Vind dat de tijd best hard gaat moet ik zeggen. Vind dat ook helemaal niet erg. Zwanger zijn is op zich geen lolletje voor mij. Kijk gewoon uit naar pukkie. Morgen sinterklaas intocht kijken met dochter (en als zoons nog mee willen) . Dat vind ik wel weer een gezellige periode 😀 Ik reageer nu ook niet veel want heb er gewoon de puf niet voor. Druk zat ook. Komt later wel weer. Lezen doe ik wel!
Dankjewel . Ik merk ook dat ik hem niet echt meer mis, de kinderen hebben het ook nog niet over hem gehad sinds ze weer hier zijn. Erg fijn. Ja, mijn dochter (14) vroeg of ik hem nog gesproken had. Heb haar gezegd dat dat niet het geval is, waarop zij zegt 'mooi, we hebben hem toch ook niet nodig? Als hij voor zijn kindje zou kiezen, had hij dat sneller moeten doen!'. Dat is toevallig ook wel een beetje hoe ik erover denk. Bijna 12 weken zwanger, hij weet het nu ruim 1,5 maand en hij richt zich alleen maar op zichzelf en zijn nieuwe liefde. Ik wens hem veel plezier, hij beseft niet wat hij op het spel zet.
Ja heel goed! En je dochter heeft helemaal gelijk! Williewortel, balen dat je je zo voelt! Niet fijn! Hier gisteren de eerste dag zonder primperan gehad. Savonds in bed wel wat misselijk, maar had geen zin om nog naar beneden gedaan. Vandaag ook nog niks ingenomen. Al 1,5 dag zonder. En ik kan niet zeggen dat ik nu vervelend misselijk ben. Heb wel een constant weeig gevoel, maar echt erg vervelend is het niet. Helemaal blij en ik hoop zooooo dat het nu echt ophoudt. Helaas gaat het tot nu toe steeds 2 stapjes vooruit en dan 1 stap achteruit.
Hoi hoi.. Zojuist de termijnecho gehad....3,67 cm 10+3 weken is dat...mijn datum gaat dan naar 9 juni. We hebben het hartje gehoord...klonk heel mooi! Ik ga in het ziekenhuis bevallen op medische indicatie en ga zeker de eerste tijd bv geven. Mijn volgende echo staat op 28-11 en daarna weer op 15-12. Dit zijn controles en bij ons krijg je elke controle een echo..Dus dat is echt fijn..Helaas kan ik niets in kleur via mijn telefoon..slaat echt op hol...ik ga toch maar eens alles op mijn pa doen denk ik...
Mooie echo Ukkieuk! Dames, ik heb een namenpoll in het namengedeelte. Iemand die zin heeft om het in te vullen?
Daantjuh, dank je voor de tip, ik ga me eens verdiepen in die hoek. Zitten is schijnbaar ook heel slecht. Giegel, hoop dat deze zware periode voor je ook gauw klaar is en je kan gaan genieten. MamaIII, petje af voor hoe je er in staat hoor, heel knap en sterk, het zal absoluut niet makkelijk voor je zijn. Sparky, ik heb gestemd, lastig hoor namen. En je moet het er beiden ook nog mee eens zijn dan En wat fijn dat je meds aan het afbouwen bent! Ukkieuk wat fijn dat je echo goed was!
Heb gestemd hoor😉 Ik vind dat altijd zo lastig... Je moet echt een wauw gevoel hebben bij een naam. En dan ook nog allebei. Haha. Bij mijn zoontje waren we daar al uit toen we nog niet eens met kinderen bezig waren. Meisjesnaam vonden we toen heel erg lastig. Gelukkig was het een jongen😂 Nu zijn we er ook al wel uit alleen voel ik meer voor de meisjesnaam. De jongensnaam vind ik ook echt wel leuk maar daar moet ik nog even aan wennen.